Herkenbaar, mijn spatiebalk heeft er ook al tig keer afgelegen, ligt nou weer aardig goed maar doet het alleen met voorzichtig rammen met de duimquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
i know ikram me een dubbele rsi hier... morgen ga ik een usb toetsenbordkopen...
Oh, sorry! Ik wist niet dat jullie zaten te wachten.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd naar DaD eigenlijk....
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:44 schreef Viking84 het volgende:
IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40! IK HEB BROEKMAAT 40!![]()
![]()
.
Zo.
Ik ben even naar de stad geweest om eens te kijken of ik nu eindelijk in een maat 40 zou passen. En ja dus. En bij de C&A hadden ze een 3 spijkerbroeken voor de prijs van 2-actie, dus ik heb er 3 spijkerbroeken bij
. Zo blij dat ik maat 40 heb. Ik stond voor de spiegel en ik dacht echt: Jezus, skinny bitch!
(als je dat van jezelf mag zeggen iig
). Ik wilde ook nog nieuwe laarzen kopen en ik had een prachtig stel gezien, maar die waren er niet meer in mijn maat
.
Maar ik ben zo blij: bijna 68 kg en gewoon maat 40!. Whoeoeoeh!
Dan moet je even je gewicht updaten op dieet-web.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik sta niet eens meer in het lijstje in de OP![]()
I know, maar ik schaam me dat ik zolang niet gewogen hebquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan moet je even je gewicht updaten op dieet-web.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |