Dit klopt toch niet, ik heb nl. wel eens ergens gelezen dat Jan en Yolanthe samen in bed het stukje bij RTL Boulevard lagen te kijken waarop te zien was dat Yolanthe met Wesley stond te zoenen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
daar dan
http://www.telegraaf.nl/p(...)nthe__Wesley___.html
arme Jan nu gaan we nog meer horen hierover geloof me maar.
Toch vreemd dat daar dan nooit een filmpje van is opgedoken, van een keihard huilende Jan Smit op het podium. Of bleef die in de kleedkamer achter en gingen alleen de heren J weer het podium op?quote:'Jan Smit huilde om Yolanthe & Wesley'
AMSTERDAM - Jan Smit was kapot door de het filmpje met een zoenende Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder. Volgens 3J's zanger Jan Dulles heeft hij er 'keihard om gehuild'.
Dit zegt Dulles in een interview met de Flair. "Ik was erbij toen hij die beelden voor het eerst zag. Ik heb gedurende het item alleen maar op Jan gelet en voelde tot in m’n tenen: dit kan gewoon niet. Dat Jan zoiets moest zien op televisie vond ik heel vernederend."
De 3J's zanger zegt dat Jan Smit zich eerst goed probeerde te houden. "Maar toen wij na de pauze weer het podium opmoesten, heeft hij keihard gehuild."
Volgens Dulles heeft Jan geen schuld in deze scheiding. "Alles heeft hij voor Yolanthe gedaan."
Ik dacht dat daar wat faire la pipe bij kwam kijken???quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch vreemd dat daar dan nooit een filmpje van is opgedoken, van een keihard huilende Jan Smit op het podium. Of bleef die in de kleedkamer achter en gingen alleen de heren J weer het podium op?
En dat zinnetje Volgens Dulles heeft Jan geen schuld in deze scheiding. "Alles heeft hij voor Yolanthe gedaan." Kom op zeg!Yo is geen heilige, maar Jan zeker ook niet. Dat bekken op het toilet met Liza heeft ie ook voor Yo gedaan?
Wie heeft dit gezegd of beweert??? de bron hierover graag , want dit was voor hij met Yolanthe ging .quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
En neuken met Fleur! Allemaal voor Yolanthe, de onschuldige schat dat ie is, onze Jan.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar wat faire la pipe bij kwam kijken???
Fleur!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wie heeft dit gezegd of beweert??? de bron hierover graag , want dit was voor hij met Yolanthe ging .
Nou dan zijn we er dus..... fijn dat zelfs een Yolanthe-hater gewoon toegeeft dat Jan tijdens zijn verkering met Yolanthe al met Lisa gezoend heeftquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
enkel kussen weet je wel zoals Yo deed in de parkeergarage
Ik geloof dat wij dat zelf als smaakwhehehehemaker van gemaakt hadden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar wat faire la pipe bij kwam kijken???
En Liza niet, gelukkig!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:41 schreef JEEtjuuh het volgende:
Fleur en Yolanthe zijn beide op zoek naar een dikke kluif
Soms is het zo makkelijk. Té makkelijk bijna.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:01 schreef Leandra het volgende:
Nou dan zijn we er dus..... fijn dat zelfs een Yolanthe-hater gewoon toegeeft dat Jan tijdens zijn verkering met Yolanthe al met Lisa gezoend heeft![]()
Krokodillentranen dus![]()
![]()
Ik heb alvaker gehoord dat ie t samen met Jan Dulles had bekeken, dus dan zal dat in bed of een fabel zijn ,of t was een herhaling, t is ong. 1000 x herhaald....Maar die zoen met Liza viel niet zo erg veel eerder dan dat met Wes....en zij had Wes ook al eerder ontmoet, dus ik weet nou zo net niet wie t eerst vreemd ging......daar gaan we weer.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dit klopt toch niet, ik heb nl. wel eens ergens gelezen dat Jan en Yolanthe samen in bed het stukje bij RTL Boulevard lagen te kijken waarop te zien was dat Yolanthe met Wesley stond te zoenen.
quote:
Tot nu toe nog niet, ze heeft mij nog niks laten zien waarvan ik mijn twijfels heb.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij dat zelf als smaakwhehehehemaker van gemaakt hadden.
Weet het niet meer zeker. Hoewel, het bekken vond plaats achter gesloten deur op het toilet, dus wij geloven gewoon niet dat daar alleen gezoend is. Zo was het![]()
[..]
En Liza niet, gelukkig!
Je eigen straatje schoonvegen door op te biechten dat je hebt liggen neuken met de vriend van een goede vriendin van je.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Fleur zelf kom op ,die kunnen we niet serieus nemen toch
, die praat haar eigen straat schoon, is weer druk op jacht naar een rijkere lover.
Ik weet het welquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik heb alvaker gehoord dat ie t samen met Jan Dulles had bekeken, dus dan zal dat in bed of een fabel zijn ,of t was een herhaling, t is ong. 1000 x herhaald....Maar die zoen met Liza viel niet zo erg veel eerder dan dat met Wes....en zij had Wes ook al eerder ontmoet, dus ik weet nou zo net niet wie t eerst vreemd ging......daar gaan we weer.....
Nee, gelukkig niet. Gelukkig verdient Liza haar eigen boterham met haar baantje als toiletjuffrouw.quote:
nou nou nou nopu nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou ff rustig an he .Pindakaas kan lang aan.....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Gelukkig verdient Liza haar eigen boterham met haar baantje als toiletjuffrouw.
Alleen het beleg hé.. Dat kan nog weleens een probleem opleveren
nee had ze nooit moeten doen, als het al echt waar is, het opbiechten zou wel beter zijn uitgekomen voor Fleur.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je eigen straatje schoonvegen door op te biechten dat je hebt liggen neuken met de vriend van een goede vriendin van je.
Knap staaltje crisismanagement.
ik vind pindakaas heel erg lekker op de boterhamquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:18 schreef Anniebab het volgende:
[..]
nou nou nou nopu nou nou nou nou nou nou nou nou nou nou ff rustig an he .Pindakaas kan lang aan.....
Huh? Ik geloof niet dat ik je volg? Hoezo veeg je je straatje schoon door op te biechten dat je neukt met de vrienden van je vriendinnen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
nee had ze nooit moeten doen, als het al echt waar is, het opbiechten zou wel beter zijn uitgekomen voor Fleur.![]()
In een toilet staan bekken met een jongen die bezet is en terwijl je zelf nog niet zo lang een kindje hebt verdient toch ook geen schoonheidsprijs, of wel soms?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Tot nu toe nog niet, ze heeft mij nog niks laten zien waarvan ik mijn twijfels heb.
Ja, daarom hang jij 24/7 in deze topic-reeks rond.quote:
Ja, 24/7 inderdaadquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, daarom hang jij 24/7 in deze topicreeks rond.![]()
Hier moest ik even om lachen.
wie zegt dat ze het werkelijk heeft verteld???quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh? Ik geloof niet dat ik je volg? Hoezo veeg je je straatje schoon door op te biechten dat je neukt met de vrienden van je vriendinnen?
pfffffffffffff dat heb ik niet beweerd , ik schreef tot nu toe........ heb ik nog niks kunnen zien of ontdekken dat het Liza om de centen is te doen , en dat kunnen we van Yolanthe nu eenmaal niet zeggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
In een toilet staan bekken met een jongen die bezet is en terwijl je zelf nog niet zo lang een kindje hebt verdient toch ook geen schoonheidsprijs, of wel soms?
Het boeit mij verder weinig hoor, er zijn ergere dingen en volgens mij zijn alle partijen nu best gelukkig, maar ga nou niet doen of Liza zo'n heilige is!
euhm t interview dat ze aan de party heeft gegeven misschien?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wie zegt dat ze het werkelijk heeft verteld???
hoe vaak heb je liza al ontmoet ondertussen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
pfffffffffffff dat heb ik niet beweerd , ik schreef tot nu toe........ heb ik nog niks kunnen zien of ontdekken dat het Liza om de centen is te doen , en dat kunnen we van Yolanthe nu eenmaal niet zeggen.
Ach neuken met Fleur...Ik zeg dat ze niet eens tuintje in der broek heeft......Ik heb haar eens gezien hier met r poppekleertjes aan, die heeft alleen praatjes moet je maar rekenen,met die kleuterklas-liedjes van der.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
En neuken met Fleur! Allemaal voor Yolanthe, de onschuldige schat dat ie is, onze Jan.
Iets zegt me dat Wim nu niet al te gelukkig is...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het boeit mij verder weinig hoor, er zijn ergere dingen en volgens mij zijn alle partijen nu best gelukkig, maar ga nou niet doen of Liza zo'n heilige is!
Misschien kan hij tussen door even naar Yolanthe de Puta!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:52 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Wim nu niet al te gelukkig is...
Het is idd een soort survival van the unfittestquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vind je ?Ik vind er nog leven zat in zitten....
Heb je de beschikking over wat meer woordenschat of houdt het hier zo'n beetje bij op?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:56 schreef Kapara het volgende:
[..]
Misschien kan hij tussen door even naar Yolanthe de Puta!
Ben blond, dus het houdt hier op!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je de beschikking over wat meer woordenschat of houdt het hier zo'n beetje bij op?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:30 schreef beequeen het volgende:
Speciaal voor Liza, Yo, Fleur en andere pleebezoekers.
da's nie leukquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:53 schreef Raug het volgende:
Had deze nog niet gezien:
[ afbeelding ]
Je zal als net gedumpte vader maar zo'n foto onder ogen krijgen.
* Ole heeft donkerbruin haarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu is het genoeg. Ik ga m'n haren Yolanthe-bruin verven.
*Co hobbelt naar de Etos
Als je bijna 40 bent, kan dat ook bijna niet andersquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:09 schreef Ole het volgende:
en ja, ik heb dit soort mannen meegemaakt...
je wordt niet gedwongen hier te komen hoor, je bent er uit vrije wil, wat ik niet helemaal begrijp, maar ja, wie ben ik....?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is idd een soort survival van the unfittest.
Ah Annie, kom op. Jij moet toch ook vinden dat het repertoire 'Yo is een hoer, puta, golddigger' nu wel een beetje begint te vervelen. Zeg dan gewoon niets. Het moet wel een beetje een topic/gate met een knipoog blijven, geen topic met oneliners met wat scheldwoorden en waar verder niets grappigs aan te ontdekken is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
je wordt niet gedwongen hier te komen hoor, je bent er uit vrije wil, wat ik niet helemaal begrijp, maar ja, wie ben ik....?
Ja schat, zo zit ik ook niet in elkaar om dat steeds te roepen, maar wordt er ook wel een beetje moe van hoe Vivi elke keer een beetje beledigend bezig is,en als t iemands uit Jans kamp betreft ook niet terugdeinst om klare taal te gebruiken. Maar we moeten idd allemaal even onder ogen blijven zien ,dat die benamingen voor wie dan ook ,wel ff minder kan......quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah Annie, kom op. Jij moet toch ook vinden dat het repertoire 'Yo is een hoer, puta, golddigger' nu wel een beetje begint te vervelen. Zeg dan gewoon niets. Het moet wel een beetje een topic/gate met een knipoog blijven, geen topic met oneliners met wat scheldwoorden en waar verder niets grappigs aan te ontdekken is.
Ik zie hier iemand posten die niks anders doet ,als alleen maar puur op de man inspelen, en maar voordoen alsof ze zelf zo geweldig zijn.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah Annie, kom op. Jij moet toch ook vinden dat het repertoire 'Yo is een hoer, puta, golddigger' nu wel een beetje begint te vervelen. Zeg dan gewoon niets. Het moet wel een beetje een topic/gate met een knipoog blijven, geen topic met oneliners met wat scheldwoorden en waar verder niets grappigs aan te ontdekken is.
dat bedoel ik dus ookquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja schat, zo zit ik ook niet in elkaar om dat steeds te roepen, maar wordt er ook wel een beetje moe van hoe Vivi elke keer een beetje beledigend bezig is,en als t iemands uit Jans kamp betreft ook niet terugdeinst om klare taal te gebruiken. Maar we moeten idd allemaal even onder ogen blijven zien ,dat die benamingen voor wie dan ook ,wel ff minder kan......
Eén iemand? (Ik ga er van uit dat je hier Vivi bedoelt).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik zie hier iemand posten die niks anders doet ,als alleen maar puur op de man inspelen, en maar voordoen alsof ze zelf zo geweldig zijn.
Jullie?Ik snap je wel hoor Greys, ik vind ook dat t minder kan met die benamingen.Voor iedereen.Niet alleeen voor Yo,ook pijpslet is uit den boze bij mij......allemaal een beetje je verstand gebruiken....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén iemand? (Ik ga er van uit dat je hier Vivi bedoelt).
Ik zie anders ook meerdere mensen iedere keer hetzelfde riedeltje herhalen (Yo is een hoer. Yo is een golddigger). Kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat mensen zich daaraan gaan ergeren. Dan kan je daarna niet alleen degene de schuld geven die er iets van zegt. Maar goed, dit heeft weinig zin, jullie begrijpen niet wat ik bedoel klaarblijkelijk
bron?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Yolanthe is met Hans Breukhoven gesignaleerd in Parijs.
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik kan me niet meer inhouden.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:05 schreef Vivi het volgende:
Ja, want als Yolanthe er niet was geweest was Wesley eeuwig vrijgezel gebleven uiteraard....Maar hey! Misschien kan het zoontje van Wesley straks een praatgroepje oprichten met Fem!
Jij wel dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:03 schreef JEEtjuuh het volgende:
(...) hoe kortzichtig kun je zijn zeg.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
uhhhhhhhhhhh dat was jij toch?quote:
Leg dit domme blondje dan eens even uit wat er fout is aan het feit dat Yolanthe een relatie krijgt met een man die al een half jaar in scheiding ligt, en waarom het dus zijn zoon en vrouw pijn zou doen, terwijl er niets fout aan Jan en Lisa is terwijl Lisa en haar man nog niet eens uit elkaar waren toen Jan en Lisa samen iets begonnen??quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
![]()
Sommige mensen zullen het nooit snappen,
![]()
Ik zal het ook even uitleggen; we lachen niet om die uitspraak maar om jou.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen, want het is idd erg om te lachen nog geen 2weken geleden was het allemaal huilen met de pet op en nu zo blij zijn , en idd erg kortzichttig om te zeggen niemand heeft verdriet van deze relatie nou denk dat Ramona niet echt blij zal zijn denk ik zo ,het was tenslotte Wesley die niet van de andere vrouwen kon afblijven.En ook Zijn zoontje moet in het dagelijkse leven zijn papa missen.![]()
Dus zo raar was die uitspraak niet ,en idd zoals jullie doen om te lachen![]()
![]()
kom naar vanes congate!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:06 schreef silence_s het volgende:
En weer op de man af...zucht.
Tijd voor een nieuwe gate!![]()
![]()
ik ook!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:33 schreef silence_s het volgende:
[..]
Jamaar...jamaar...ik ben team ptwish![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
En ook Zijn zoontje moet in het dagelijkse leven zijn papa missen.![]()
Ansjquote:Yolanthe gaat wonen bij Wesley door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Yolanthe Cabau van Kasbergen gaat samenwonen met Wesley Sneijder. De beeldschone 24-jarige ex van Jan Smit verhuist naar Madrid of Milaan, afhankelijk van de voetbaltoekomst van haar liefde. „Ik ben nu bij Wesley in Spanje en ik blijf een tijdje hier. Het is heel spannend.”
aar het duo gaat samenwonen, hangt af van de mogelijke transfer van de Real Madrid-middenvelder. Als de succesvolle Wesley (25) wordt verkocht aan de kampioen van Italië, Inter Milaan, ligt hun toekomst daar. Deze week komt er duidelijkheid. Voetbalvrouw Yolanthe volgt haar man.
De actrice is nu in Spanje om Wesley te steunen in deze roerige tijden. De trainer van zijn Spaanse club wil Wesley eigenlijk niet laten gaan, maar wordt daar waarschijnlijk toe gedwongen. Real Madrid hoopt met de verkoop van de waardevolle speler de kas te spekken. Dat is nodig omdat de nieuwe voorzitter van Real zoveel nieuwe helden heeft binnengehaald.
De vriendschap van Yolanthe en Wesley, die elkaar kennen van feestjes bij de ex-vrouw van Patrick Kluivert, Angela van Hulten, is uitgegroeid tot liefde. „We zijn heel gelukkig, maar ik kan je nog niet vertellen waar we gaan wonen. Wel dat we inderdaad samen gaan wonen”, vertelt Yolanthe. Zij bracht de hele zomervakantie al door op een jacht met Wesley op Ibiza en verlengde daarna haar verblijf in Spanje om bij haar voetballer te zijn. In Madrid gingen ze ’s avonds samen uit en winkelden in het weekeinde om aan het eind te concluderen dat ze echt een paar zijn…
De moeder van Yolanthe, Richarda van Kasbergen: „Mijn dochter straalt weer. Dat is het belangrijkste. Als je kind gelukkig is, ben je dat als ouder ook. Dit is het begin van een nieuwe toekomst voor haar. Wij kennen Wesley nog niet zo lang, maar volgens mij is hij geweldig voor mijn dochter. En met deze relatie doen ze niemand pijn. Dat is ook van belang.”
Avontuur
Wesley verwent zijn liefde. De begin dit jaar gescheiden voetballer kocht voor haar een rode Range Rover. Maar om het materiële gaat het niet. Mama Van Kasbergen, die als gids in Volendam werkt: „Wij vinden het geweldig dat ze samen gaan wonen. De vlag gaat uit. Dat dat in het buitenland is, vinden wij alleen maar fantastisch. Het is het avontuur. Yolanthe zelf is op Ibiza geboren. Ik heb daar met mijn eerste man gewoond en het was geweldig om je horizon te verleggen. Dat gun ik haar ook.”x
Voor haar carrière heeft de stap nauwelijks gevolgen. Yolanthe, die presenteert en acteert, zal heen en weer vliegen en dus ook haar Nederlandse adres aanhouden. Haar manager: „Het is een kwestie van goed plannen. Over drie weken is Yolanthe weer voor werk in Nederland.”
Yolanthe heeft kennisgemaakt met het bijna 3-jarige zoontje Jessey van Wesley. En op het strand van Ibiza speelde de donkerharige schone, die veel van kinderen houdt, heel moederlijk met hem. Als ze zelf ooit samen kinderen krijgen, staat één ding al vast. De naam van het kindje zal dan weer op een y eindigen. Wesley vertelde eerder dat dat familietraditie is.
Intussen is ook in Volendam de rust weergekeerd. Liza, de nieuwe vriendin van Jan Smit, fietst vaak met hem door het vissersdorp. En haar eerste spulletjes zijn al naar zijn huis verhuisd. Het daadwerkelijk officieel samenwonen van die twee zal dus ook niet lang op zich laten wachten. Eind goed, al goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |