Piet Veermanquote:Op donderdag 3 september 2009 17:16 schreef bloodymary het volgende:
Nee, hij zit er niet bij. Ga eens door?
Dat was het neukertje van Annelies!quote:Op donderdag 3 september 2009 17:25 schreef bloodymary het volgende:
Ja, ik bedoel Jim Wave! Die zat toch in de doofpot! Was dat niet een of andere diskjockey of zo?
Annelies? Dat is toch dezelfde als Anniebab?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was het neukertje van Annelies!
Ook wel bekend als Evert Kontgat.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:33 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
Jim Wave aka Evert Karregat
Heul niet. Maar Jim is wel een lekker ding hoorquote:Op donderdag 3 september 2009 17:38 schreef bloodymary het volgende:
Annelies? Dat is toch dezelfde als Anniebab?
ik kijk met kermis wel of ze aan de ranja of drank zit.....quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Raug het volgende:
Ik geloof mijn Volendamse insiders die beweren dat het toch echt WEL waar is.
Jij bent toch ook niet die Bloodymary die overboord sloeg?......quote:Op donderdag 3 september 2009 17:38 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Annelies? Dat is toch dezelfde als Anniebab?
Jij vond t toch zo vervelend ,die Volendammers die alles beter weten?ik denk dat je nu op een verkeerd spoor zit met 'zulke'mensen, want t schijnt dus echt niet waar te zijn.....quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Raug het volgende:
Ik geloof mijn Volendamse insiders die beweren dat het toch echt WEL waar is.
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij bent toch ook niet die Bloodymary die overboord sloeg?......
Laat ons nou lekker fantaseren johquote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij vond t toch zo vervelend ,die Volendammers die alles beter weten?ik denk dat je nu op een verkeerd spoor zit met 'zulke'mensen, want t schijnt dus echt niet waar te zijn.....
wauw........ dat is pas nieuws... En hoe staat t met Nick... Bij wie komt die in de buik??quote:Op donderdag 3 september 2009 18:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ,Liza is zwanger van Wesley, en Yo heeft een nee twee autos gehad van Jan.
Met zo'n uitspraak maak je jezelf toch ook tot een Volendammer die alles beter schijnt te weten?quote:Op donderdag 3 september 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij vond t toch zo vervelend ,die Volendammers die alles beter weten?ik denk dat je nu op een verkeerd spoor zit met 'zulke'mensen, want t schijnt dus echt niet waar te zijn.....
Misschien weet ze het zelf nog niet eens.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:50 schreef DarkElf het volgende:
correctie; technisch gezien weet alleen Liza hoe t zit
Nee hoor ik weet t helemaal niet zeker, t schijnt zeg ik, ik neem aan dat Jan niet zomaar wat lult tegen de Telegraaf, en liza op der twitter zal dat toch ook niet zomaar ontkrachten?Maar zeker weet idd Liza t alleen.....quote:Op donderdag 3 september 2009 19:47 schreef Raug het volgende:
[..]
Met zo'n uitspraak maak je jezelf toch ook tot een Volendammer die alles beter schijnt te weten?
Alleen Jan en Liza weten hoe het echt zit. Jij dus ook niet.
quote:Op donderdag 3 september 2009 19:30 schreef Vivi het volgende:
Hey Annie...je achternaam is een palingdroom. Whehehehe.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 september 2009 19:55 schreef Anniebab het volgende:
Nee hoor ik weet t helemaal niet zeker, t schijnt zeg ik, ik neem aan dat Jan niet zomaar wat lult tegen de Telegraaf, en liza op der twitter zal dat toch ook niet zomaar ontkrachten?Maar zeker weet idd Liza t alleen.....
quote:Op donderdag 3 september 2009 20:00 schreef Raug het volgende:
Ik voorzie ineens taferelen zoals bij Georgina Verbaan die in shownieuws ofzo ging bewijzen dat haar tieten toch echt echt waren.
Liza die live op zo'n zwangerschapsteststokje piest.
Kijkers die kunnen bellen en smsen met hun voorspelling en een jaar gratis paling kunnen winnen ofzo.
Ben benieuwd naar de kijkcijfers
Als ze het allemaal zó hard gaan ontkennen zal het wel waar zijnquote:'Jan Smit vader'... Zou Story zichzélf eigenlijk nog wel geloven..? SK
about 7 hours ago from TwitterFon
Zo klaar als een klontje.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Als ze het allemaal zó hard gaan ontkennen zal het wel waar zijn
Tuurlijk dat is ook wel waar, maar om t zo hard te ontkennen dat wekt ook vragen op.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef bloodymary het volgende:
Ja maar dat is ook niet mooi dat dat zo naar buiten komt, terwijl ze het zelf aan Wim en dat kind wilden vertellen.
Of ze hebben niet al te veel vertrouwen in de kwaliteit van de zwemmertjes van Jan....quote:Op donderdag 3 september 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
Simon (van Nick) twittert:
[..]
Als ze het allemaal zó hard gaan ontkennen zal het wel waar zijn
Of Wim weet het al en is de bron van Story....quote:Op donderdag 3 september 2009 23:33 schreef bloodymary het volgende:
Ja maar dat is ook niet mooi dat dat zo naar buiten komt, terwijl ze het zelf aan Wim en dat kind wilden vertellen.
Whehehehehe ik zal zien wat ik kan doen,maarre ze worden vaak omringd door de fans die hun intrek hebben genomen in de hotels hier en in de omgeving, hun idolen in t wild, daar komen ze al een paar jaar op af,maar ik zie ze wel elk jaar dus ik ga ervoor, als ik ff tijd heb tenminste, hahahahhaquote:Op vrijdag 4 september 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
Veel plezier met de kermis Annie!
Gedraag je een beetje he? En notities maken van alle verdachte dingen die je ziet!
Ja, ik volg de tweets ook dagelijks, vind t wel leuk zoals ze met elkaar omgaan.quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Dat lijkt me dan best wel weer irritant, al die breezah-fans die dan al die jongens in hun durp gaan lopen stalken tijdens die kermis![]()
Zag gister een paar grappige tweets van één van de J's aan Nick S. over dat Nick vroeger altijd dacht dat de groene supermarktgel de allerbeste gel was en dat wanneer J. het haar van Nick zag zijn cholesterolgehalte omhoog schoot
Ga je toch naar een van die 3 andere supermarkten???Jij bent zeker in de Havenhof geweest???quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:00 schreef Felixa het volgende:
Zo, net nog even snel boodschappen gedaan voor de kermis losbarst.
Ik kon amper nog bij de supermarkt komen, alles staat hier volgebouwd!
Ga normaal gesproken weg met kermis (ik woon er echt middenin en die muziek trek ik niet langer dan een kwartier) maar misschien ga ik vanavond ook wel even spioneren op de dijk.
Ik woon op nog geen minuut lopen van de Havenhof, vandaar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ga je toch naar een van die 3 andere supermarkten???Jij bent zeker in de Havenhof geweest???
Proostquote:driejs
Mijn bel is gegaan. De eerste pilsen zitten erin. Ff wennen. Hahahaha....
17 minutes ago from TwitterBerry
Nou ja, als die Liza helemaal niet zwanger is (stél he... stél!quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik word een beetje moe van het feit dat Jan Smit door die hele club om hem heen continu in bescherming wordt genomen...
Soms kun je ook je eigen boontjes doppen, waarom zou die hele kliek het ook nog eens moeten ontkennen als ze het zelf al ontkend hebben.... sowieso heb ik sinds het hele Yolanthe-verhaal een beetje een nare smaak van Jan Smit gekregen... ook daar sprong iedereen voor 'm in de bres inclusief moeders... en dat terwijl hij toch echt zelf met die Liza lag te vozen...quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, als die Liza helemaal niet zwanger is (stél he... stél!) wat valt er dan 'in bescherming te nemen'?
Dan is het logisch dat ze over de Story heen vallen toch, zou jij toch ook doen als je vrienden was?
Mwah, ik weet het niet hoor, volgens mij kun je zo'n roddel beter negeren als het niet waar is....quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, als die Liza helemaal niet zwanger is (stél he... stél!) wat valt er dan 'in bescherming te nemen'?
Dan is het logisch dat ze over de Story heen vallen toch, zou jij toch ook doen als je vrienden was?
Ik heb echt niets met die hele Jan Smit (behalve dat ik de Palinggate hier heel erg leuk vindquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Soms kun je ook je eigen boontjes doppen, waarom zou die hele kliek het ook nog eens moeten ontkennen als ze het zelf al ontkend hebben.... sowieso heb ik sinds het hele Yolanthe-verhaal een beetje een nare smaak van Jan Smit gekregen... ook daar sprong iedereen voor 'm in de bres inclusief moeders... en dat terwijl hij toch echt zelf met die Liza lag te vozen...
Zoals hierboven gezegd, da's ook weer het nadeel van dat Twitter etc.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet hoor, volgens mij kun je zo'n roddel beter negeren als het niet waar is....
Zeker als het om een zwangerschap gaat komt de waarheid snel genoeg uit.
Daarbij wordt er toch vaak zat geroepen dat BN'er X zwanger is? Ik dacht dat de Story e.d. dreven op dat soort berichten waarvan de helft nergens op slaat.
Ja maar hoe vaak staan er niet van die lulverhalen in de bladen, daar moeten ze toch onderhand aan gewend zijnquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb echt niets met die hele Jan Smit (behalve dat ik de Palinggate hier heel erg leuk vind) maar dat is het nadeel van al die Hyves en Twitter en noem het maar op. Dan komen dat soort dingen veel meer en sneller onder ogen van 'ons gepeupel'.
Die jongens zijn natuurlijk naast artiest ook maar gewoon jongens en vrienden. Zó raar vind ik het niet dat die het dan voor elkaar opnemen hoor. Doe jij dat voor jouw vrienden niet dan?
Je zegt dat hij zijn eigen boontjes kan doppen, hij heeft zelf ook op internet gereageerd dat het allemaal onzin is van die zwangerschap. Als zijn vrienden daar ook iets over willen zeggen kan hij daar weinig aan doen toch? Als je het even logisch bekijkt?
Túúrlijk is het één grote kliek daar, dus ik snap wel een beetje wat je bedoelt.
Maar je kunt die lui ook over alles aanvallen natuurlijk. Ik vind dit niet meer dan menselijk en vriendschappelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |