Ja schat, zo zit ik ook niet in elkaar om dat steeds te roepen, maar wordt er ook wel een beetje moe van hoe Vivi elke keer een beetje beledigend bezig is,en als t iemands uit Jans kamp betreft ook niet terugdeinst om klare taal te gebruiken. Maar we moeten idd allemaal even onder ogen blijven zien ,dat die benamingen voor wie dan ook ,wel ff minder kan......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah Annie, kom op. Jij moet toch ook vinden dat het repertoire 'Yo is een hoer, puta, golddigger' nu wel een beetje begint te vervelen. Zeg dan gewoon niets. Het moet wel een beetje een topic/gate met een knipoog blijven, geen topic met oneliners met wat scheldwoorden en waar verder niets grappigs aan te ontdekken is.
Ik zie hier iemand posten die niks anders doet ,als alleen maar puur op de man inspelen, en maar voordoen alsof ze zelf zo geweldig zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah Annie, kom op. Jij moet toch ook vinden dat het repertoire 'Yo is een hoer, puta, golddigger' nu wel een beetje begint te vervelen. Zeg dan gewoon niets. Het moet wel een beetje een topic/gate met een knipoog blijven, geen topic met oneliners met wat scheldwoorden en waar verder niets grappigs aan te ontdekken is.
dat bedoel ik dus ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja schat, zo zit ik ook niet in elkaar om dat steeds te roepen, maar wordt er ook wel een beetje moe van hoe Vivi elke keer een beetje beledigend bezig is,en als t iemands uit Jans kamp betreft ook niet terugdeinst om klare taal te gebruiken. Maar we moeten idd allemaal even onder ogen blijven zien ,dat die benamingen voor wie dan ook ,wel ff minder kan......
Eén iemand? (Ik ga er van uit dat je hier Vivi bedoelt).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik zie hier iemand posten die niks anders doet ,als alleen maar puur op de man inspelen, en maar voordoen alsof ze zelf zo geweldig zijn.
Jullie?Ik snap je wel hoor Greys, ik vind ook dat t minder kan met die benamingen.Voor iedereen.Niet alleeen voor Yo,ook pijpslet is uit den boze bij mij......allemaal een beetje je verstand gebruiken....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén iemand? (Ik ga er van uit dat je hier Vivi bedoelt).
Ik zie anders ook meerdere mensen iedere keer hetzelfde riedeltje herhalen (Yo is een hoer. Yo is een golddigger). Kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat mensen zich daaraan gaan ergeren. Dan kan je daarna niet alleen degene de schuld geven die er iets van zegt. Maar goed, dit heeft weinig zin, jullie begrijpen niet wat ik bedoel klaarblijkelijk
bron?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Yolanthe is met Hans Breukhoven gesignaleerd in Parijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |