abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72087166
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah Annie, kom op. Jij moet toch ook vinden dat het repertoire 'Yo is een hoer, puta, golddigger' nu wel een beetje begint te vervelen. Zeg dan gewoon niets. Het moet wel een beetje een topic/gate met een knipoog blijven, geen topic met oneliners met wat scheldwoorden en waar verder niets grappigs aan te ontdekken is.
Ja schat, zo zit ik ook niet in elkaar om dat steeds te roepen, maar wordt er ook wel een beetje moe van hoe Vivi elke keer een beetje beledigend bezig is,en als t iemands uit Jans kamp betreft ook niet terugdeinst om klare taal te gebruiken. Maar we moeten idd allemaal even onder ogen blijven zien ,dat die benamingen voor wie dan ook ,wel ff minder kan......
pi_72087288
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah Annie, kom op. Jij moet toch ook vinden dat het repertoire 'Yo is een hoer, puta, golddigger' nu wel een beetje begint te vervelen. Zeg dan gewoon niets. Het moet wel een beetje een topic/gate met een knipoog blijven, geen topic met oneliners met wat scheldwoorden en waar verder niets grappigs aan te ontdekken is.
Ik zie hier iemand posten die niks anders doet ,als alleen maar puur op de man inspelen, en maar voordoen alsof ze zelf zo geweldig zijn.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_72087293
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 09:49 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja schat, zo zit ik ook niet in elkaar om dat steeds te roepen, maar wordt er ook wel een beetje moe van hoe Vivi elke keer een beetje beledigend bezig is,en als t iemands uit Jans kamp betreft ook niet terugdeinst om klare taal te gebruiken. Maar we moeten idd allemaal even onder ogen blijven zien ,dat die benamingen voor wie dan ook ,wel ff minder kan......
dat bedoel ik dus ook
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:24:47 #254
163650 Greys
pi_72087496
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:03 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik zie hier iemand posten die niks anders doet ,als alleen maar puur op de man inspelen, en maar voordoen alsof ze zelf zo geweldig zijn.
Eén iemand? (Ik ga er van uit dat je hier Vivi bedoelt).
Ik zie anders ook meerdere mensen iedere keer hetzelfde riedeltje herhalen (Yo is een hoer. Yo is een golddigger). Kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat mensen zich daaraan gaan ergeren. Dan kan je daarna niet alleen degene de schuld geven die er iets van zegt. Maar goed, dit heeft weinig zin, jullie begrijpen niet wat ik bedoel klaarblijkelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72087940
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 10:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Eén iemand? (Ik ga er van uit dat je hier Vivi bedoelt).
Ik zie anders ook meerdere mensen iedere keer hetzelfde riedeltje herhalen (Yo is een hoer. Yo is een golddigger). Kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat mensen zich daaraan gaan ergeren. Dan kan je daarna niet alleen degene de schuld geven die er iets van zegt. Maar goed, dit heeft weinig zin, jullie begrijpen niet wat ik bedoel klaarblijkelijk
Jullie?Ik snap je wel hoor Greys, ik vind ook dat t minder kan met die benamingen.Voor iedereen.Niet alleeen voor Yo,ook pijpslet is uit den boze bij mij......allemaal een beetje je verstand gebruiken....
pi_72088151
Het gaat niet eens om de benamingen. Maar als iemands enige bijdrage in dit topic is om keihard Yo is een hoer te roepen, dan is dat nogal irritant . Niet om het woord hoer, ik mag ook gráág Hooooeeeeeeeerrrrrrr roepen. En het heeft ook niets te maken met Yo of Liza, want ik zou het ook irritant vinden als iemand dat constant herhaalde over een van onze andere hoofdpersonages.

Het komt een beetje dom en inspiratieloos over, laat ik het dan zo voorzichtigjes zeggen. Ik weet niet, niemand hier neemt het topic echt serieus, alles is gelardeerd met een hoge dosis ironie en ik heb het gevoel dat het een beetje aan (zelf)spot ontbreekt bij een enkeling hier, als je het mij vraagt. En dat doen jullie niet, maar ik zeg het toch.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:17:47 #257
163650 Greys
pi_72088165
Annie, het gaat mij nog niet eens zo zeer om het vloeken.
Ik riep ook heel hard 'Micky is een HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR, zo, dat lucht op!' in het Eddem & Patricia topic, maar op de een of andere manier was dat allemaal toch luchtiger en grappiger wat iedereen postte. Omdat we er ook hele (half verzonnen ) verhalen zelf omheen bouwden werd het gewoon een echt leuk SHO topic. Niemand had/heeft daar ook onderlinge irritaties.

Hier zijn er een aantal mensen die verder niets toevoegen behalve om de zoveel tijd 'Yo is een hoer ' roepen (steeds dezelfde mensen dus met steeds dezelfde uitspraken) en verder geen leuke posts met een knipoog plaatsen. Zelfs al zou diegene niet vloeken, als je op een gegeven moment voor de 23e keer hebt gezegd dat Yo een golddigger is en verder niets onderbouwt en het allemaal serieus neemt, dan worden mensen daar verveeld en geïrriteerd van zo blijkt
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:18:13 #258
163650 Greys
pi_72088172
Oh, ik geloof dat Co en ik het eens zijn
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72088176
O Greyssie: GMTA deluxe!!!
pi_72088197
hihihihihihi!!!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:20:22 #261
163650 Greys
pi_72088220
Nou dat was een échte GMTA om in te lijsten he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:59:50 #262
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72090110
Wat Co & Greysie zeggen dus. *mompelt iets over force feelen .

Beste Annie, als je oudere topics er op naslaat (over Vick tha Slick bijvoorbeeld, of het ezeltje van Belin) dan zie je ook heus een boel gescheld, maar het is meer tongue in cheeck, zeg maar. Deze topic is gekaapt door een stel intellectueel uitgedaagden die alleen maar suffe saaie niets toevoegende one-liners uit hun toetsenbord kunnen rammelen en daardoor blijven leuke fantasierijke mensen die dit soort topics sjeu geven weg (Ik noem een Dude en een Cc en een Nadine bijvoorbeeld). Dat ergert mij ja, want het verpest gewoon de lol. Ga dan lekker op het TMF- of Mijn Geheim-forum zitten schelden en laat SHOW zoals het was, zonder dat suffe breezahgeleuter .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:08:04 #263
163650 Greys
pi_72090236
* Greys deelt toastjes paling uit

Zo, let tha dirt continue
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72090638
Ik lust geen paling... Maar wel palinggate!
pi_72090836
Boeiend nieuws over Jan Smit in te Telegraaf.

Oh nee, het gaat helemaal niet over hem. Ze gebruiken alleen zijn naam in de titel.
pi_72092583
Yolanthe is met Hans Breukhoven gesignaleerd in Parijs.
pi_72093651
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 15:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Yolanthe is met Hans Breukhoven gesignaleerd in Parijs.
bron?
If you let your fears keep you from flying, you will never reach your high
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:06:25 #268
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72100440
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 16:31 schreef Raug het volgende:
[..]
bron?
www.uitdedikkeduim.nl
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_72103911
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

www.uitdedikkeduim.nl
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:04:56 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72104747
Pijnlijk, pijnlijk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72123190
Liza gespot bij optreden Jan Smit
Eerste als 'vriendin van'
Dit weekend vond in Almere het popconcert ZAND plaats. Naast de vele Nederlandse pophelden stond ook Jan Smit daar op het podium. En voor het eerste was Liza daar officieel bij als 'vriendin van'.

De camera van RTL Boulevard spotte Liza tussen het 35.000 man publiek op het strand van Almere. Het was voor zover bekend de eerste keer sinds de twee een relatie hebben dat ze mee is met Jan.

Bron: RTL Boulevard
pi_72123921
zo, die vriendin van liza heeft wel een hoog yo gehalte! of het ligt aan mij? hihi
pi_72132000
nou nou madamme heeft haar zin.

http://www.telegraaf.nl/p(...)_Wesley__.html?p=1,1

En Ricarda zegt rustig met deze relatie doen ze niemand pijn ,O neee en Ramona dan en zijn zoontje , die had ook liever papa en mama bij elkaar gehad.Yolanthe zal wel denken deze man moet ik niet alleen laten die is te veel waard.
Moeder hangt de vlag uit jazeker de buit is binnen , hoe kortzichtig kun je zijn zeg.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:05:52 #274
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_72132025
Ja, want als Yolanthe er niet was geweest was Wesley eeuwig vrijgezel gebleven uiteraard....Maar hey! Misschien kan het zoontje van Wesley straks een praatgroepje oprichten met Fem!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:08:42 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72132057
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 09:03 schreef JEEtjuuh het volgende:

hoe kortzichtig kun je zijn zeg.

Sorry, ik kan me niet meer inhouden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')