BQ toch, en al die tijd had je ons niets verteld van je inside connectionquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:27 schreef beequeen het volgende:
Mijn dochter, schoonzoon en kleindochter hebben gisteren gezellig gegeten met Yo, Wes en Jessey en de rest van de familie om de verjaardag van Jessey te vieren. Knulletje is 4 september jarig. Volgens dochter zijn de 2 erg gelukkig met elkaar.
Mijn schoonzoon is de neef van Wes, vandaar.
Je weet toch dat ik heel bescheiden ben. Foto's volgen later.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:32 schreef Leandra het volgende:
BQ toch, en al die tijd had je ons niets verteld van je inside connection![]()
Cool!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:36 schreef beequeen het volgende:
Je weet toch dat ik heel bescheiden ben. Foto's volgen later.
Naja zeg!! Over inside-info gesproken!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:27 schreef beequeen het volgende:
Mijn dochter, schoonzoon en kleindochter hebben gisteren gezellig gegeten met Yo, Wes en Jessey en de rest van de familie om de verjaardag van Jessey te vieren. Knulletje is 4 september jarig. Volgens dochter zijn de 2 erg gelukkig met elkaar.
Mijn schoonzoon is de neef van Wes, vandaar.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:02 schreef Copycat het volgende:
Tara is je kleindochter, beequeen?
Leuk hoor! Heb je je dochter wel Yo uit laten horen over verdwenen gastendoekjes en wie nu als eerste een scheve schaats reed in die relatie?
Wat een knappe kleindochter heb jequote:Op maandag 31 augustus 2009 15:00 schreef beequeen het volgende:
Tara en Wes. Bij de weg, dit was niet gisteravond maar een paar weken geleden.
[ afbeelding ]
Tara, Yo en vriendinnetje. Jammer dat hij bewogen is.Maaaaar, dan zie je iig de koele blik van Yo niet.
![]()
[ afbeelding ]
Thnx, jammer dat ik geen vette roddel kan vertellen.quote:
Je vergeet de:quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:16 schreef Vivi het volgende:
Ze doet het erom he! Die designerzonnebril die ze ongetwijfeld van Wes zijn zuurverdiende centjes heet gekocht. Of misschien wel van de verpatste gastendoekjes!
Nu dwaalden gisteren mijn ogen een beetje zuidwaarts en volgens mij is ie in dat deel van zijn lijf verre van een ukkepukquote:
Cc!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu dwaalden gisteren mijn ogen een beetje zuidwaarts en volgens mij is ie in dat deel van zijn lijf verre van een ukkepuk.
dirty womanquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu dwaalden gisteren mijn ogen een beetje zuidwaarts en volgens mij is ie in dat deel van zijn lijf verre van een ukkepuk.
Naja, dat kan ook bijna niet anders aangezien Wes de rebound is.........maar soms val je toch nog echt voor je rebound. Het gebeurt niet vaak, maar het kán!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef Vivi het volgende:
Toch had ik bij Yo en Jan altijd de indruk dat Yo de verliefdere was en bij Wes en Yo andersom. Maar dat is slechts een gevoel (OMG waarom denk ik hierover na).
Oh ja?quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Naja, dat kan ook bijna niet anders aangezien Wes de rebound is.........maar soms val je toch nog echt voor je rebound. Het gebeurt niet vaak, maar het kán!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:10 schreef Copycat het volgende:
Ik vond ze ook erg cute en erg verliefd overkomen. Maar ja, achter die zonnebril zijn die op geld beluste, koele ogen van Yo ook niet te zien.
Oh ik had het andersom, op mij kwam Jan altijd verliefdererer over dan Yo!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:37 schreef Vivi het volgende:
Toch had ik bij Yo en Jan altijd de indruk dat Yo de verliefdere was en bij Wes en Yo andersom. Maar dat is slechts een gevoel (OMG waarom denk ik hierover na).
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |