Ben jij een dikke vijftiger of is hij een dikke vijftiger? Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:56 schreef Anniebab het volgende:
Nou en voor een dikke vijftiger vind ik dat ópgewarmde lijk ook nog wel meevallen....
Maar jij bent altijd zo positief waar ik de hoop al op wil gevenquote:
Anniequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:52 schreef Anniebab het volgende:
Nou. ik vind m wel lekker hooooooor!!!!
Ja ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen, hij zit nu dik in de verhuizing dus als ie gesetteld is , vraag ik t wel.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Anniedit is mijn favo liedje
![]()
![]()
![]()
en hij is echt lekker he?
Kun je geen handtekening regelen voor mijmet foto,onder het mom fan op fok??
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen, hij zit nu dik in de verhuizing dus als ie gesetteld is , vraag ik t wel.
Kijk voor jou om je vrolijk te makenquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Toch nog een tvp in de hoop dat het hier nog een keer ergens anders over gaat dan over slechte muziek van mieterige figuren.
Lekker hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
Kijk wat er bovenkomt als je googelt op "knappe vent Volendam"
[ afbeelding ]
I rest my case.![]()
Hoewel ik me nu wel afvraag, waarom ik op een zondagmiddag ga zitten googelen op "knappe vent volendam"![]()
quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
I rest my case.![]()
Hoewel ik me nu wel afvraag, waarom ik op een zondagmiddag ga zitten googelen op "knappe vent volendam"![]()
Altijd beter dan dat hatelijke gescheld onderling.toch.........??????quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:40 schreef bloodymary het volgende:
Toch nog een tvp in de hoop dat het hier nog een keer ergens anders over gaat dan over slechte muziek van mieterige figuren.
Nou vind ik deze niet euhhhh mooi ofzo......quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik denk doe ff mee googlen en vind deze
[ [url=
Ehm juist ja..... uit eigen ervaring spreken als het gaat om de koele afstandelijke blik van Yolanthe, maar niet de connecties hebben om een foto met krabbel van Jan Dulles te regelen.....quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:07 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Anniedit is mijn favo liedje
![]()
![]()
![]()
en hij is echt lekker he?
Kun je geen handtekening regelen voor mijmet foto,onder het mom fan op fok??
Hmmm, eerlijk gezegd vind ik dat dan toch interessanter.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:54 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Altijd beter dan dat hatelijke gescheld onderling.toch.........??????
Sexy hoorquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:41 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
I rest my case.![]()
Open er een topic voor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 13:48 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Hmmm, eerlijk gezegd vind ik dat dan toch interessanter.
zal static leuk vindenquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Open er een topic voor.
'Maak elkaar hier voor viswijf uit!'
lijkt me beter jaquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer in GC of KLB ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |