Kleine mannen hebben grote Jannen zeggen ze toch?......quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu dwaalden gisteren mijn ogen een beetje zuidwaarts en volgens mij is ie in dat deel van zijn lijf verre van een ukkepuk.
Met allerlei muziek en gewoon gezellig 4 dagen aan de rol.Ikzelf 2 maar dat is per persoon verschillend.En sommigen zijn de laatste dag verkleed, maar over t algemeen gewone kleren.Meestal jonge groepen meiden of jongens verkleed op maandag ,de laatste dag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Die kermis daar, is dat eigenlijk een soort carnaval maar dan anders? Met kermismuziek en kermiskleding?
Wat een leuke kleindochter BQquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:00 schreef beequeen het volgende:
Tara en Wes. Bij de weg, dit was niet gisteravond maar een paar weken geleden.
[ afbeelding ]
Tara, Yo en vriendinnetje. Jammer dat hij bewogen is.Maaaaar, dan zie je iig de koele blik van Yo niet.
![]()
[ afbeelding ]
als je na een periode van pakweg 2 a 3 mnd verkering zo een kado aanpakt ben je niet meer als een goedkope **** .Wie pakt nou zo een duur kado aan na 2, 3 mnd , dat is meer een kado voor als je 25 jaar getrouwd bent en dat haalt zij nooit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Eef999 het volgende:
Wesley en Yolanthe klef in de auto
Het is toch geen rode Range Rover, maar zilver
WAAROM IS VREDESNAAMquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als je na een periode van pakweg 2 a 3 mnd verkering zo een kado aanpakt ben je niet meer als een goedkope **** .Wie pakt nou zo een duur kado aan na 2, 3 mnd , dat is meer een kado voor als je 25 jaar getrouwd bent en dat haalt zij nooit.
Goedkoop zou ik haar niet noemen..quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als je na een periode van pakweg 2 a 3 mnd verkering zo een kado aanpakt ben je niet meer als een goedkope **** .Wie pakt nou zo een duur kado aan na 2, 3 mnd , dat is meer een kado voor als je 25 jaar getrouwd bent en dat haalt zij nooit.
Oh! Je was me voorquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:10 schreef Raug het volgende:
[..]
Goedkoop zou ik haar niet noemen..![]()
psssst..je valt in herhaling..
ja BQ ,heeft ze de looks van der oma?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een leuke kleindochter BQ
Ja, maar was het bedroevend, kleingeestig mormel gebeuren vergeten.quote:
Two peas in a potquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef Raug het volgende:
[..]
Ja, maar was het bedroevend, kleingeestig mormel gebeuren vergeten.
Ja , ook weleens lekker, alhoewel t jammer is dat er veel regen gaat vallen aankomend weekend....quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:20 schreef Ole het volgende:
Kermis in Volendam betekent bier drinken, Veel bier!
Mens .....hou is op met wat ik gewend ben ,het is mijn mening, laat me en anders reageer niet meer op mijn posten als je er aan ergert...... zeikmiep.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
WAAROM IS VREDESNAAM? Tis maar net hoe blij iemand met je is he, wrs ben je gewoon niet zo veel gewend. En wie het breed heeft laat het breed hangen..voor hem is een auto wat een step voor ons is. Het is maar geld hoor. Mijn God, nog nooit zo'n bedroevend kleingeestig bekrompen mormel als jij meegemaakt
Wie is hier nu de zeikmiep met 43825 keer dezelfde postings? Srsly, ik denk dat ik voor iedereen (op Annie"Kumbaya"bab na dan msquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Mens .....hou is op met wat ik gewend ben ,het is mijn mening, laat me en anders reageer niet meer op mijn posten als je er aan ergert...... zeikmiep.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:27 schreef kissaa het volgende:
Ik krijg altijd een beter humeur als ik hier even bijlees![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef Vivi het volgende:
Oh, en als iemand weet welk merk de zonnebril van Yolanthe is mag ie me PM-en.
Ik ook, mijn serotonine level viert hoogtijdagen. Wat zal mijn psych trots zijn!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:27 schreef kissaa het volgende:
Ik krijg altijd een beter humeur als ik hier even bijlees![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wie is hier nu de zeikmiep met 43825 keer dezelfde postings? Srsly, ik denk dat ik voor iedereen (op Annie"Kumbaya"bab na dan ms) kan spreken als ik zeg dat iedereen je irritant vind. Je mening is duidelijk, je hoeft hem niet ontelbaar vaak te herhalen. Misschien is dat voor jou nodig om iets te begrijpen maar de rest hier is geestelijk wat cababeler en we snappen het nu wel. Dus draag wat vernieuwends bij of ga in je eigen Groundhog Day universum heen en weer zitten wiegen en herhalen wat een hoer met kille ogen Yolanthe is.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus draag wat vernieuwends bij of ga in je eigen Groundhog Day universum heen en weer zitten wiegen en herhalen wat een hoer met kille ogen Yolanthe is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |