Jaja.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:38 schreef She-Wolf het volgende:
Misschien doelt ze op het feit dat ze morgen-na-morgen van plan is om zich kacheltje-lam te zuipen.
Oid.
Ja precies. Net als vroegâh.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja.
En dan over een maand of zeven/acht een vroeggeboorte, zeker.
Ja raar was dat he, vroegah! Toen werden veel eerste kindjes vroeg geboren, zo'n 7-8 maanden na het trouwenquote:
Tja, Jennifer wil ook een carrièrequote:Op woensdag 2 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Die Jennifer Cooke is ook de vriendin die elke vrouw zich zou wensen he?
quote:Hi, Vivienne.
Albert Verlinde (Albert_Verlinde) is now following your tweets on Twitter.
A little information about Albert Verlinde:
Ja misschien werkt ze niet meer bij haar vader.Zover ik weet heeft ze daar wel gewerkt.quote:Op donderdag 3 september 2009 08:38 schreef Raug het volgende:
Ik wil net op hyves lid worden van het bedrijf waar ik kom te werken.
Kijk ik tussen de leden van die hyves, staat Liza er gewoon tussen![]()
Heel vreemd, ik dacht dat ze voor haar vader werkte. Volgens haar profiel werkt ze er van 2002-heden.
Maandag ff mijn ogen en oren openhouden
Als ze zeven weken zwanger is dan moet de baby zo'n 5 weken geleden verwekt zijn.... eind juli - begin augustus.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:48 schreef Felixa het volgende:
7 weken geleden... zaten ze toen al/nog in Frankrijk?
Als dat zo is, moeten ze als rechtgeaard celeb-koppel het kind natuurlijk wel vernoemen naar de plaatsnaam waar het is verwekt.
Was toch in de buurt van Millau?
Millau Smit-Plat.
LOLquote:
quote:Jan Smit kan maar beter zijn nieuwe inboedel goed vastzetten. Er trekt namelijk binnenkort een nieuwe dame zijn villa in Volendam in.
3 minutes ago from web
Dat zou me totaal niet verbazen, ik vroeg me al af waar hij de tijd vandaan haalde om zo ongeveer elk uur wel updates op Twitter te zetten. En waarom er bij zijn eigen gemaakte beschrijving 'Presentator van roddelrubriek' noemt. Dat zou hij zelf nooit zeggen toch?quote:Op donderdag 3 september 2009 12:08 schreef JaneDoe het volgende:
appie had t laatst in boulevard over deze twitter nav iets wat erop stond over gordon
tis de echte albert niet maar een neppert!
ga maar uit van t laatstequote:Op donderdag 3 september 2009 12:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zou me totaal niet verbazen, ik vroeg me al af waar hij de tijd vandaan haalde om zo ongeveer elk uur wel updates op Twitter te zetten. En waarom er bij zijn eigen gemaakte beschrijving 'Presentator van roddelrubriek' noemt. Dat zou hij zelf nooit zeggen toch?
Dus of het is iemand van zijn redactie die alle highlights van hun website er op plempt, of het is iemand die gewoon altijd al heel graag Albert heeft willen zijn.
quote:Jan Smit
On Wednesday 2nd September 2009, @jan_smit said:
'Zou de droom van de Volendammer nu dan eindelijk in vervulling gaan? Manager Jaap Buijs heeft Liza's zwangerschap nog niet bevestigd. Volgens het weekblad zal 'het blijde nieuws' pas naar buiten worden gebracht wanneer de risicoperiode van drie maanden is verstreken...'' WAT EEN BULLSHIT!!!
Wat is er volgens Jan niet waar??quote:Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:
Tweet van Jantje. Het is echt niet waar, volgens Jantje dan hè?![]()
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:
Tweet van Jantje. Het is echt niet waar, volgens Jantje dan hè?![]()
[..]
En helemaal als ze Jaap Buijs heten..quote:Op donderdag 3 september 2009 13:53 schreef Felixa het volgende:
Natuurlijk is het waar, hoe meer het ontkend wordt, hoe meer het waar is.![]()
Vooral als managers iets ontkennen, dan is het juist wel waar.
En Yo is de golddigger??????quote:
Misschien dat Jan het zelf nog niet weetquote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Raug het volgende:
Ik geloof mijn Volendamse insiders die beweren dat het toch echt WEL waar is.
Dat schrijft Albert op zijn twitterquote:Liza heeft een kindje van Jan in haar buik, dit zal het stel bekendmaken als de risicoperiode van drie maanden is verstreken.
8 minutes ago from web
Ik hoop het zooooooquote:Op donderdag 3 september 2009 16:15 schreef DarkElf het volgende:
Dus Jan gaat trouwen, dat moet van zijn moeder natuurlijk als dit waar is ... en dan blijkt het straks toch van wesley te zijn..
Misschien dat Jan allegaar de vader niet isquote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien dat Jan het zelf nog niet weet.
Oe, wie weet is Wum toch stiekem de vader.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef Raug het volgende:
[..]
Misschien dat Jan allegaar de vader niet is
Ohhhhh, ik voel een opleving van Palinggate aankomen!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef Raug het volgende:
[..]
Misschien dat Jan allegaar de vader niet is
Wesley?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:12 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is de vader wel die ene die in de doofpot zit (ben zijn naam vergeten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |