Ja schat, zo zit ik ook niet in elkaar om dat steeds te roepen, maar wordt er ook wel een beetje moe van hoe Vivi elke keer een beetje beledigend bezig is,en als t iemands uit Jans kamp betreft ook niet terugdeinst om klare taal te gebruiken. Maar we moeten idd allemaal even onder ogen blijven zien ,dat die benamingen voor wie dan ook ,wel ff minder kan......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah Annie, kom op. Jij moet toch ook vinden dat het repertoire 'Yo is een hoer, puta, golddigger' nu wel een beetje begint te vervelen. Zeg dan gewoon niets. Het moet wel een beetje een topic/gate met een knipoog blijven, geen topic met oneliners met wat scheldwoorden en waar verder niets grappigs aan te ontdekken is.
Ik zie hier iemand posten die niks anders doet ,als alleen maar puur op de man inspelen, en maar voordoen alsof ze zelf zo geweldig zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah Annie, kom op. Jij moet toch ook vinden dat het repertoire 'Yo is een hoer, puta, golddigger' nu wel een beetje begint te vervelen. Zeg dan gewoon niets. Het moet wel een beetje een topic/gate met een knipoog blijven, geen topic met oneliners met wat scheldwoorden en waar verder niets grappigs aan te ontdekken is.
dat bedoel ik dus ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja schat, zo zit ik ook niet in elkaar om dat steeds te roepen, maar wordt er ook wel een beetje moe van hoe Vivi elke keer een beetje beledigend bezig is,en als t iemands uit Jans kamp betreft ook niet terugdeinst om klare taal te gebruiken. Maar we moeten idd allemaal even onder ogen blijven zien ,dat die benamingen voor wie dan ook ,wel ff minder kan......
Eén iemand? (Ik ga er van uit dat je hier Vivi bedoelt).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik zie hier iemand posten die niks anders doet ,als alleen maar puur op de man inspelen, en maar voordoen alsof ze zelf zo geweldig zijn.
Jullie?Ik snap je wel hoor Greys, ik vind ook dat t minder kan met die benamingen.Voor iedereen.Niet alleeen voor Yo,ook pijpslet is uit den boze bij mij......allemaal een beetje je verstand gebruiken....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén iemand? (Ik ga er van uit dat je hier Vivi bedoelt).
Ik zie anders ook meerdere mensen iedere keer hetzelfde riedeltje herhalen (Yo is een hoer. Yo is een golddigger). Kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat mensen zich daaraan gaan ergeren. Dan kan je daarna niet alleen degene de schuld geven die er iets van zegt. Maar goed, dit heeft weinig zin, jullie begrijpen niet wat ik bedoel klaarblijkelijk
bron?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Yolanthe is met Hans Breukhoven gesignaleerd in Parijs.
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik kan me niet meer inhouden.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:05 schreef Vivi het volgende:
Ja, want als Yolanthe er niet was geweest was Wesley eeuwig vrijgezel gebleven uiteraard....Maar hey! Misschien kan het zoontje van Wesley straks een praatgroepje oprichten met Fem!
Jij wel dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
(...) hoe kortzichtig kun je zijn zeg.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uhhhhhhhhhhh dat was jij toch?quote:
Leg dit domme blondje dan eens even uit wat er fout is aan het feit dat Yolanthe een relatie krijgt met een man die al een half jaar in scheiding ligt, en waarom het dus zijn zoon en vrouw pijn zou doen, terwijl er niets fout aan Jan en Lisa is terwijl Lisa en haar man nog niet eens uit elkaar waren toen Jan en Lisa samen iets begonnen??quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
Sommige mensen zullen het nooit snappen,
![]()
Ik zal het ook even uitleggen; we lachen niet om die uitspraak maar om jou.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen, want het is idd erg om te lachen nog geen 2weken geleden was het allemaal huilen met de pet op en nu zo blij zijn , en idd erg kortzichttig om te zeggen niemand heeft verdriet van deze relatie nou denk dat Ramona niet echt blij zal zijn denk ik zo ,het was tenslotte Wesley die niet van de andere vrouwen kon afblijven.En ook Zijn zoontje moet in het dagelijkse leven zijn papa missen.![]()
Dus zo raar was die uitspraak niet ,en idd zoals jullie doen om te lachen![]()
![]()
kom naar vanes congate!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef silence_s het volgende:
En weer op de man af...zucht.
Tijd voor een nieuwe gate!![]()
![]()
ik ook!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:33 schreef silence_s het volgende:
[..]
Jamaar...jamaar...ik ben team ptwish![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
En ook Zijn zoontje moet in het dagelijkse leven zijn papa missen.![]()
Ansjquote:Yolanthe gaat wonen bij Wesley door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen gaat samenwonen met Wesley Sneijder. De beeldschone 24-jarige ex van Jan Smit verhuist naar Madrid of Milaan, afhankelijk van de voetbaltoekomst van haar liefde. „Ik ben nu bij Wesley in Spanje en ik blijf een tijdje hier. Het is heel spannend.”
aar het duo gaat samenwonen, hangt af van de mogelijke transfer van de Real Madrid-middenvelder. Als de succesvolle Wesley (25) wordt verkocht aan de kampioen van Italië, Inter Milaan, ligt hun toekomst daar. Deze week komt er duidelijkheid. Voetbalvrouw Yolanthe volgt haar man.
De actrice is nu in Spanje om Wesley te steunen in deze roerige tijden. De trainer van zijn Spaanse club wil Wesley eigenlijk niet laten gaan, maar wordt daar waarschijnlijk toe gedwongen. Real Madrid hoopt met de verkoop van de waardevolle speler de kas te spekken. Dat is nodig omdat de nieuwe voorzitter van Real zoveel nieuwe helden heeft binnengehaald.
De vriendschap van Yolanthe en Wesley, die elkaar kennen van feestjes bij de ex-vrouw van Patrick Kluivert, Angela van Hulten, is uitgegroeid tot liefde. „We zijn heel gelukkig, maar ik kan je nog niet vertellen waar we gaan wonen. Wel dat we inderdaad samen gaan wonen”, vertelt Yolanthe. Zij bracht de hele zomervakantie al door op een jacht met Wesley op Ibiza en verlengde daarna haar verblijf in Spanje om bij haar voetballer te zijn. In Madrid gingen ze ’s avonds samen uit en winkelden in het weekeinde om aan het eind te concluderen dat ze echt een paar zijn…
De moeder van Yolanthe, Richarda van Kasbergen: „Mijn dochter straalt weer. Dat is het belangrijkste. Als je kind gelukkig is, ben je dat als ouder ook. Dit is het begin van een nieuwe toekomst voor haar. Wij kennen Wesley nog niet zo lang, maar volgens mij is hij geweldig voor mijn dochter. En met deze relatie doen ze niemand pijn. Dat is ook van belang.”
Avontuur
Wesley verwent zijn liefde. De begin dit jaar gescheiden voetballer kocht voor haar een rode Range Rover. Maar om het materiële gaat het niet. Mama Van Kasbergen, die als gids in Volendam werkt: „Wij vinden het geweldig dat ze samen gaan wonen. De vlag gaat uit. Dat dat in het buitenland is, vinden wij alleen maar fantastisch. Het is het avontuur. Yolanthe zelf is op Ibiza geboren. Ik heb daar met mijn eerste man gewoond en het was geweldig om je horizon te verleggen. Dat gun ik haar ook.”x
Voor haar carrière heeft de stap nauwelijks gevolgen. Yolanthe, die presenteert en acteert, zal heen en weer vliegen en dus ook haar Nederlandse adres aanhouden. Haar manager: „Het is een kwestie van goed plannen. Over drie weken is Yolanthe weer voor werk in Nederland.”
Yolanthe heeft kennisgemaakt met het bijna 3-jarige zoontje Jessey van Wesley. En op het strand van Ibiza speelde de donkerharige schone, die veel van kinderen houdt, heel moederlijk met hem. Als ze zelf ooit samen kinderen krijgen, staat één ding al vast. De naam van het kindje zal dan weer op een y eindigen. Wesley vertelde eerder dat dat familietraditie is.
Intussen is ook in Volendam de rust weergekeerd. Liza, de nieuwe vriendin van Jan Smit, fietst vaak met hem door het vissersdorp. En haar eerste spulletjes zijn al naar zijn huis verhuisd. Het daadwerkelijk officieel samenwonen van die twee zal dus ook niet lang op zich laten wachten. Eind goed, al goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |