Tnxxx voor de post van de foto's lekker bekkie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Nog even verder over die zanger van de 3Js die JEEtjuh zo leuk vindt:
Ik vind J1 een beetje een dommige uitstraling hebben
Maar het zal best een leuk joch zijn én hij zingt gewoon goed. Of het je smaak nou is of niet.
Maar hij kijkt wel een beetje droopy uit zijn ogen. En da's niet om te katten, da's gewoon wat ik vind
Dan vind ik op zich die jongere jongen mooier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn irrigatiesysteem komt bij geen van drie echt op gangquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Nog even verder over die zanger van de 3Js die JEEtjuh zo leuk vindt:
Ik vind J1 een beetje een dommige uitstraling hebben
Maar het zal best een leuk joch zijn én hij zingt gewoon goed. Of het je smaak nou is of niet.
Maar hij kijkt wel een beetje droopy uit zijn ogen. En da's niet om te katten, da's gewoon wat ik vind
Dan vind ik op zich die jongere jongen mooier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee inderdaad. En áls ik er dan eentje moest aanwijzen, verplicht, onder dwang, dan die jongste denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn irrigatiesysteem komt bij geen van drie echt op gang.
Dát ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:35 schreef Vivi het volgende:
the lights are on but nobody's home, zeg maar.
Met die ogen niet nee. Komt dat door de drank of door het snuiven?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:21 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, hier kan ik niet op vallen..
Een Piet Veerman hoofd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:21 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, hier kan ik niet op vallen..
Na flink wat drank (mijnerzijds) zou hij nog wel te doen zijn.... maar drank staat er dan ook om bekend dat het het beoordelingsvermogen aantastquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Met die ogen niet nee. Komt dat door de drank of door het snuiven?
[ afbeelding ]
Beetje shampoo zou ook geen kwaad kunnenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Met die ogen niet nee. Komt dat door de drank of door het snuiven?
[ afbeelding ]
Het lijkt alsof het haar gewoon nat is aan de voorkant, misschien net gespeeld en dus lopen zweten of een plens water in zijn gezicht gegooid ofzo. Denk ik. Hoop ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Beetje shampoo zou ook geen kwaad kunnen
binnenkort begint de palingsoap weerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát ja!
Overigens moeten we van Palinggate maar een soort algemeen Alle-Volendammer-artiesten-keuringsdienstroddel-topic maken ipv alleen Jan en Yo, want zolang die zich gedeisd houden is daar weinig meer te halenDe titel houden we er toch wel in he?
![]()
Ja, daar zitten ál die jongens in, ik ben vooral fan van Kees Tol. Grappig joch is dat zeg, wat een droge humor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:46 schreef Ole het volgende:
[..]
binnenkort begint de palingsoap weer
Ik zag bij diverse theaters een aanplakbiljet hangen van "De Palingvissers" met o.a. Bill van Dijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:02 schreef Ole het volgende:
En we krijgen waarschijnlijk audities te zien voor De Musical
quote:We hebben ook goed contact met Jaap Buys, die ons behulpzaam is en enthousiast. Uiteindelijk moet het toch ook een ‘feel good’ verhaal a la Mamma Mia worden.” Het Geheim van Volendam‘Het Geheim van Volendam’ is een musical over het fenomeen Volendam. Een positief verhaal over dat bijzondere en wereldberoemde dorp, dat steeds maar weer talentvolle musici en voetballers aflevert. Over de visserij, de toeristen, de bijzondere en hechte gemeenschap en overige opvallende aspecten van het dorp. In deze nieuwe musical zullen de beste en grootste hits van The Cats, Jan Smit, Nick & Simon, Piet Veerman, BZN, Maribelle en andere Volendamse artiesten te horen zijn. De regie is in handen van Paul van Ewijk. Hij regisseerde o.a. de musical ‘Op Hoop van Zegen’. Voor het verdere creatieve team wordt momenteel met diverse mensen gesproken en ook worden contacten gelegd met diverse personen uit Volendam. De audities voor de hoofdrollen volgen in het najaar. Naar het zich laat aanzien ook gedeeltelijk in de Palingsoap.
Ben jij een dikke vijftiger of is hij een dikke vijftiger? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:56 schreef Anniebab het volgende:
Nou en voor een dikke vijftiger vind ik dat ópgewarmde lijk ook nog wel meevallen....
Maar jij bent altijd zo positief waar ik de hoop al op wil gevenquote:
Anniequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:52 schreef Anniebab het volgende:
Nou. ik vind m wel lekker hooooooor!!!!
Ja ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen, hij zit nu dik in de verhuizing dus als ie gesetteld is , vraag ik t wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Anniedit is mijn favo liedje
![]()
![]()
![]()
en hij is echt lekker he?
Kun je geen handtekening regelen voor mijmet foto,onder het mom fan op fok??
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen, hij zit nu dik in de verhuizing dus als ie gesetteld is , vraag ik t wel.
Kijk voor jou om je vrolijk te makenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Toch nog een tvp in de hoop dat het hier nog een keer ergens anders over gaat dan over slechte muziek van mieterige figuren.
Lekker hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
Kijk wat er bovenkomt als je googelt op "knappe vent Volendam"
[ afbeelding ]
I rest my case.![]()
Hoewel ik me nu wel afvraag, waarom ik op een zondagmiddag ga zitten googelen op "knappe vent volendam"![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
I rest my case.![]()
Hoewel ik me nu wel afvraag, waarom ik op een zondagmiddag ga zitten googelen op "knappe vent volendam"![]()
Altijd beter dan dat hatelijke gescheld onderling.toch.........??????quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Toch nog een tvp in de hoop dat het hier nog een keer ergens anders over gaat dan over slechte muziek van mieterige figuren.
Nou vind ik deze niet euhhhh mooi ofzo......quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik denk doe ff mee googlen en vind deze
[ [url=
Ehm juist ja..... uit eigen ervaring spreken als het gaat om de koele afstandelijke blik van Yolanthe, maar niet de connecties hebben om een foto met krabbel van Jan Dulles te regelen.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Anniedit is mijn favo liedje
![]()
![]()
![]()
en hij is echt lekker he?
Kun je geen handtekening regelen voor mijmet foto,onder het mom fan op fok??
Hmmm, eerlijk gezegd vind ik dat dan toch interessanter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Altijd beter dan dat hatelijke gescheld onderling.toch.........??????
Sexy hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
I rest my case.![]()
Open er een topic voor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:48 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Hmmm, eerlijk gezegd vind ik dat dan toch interessanter.
zal static leuk vindenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Open er een topic voor.
'Maak elkaar hier voor viswijf uit!'
lijkt me beter jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer in GC of KLB ofzo
hey vievquote:
Ik vind hem ronduit lelijkquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik denk doe ff mee googlen en vind deze
[ [url=
hahahahaquote:Op zondag 30 augustus 2009 23:57 schreef bloodymary het volgende:
Ik weet niet wie het is, maar ik vind hem ook lelijk en eng en vies en fout. Alleen die V-hals al met die haren er bovenuit
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:57 schreef bloodymary het volgende:
Ik weet niet wie het is, maar ik vind hem ook lelijk en eng en vies en fout. Alleen die V-hals al met die haren er bovenuit
Is dit een variant op " Je bent zeker ongesteld ofzo? "quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Heb je last van een blaasontsteking ofzo?
De zanger van de 3Js, heb je het eind van het vorige Palinggate topic niet gelezen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:44 schreef bloodymary het volgende:
Nee hoor, ik heb gewoon een afkeer van dat soort types. Maar gelukkig voor hem zijn er ook mannen en vrouwen die daar wel op vallen. Maar wie is het eigenlijk? Weer zo'n foute zanger zeker?
Nee, eigenlijk heb ik dat een beetje overgeslagen toen dat allemaal over die foute muziek ging. Ik weet eigenlijk ook niet wie die 3 Jees zijn, maar geloof niet dat ik dat echt wil weten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
[..]
De zanger van de 3Js, heb je het eind van het vorige Palinggate topic niet gelezen?
Nou nee, Euhhh heb je je lenzen/bril wel in/op CC???quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:55 schreef Copycat het volgende:
Is die J de zoon van Piet V.?
Twee druppels zilt water.
Ik heb mijn bril op en mijn pony is bijgeknipt, dus daar kan het niet aan liggen. Ik vind hem serieus erg op Piet V. lijken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:58 schreef Anniebab het volgende:
Nou nee, Euhhh heb je je lenzen/bril wel in/op CC???
Hihihi!quote:
Ben niet vies van Volendammers hoor..quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:03 schreef Anniebab het volgende:
Kom kom ,jullie zijn wel een beetje eenheidsworsten hoor, allemaal vies van alles wat maar uit Volendam komt, en als
dat al niet zo is, wordt t met schaamrood op de kaken bekent ,dat men een plaatje/persoon wel leuk vindt.Net alsof er iets of iemand bepaalt of t wel of niet leuk gevonden mag worden.Maar van de andere kant,ieder zijn mening dus evengoeie vrienden.sorry had berichtje van Bloodymary moeten quoten...
Ja dat zal je altijd houden.Er zijn veel mensen die misschien een nare ervaring hebben met een Volendammer of Volendam, dat zal best.Maar dat wil niet zeggen dat je dan alles klakkeloos fout moet vinden hier.Maar ik voel me er thuis en thats it.Maar verloochen de rest van Nederland niet, sta overal voor open, ja die Volendammers heb je ook....quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:34 schreef Raug het volgende:
[..]
Ben niet vies van Volendammers hoor..
Ik heb een geweldige Volendamse vriendenkring en de allerleukste mee naar huis genomen en gehouden.![]()
Je hebt wel gelijk dat er een soort anti-volendam ding is. Mensen reageren nog steeds alsof ze vuur zien branden als ik zeg dat ik een relatie met een Volendammer heb. Ik word nog net niet uitgelachen. Naja, soms ook wel![]()
Heb wel iets tegen Jan S. En Jan D. vind ik een lellek ding. Maar inderdaad, ieder zijn meug.
Komt wel weer, zal jij zien.T is even rustig aan t front.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:16 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb ook niets tegen Volendammers hoor, ik ken er geen en het ligt 150 km hier vandaan, dus ik heb er ook geen last van. Ben er geloof ik 1 keer in mijn leven geweest. Maar ik mag die muziek en die foto's die hier gepost worden toch wel lelijk vinden? Als kind had ik al een hekel aan de muziek van Piet V. en zijn Cats en dat is er nu niet beter op geworden. Het is nu eenmaal niet mijn smaak. Maar wellicht wel die van iemand anders.
Maar daarom raakte ik gisteren wel een beetje geirriteerd toen het hier ineens niet meer ging over smeuige onderwerpen als pijpsletten, golddiggers met koele blikken, gastendoekjes en citruspersen maar alleen nog maar clipjes met in mijn ogen slechte muziek gepost werden. Open daar dan een topic voor in muziek en niet in sho.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:54 schreef Eef999 het volgende:
Wesley en Yolanthe weer in Nederland
Vanavond in Boulevard
In RTL Boulevard zie je het eerste dubbelinterview met Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen. Hét glamourkoppel van Nederland is eventjes weer in Nederland.
Net op het moment dat Yolanthe er klaar voor was om met Wesley te gaan hokken in Madrid, kwam het nieuws dat haar voetballer ging verkassen naar Inter Milaan. Aan RTL Boulevard vertelt het stel dat ze ondanks de ommezwaai hun plekje al wel gevonden hebben.
Dat moet zeker lukken met Yo de Hoer aka De golddigger!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
met ervarings deskundige Yolanthe moet het wel lukken.
BQ toch, en al die tijd had je ons niets verteld van je inside connectionquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:27 schreef beequeen het volgende:
Mijn dochter, schoonzoon en kleindochter hebben gisteren gezellig gegeten met Yo, Wes en Jessey en de rest van de familie om de verjaardag van Jessey te vieren. Knulletje is 4 september jarig. Volgens dochter zijn de 2 erg gelukkig met elkaar.
Mijn schoonzoon is de neef van Wes, vandaar.
Je weet toch dat ik heel bescheiden ben. Foto's volgen later.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:32 schreef Leandra het volgende:
BQ toch, en al die tijd had je ons niets verteld van je inside connection![]()
Cool!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:36 schreef beequeen het volgende:
Je weet toch dat ik heel bescheiden ben. Foto's volgen later.
Naja zeg!! Over inside-info gesproken!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:27 schreef beequeen het volgende:
Mijn dochter, schoonzoon en kleindochter hebben gisteren gezellig gegeten met Yo, Wes en Jessey en de rest van de familie om de verjaardag van Jessey te vieren. Knulletje is 4 september jarig. Volgens dochter zijn de 2 erg gelukkig met elkaar.
Mijn schoonzoon is de neef van Wes, vandaar.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
Tara is je kleindochter, beequeen?
Leuk hoor! Heb je je dochter wel Yo uit laten horen over verdwenen gastendoekjes en wie nu als eerste een scheve schaats reed in die relatie?
Wat een knappe kleindochter heb jequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:00 schreef beequeen het volgende:
Tara en Wes. Bij de weg, dit was niet gisteravond maar een paar weken geleden.
[ afbeelding ]
Tara, Yo en vriendinnetje. Jammer dat hij bewogen is.Maaaaar, dan zie je iig de koele blik van Yo niet.
![]()
[ afbeelding ]
Thnx, jammer dat ik geen vette roddel kan vertellen.quote:
Je vergeet de:quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:16 schreef Vivi het volgende:
Ze doet het erom he! Die designerzonnebril die ze ongetwijfeld van Wes zijn zuurverdiende centjes heet gekocht. Of misschien wel van de verpatste gastendoekjes!
Nu dwaalden gisteren mijn ogen een beetje zuidwaarts en volgens mij is ie in dat deel van zijn lijf verre van een ukkepukquote:
Cc!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu dwaalden gisteren mijn ogen een beetje zuidwaarts en volgens mij is ie in dat deel van zijn lijf verre van een ukkepuk.
dirty womanquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu dwaalden gisteren mijn ogen een beetje zuidwaarts en volgens mij is ie in dat deel van zijn lijf verre van een ukkepuk.
Naja, dat kan ook bijna niet anders aangezien Wes de rebound is.........maar soms val je toch nog echt voor je rebound. Het gebeurt niet vaak, maar het kán!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef Vivi het volgende:
Toch had ik bij Yo en Jan altijd de indruk dat Yo de verliefdere was en bij Wes en Yo andersom. Maar dat is slechts een gevoel (OMG waarom denk ik hierover na).
Oh ja?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Naja, dat kan ook bijna niet anders aangezien Wes de rebound is.........maar soms val je toch nog echt voor je rebound. Het gebeurt niet vaak, maar het kán!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:10 schreef Copycat het volgende:
Ik vond ze ook erg cute en erg verliefd overkomen. Maar ja, achter die zonnebril zijn die op geld beluste, koele ogen van Yo ook niet te zien.
Oh ik had het andersom, op mij kwam Jan altijd verliefdererer over dan Yo!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef Vivi het volgende:
Toch had ik bij Yo en Jan altijd de indruk dat Yo de verliefdere was en bij Wes en Yo andersom. Maar dat is slechts een gevoel (OMG waarom denk ik hierover na).
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:
Kleine mannen hebben grote Jannen zeggen ze toch?......quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met allerlei muziek en gewoon gezellig 4 dagen aan de rol.Ikzelf 2 maar dat is per persoon verschillend.En sommigen zijn de laatste dag verkleed, maar over t algemeen gewone kleren.Meestal jonge groepen meiden of jongens verkleed op maandag ,de laatste dag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Die kermis daar, is dat eigenlijk een soort carnaval maar dan anders? Met kermismuziek en kermiskleding?
Wat een leuke kleindochter BQquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:00 schreef beequeen het volgende:
Tara en Wes. Bij de weg, dit was niet gisteravond maar een paar weken geleden.
[ afbeelding ]
Tara, Yo en vriendinnetje. Jammer dat hij bewogen is.Maaaaar, dan zie je iig de koele blik van Yo niet.
![]()
[ afbeelding ]
als je na een periode van pakweg 2 a 3 mnd verkering zo een kado aanpakt ben je niet meer als een goedkope **** .Wie pakt nou zo een duur kado aan na 2, 3 mnd , dat is meer een kado voor als je 25 jaar getrouwd bent en dat haalt zij nooit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Eef999 het volgende:
Wesley en Yolanthe klef in de auto
Het is toch geen rode Range Rover, maar zilver
WAAROM IS VREDESNAAMquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als je na een periode van pakweg 2 a 3 mnd verkering zo een kado aanpakt ben je niet meer als een goedkope **** .Wie pakt nou zo een duur kado aan na 2, 3 mnd , dat is meer een kado voor als je 25 jaar getrouwd bent en dat haalt zij nooit.
Goedkoop zou ik haar niet noemen..quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als je na een periode van pakweg 2 a 3 mnd verkering zo een kado aanpakt ben je niet meer als een goedkope **** .Wie pakt nou zo een duur kado aan na 2, 3 mnd , dat is meer een kado voor als je 25 jaar getrouwd bent en dat haalt zij nooit.
Oh! Je was me voorquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:10 schreef Raug het volgende:
[..]
Goedkoop zou ik haar niet noemen..![]()
psssst..je valt in herhaling..
ja BQ ,heeft ze de looks van der oma?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een leuke kleindochter BQ
Ja, maar was het bedroevend, kleingeestig mormel gebeuren vergeten.quote:
Two peas in a potquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef Raug het volgende:
[..]
Ja, maar was het bedroevend, kleingeestig mormel gebeuren vergeten.
Ja , ook weleens lekker, alhoewel t jammer is dat er veel regen gaat vallen aankomend weekend....quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:20 schreef Ole het volgende:
Kermis in Volendam betekent bier drinken, Veel bier!
Mens .....hou is op met wat ik gewend ben ,het is mijn mening, laat me en anders reageer niet meer op mijn posten als je er aan ergert...... zeikmiep.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
WAAROM IS VREDESNAAM? Tis maar net hoe blij iemand met je is he, wrs ben je gewoon niet zo veel gewend. En wie het breed heeft laat het breed hangen..voor hem is een auto wat een step voor ons is. Het is maar geld hoor. Mijn God, nog nooit zo'n bedroevend kleingeestig bekrompen mormel als jij meegemaakt
Wie is hier nu de zeikmiep met 43825 keer dezelfde postings? Srsly, ik denk dat ik voor iedereen (op Annie"Kumbaya"bab na dan msquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Mens .....hou is op met wat ik gewend ben ,het is mijn mening, laat me en anders reageer niet meer op mijn posten als je er aan ergert...... zeikmiep.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:27 schreef kissaa het volgende:
Ik krijg altijd een beter humeur als ik hier even bijlees![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef Vivi het volgende:
Oh, en als iemand weet welk merk de zonnebril van Yolanthe is mag ie me PM-en.
Ik ook, mijn serotonine level viert hoogtijdagen. Wat zal mijn psych trots zijn!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:27 schreef kissaa het volgende:
Ik krijg altijd een beter humeur als ik hier even bijlees![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wie is hier nu de zeikmiep met 43825 keer dezelfde postings? Srsly, ik denk dat ik voor iedereen (op Annie"Kumbaya"bab na dan ms) kan spreken als ik zeg dat iedereen je irritant vind. Je mening is duidelijk, je hoeft hem niet ontelbaar vaak te herhalen. Misschien is dat voor jou nodig om iets te begrijpen maar de rest hier is geestelijk wat cababeler en we snappen het nu wel. Dus draag wat vernieuwends bij of ga in je eigen Groundhog Day universum heen en weer zitten wiegen en herhalen wat een hoer met kille ogen Yolanthe is.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus draag wat vernieuwends bij of ga in je eigen Groundhog Day universum heen en weer zitten wiegen en herhalen wat een hoer met kille ogen Yolanthe is.
Zal ik?! Nee, nee neeeeee!! Ik doe het niet! Muahhahahahahaahaaaah!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:12 schreef Raug het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het de bedoeling is dat je alleen op een post reageert als deze aan jou gericht is maar ik kon het niet laten. Zo.. en nu wachten op een reactie op mijn post zodat ik weer wat mag zeggen.
*Aha-erlebnis heeft* Misschien heeft ze de rode voor het weekend en de zilveren voor doordeweeks, de Vuige Sloerie!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Eef999 het volgende:
Wesley en Yolanthe klef in de auto
Het is toch geen rode Range Rover, maar zilver
hahaha dwaasquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
*Aha-erlebnis heeft* Misschien heeft ze de rode voor het weekend en de zilveren voor doordeweeks, de Vuige Sloerie!
Of, of, de rode om subtiel aan te geven dat ze ongesteld is en de zilveren om duidelijk te maken dat ze weer kan " werken" voor d'r " zilverstukken" , ja!! Dat moet het zijn! Een soort codetaal dmv Range Rovers!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
*Aha-erlebnis heeft* Misschien heeft ze de rode voor het weekend en de zilveren voor doordeweeks, de Vuige Sloerie!
Of, of, de rode om subtiel aan te geven dat ze ongesteld is en de zilveren om duidelijk te maken dat ze weer kan " werken" voor d'r " zilverstukken" , ja!! Dat moet het zijn! Een soort codetaal dmv Range Rovers!
Hoezo is het de bedoeling dat je alleen reageert op een posting die aan jou gericht is?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:12 schreef Raug het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het de bedoeling is dat je alleen op een post reageert als deze aan jou gericht is maar ik kon het niet laten. Zo.. en nu wachten op een reactie op mijn post zodat ik weer wat mag zeggen.
Ik ook hoor. Vreselijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:25 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het zo erg als mensen schrijven hou is op in plaats van hou(d) eens op.
Misschien bedoelen ze dat de hou op is. Ik heb nie meer hou voor jou. Heb nie meer tuintje in mijn hart voor jou? Soort afrikaans?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:25 schreef bloodymary het volgende:
Ja. Of capabel als cababel.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:25 schreef bloodymary het volgende:
Ja die was zo origineelquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:42 schreef conleche het volgende:
Ground Hog Day universum. Ik vind 'm welhaast briljant!!
Een taal- of schrijffout maakt iedereen wel eens, een fout met d of t of cababel ipv capabel (duidelijk een typefout). Maar als je zegt hou is op, dan gebruik je gewoon een verkeerd woord en dat vind ik toch wel vrij ernstig en heeel erg dom.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
tis duidelijk dat vivi het niet alleen afkan ziellig hoor , snel dr groene vriendinnen om hulp vragen.maar ik voel me te goed om hier steeds op in te gaan .jullie zijn zo treurig om een hele dag mensen af te zeiken op taalfouten, terwijl jullie de hele dag de vandale open hebben staan en wikpedia.
Ik kijk heul NOOIT GEEN TV!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 07:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja die was zo origineel![]()
![]()
als je gisteren tv hebt gekeken op rtl 7
![]()
![]()
![]()
Ehm. Schatje. Helder licht. Ik 'zeek' Vivi net zo hard af hierboven, omdat ze cababel schreef.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
tis duidelijk dat vivi het niet alleen afkan ziellig hoor , snel dr groene vriendinnen om hulp vragen.maar ik voel me te goed om hier steeds op in te gaan .jullie zijn zo treurig om een hele dag mensen af te zeiken op taalfouten, terwijl jullie de hele dag de vandale open hebben staan en wikpedia.
Hai!! Mop! Hier weer zo'n groen vriendinnetje van Viev. Om even te reageren op het dikgedrukte: nee dus. Dat gaat bij ons vanzelf en heel af en toe glipt er dan heus een taalfoutje doorheen. Niet erg.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:01 schreef conleche het volgende:
Het is niet omdat ik de theorieën van Stephen Hawking niet helemaal begrijp, als het gevolg van een niet helemaal optimaal bèta inzicht, dat ik denk dat hij er zelf dan ook maar niets van snapt.
Dat was geen missie als vredesduif (puhlease, alsof het mij aan mijn reet kan roesten of JEEtjuh wel of niet boos is). Ik kan ook best tegen gekat onderling, zo'n teer zieltje heb ik nou ook weer niet, maar ik vind het inmiddels dodelijk vermoeiend om doorheen te moeten lezen op jacht naar Palinggate waardige gossip.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:17 schreef Vivi het volgende:
[..].
En nee Greys, geen slotje, ga nu niet overdrijven in je missie van vredesduif he. Zis is enterteenment.
Hou toch eens op zeg, dat jij je belevingswereld en uitgavepatroon aanpast aan wat jij en de jouwen te besteden hebben is prima, dat een dikke vette Range Rover er niet afkan als cadeautje bij jullie maakt niet uit, kan het bij ons ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
Da's waar.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
Het zou entertaining kunnen zijn als de competitie competenter was.
JAWEL!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
zo'n teer zieltje heb ik nou ook weer niet,
Doe dan gewoon even met een linkjequote:Op woensdag 2 september 2009 11:15 schreef Copycat het volgende:
Wesley een autodief? Dat is allemaal de schuld van Yolanthe met haar exorbitante (Van Dale in de aanslag, dames?) cadeau-eisen.
Alleen als ik bij jou ben en we groene vriendinnetjes dingen doen met roze sokken aan!quote:
Hoe hebben we dat allemaal kunnen missen!!??quote:Op woensdag 2 september 2009 11:10 schreef bloodymary het volgende:
Even ontopic, de wereld draait door stond gisteren bol van palinggate. Eerst een grappig filmpje waarin Wesley een autodief bleek en toen die Nick en Simon van jullie die Boudewijn de Groot zongen.
bronquote:'Jan Smit wordt vader'
AMSTERDAM - In Volendam gonst het van de zwangerschapsgeruchten. Liza Plat, de vriendin van zanger Jan Smit, zou zeven weken in verwachting zijn.
Volgens het weekblad Story is Jan gek op kinderen en droomt hij al geruime tijd van een gezin. Ook tijdens zijn relatie met Yolanthe Cabau van Kasbergen zou hij zijn kinderwens niet onder stoelen of banken hebben gestoken. Jennifer Cooke, de beste vriendin van de presentatrice/actrice, vertelde eerder aan het weekblad: "Jan bleef maar zeuren over een baby. We werden er soms gek van. Nog kort voor de breuk zei hij tegen Yolanthe: 'Ik wil een kind van je'. Hij wilde zo graag dat ze zwanger zou raken."
Zou de droom van de Volendammer nu dan eindelijk in vervulling gaan? Manager Jaap Buijs heeft Liza's zwangerschap nog niet bevestigd. Volgens het weekblad zal 'het blijde nieuws' pas naar buiten worden gebracht wanneer de risicoperiode van drie maanden is verstreken.
Liza heeft al een kind, dochtertje Fem (1), met haar ex-man Wim Visscher.
Als dat waar is dan zal Yo ook wel snel volgen, die gaf immers een jaar of wat geleden ook al aan een groot gezin te willen en daar op tijd mee te moeten beginnenquote:
Dan komen die 450 gastendoekjes toch nog van pasquote:Op woensdag 2 september 2009 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat waar is dan zal Yo ook wel snel volgen, die gaf immers een jaar of wat geleden ook al aan een groot gezin te willen en daar op tijd mee te moeten beginnenAangezien ze nu voetbalvrouw is, die zijn altijd begin 20 als ze al zwanger geschopt zijn
Want mocht je het per ongeluk wel horen krijg je er helse pijnen van?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:17 schreef bloodymary het volgende:
Ik probeer het dan ook niet te horen. Geloof het of niet, dat liedje van dat tuintje heb ik ook nog steeds niet gehoord. Goed he!
Ik ben bang van wel ja.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Want mocht je het per ongeluk wel horen krijg je er helse pijnen van?
Ik vind dat blondje er ook écht het type wel voor.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
Ik zou er absoluut niet gek van opkijken.
Simon's broekie is wel lang genoeg. Dus.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:18 schreef bloodymary het volgende:
Da's Volendammer klederdracht te korte broeken.
Dus Simon gaat buitengaats!quote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Simon's broekie is wel lang genoeg. Dus.
Hihihihi.quote:
Jamaar Simon heeft een hoofd alsof ie tegen een muur is opgelopen, dus dat heft elkaar weer op.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Simon's broekie is wel lang genoeg. Dus.
Ik val er niet op, maar ik heb ze lelijker gezien.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar Simon heeft een hoofd alsof ie tegen een muur is opgelopen, dus dat heft elkaar weer op.
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:31 schreef Copycat het volgende:
'Nooit had iemand zonder te bedoelen me vlinders in mijn buik laten voelen'.
Er zal best een markt voor zijn.
Nu je het zegt.quote:
OMG! Hoezo hard van stapel lopen..quote:
Ja, want je kunt niet van elkaar houden zonder binnen 3 minuten na je vorige verkering een baby met je nieuwe scharrel te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef N.icka het volgende:
[..]
Misschien houden ze echt van elkaar
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:22 schreef Copycat het volgende:
Serieus?
Da's net zoiets als Jomanda en Jack en het getal 9.
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het onomstotelijke bewijs!
Zo noemen ze het gewoon standaard als het een ongetrouwd stel betreft volgens mijquote:Op woensdag 2 september 2009 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar als we die waarzegster dus mogen geloven wordt het geen liefdesbaby, dus!
Nou idd, ik zou mijn handjes dichtknijpen als ik zo een trouwe vriendin zou hebbenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Die Jennifer Cooke is ook de vriendin die elke vrouw zich zou wensen he?
Nouja, wie weet doet Liza d'r best en kan ze er nog een huwelijkje uit slepen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo noemen ze het gewoon standaard als het een ongetrouwd stel betreft volgens mij.
Ik heb haar maar even getweet dat je een zwangerschap meestal niet ziet na 3 wekenquote:Morgen kunnen we zeggen dat het morgen kermis is! Dan zien ze vanzelf wel dat ik niet zwanger ben! :-)
Jaja.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef She-Wolf het volgende:
Misschien doelt ze op het feit dat ze morgen-na-morgen van plan is om zich kacheltje-lam te zuipen.
Oid.
Ja precies. Net als vroegâh.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja.
En dan over een maand of zeven/acht een vroeggeboorte, zeker.
Ja raar was dat he, vroegah! Toen werden veel eerste kindjes vroeg geboren, zo'n 7-8 maanden na het trouwenquote:
Tja, Jennifer wil ook een carrièrequote:Op woensdag 2 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Die Jennifer Cooke is ook de vriendin die elke vrouw zich zou wensen he?
quote:Hi, Vivienne.
Albert Verlinde (Albert_Verlinde) is now following your tweets on Twitter.
A little information about Albert Verlinde:
Ja misschien werkt ze niet meer bij haar vader.Zover ik weet heeft ze daar wel gewerkt.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:38 schreef Raug het volgende:
Ik wil net op hyves lid worden van het bedrijf waar ik kom te werken.
Kijk ik tussen de leden van die hyves, staat Liza er gewoon tussen![]()
Heel vreemd, ik dacht dat ze voor haar vader werkte. Volgens haar profiel werkt ze er van 2002-heden.
Maandag ff mijn ogen en oren openhouden
Als ze zeven weken zwanger is dan moet de baby zo'n 5 weken geleden verwekt zijn.... eind juli - begin augustus.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef Felixa het volgende:
7 weken geleden... zaten ze toen al/nog in Frankrijk?
Als dat zo is, moeten ze als rechtgeaard celeb-koppel het kind natuurlijk wel vernoemen naar de plaatsnaam waar het is verwekt.
Was toch in de buurt van Millau?
Millau Smit-Plat.
LOLquote:
quote:Jan Smit kan maar beter zijn nieuwe inboedel goed vastzetten. Er trekt namelijk binnenkort een nieuwe dame zijn villa in Volendam in.
3 minutes ago from web
Dat zou me totaal niet verbazen, ik vroeg me al af waar hij de tijd vandaan haalde om zo ongeveer elk uur wel updates op Twitter te zetten. En waarom er bij zijn eigen gemaakte beschrijving 'Presentator van roddelrubriek' noemt. Dat zou hij zelf nooit zeggen toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:08 schreef JaneDoe het volgende:
appie had t laatst in boulevard over deze twitter nav iets wat erop stond over gordon
tis de echte albert niet maar een neppert!
ga maar uit van t laatstequote:Op donderdag 3 september 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou me totaal niet verbazen, ik vroeg me al af waar hij de tijd vandaan haalde om zo ongeveer elk uur wel updates op Twitter te zetten. En waarom er bij zijn eigen gemaakte beschrijving 'Presentator van roddelrubriek' noemt. Dat zou hij zelf nooit zeggen toch?
Dus of het is iemand van zijn redactie die alle highlights van hun website er op plempt, of het is iemand die gewoon altijd al heel graag Albert heeft willen zijn.
quote:Jan Smit
On Wednesday 2nd September 2009, @jan_smit said:
'Zou de droom van de Volendammer nu dan eindelijk in vervulling gaan? Manager Jaap Buijs heeft Liza's zwangerschap nog niet bevestigd. Volgens het weekblad zal 'het blijde nieuws' pas naar buiten worden gebracht wanneer de risicoperiode van drie maanden is verstreken...'' WAT EEN BULLSHIT!!!
Wat is er volgens Jan niet waar??quote:Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:
Tweet van Jantje. Het is echt niet waar, volgens Jantje dan hè?![]()
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:
Tweet van Jantje. Het is echt niet waar, volgens Jantje dan hè?![]()
[..]
En helemaal als ze Jaap Buijs heten..quote:Op donderdag 3 september 2009 13:53 schreef Felixa het volgende:
Natuurlijk is het waar, hoe meer het ontkend wordt, hoe meer het waar is.![]()
Vooral als managers iets ontkennen, dan is het juist wel waar.
En Yo is de golddigger??????quote:
Misschien dat Jan het zelf nog niet weetquote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Raug het volgende:
Ik geloof mijn Volendamse insiders die beweren dat het toch echt WEL waar is.
Dat schrijft Albert op zijn twitterquote:Liza heeft een kindje van Jan in haar buik, dit zal het stel bekendmaken als de risicoperiode van drie maanden is verstreken.
8 minutes ago from web
Ik hoop het zooooooquote:Op donderdag 3 september 2009 16:15 schreef DarkElf het volgende:
Dus Jan gaat trouwen, dat moet van zijn moeder natuurlijk als dit waar is ... en dan blijkt het straks toch van wesley te zijn..
Misschien dat Jan allegaar de vader niet isquote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien dat Jan het zelf nog niet weet.
Oe, wie weet is Wum toch stiekem de vader.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef Raug het volgende:
[..]
Misschien dat Jan allegaar de vader niet is
Ohhhhh, ik voel een opleving van Palinggate aankomen!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef Raug het volgende:
[..]
Misschien dat Jan allegaar de vader niet is
Wesley?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:12 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is de vader wel die ene die in de doofpot zit (ben zijn naam vergeten).
Piet Veermanquote:Op donderdag 3 september 2009 17:16 schreef bloodymary het volgende:
Nee, hij zit er niet bij. Ga eens door?
Dat was het neukertje van Annelies!quote:Op donderdag 3 september 2009 17:25 schreef bloodymary het volgende:
Ja, ik bedoel Jim Wave! Die zat toch in de doofpot! Was dat niet een of andere diskjockey of zo?
Annelies? Dat is toch dezelfde als Anniebab?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het neukertje van Annelies!
Ook wel bekend als Evert Kontgat.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:33 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
Jim Wave aka Evert Karregat
Heul niet. Maar Jim is wel een lekker ding hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 17:38 schreef bloodymary het volgende:
Annelies? Dat is toch dezelfde als Anniebab?
ik kijk met kermis wel of ze aan de ranja of drank zit.....quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Raug het volgende:
Jij bent toch ook niet die Bloodymary die overboord sloeg?......quote:Op donderdag 3 september 2009 17:38 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Annelies? Dat is toch dezelfde als Anniebab?
Jij vond t toch zo vervelend ,die Volendammers die alles beter weten?ik denk dat je nu op een verkeerd spoor zit met 'zulke'mensen, want t schijnt dus echt niet waar te zijn.....quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Raug het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet die Bloodymary die overboord sloeg?......
Laat ons nou lekker fantaseren johquote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij vond t toch zo vervelend ,die Volendammers die alles beter weten?ik denk dat je nu op een verkeerd spoor zit met 'zulke'mensen, want t schijnt dus echt niet waar te zijn.....
wauw........ dat is pas nieuws... En hoe staat t met Nick... Bij wie komt die in de buik??quote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ,Liza is zwanger van Wesley, en Yo heeft een nee twee autos gehad van Jan.
Met zo'n uitspraak maak je jezelf toch ook tot een Volendammer die alles beter schijnt te weten?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij vond t toch zo vervelend ,die Volendammers die alles beter weten?ik denk dat je nu op een verkeerd spoor zit met 'zulke'mensen, want t schijnt dus echt niet waar te zijn.....
Misschien weet ze het zelf nog niet eens.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef DarkElf het volgende:
correctie; technisch gezien weet alleen Liza hoe t zit
Nee hoor ik weet t helemaal niet zeker, t schijnt zeg ik, ik neem aan dat Jan niet zomaar wat lult tegen de Telegraaf, en liza op der twitter zal dat toch ook niet zomaar ontkrachten?Maar zeker weet idd Liza t alleen.....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:47 schreef Raug het volgende:
[..]
Met zo'n uitspraak maak je jezelf toch ook tot een Volendammer die alles beter schijnt te weten?
Alleen Jan en Liza weten hoe het echt zit. Jij dus ook niet.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:30 schreef Vivi het volgende:
Hey Annie...je achternaam is een palingdroom. Whehehehe.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
Nee hoor ik weet t helemaal niet zeker, t schijnt zeg ik, ik neem aan dat Jan niet zomaar wat lult tegen de Telegraaf, en liza op der twitter zal dat toch ook niet zomaar ontkrachten?Maar zeker weet idd Liza t alleen.....
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:00 schreef Raug het volgende:
Ik voorzie ineens taferelen zoals bij Georgina Verbaan die in shownieuws ofzo ging bewijzen dat haar tieten toch echt echt waren.
Liza die live op zo'n zwangerschapsteststokje piest.
Kijkers die kunnen bellen en smsen met hun voorspelling en een jaar gratis paling kunnen winnen ofzo.
Ben benieuwd naar de kijkcijfers
Als ze het allemaal zó hard gaan ontkennen zal het wel waar zijnquote:'Jan Smit vader'... Zou Story zichzélf eigenlijk nog wel geloven..? SK
about 7 hours ago from TwitterFon
Zo klaar als een klontje.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Als ze het allemaal zó hard gaan ontkennen zal het wel waar zijn
Tuurlijk dat is ook wel waar, maar om t zo hard te ontkennen dat wekt ook vragen op.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef bloodymary het volgende:
Ja maar dat is ook niet mooi dat dat zo naar buiten komt, terwijl ze het zelf aan Wim en dat kind wilden vertellen.
Of ze hebben niet al te veel vertrouwen in de kwaliteit van de zwemmertjes van Jan....quote:Op donderdag 3 september 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Simon (van Nick) twittert:
[..]
Als ze het allemaal zó hard gaan ontkennen zal het wel waar zijn
Of Wim weet het al en is de bron van Story....quote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef bloodymary het volgende:
Ja maar dat is ook niet mooi dat dat zo naar buiten komt, terwijl ze het zelf aan Wim en dat kind wilden vertellen.
Whehehehehe ik zal zien wat ik kan doen,maarre ze worden vaak omringd door de fans die hun intrek hebben genomen in de hotels hier en in de omgeving, hun idolen in t wild, daar komen ze al een paar jaar op af,maar ik zie ze wel elk jaar dus ik ga ervoor, als ik ff tijd heb tenminste, hahahahhaquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
Veel plezier met de kermis Annie!
Gedraag je een beetje he? En notities maken van alle verdachte dingen die je ziet!
Ja, ik volg de tweets ook dagelijks, vind t wel leuk zoals ze met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me dan best wel weer irritant, al die breezah-fans die dan al die jongens in hun durp gaan lopen stalken tijdens die kermis![]()
Zag gister een paar grappige tweets van één van de J's aan Nick S. over dat Nick vroeger altijd dacht dat de groene supermarktgel de allerbeste gel was en dat wanneer J. het haar van Nick zag zijn cholesterolgehalte omhoog schoot
Ga je toch naar een van die 3 andere supermarkten???Jij bent zeker in de Havenhof geweest???quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:00 schreef Felixa het volgende:
Zo, net nog even snel boodschappen gedaan voor de kermis losbarst.
Ik kon amper nog bij de supermarkt komen, alles staat hier volgebouwd!
Ga normaal gesproken weg met kermis (ik woon er echt middenin en die muziek trek ik niet langer dan een kwartier) maar misschien ga ik vanavond ook wel even spioneren op de dijk.
Ik woon op nog geen minuut lopen van de Havenhof, vandaar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ga je toch naar een van die 3 andere supermarkten???Jij bent zeker in de Havenhof geweest???
Proostquote:driejs
Mijn bel is gegaan. De eerste pilsen zitten erin. Ff wennen. Hahahaha....
17 minutes ago from TwitterBerry
Nou ja, als die Liza helemaal niet zwanger is (stél he... stél!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik word een beetje moe van het feit dat Jan Smit door die hele club om hem heen continu in bescherming wordt genomen...
Soms kun je ook je eigen boontjes doppen, waarom zou die hele kliek het ook nog eens moeten ontkennen als ze het zelf al ontkend hebben.... sowieso heb ik sinds het hele Yolanthe-verhaal een beetje een nare smaak van Jan Smit gekregen... ook daar sprong iedereen voor 'm in de bres inclusief moeders... en dat terwijl hij toch echt zelf met die Liza lag te vozen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, als die Liza helemaal niet zwanger is (stél he... stél!) wat valt er dan 'in bescherming te nemen'?
Dan is het logisch dat ze over de Story heen vallen toch, zou jij toch ook doen als je vrienden was?
Mwah, ik weet het niet hoor, volgens mij kun je zo'n roddel beter negeren als het niet waar is....quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, als die Liza helemaal niet zwanger is (stél he... stél!) wat valt er dan 'in bescherming te nemen'?
Dan is het logisch dat ze over de Story heen vallen toch, zou jij toch ook doen als je vrienden was?
Ik heb echt niets met die hele Jan Smit (behalve dat ik de Palinggate hier heel erg leuk vindquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Soms kun je ook je eigen boontjes doppen, waarom zou die hele kliek het ook nog eens moeten ontkennen als ze het zelf al ontkend hebben.... sowieso heb ik sinds het hele Yolanthe-verhaal een beetje een nare smaak van Jan Smit gekregen... ook daar sprong iedereen voor 'm in de bres inclusief moeders... en dat terwijl hij toch echt zelf met die Liza lag te vozen...
Zoals hierboven gezegd, da's ook weer het nadeel van dat Twitter etc.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet hoor, volgens mij kun je zo'n roddel beter negeren als het niet waar is....
Zeker als het om een zwangerschap gaat komt de waarheid snel genoeg uit.
Daarbij wordt er toch vaak zat geroepen dat BN'er X zwanger is? Ik dacht dat de Story e.d. dreven op dat soort berichten waarvan de helft nergens op slaat.
Ja maar hoe vaak staan er niet van die lulverhalen in de bladen, daar moeten ze toch onderhand aan gewend zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met die hele Jan Smit (behalve dat ik de Palinggate hier heel erg leuk vind) maar dat is het nadeel van al die Hyves en Twitter en noem het maar op. Dan komen dat soort dingen veel meer en sneller onder ogen van 'ons gepeupel'.
Die jongens zijn natuurlijk naast artiest ook maar gewoon jongens en vrienden. Zó raar vind ik het niet dat die het dan voor elkaar opnemen hoor. Doe jij dat voor jouw vrienden niet dan?
Je zegt dat hij zijn eigen boontjes kan doppen, hij heeft zelf ook op internet gereageerd dat het allemaal onzin is van die zwangerschap. Als zijn vrienden daar ook iets over willen zeggen kan hij daar weinig aan doen toch? Als je het even logisch bekijkt?
Túúrlijk is het één grote kliek daar, dus ik snap wel een beetje wat je bedoelt.
Maar je kunt die lui ook over alles aanvallen natuurlijk. Ik vind dit niet meer dan menselijk en vriendschappelijk.
Jazekers!!Annie gaat morgen in de midden met t dansje.......Woehoe ik heb nu al zin....quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Deze is wel weer toepasselijk nu he?
Ik vind het een hilarisch clipje. Dat dansje! Annie, doen ze dat allemaal op De Doik nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |