abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72087166
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah Annie, kom op. Jij moet toch ook vinden dat het repertoire 'Yo is een hoer, puta, golddigger' nu wel een beetje begint te vervelen. Zeg dan gewoon niets. Het moet wel een beetje een topic/gate met een knipoog blijven, geen topic met oneliners met wat scheldwoorden en waar verder niets grappigs aan te ontdekken is.
Ja schat, zo zit ik ook niet in elkaar om dat steeds te roepen, maar wordt er ook wel een beetje moe van hoe Vivi elke keer een beetje beledigend bezig is,en als t iemands uit Jans kamp betreft ook niet terugdeinst om klare taal te gebruiken. Maar we moeten idd allemaal even onder ogen blijven zien ,dat die benamingen voor wie dan ook ,wel ff minder kan......
pi_72087288
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah Annie, kom op. Jij moet toch ook vinden dat het repertoire 'Yo is een hoer, puta, golddigger' nu wel een beetje begint te vervelen. Zeg dan gewoon niets. Het moet wel een beetje een topic/gate met een knipoog blijven, geen topic met oneliners met wat scheldwoorden en waar verder niets grappigs aan te ontdekken is.
Ik zie hier iemand posten die niks anders doet ,als alleen maar puur op de man inspelen, en maar voordoen alsof ze zelf zo geweldig zijn.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_72087293
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:49 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja schat, zo zit ik ook niet in elkaar om dat steeds te roepen, maar wordt er ook wel een beetje moe van hoe Vivi elke keer een beetje beledigend bezig is,en als t iemands uit Jans kamp betreft ook niet terugdeinst om klare taal te gebruiken. Maar we moeten idd allemaal even onder ogen blijven zien ,dat die benamingen voor wie dan ook ,wel ff minder kan......
dat bedoel ik dus ook
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:24:47 #254
163650 Greys
pi_72087496
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:03 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik zie hier iemand posten die niks anders doet ,als alleen maar puur op de man inspelen, en maar voordoen alsof ze zelf zo geweldig zijn.
Eén iemand? (Ik ga er van uit dat je hier Vivi bedoelt).
Ik zie anders ook meerdere mensen iedere keer hetzelfde riedeltje herhalen (Yo is een hoer. Yo is een golddigger). Kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat mensen zich daaraan gaan ergeren. Dan kan je daarna niet alleen degene de schuld geven die er iets van zegt. Maar goed, dit heeft weinig zin, jullie begrijpen niet wat ik bedoel klaarblijkelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72087940
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Eén iemand? (Ik ga er van uit dat je hier Vivi bedoelt).
Ik zie anders ook meerdere mensen iedere keer hetzelfde riedeltje herhalen (Yo is een hoer. Yo is een golddigger). Kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat mensen zich daaraan gaan ergeren. Dan kan je daarna niet alleen degene de schuld geven die er iets van zegt. Maar goed, dit heeft weinig zin, jullie begrijpen niet wat ik bedoel klaarblijkelijk
Jullie?Ik snap je wel hoor Greys, ik vind ook dat t minder kan met die benamingen.Voor iedereen.Niet alleeen voor Yo,ook pijpslet is uit den boze bij mij......allemaal een beetje je verstand gebruiken....
pi_72088151
Het gaat niet eens om de benamingen. Maar als iemands enige bijdrage in dit topic is om keihard Yo is een hoer te roepen, dan is dat nogal irritant . Niet om het woord hoer, ik mag ook gráág Hooooeeeeeeeerrrrrrr roepen. En het heeft ook niets te maken met Yo of Liza, want ik zou het ook irritant vinden als iemand dat constant herhaalde over een van onze andere hoofdpersonages.

Het komt een beetje dom en inspiratieloos over, laat ik het dan zo voorzichtigjes zeggen. Ik weet niet, niemand hier neemt het topic echt serieus, alles is gelardeerd met een hoge dosis ironie en ik heb het gevoel dat het een beetje aan (zelf)spot ontbreekt bij een enkeling hier, als je het mij vraagt. En dat doen jullie niet, maar ik zeg het toch.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:17:47 #257
163650 Greys
pi_72088165
Annie, het gaat mij nog niet eens zo zeer om het vloeken.
Ik riep ook heel hard 'Micky is een HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, zo, dat lucht op!' in het Eddem & Patricia topic, maar op de een of andere manier was dat allemaal toch luchtiger en grappiger wat iedereen postte. Omdat we er ook hele (half verzonnen ) verhalen zelf omheen bouwden werd het gewoon een echt leuk SHO topic. Niemand had/heeft daar ook onderlinge irritaties.

Hier zijn er een aantal mensen die verder niets toevoegen behalve om de zoveel tijd 'Yo is een hoer ' roepen (steeds dezelfde mensen dus met steeds dezelfde uitspraken) en verder geen leuke posts met een knipoog plaatsen. Zelfs al zou diegene niet vloeken, als je op een gegeven moment voor de 23e keer hebt gezegd dat Yo een golddigger is en verder niets onderbouwt en het allemaal serieus neemt, dan worden mensen daar verveeld en geïrriteerd van zo blijkt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:18:13 #258
163650 Greys
pi_72088172
Oh, ik geloof dat Co en ik het eens zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72088176
O Greyssie: GMTA deluxe!!!
pi_72088197
hihihihihihi!!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:20:22 #261
163650 Greys
pi_72088220
Nou dat was een échte GMTA om in te lijsten he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:59:50 #262
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72090110
Wat Co & Greysie zeggen dus. *mompelt iets over force feelen .

Beste Annie, als je oudere topics er op naslaat (over Vick tha Slick bijvoorbeeld, of het ezeltje van Belin) dan zie je ook heus een boel gescheld, maar het is meer tongue in cheeck, zeg maar. Deze topic is gekaapt door een stel intellectueel uitgedaagden die alleen maar suffe saaie niets toevoegende one-liners uit hun toetsenbord kunnen rammelen en daardoor blijven leuke fantasierijke mensen die dit soort topics sjeu geven weg (Ik noem een Dude en een Cc en een Nadine bijvoorbeeld). Dat ergert mij ja, want het verpest gewoon de lol. Ga dan lekker op het TMF- of Mijn Geheim-forum zitten schelden en laat SHOW zoals het was, zonder dat suffe breezahgeleuter .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:08:04 #263
163650 Greys
pi_72090236
* Greys deelt toastjes paling uit

Zo, let tha dirt continue
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72090638
Ik lust geen paling... Maar wel palinggate!
pi_72090836
Boeiend nieuws over Jan Smit in te Telegraaf.

Oh nee, het gaat helemaal niet over hem. Ze gebruiken alleen zijn naam in de titel.
pi_72092583
Yolanthe is met Hans Breukhoven gesignaleerd in Parijs.
pi_72093651
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Yolanthe is met Hans Breukhoven gesignaleerd in Parijs.
bron?
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:06:25 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72100440
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 16:31 schreef Raug het volgende:
[..]
bron?
www.uitdedikkeduim.nl
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72103911
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

www.uitdedikkeduim.nl
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:04:56 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72104747
Pijnlijk, pijnlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72123190
Liza gespot bij optreden Jan Smit
Eerste als 'vriendin van'
Dit weekend vond in Almere het popconcert ZAND plaats. Naast de vele Nederlandse pophelden stond ook Jan Smit daar op het podium. En voor het eerste was Liza daar officieel bij als 'vriendin van'.

De camera van RTL Boulevard spotte Liza tussen het 35.000 man publiek op het strand van Almere. Het was voor zover bekend de eerste keer sinds de twee een relatie hebben dat ze mee is met Jan.

Bron: RTL Boulevard
pi_72123921
zo, die vriendin van liza heeft wel een hoog yo gehalte! of het ligt aan mij? hihi
pi_72132000
nou nou madamme heeft haar zin.

http://www.telegraaf.nl/p(...)_Wesley__.html?p=1,1

En Ricarda zegt rustig met deze relatie doen ze niemand pijn ,O neee en Ramona dan en zijn zoontje , die had ook liever papa en mama bij elkaar gehad.Yolanthe zal wel denken deze man moet ik niet alleen laten die is te veel waard.
Moeder hangt de vlag uit jazeker de buit is binnen , hoe kortzichtig kun je zijn zeg.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:05:52 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72132025
Ja, want als Yolanthe er niet was geweest was Wesley eeuwig vrijgezel gebleven uiteraard....Maar hey! Misschien kan het zoontje van Wesley straks een praatgroepje oprichten met Fem!
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:08:42 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72132057
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:03 schreef JEEtjuuh het volgende:

hoe kortzichtig kun je zijn zeg.

Sorry, ik kan me niet meer inhouden.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:12:40 #276
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72132116
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

pi_72132343
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:05 schreef Vivi het volgende:
Ja, want als Yolanthe er niet was geweest was Wesley eeuwig vrijgezel gebleven uiteraard....Maar hey! Misschien kan het zoontje van Wesley straks een praatgroepje oprichten met Fem!

Sommige mensen zullen het nooit snappen,

pi_72132383
quote:

[..]

Jij wel dus

dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:39:24 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72132490
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:31 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Jij wel dus

Raap me ohop! .
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:40:38 #280
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72132503
*Angstvallig om zich heen kijkt op zoek naar verborgen camera*
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:41:04 #281
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72132511
Of het is een vorm van humor die ik absoluut niet aanvoel of het is gewoon nog erger dan ik kon bevroeden.
En over het algemeen is er weinig mis met mijn gevoel voor humor.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:44:27 #282
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72132567
Bonnie, ben jij het?!
pi_72132910
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
(...) hoe kortzichtig kun je zijn zeg.
pi_72132927
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:44 schreef Vivi het volgende:
Bonnie, ben jij het?!
st claire?
pi_72133331
quote:

[..]

Ik zal het even uitleggen, want het is idd erg om te lachen nog geen 2weken geleden was het allemaal huilen met de pet op en nu zo blij zijn , en idd erg kortzichttig om te zeggen niemand heeft verdriet van deze relatie nou denk dat Ramona niet echt blij zal zijn denk ik zo ,het was tenslotte Wesley die niet van de andere vrouwen kon afblijven.En ook Zijn zoontje moet in het dagelijkse leven zijn papa missen.

Dus zo raar was die uitspraak niet ,en idd zoals jullie doen om te lachen
pi_72133360
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:44 schreef Vivi het volgende:
Bonnie, ben jij het?!
uhhhhhhhhhhh dat was jij toch?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 10:26:42 #287
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72133413
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Sommige mensen zullen het nooit snappen,

Leg dit domme blondje dan eens even uit wat er fout is aan het feit dat Yolanthe een relatie krijgt met een man die al een half jaar in scheiding ligt, en waarom het dus zijn zoon en vrouw pijn zou doen, terwijl er niets fout aan Jan en Lisa is terwijl Lisa en haar man nog niet eens uit elkaar waren toen Jan en Lisa samen iets begonnen??

Wel zielig voor Ramona en zoonlief, maar niet zielig voor Wim en dochterlief? En dat terwijl Ramona al wist dat haar huwelijk over was, en Wim het moest horen van de toenmalige vriendin van de man waar zijn vrouw vreemd mee ging?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:12:24 #288
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72134464
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik zal het even uitleggen, want het is idd erg om te lachen nog geen 2weken geleden was het allemaal huilen met de pet op en nu zo blij zijn , en idd erg kortzichttig om te zeggen niemand heeft verdriet van deze relatie nou denk dat Ramona niet echt blij zal zijn denk ik zo ,het was tenslotte Wesley die niet van de andere vrouwen kon afblijven.En ook Zijn zoontje moet in het dagelijkse leven zijn papa missen.

Dus zo raar was die uitspraak niet ,en idd zoals jullie doen om te lachen
Ik zal het ook even uitleggen; we lachen niet om die uitspraak maar om jou.
pi_72134944
Ik begin dit eigenlijk wel soort van vermakelijk te vinden. Het is dat het nog wat vroeg is, want anders had ik de popcorn erbij gepakt. (Team Vivi/Cc Ik zeg het maar vast. )

*mompelt iets over de dikte van huiden en borden voor kop hebben en IQ's ter grote van een schoenmaat...............
pi_72136019
En weer op de man af...zucht.

Tijd voor een nieuwe gate!
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
pi_72136587
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef silence_s het volgende:
En weer op de man af...zucht.

Tijd voor een nieuwe gate!
kom naar vanes congate!
pi_72136815
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:26 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

kom naar vanes congate!
Jamaar...jamaar...ik ben team ptwish
"Verloren illusies zijn gevonden waarheden."
pi_72137901
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:33 schreef silence_s het volgende:

[..]

Jamaar...jamaar...ik ben team ptwish
ik ook!
desondanks vermaak ik me prima daar
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:36:50 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72140741
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:

En ook Zijn zoontje moet in het dagelijkse leven zijn papa missen.

Moderator / Miss SHO dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:45:07 #295
22592 crew  Ole
pi_72141005
zullen we even OT gaan?
quote:
Yolanthe gaat wonen bij Wesley door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen gaat samenwonen met Wesley Sneijder. De beeldschone 24-jarige ex van Jan Smit verhuist naar Madrid of Milaan, afhankelijk van de voetbaltoekomst van haar liefde. „Ik ben nu bij Wesley in Spanje en ik blijf een tijdje hier. Het is heel spannend.”

aar het duo gaat samenwonen, hangt af van de mogelijke transfer van de Real Madrid-middenvelder. Als de succesvolle Wesley (25) wordt verkocht aan de kampioen van Italië, Inter Milaan, ligt hun toekomst daar. Deze week komt er duidelijkheid. Voetbalvrouw Yolanthe volgt haar man.

De actrice is nu in Spanje om Wesley te steunen in deze roerige tijden. De trainer van zijn Spaanse club wil Wesley eigenlijk niet laten gaan, maar wordt daar waarschijnlijk toe gedwongen. Real Madrid hoopt met de verkoop van de waardevolle speler de kas te spekken. Dat is nodig omdat de nieuwe voorzitter van Real zoveel nieuwe helden heeft binnengehaald.

De vriendschap van Yolanthe en Wesley, die elkaar kennen van feestjes bij de ex-vrouw van Patrick Kluivert, Angela van Hulten, is uitgegroeid tot liefde. „We zijn heel gelukkig, maar ik kan je nog niet vertellen waar we gaan wonen. Wel dat we inderdaad samen gaan wonen”, vertelt Yolanthe. Zij bracht de hele zomervakantie al door op een jacht met Wesley op Ibiza en verlengde daarna haar verblijf in Spanje om bij haar voetballer te zijn. In Madrid gingen ze ’s avonds samen uit en winkelden in het weekeinde om aan het eind te concluderen dat ze echt een paar zijn…

De moeder van Yolanthe, Richarda van Kasbergen: „Mijn dochter straalt weer. Dat is het belangrijkste. Als je kind gelukkig is, ben je dat als ouder ook. Dit is het begin van een nieuwe toekomst voor haar. Wij kennen Wesley nog niet zo lang, maar volgens mij is hij geweldig voor mijn dochter. En met deze relatie doen ze niemand pijn. Dat is ook van belang.”

Avontuur

Wesley verwent zijn liefde. De begin dit jaar gescheiden voetballer kocht voor haar een rode Range Rover. Maar om het materiële gaat het niet. Mama Van Kasbergen, die als gids in Volendam werkt: „Wij vinden het geweldig dat ze samen gaan wonen. De vlag gaat uit. Dat dat in het buitenland is, vinden wij alleen maar fantastisch. Het is het avontuur. Yolanthe zelf is op Ibiza geboren. Ik heb daar met mijn eerste man gewoond en het was geweldig om je horizon te verleggen. Dat gun ik haar ook.”x

Voor haar carrière heeft de stap nauwelijks gevolgen. Yolanthe, die presenteert en acteert, zal heen en weer vliegen en dus ook haar Nederlandse adres aanhouden. Haar manager: „Het is een kwestie van goed plannen. Over drie weken is Yolanthe weer voor werk in Nederland.”

Yolanthe heeft kennisgemaakt met het bijna 3-jarige zoontje Jessey van Wesley. En op het strand van Ibiza speelde de donkerharige schone, die veel van kinderen houdt, heel moederlijk met hem. Als ze zelf ooit samen kinderen krijgen, staat één ding al vast. De naam van het kindje zal dan weer op een y eindigen. Wesley vertelde eerder dat dat familietraditie is.

Intussen is ook in Volendam de rust weergekeerd. Liza, de nieuwe vriendin van Jan Smit, fietst vaak met hem door het vissersdorp. En haar eerste spulletjes zijn al naar zijn huis verhuisd. Het daadwerkelijk officieel samenwonen van die twee zal dus ook niet lang op zich laten wachten. Eind goed, al goed.
Ansj
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_72142767
Even een klein kritisch puntje wat Yo betreft. (Hoewel ik -vanzelfsprekend- in haar kamp verblijf) Is dat niet wat overdreven om nu alweer te gaan samenwonen?? Er is een slight chance dat Wesley alleen een rebound-guy is.....of ben ik nu te rationeel???
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:01:21 #297
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72143466
Ach..samenwonen....ze is toch vaak zat in NL voor werk en ze houdt haar adres hier aan dus. Het is meer een wassen neus, dat samenwonen imo.
pi_72144142
ach wat leuk voor ze, zo fijn altijd dat mensen in showland altijd zo snel gaan samenwonen/trouwen/kindjes krijgen .. garandeert echt een kort/heftig huwelijk/relatie etc met een hoop moddergooien achteraf.

ik zweer je, ze doen het zo om ons tevreden te houden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:23:33 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72144312
Zou dat nu echt inherent zijn aan het BN-erschap, dat razendsnelle samenwonen?
Vind dat ook altijd zo typisch, dat pats boem en vervolgens toch maar niet.
pi_72144541
Over de grens doen ze het ook altijd zo, ontmoeten, 2 maanden daten en ineens zijn ze getrouwd om 6-9-18 maanden later weer te scheiden Apart idd. Zijn maar weining celebs die echt lang en gelukkig bij elkaar zijn..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')