quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik kan me niet meer inhouden.
[Geer-mode] Whoehoehoeeeeeeeeeeee!quote:
Het lijkt mij ook wat vlot, maar soms werkt het hoor... Kijk maar naar Eddem en Mick! *proest*quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:37 schreef conleche het volgende:
Even een klein kritisch puntje wat Yo betreft. (Hoewel ik -vanzelfsprekend- in haar kamp verblijf) Is dat niet wat overdreven om nu alweer te gaan samenwonen?? Er is een slight chance dat Wesley alleen een rebound-guy is.....of ben ik nu te rationeel???
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=95234quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Net bij Shownieuws zei mams dat het gewoon een fijn gevoel is dat haar dochter weer gelukkig is.
Niet meer dan logisch lijkt me?
Ho ho zo makkelijk gaat dat nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:44 schreef Raug het volgende:
Moeder Smit was blij dat haar zoon weer gelukkig was.
Mama Cabou is blij dat haar dochter weer gelukkig is.
Snap niet zelfs daar nog iets negatiefs van gemaakt kan worden![]()
Iedereen blij, palingsoap voorbij
Ach nou ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Het is voornamelijk schóne was die buiten hangt de laatste dagen Dude.
Bummer!
Alweer? Die is toch net geweest? Of is het daar alle dagen feest soms?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:19 schreef Stroekie het volgende:
maar is in votown niet de kermis in aantocht ?
Vier dagen notabene, en Jan wou zijn vlag buiten hangen ,want de kermis komt eraan, maar hij kon m nergens vinden....ze zal toch niet......quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:07 schreef Raug het volgende:
Dit weekend is het Edammerkermis, het weekend erna Volendammerkermis.
Er wordt in die drie dagen genoeg stof tot roddelen geproduceerd voor het hele jaar...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vier dagen notabene, en Jan wou zijn vlag buiten hangen ,want de kermis komt eraan, maar hij kon m nergens vinden....ze zal toch niet......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |