Kleine mannen hebben grote Jannen zeggen ze toch?......quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu dwaalden gisteren mijn ogen een beetje zuidwaarts en volgens mij is ie in dat deel van zijn lijf verre van een ukkepuk.
Met allerlei muziek en gewoon gezellig 4 dagen aan de rol.Ikzelf 2 maar dat is per persoon verschillend.En sommigen zijn de laatste dag verkleed, maar over t algemeen gewone kleren.Meestal jonge groepen meiden of jongens verkleed op maandag ,de laatste dag.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
Die kermis daar, is dat eigenlijk een soort carnaval maar dan anders? Met kermismuziek en kermiskleding?
Wat een leuke kleindochter BQquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:00 schreef beequeen het volgende:
Tara en Wes. Bij de weg, dit was niet gisteravond maar een paar weken geleden.
[ afbeelding ]
Tara, Yo en vriendinnetje. Jammer dat hij bewogen is.Maaaaar, dan zie je iig de koele blik van Yo niet.
![]()
[ afbeelding ]
als je na een periode van pakweg 2 a 3 mnd verkering zo een kado aanpakt ben je niet meer als een goedkope **** .Wie pakt nou zo een duur kado aan na 2, 3 mnd , dat is meer een kado voor als je 25 jaar getrouwd bent en dat haalt zij nooit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Eef999 het volgende:
Wesley en Yolanthe klef in de auto
Het is toch geen rode Range Rover, maar zilver
WAAROM IS VREDESNAAMquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als je na een periode van pakweg 2 a 3 mnd verkering zo een kado aanpakt ben je niet meer als een goedkope **** .Wie pakt nou zo een duur kado aan na 2, 3 mnd , dat is meer een kado voor als je 25 jaar getrouwd bent en dat haalt zij nooit.
Goedkoop zou ik haar niet noemen..quote:Op dinsdag 1 september 2009 18:52 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als je na een periode van pakweg 2 a 3 mnd verkering zo een kado aanpakt ben je niet meer als een goedkope **** .Wie pakt nou zo een duur kado aan na 2, 3 mnd , dat is meer een kado voor als je 25 jaar getrouwd bent en dat haalt zij nooit.
Oh! Je was me voorquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:10 schreef Raug het volgende:
[..]
Goedkoop zou ik haar niet noemen..![]()
psssst..je valt in herhaling..
ja BQ ,heeft ze de looks van der oma?quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:32 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een leuke kleindochter BQ
Ja, maar was het bedroevend, kleingeestig mormel gebeuren vergeten.quote:
Two peas in a potquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:14 schreef Raug het volgende:
[..]
Ja, maar was het bedroevend, kleingeestig mormel gebeuren vergeten.
Ja , ook weleens lekker, alhoewel t jammer is dat er veel regen gaat vallen aankomend weekend....quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:20 schreef Ole het volgende:
Kermis in Volendam betekent bier drinken, Veel bier!
Mens .....hou is op met wat ik gewend ben ,het is mijn mening, laat me en anders reageer niet meer op mijn posten als je er aan ergert...... zeikmiep.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
WAAROM IS VREDESNAAM? Tis maar net hoe blij iemand met je is he, wrs ben je gewoon niet zo veel gewend. En wie het breed heeft laat het breed hangen..voor hem is een auto wat een step voor ons is. Het is maar geld hoor. Mijn God, nog nooit zo'n bedroevend kleingeestig bekrompen mormel als jij meegemaakt
Wie is hier nu de zeikmiep met 43825 keer dezelfde postings? Srsly, ik denk dat ik voor iedereen (op Annie"Kumbaya"bab na dan msquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Mens .....hou is op met wat ik gewend ben ,het is mijn mening, laat me en anders reageer niet meer op mijn posten als je er aan ergert...... zeikmiep.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:27 schreef kissaa het volgende:
Ik krijg altijd een beter humeur als ik hier even bijlees![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:08 schreef Vivi het volgende:
Oh, en als iemand weet welk merk de zonnebril van Yolanthe is mag ie me PM-en.
Ik ook, mijn serotonine level viert hoogtijdagen. Wat zal mijn psych trots zijn!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:27 schreef kissaa het volgende:
Ik krijg altijd een beter humeur als ik hier even bijlees![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wie is hier nu de zeikmiep met 43825 keer dezelfde postings? Srsly, ik denk dat ik voor iedereen (op Annie"Kumbaya"bab na dan ms) kan spreken als ik zeg dat iedereen je irritant vind. Je mening is duidelijk, je hoeft hem niet ontelbaar vaak te herhalen. Misschien is dat voor jou nodig om iets te begrijpen maar de rest hier is geestelijk wat cababeler en we snappen het nu wel. Dus draag wat vernieuwends bij of ga in je eigen Groundhog Day universum heen en weer zitten wiegen en herhalen wat een hoer met kille ogen Yolanthe is.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus draag wat vernieuwends bij of ga in je eigen Groundhog Day universum heen en weer zitten wiegen en herhalen wat een hoer met kille ogen Yolanthe is.
Zal ik?! Nee, nee neeeeee!! Ik doe het niet! Muahhahahahahaahaaaah!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:12 schreef Raug het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het de bedoeling is dat je alleen op een post reageert als deze aan jou gericht is maar ik kon het niet laten. Zo.. en nu wachten op een reactie op mijn post zodat ik weer wat mag zeggen.
*Aha-erlebnis heeft* Misschien heeft ze de rode voor het weekend en de zilveren voor doordeweeks, de Vuige Sloerie!quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:29 schreef Eef999 het volgende:
Wesley en Yolanthe klef in de auto
Het is toch geen rode Range Rover, maar zilver
hahaha dwaasquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
*Aha-erlebnis heeft* Misschien heeft ze de rode voor het weekend en de zilveren voor doordeweeks, de Vuige Sloerie!
Of, of, de rode om subtiel aan te geven dat ze ongesteld is en de zilveren om duidelijk te maken dat ze weer kan " werken" voor d'r " zilverstukken" , ja!! Dat moet het zijn! Een soort codetaal dmv Range Rovers!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Vivi het volgende:
[..]
*Aha-erlebnis heeft* Misschien heeft ze de rode voor het weekend en de zilveren voor doordeweeks, de Vuige Sloerie!
Of, of, de rode om subtiel aan te geven dat ze ongesteld is en de zilveren om duidelijk te maken dat ze weer kan " werken" voor d'r " zilverstukken" , ja!! Dat moet het zijn! Een soort codetaal dmv Range Rovers!
Hoezo is het de bedoeling dat je alleen reageert op een posting die aan jou gericht is?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:12 schreef Raug het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het de bedoeling is dat je alleen op een post reageert als deze aan jou gericht is maar ik kon het niet laten. Zo.. en nu wachten op een reactie op mijn post zodat ik weer wat mag zeggen.
Ik ook hoor. Vreselijk.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:25 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind het zo erg als mensen schrijven hou is op in plaats van hou(d) eens op.
Misschien bedoelen ze dat de hou op is. Ik heb nie meer hou voor jou. Heb nie meer tuintje in mijn hart voor jou? Soort afrikaans?quote:Op woensdag 2 september 2009 00:25 schreef bloodymary het volgende:
Ja. Of capabel als cababel.quote:Op woensdag 2 september 2009 00:25 schreef bloodymary het volgende:
Ja die was zo origineelquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:42 schreef conleche het volgende:
Ground Hog Day universum. Ik vind 'm welhaast briljant!!
Een taal- of schrijffout maakt iedereen wel eens, een fout met d of t of cababel ipv capabel (duidelijk een typefout). Maar als je zegt hou is op, dan gebruik je gewoon een verkeerd woord en dat vind ik toch wel vrij ernstig en heeel erg dom.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
tis duidelijk dat vivi het niet alleen afkan ziellig hoor , snel dr groene vriendinnen om hulp vragen.maar ik voel me te goed om hier steeds op in te gaan .jullie zijn zo treurig om een hele dag mensen af te zeiken op taalfouten, terwijl jullie de hele dag de vandale open hebben staan en wikpedia.
Ik kijk heul NOOIT GEEN TV!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 07:56 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ja die was zo origineel![]()
![]()
als je gisteren tv hebt gekeken op rtl 7
![]()
![]()
![]()
Ehm. Schatje. Helder licht. Ik 'zeek' Vivi net zo hard af hierboven, omdat ze cababel schreef.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
tis duidelijk dat vivi het niet alleen afkan ziellig hoor , snel dr groene vriendinnen om hulp vragen.maar ik voel me te goed om hier steeds op in te gaan .jullie zijn zo treurig om een hele dag mensen af te zeiken op taalfouten, terwijl jullie de hele dag de vandale open hebben staan en wikpedia.
Hai!! Mop! Hier weer zo'n groen vriendinnetje van Viev. Om even te reageren op het dikgedrukte: nee dus. Dat gaat bij ons vanzelf en heel af en toe glipt er dan heus een taalfoutje doorheen. Niet erg.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:01 schreef conleche het volgende:
Het is niet omdat ik de theorieën van Stephen Hawking niet helemaal begrijp, als het gevolg van een niet helemaal optimaal bèta inzicht, dat ik denk dat hij er zelf dan ook maar niets van snapt.
Dat was geen missie als vredesduif (puhlease, alsof het mij aan mijn reet kan roesten of JEEtjuh wel of niet boos is). Ik kan ook best tegen gekat onderling, zo'n teer zieltje heb ik nou ook weer niet, maar ik vind het inmiddels dodelijk vermoeiend om doorheen te moeten lezen op jacht naar Palinggate waardige gossip.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:17 schreef Vivi het volgende:
[..].
En nee Greys, geen slotje, ga nu niet overdrijven in je missie van vredesduif he. Zis is enterteenment.
Hou toch eens op zeg, dat jij je belevingswereld en uitgavepatroon aanpast aan wat jij en de jouwen te besteden hebben is prima, dat een dikke vette Range Rover er niet afkan als cadeautje bij jullie maakt niet uit, kan het bij ons ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
Da's waar.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:40 schreef Copycat het volgende:
Het zou entertaining kunnen zijn als de competitie competenter was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |