quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik kan me niet meer inhouden.
[Geer-mode] Whoehoehoeeeeeeeeeeee!quote:
Het lijkt mij ook wat vlot, maar soms werkt het hoor... Kijk maar naar Eddem en Mick! *proest*quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:37 schreef conleche het volgende:
Even een klein kritisch puntje wat Yo betreft. (Hoewel ik -vanzelfsprekend- in haar kamp verblijf) Is dat niet wat overdreven om nu alweer te gaan samenwonen?? Er is een slight chance dat Wesley alleen een rebound-guy is.....of ben ik nu te rationeel???
http://www.shownieuws.tv/(...)d=43/contentid=95234quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:29 schreef Greys het volgende:
Net bij Shownieuws zei mams dat het gewoon een fijn gevoel is dat haar dochter weer gelukkig is.
Niet meer dan logisch lijkt me?
Ho ho zo makkelijk gaat dat nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:44 schreef Raug het volgende:
Moeder Smit was blij dat haar zoon weer gelukkig was.
Mama Cabou is blij dat haar dochter weer gelukkig is.
Snap niet zelfs daar nog iets negatiefs van gemaakt kan worden![]()
Iedereen blij, palingsoap voorbij
Ach nou ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:45 schreef Greys het volgende:
Het is voornamelijk schóne was die buiten hangt de laatste dagen Dude.
Bummer!
Alweer? Die is toch net geweest? Of is het daar alle dagen feest soms?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:19 schreef Stroekie het volgende:
maar is in votown niet de kermis in aantocht ?
Vier dagen notabene, en Jan wou zijn vlag buiten hangen ,want de kermis komt eraan, maar hij kon m nergens vinden....ze zal toch niet......quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:07 schreef Raug het volgende:
Dit weekend is het Edammerkermis, het weekend erna Volendammerkermis.
Er wordt in die drie dagen genoeg stof tot roddelen geproduceerd voor het hele jaar...
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vier dagen notabene, en Jan wou zijn vlag buiten hangen ,want de kermis komt eraan, maar hij kon m nergens vinden....ze zal toch niet......
Een slierkje!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:11 schreef Duderella het volgende:
Dat is toch geen hond Greys! dat is een eh... ehm... tja...
Het is niet echt een voordelige foto van haar. Er zijn leukere, waarop het best een leuke meid lijkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef Vivi het volgende:
Die onderste loopt ook niet over van intelligentie zo te zien.
Wel Jan zijn type!
Ja we kunnen niet allemaal bolleboos zijn, gelukkig maar, die zijn meestal ook meteen zo arrogant over anderen......Doe mij maar gewoon en aardig.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:07 schreef Vivi het volgende:
Die onderste loopt ook niet over van intelligentie zo te zien.
Wel Jan zijn type!
quote:Yolanthe en Wesley gaan samenwonen
AMSTERDAM - Het gaat zo goed tussen Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder dat het stel besloten heeft te gaan samenwonen. "Ik ben nu bij Wesley in Spanje en ik blijf een tijdje hier. Het is heel spannend", zegt de 24-jarige presentatrice dinsdag in De Telegraaf.
Het koppel heeft deze zomer al een beetje proefgedraaid. Yolanthe is al de hele zomer in Spanje om bij haar nieuwe geliefde te kunnen zijn. Maar waar de twee in de nabije toekomst gaan wonen is nog onbekend.
Wesley speelt nu nog voor Real Madrid, maar de kans is groot dat de 25-jarige voetballer aan de Italiaanse club Internazionale wordt verkocht. In dat geval zal het stel in Milaan gaan wonen.
Gelukkig
Yolanthe’s moeder Richarda zegt in de krant blij te zijn voor haar dochter. "Ze straalt weer. Dat is het belangrijkste. Als je kind gelukkig is, ben je dat als ouder ook."
Richarda zegt Wesley nog niet zo goed te kennen, maar weet zeker dat de voetballer geweldig voor Yolanthe is. "En met deze relatie doen ze niemand pijn. Dat is ook van belang."
Yolanthe had tot voor kort een relatie met zanger Jan Smit. In mei maakten zij bekend uit elkaar te gaan. Ook Jan heeft een nieuwe geliefde. Hij is momenteel gelukkig met de Volendamse Liza
Je wordt ietwat voorspelbaar An. Ga je voordeurtje maar even poetsen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja we kunnen niet allemaal bolleboos zijn, gelukkig maar, die zijn meestal ook meteen zo arrogant over anderen......Doe mij maar gewoon en aardig.
Ik heb m wel eens gezien ja, met die vleermuis aan een touwtje, nee hij is best lief zo te zien , maar zoooo klein....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:25 schreef Greys het volgende:
Oh god. Kerremus. Benieuwd wie er nu weer met wie op/in/achter het toilet worden aangetroffen.
Het wordt tijd dat Nick en Simon dat brave imago van zich afschudden.
Annie, wat heeft Simon een lief hondje! Heb je die al eens gezien?
Zit ook even in het Tuintje-clipje. Kyra!Zie je ze wel eens wandelen?
Je voelt je toch niet aangesproken mag ik hopen?Mijn voordeur glimt al als een spiegeltje, ga je haar er maar in opkammen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je wordt ietwat voorspelbaar An. Ga je voordeurtje maar even poetsen.
je kan ook alles op jezelf betrekken hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:19 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja we kunnen niet allemaal bolleboos zijn, gelukkig maar, die zijn meestal ook meteen zo arrogant over anderen......Doe mij maar gewoon en aardig.
Mijn god , ik heb t niet ens over haar de heilige koe van jullie... kijk wel uit... zij oordeelt zelf over iemands vriendin die ze aan der uiterlijk al 'dom' afschildert.... ik heb t over mensen in t algemeen, hebben jullie ook een afgodsbeeldje in huis van Viva la Vivi???quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:21 schreef Greys het volgende:
An, hou eens op. Ze zegt toch niets over jou?
Je loopt het nu gewoon uit te lokken
Maar vertel, heb je Simon en Kyra wel eens zien lopen?
zijn dit de vriendinnen van nick en simon?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
Dus Volendammertttts, houd uwen ogen en oren open.
Mochten Nick of Simon op een toilet worden gesignaleerd met een ándere dame dan hun eigen meiske (zie hieronder), dan even de Prive bellen om deze gate weer een beetje leven in te blazen!
[ afbeelding ]
En deze hoort bij Simon enKyra
[ afbeelding ]
Ben je jezelf aan het channelen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet aangesproken mag ik hopen?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
Pffffffffff, het wordt nu wel wat vervelend hoor![]()
![]()
Dit is SHO. Daar mag moet je BN-ers en dienst vriendjes/vriendinnetjes best overdreven adoreren of ietwat afzeiken. Maar dat gekat onderling tussen users verziekt de hele bende wat mij betreft. Concentreer je op de sterrrrrrrrrren en bij gebrek aan sterren hun partners, lieve dames!
Ach daar is t haar toch enkel om te doen, net alsof hier nooit een ander op de hak wordt genomen, ik vind dat er heel eenzijdig wordt gekeken hier, als ik antwoord is t maar van hou eens op en doe ff normaal, terwijl la viva topics-keuzes zat heeft, komt ze steeds hier der gerief halen. Geloof me ze vindt t lekker dat katten, dus meelij hoef je niet te hebben, .quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:26 schreef Greys het volgende:
Pffffffffff, het wordt nu wel wat vervelend hoor![]()
![]()
Dit is SHO. Daar mag je BN-ers en dienst vriendjes/vriendinnetjes best overdreven adoreren of ietwat afzeiken. Maar dat gekat onderling tussen users verziekt de hele bende wat mij betreft. Concentreer je op de sterrrrrrrrrren en bij gebrek aan sterren hun partners, lieve dames!
Ik zei alleen dat ze niet al te snugger kijkt op die foto.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Mijn god , ik heb t niet ens over haar de heilige koe van jullie... kijk wel uit... zij oordeelt zelf over iemands vriendin die ze aan der uiterlijk al 'dom' afschildert.... ik heb t over mensen in t algemeen, hebben jullie ook een afgodsbeeldje in huis van Viva la Vivi???
Die van Nick komt uit Monnickendam, dus goedgekeurd hier, en die van Simon uit Volendam, maar jongens haar vader is geen Volendammer hoor dus oordeel van de twijfel , is oud-keeper en nu keepertrainer Frans Hoek.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
zijn dit de vriendinnen van nick en simon?
ook uit volendam of ergens anders vandaan?
Ik schreef toch dameSSSS, niet 'Anniebab'?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ach daar is t haar toch enkel om te doen, net alsof hier nooit een ander op de hak wordt genomen, ik vind dat er heel eenzijdig wordt gekeken hier, als ik antwoord is t maar van hou eens op en doe ff normaal, terwijl la viva topics-keuzes zat heeft, komt ze steeds hier der gerief halen. Geloof me ze vindt t lekker dat katten, dus meelij hoef je niet te hebben, .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |