Piet Veermanquote:Op donderdag 3 september 2009 17:16 schreef bloodymary het volgende:
Nee, hij zit er niet bij. Ga eens door?
Dat was het neukertje van Annelies!quote:Op donderdag 3 september 2009 17:25 schreef bloodymary het volgende:
Ja, ik bedoel Jim Wave! Die zat toch in de doofpot! Was dat niet een of andere diskjockey of zo?
Annelies? Dat is toch dezelfde als Anniebab?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het neukertje van Annelies!
Ook wel bekend als Evert Kontgat.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:33 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
Jim Wave aka Evert Karregat
Heul niet. Maar Jim is wel een lekker ding hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 17:38 schreef bloodymary het volgende:
Annelies? Dat is toch dezelfde als Anniebab?
ik kijk met kermis wel of ze aan de ranja of drank zit.....quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Raug het volgende:
Ik geloof mijn Volendamse insiders die beweren dat het toch echt WEL waar is.
Jij bent toch ook niet die Bloodymary die overboord sloeg?......quote:Op donderdag 3 september 2009 17:38 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Annelies? Dat is toch dezelfde als Anniebab?
Jij vond t toch zo vervelend ,die Volendammers die alles beter weten?ik denk dat je nu op een verkeerd spoor zit met 'zulke'mensen, want t schijnt dus echt niet waar te zijn.....quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Raug het volgende:
Ik geloof mijn Volendamse insiders die beweren dat het toch echt WEL waar is.
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet die Bloodymary die overboord sloeg?......
Laat ons nou lekker fantaseren johquote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij vond t toch zo vervelend ,die Volendammers die alles beter weten?ik denk dat je nu op een verkeerd spoor zit met 'zulke'mensen, want t schijnt dus echt niet waar te zijn.....
wauw........ dat is pas nieuws... En hoe staat t met Nick... Bij wie komt die in de buik??quote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ,Liza is zwanger van Wesley, en Yo heeft een nee twee autos gehad van Jan.
Met zo'n uitspraak maak je jezelf toch ook tot een Volendammer die alles beter schijnt te weten?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij vond t toch zo vervelend ,die Volendammers die alles beter weten?ik denk dat je nu op een verkeerd spoor zit met 'zulke'mensen, want t schijnt dus echt niet waar te zijn.....
Misschien weet ze het zelf nog niet eens.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef DarkElf het volgende:
correctie; technisch gezien weet alleen Liza hoe t zit
Nee hoor ik weet t helemaal niet zeker, t schijnt zeg ik, ik neem aan dat Jan niet zomaar wat lult tegen de Telegraaf, en liza op der twitter zal dat toch ook niet zomaar ontkrachten?Maar zeker weet idd Liza t alleen.....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:47 schreef Raug het volgende:
[..]
Met zo'n uitspraak maak je jezelf toch ook tot een Volendammer die alles beter schijnt te weten?
Alleen Jan en Liza weten hoe het echt zit. Jij dus ook niet.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:30 schreef Vivi het volgende:
Hey Annie...je achternaam is een palingdroom. Whehehehe.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
Nee hoor ik weet t helemaal niet zeker, t schijnt zeg ik, ik neem aan dat Jan niet zomaar wat lult tegen de Telegraaf, en liza op der twitter zal dat toch ook niet zomaar ontkrachten?Maar zeker weet idd Liza t alleen.....
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:00 schreef Raug het volgende:
Ik voorzie ineens taferelen zoals bij Georgina Verbaan die in shownieuws ofzo ging bewijzen dat haar tieten toch echt echt waren.
Liza die live op zo'n zwangerschapsteststokje piest.
Kijkers die kunnen bellen en smsen met hun voorspelling en een jaar gratis paling kunnen winnen ofzo.
Ben benieuwd naar de kijkcijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |