quote:Jan Smit
On Wednesday 2nd September 2009, @jan_smit said:
'Zou de droom van de Volendammer nu dan eindelijk in vervulling gaan? Manager Jaap Buijs heeft Liza's zwangerschap nog niet bevestigd. Volgens het weekblad zal 'het blijde nieuws' pas naar buiten worden gebracht wanneer de risicoperiode van drie maanden is verstreken...'' WAT EEN BULLSHIT!!!
Wat is er volgens Jan niet waar??quote:Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:
Tweet van Jantje. Het is echt niet waar, volgens Jantje dan hè?![]()
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef beequeen het volgende:
Tweet van Jantje. Het is echt niet waar, volgens Jantje dan hè?![]()
[..]
En helemaal als ze Jaap Buijs heten..quote:Op donderdag 3 september 2009 13:53 schreef Felixa het volgende:
Natuurlijk is het waar, hoe meer het ontkend wordt, hoe meer het waar is.![]()
Vooral als managers iets ontkennen, dan is het juist wel waar.
En Yo is de golddigger??????quote:
Misschien dat Jan het zelf nog niet weetquote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Raug het volgende:
Ik geloof mijn Volendamse insiders die beweren dat het toch echt WEL waar is.
Dat schrijft Albert op zijn twitterquote:Liza heeft een kindje van Jan in haar buik, dit zal het stel bekendmaken als de risicoperiode van drie maanden is verstreken.
8 minutes ago from web
Ik hoop het zooooooquote:Op donderdag 3 september 2009 16:15 schreef DarkElf het volgende:
Dus Jan gaat trouwen, dat moet van zijn moeder natuurlijk als dit waar is ... en dan blijkt het straks toch van wesley te zijn..
Misschien dat Jan allegaar de vader niet isquote:Op donderdag 3 september 2009 16:01 schreef Vivi het volgende:
[..]
Misschien dat Jan het zelf nog niet weet.
Oe, wie weet is Wum toch stiekem de vader.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef Raug het volgende:
[..]
Misschien dat Jan allegaar de vader niet is
Ohhhhh, ik voel een opleving van Palinggate aankomen!quote:Op donderdag 3 september 2009 16:23 schreef Raug het volgende:
[..]
Misschien dat Jan allegaar de vader niet is
Wesley?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:12 schreef bloodymary het volgende:
Misschien is de vader wel die ene die in de doofpot zit (ben zijn naam vergeten).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |