Ja, 24/7 inderdaadquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, daarom hang jij 24/7 in deze topicreeks rond.![]()
Hier moest ik even om lachen.
wie zegt dat ze het werkelijk heeft verteld???quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huh? Ik geloof niet dat ik je volg? Hoezo veeg je je straatje schoon door op te biechten dat je neukt met de vrienden van je vriendinnen?
pfffffffffffff dat heb ik niet beweerd , ik schreef tot nu toe........ heb ik nog niks kunnen zien of ontdekken dat het Liza om de centen is te doen , en dat kunnen we van Yolanthe nu eenmaal niet zeggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
In een toilet staan bekken met een jongen die bezet is en terwijl je zelf nog niet zo lang een kindje hebt verdient toch ook geen schoonheidsprijs, of wel soms?
Het boeit mij verder weinig hoor, er zijn ergere dingen en volgens mij zijn alle partijen nu best gelukkig, maar ga nou niet doen of Liza zo'n heilige is!
euhm t interview dat ze aan de party heeft gegeven misschien?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
wie zegt dat ze het werkelijk heeft verteld???
hoe vaak heb je liza al ontmoet ondertussen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:16 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
pfffffffffffff dat heb ik niet beweerd , ik schreef tot nu toe........ heb ik nog niks kunnen zien of ontdekken dat het Liza om de centen is te doen , en dat kunnen we van Yolanthe nu eenmaal niet zeggen.
Ach neuken met Fleur...Ik zeg dat ze niet eens tuintje in der broek heeft......Ik heb haar eens gezien hier met r poppekleertjes aan, die heeft alleen praatjes moet je maar rekenen,met die kleuterklas-liedjes van der.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
En neuken met Fleur! Allemaal voor Yolanthe, de onschuldige schat dat ie is, onze Jan.
Iets zegt me dat Wim nu niet al te gelukkig is...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het boeit mij verder weinig hoor, er zijn ergere dingen en volgens mij zijn alle partijen nu best gelukkig, maar ga nou niet doen of Liza zo'n heilige is!
Misschien kan hij tussen door even naar Yolanthe de Puta!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:52 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Iets zegt me dat Wim nu niet al te gelukkig is...
Het is idd een soort survival van the unfittestquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:08 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vind je ?Ik vind er nog leven zat in zitten....
Heb je de beschikking over wat meer woordenschat of houdt het hier zo'n beetje bij op?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:56 schreef Kapara het volgende:
[..]
Misschien kan hij tussen door even naar Yolanthe de Puta!
Ben blond, dus het houdt hier op!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Heb je de beschikking over wat meer woordenschat of houdt het hier zo'n beetje bij op?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:30 schreef beequeen het volgende:
Speciaal voor Liza, Yo, Fleur en andere pleebezoekers.
da's nie leukquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:53 schreef Raug het volgende:
Had deze nog niet gezien:
[ afbeelding ]
Je zal als net gedumpte vader maar zo'n foto onder ogen krijgen.
* Ole heeft donkerbruin haarquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Nu is het genoeg. Ik ga m'n haren Yolanthe-bruin verven.
*Co hobbelt naar de Etos
Als je bijna 40 bent, kan dat ook bijna niet andersquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:09 schreef Ole het volgende:
en ja, ik heb dit soort mannen meegemaakt...
je wordt niet gedwongen hier te komen hoor, je bent er uit vrije wil, wat ik niet helemaal begrijp, maar ja, wie ben ik....?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Het is idd een soort survival van the unfittest.
Ah Annie, kom op. Jij moet toch ook vinden dat het repertoire 'Yo is een hoer, puta, golddigger' nu wel een beetje begint te vervelen. Zeg dan gewoon niets. Het moet wel een beetje een topic/gate met een knipoog blijven, geen topic met oneliners met wat scheldwoorden en waar verder niets grappigs aan te ontdekken is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:31 schreef Anniebab het volgende:
[..]
je wordt niet gedwongen hier te komen hoor, je bent er uit vrije wil, wat ik niet helemaal begrijp, maar ja, wie ben ik....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |