Ik val er niet op, maar ik heb ze lelijker gezien.quote:Op woensdag 2 september 2009 17:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar Simon heeft een hoofd alsof ie tegen een muur is opgelopen, dus dat heft elkaar weer op.
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:31 schreef Copycat het volgende:
'Nooit had iemand zonder te bedoelen me vlinders in mijn buik laten voelen'.
Er zal best een markt voor zijn.
Nu je het zegt.quote:
OMG! Hoezo hard van stapel lopen..quote:
Ja, want je kunt niet van elkaar houden zonder binnen 3 minuten na je vorige verkering een baby met je nieuwe scharrel te maken natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:08 schreef N.icka het volgende:
[..]
Misschien houden ze echt van elkaar
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:22 schreef Copycat het volgende:
Serieus?
Da's net zoiets als Jomanda en Jack en het getal 9.
quote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het onomstotelijke bewijs!
Zo noemen ze het gewoon standaard als het een ongetrouwd stel betreft volgens mijquote:Op woensdag 2 september 2009 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar als we die waarzegster dus mogen geloven wordt het geen liefdesbaby, dus!
Nou idd, ik zou mijn handjes dichtknijpen als ik zo een trouwe vriendin zou hebbenquote:Op woensdag 2 september 2009 20:33 schreef Greys het volgende:
Die Jennifer Cooke is ook de vriendin die elke vrouw zich zou wensen he?
Nouja, wie weet doet Liza d'r best en kan ze er nog een huwelijkje uit slepen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:35 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zo noemen ze het gewoon standaard als het een ongetrouwd stel betreft volgens mij.
Ik heb haar maar even getweet dat je een zwangerschap meestal niet ziet na 3 wekenquote:Morgen kunnen we zeggen dat het morgen kermis is! Dan zien ze vanzelf wel dat ik niet zwanger ben! :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |