Tnxxx voor de post van de foto's lekker bekkie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Nog even verder over die zanger van de 3Js die JEEtjuh zo leuk vindt:
Ik vind J1 een beetje een dommige uitstraling hebben
Maar het zal best een leuk joch zijn én hij zingt gewoon goed. Of het je smaak nou is of niet.
Maar hij kijkt wel een beetje droopy uit zijn ogen. En da's niet om te katten, da's gewoon wat ik vind
Dan vind ik op zich die jongere jongen mooier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn irrigatiesysteem komt bij geen van drie echt op gangquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Nog even verder over die zanger van de 3Js die JEEtjuh zo leuk vindt:
Ik vind J1 een beetje een dommige uitstraling hebben
Maar het zal best een leuk joch zijn én hij zingt gewoon goed. Of het je smaak nou is of niet.
Maar hij kijkt wel een beetje droopy uit zijn ogen. En da's niet om te katten, da's gewoon wat ik vind
Dan vind ik op zich die jongere jongen mooier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee inderdaad. En áls ik er dan eentje moest aanwijzen, verplicht, onder dwang, dan die jongste denk ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:29 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijn irrigatiesysteem komt bij geen van drie echt op gang.
Dát ja!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:35 schreef Vivi het volgende:
the lights are on but nobody's home, zeg maar.
Met die ogen niet nee. Komt dat door de drank of door het snuiven?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:21 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, hier kan ik niet op vallen..
Een Piet Veerman hoofd!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:21 schreef Raug het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, hier kan ik niet op vallen..
Na flink wat drank (mijnerzijds) zou hij nog wel te doen zijn.... maar drank staat er dan ook om bekend dat het het beoordelingsvermogen aantastquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Met die ogen niet nee. Komt dat door de drank of door het snuiven?
[ afbeelding ]
Beetje shampoo zou ook geen kwaad kunnenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:19 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Met die ogen niet nee. Komt dat door de drank of door het snuiven?
[ afbeelding ]
Het lijkt alsof het haar gewoon nat is aan de voorkant, misschien net gespeeld en dus lopen zweten of een plens water in zijn gezicht gegooid ofzo. Denk ik. Hoop ik.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Beetje shampoo zou ook geen kwaad kunnen
binnenkort begint de palingsoap weerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát ja!
Overigens moeten we van Palinggate maar een soort algemeen Alle-Volendammer-artiesten-keuringsdienstroddel-topic maken ipv alleen Jan en Yo, want zolang die zich gedeisd houden is daar weinig meer te halenDe titel houden we er toch wel in he?
![]()
Ja, daar zitten ál die jongens in, ik ben vooral fan van Kees Tol. Grappig joch is dat zeg, wat een droge humor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:46 schreef Ole het volgende:
[..]
binnenkort begint de palingsoap weer
Ik zag bij diverse theaters een aanplakbiljet hangen van "De Palingvissers" met o.a. Bill van Dijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:02 schreef Ole het volgende:
En we krijgen waarschijnlijk audities te zien voor De Musical
quote:We hebben ook goed contact met Jaap Buys, die ons behulpzaam is en enthousiast. Uiteindelijk moet het toch ook een ‘feel good’ verhaal a la Mamma Mia worden.” Het Geheim van Volendam‘Het Geheim van Volendam’ is een musical over het fenomeen Volendam. Een positief verhaal over dat bijzondere en wereldberoemde dorp, dat steeds maar weer talentvolle musici en voetballers aflevert. Over de visserij, de toeristen, de bijzondere en hechte gemeenschap en overige opvallende aspecten van het dorp. In deze nieuwe musical zullen de beste en grootste hits van The Cats, Jan Smit, Nick & Simon, Piet Veerman, BZN, Maribelle en andere Volendamse artiesten te horen zijn. De regie is in handen van Paul van Ewijk. Hij regisseerde o.a. de musical ‘Op Hoop van Zegen’. Voor het verdere creatieve team wordt momenteel met diverse mensen gesproken en ook worden contacten gelegd met diverse personen uit Volendam. De audities voor de hoofdrollen volgen in het najaar. Naar het zich laat aanzien ook gedeeltelijk in de Palingsoap.
Ben jij een dikke vijftiger of is hij een dikke vijftiger? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:56 schreef Anniebab het volgende:
Nou en voor een dikke vijftiger vind ik dat ópgewarmde lijk ook nog wel meevallen....
Maar jij bent altijd zo positief waar ik de hoop al op wil gevenquote:
Anniequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:52 schreef Anniebab het volgende:
Nou. ik vind m wel lekker hooooooor!!!!
Ja ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen, hij zit nu dik in de verhuizing dus als ie gesetteld is , vraag ik t wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Anniedit is mijn favo liedje
![]()
![]()
![]()
en hij is echt lekker he?
Kun je geen handtekening regelen voor mijmet foto,onder het mom fan op fok??
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen, hij zit nu dik in de verhuizing dus als ie gesetteld is , vraag ik t wel.
Kijk voor jou om je vrolijk te makenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Toch nog een tvp in de hoop dat het hier nog een keer ergens anders over gaat dan over slechte muziek van mieterige figuren.
Lekker hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
Kijk wat er bovenkomt als je googelt op "knappe vent Volendam"
[ afbeelding ]
I rest my case.![]()
Hoewel ik me nu wel afvraag, waarom ik op een zondagmiddag ga zitten googelen op "knappe vent volendam"![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
I rest my case.![]()
Hoewel ik me nu wel afvraag, waarom ik op een zondagmiddag ga zitten googelen op "knappe vent volendam"![]()
Altijd beter dan dat hatelijke gescheld onderling.toch.........??????quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Toch nog een tvp in de hoop dat het hier nog een keer ergens anders over gaat dan over slechte muziek van mieterige figuren.
Nou vind ik deze niet euhhhh mooi ofzo......quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik denk doe ff mee googlen en vind deze
[ [url=
Ehm juist ja..... uit eigen ervaring spreken als het gaat om de koele afstandelijke blik van Yolanthe, maar niet de connecties hebben om een foto met krabbel van Jan Dulles te regelen.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Anniedit is mijn favo liedje
![]()
![]()
![]()
en hij is echt lekker he?
Kun je geen handtekening regelen voor mijmet foto,onder het mom fan op fok??
Hmmm, eerlijk gezegd vind ik dat dan toch interessanter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Altijd beter dan dat hatelijke gescheld onderling.toch.........??????
Sexy hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
I rest my case.![]()
Open er een topic voor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:48 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Hmmm, eerlijk gezegd vind ik dat dan toch interessanter.
zal static leuk vindenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Open er een topic voor.
'Maak elkaar hier voor viswijf uit!'
lijkt me beter jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer in GC of KLB ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |