Ben ik ook pas achtergekomen ..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:24 schreef cherrycoke het volgende:
teeveepee http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Thjazi mag ik ook in de OP?![]()
![]()
HP is, naast je level en class, afhankelijk van je Stamina. Bij het uitkiezen/kopen van gear dus daar op letten. Maar drie keer zoveel HP als jij, dan moeten die beesten toch wel aardig wat levels hoger zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Batsnek het volgende:
Ben voor het eerst begonnen met WoW. Toch wel een erg vermakelijk spelletje, zeker omdat je steeds meer mogelijkheden krijgt. Ik kom wel eens beesten tegen die 3 keer zoveel HP als ik hebben. Ik ben zelf een troll warrior, hoe kan je het beste aan meer HP komen?
Ik heb hem toen gedaan met alleen 4 DPS + tank dus geen healer mee genomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm Less-Rabi achievement is nog best lastig.
Ben eens een groep razormane beesten tegengekomen. alle beertjes waaren lvl 8 of 9 en ik was lvl 10. Maar er was ook een baas die lvl 11 was en 3 keer zoveel HP als ik had. En ik krijg 'm gewoon niet dood, omdat hij zo veel damage kan hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:31 schreef ufopiloot het volgende:
Je moet vooral naar de levels kijken. Als je de quests gewoon blijft volgen zit je altijd wel goed. Je moet zorgen dat je nooit monsters aan het aanvallen bent die 2-3 levels hoger zijn dan jou, want dan wordt het al vervelend, vooral als je er meerdere tegelijk moet vechten.
HP krijg je elk level erbij, en voor een deel ook door de items die je draagt. Als warrior moet je vooral items dragen die strengt en stamina hebben. Deze items kan je van monsters krijgen, van quests die je doet, of van dungeons waar je met een groep van 5 doorheen gaat. Als je bijvoorbeeld level 14-15 bent, kan je al naar Ragefire Chasm, of vanaf lvl 18-19 naar de Wailing Caverns.
Mm dat werkt bij ons niet, healer en tank zijn vader en zijn dus toen papa ging DPSen ging zoonlief dood toen zijn we maar van dat plan afgestaptquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik heb hem toen gedaan met alleen 4 DPS + tank dus geen healer mee genomen
It'll never happen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, vanaf dat je in de Barrens komt beginnen de items beter te worden.
Jammer trouwens dat je in cataclysm geen Tauren rogue kan maken.
Had die level 11 een zilveren draak om z'n portret heen? Dergelijke beesten ('mobs') zijn altijd wat sterker dan de rest, met inderdaad meer HP en meer damage. Van de andere kant laten ze ook betere dingen vallen en het geeft altijd wel een lekker gevoel als je ze heb gekilld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:17 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ben eens een groep razormane beesten tegengekomen. alle beertjes waaren lvl 8 of 9 en ik was lvl 10. Maar er was ook een baas die lvl 11 was en 3 keer zoveel HP als ik had. En ik krijg 'm gewoon niet dood, omdat hij zo veel damage kan hebben.
Maar ik heb geen ervaring met dungeons en ben ook nog geen items tegengekomen die mn stats verhogen, dus ben voorlopig nog wel even zoet denk ik.
Je hebt ook nog rare elites, dan zit er een zilveren draak met vleugel omheen. Eigenlijk dezelfde draak als bij een elite, maar dan zilver.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Had die level 11 een zilveren draak om z'n portret heen? Dergelijke beesten ('mobs') zijn altijd wat sterker dan de rest, met inderdaad meer HP en meer damage. Van de andere kant laten ze ook betere dingen vallen en het geeft altijd wel een lekker gevoel als je ze heb gekilld.
Je hebt overigens ook nog mobs met een gouden draak om hun portret, een zogenaamde elite, en die zijn helemaal sterk. Die zul je over het algemeen vooral tegenkomen in instances.
Maar goed, eigenlijk moet je zulke dingen gewoon zelf ervaren. Over een jaar zul je met nostalgie terugkijken naar het moment dat je lens gemept werd door een Welcome Bear.
Zilveren draakjes om de portrait zijn "Rare" mobs. Deze spawnen minder vaak dan de andere in de omgeving en hebben een beter loot table.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je hebt ook nog rare elites, dan zit er een zilveren draak met vleugel omheen. Eigenlijk dezelfde draak als bij een elite, maar dan zilver.
Ah damn, je hebt gelijk. Ik heb een Amerikaanse trial gespeeld, maar deze game is voor op de Europese servers. Damn, daar gaat mijn level 11 Priest.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:36 schreef wc-eend het volgende:
Misschien moet je een account aanmaken op de europese wow site en niet de amerikaanse?
www.wow-europe.com
Wauw, een heel uur van je tijdquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:41 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Ah damn, je hebt gelijk. Ik heb een Amerikaanse trial gespeeld, maar deze game is voor op de Europese servers. Damn, daar gaat mijn level 11 Priest.
En je hebt ook nog rare elites dus, een combinatie van die twee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:27 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Zilveren draakjes om de portrait zijn "Rare" mobs. Deze spawnen minder vaak dan de andere in de omgeving en hebben een beter loot table.
Gouden draakjes om de portrait zijn "Elite" mobs. Deze zijn sterker dan de andere in de omgeving en vergen vaak meer dan 1 persoon om ze te verslaan.
is onze eigen schuldquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, vanaf dat je in de Barrens komt beginnen de items beter te worden.
Jammer trouwens dat je in cataclysm geen Tauren rogue kan maken.
idd ook een wazige combinatie maar nog steeds minder raar dan Tauren Rogue x)quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:47 schreef Knoflook het volgende:
[..]
2 words......
Tauren Paladin..........
Ik heb 2x lvl60, 22 hours playedquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:40 schreef RoosterBrood het volgende:
ben nu alweer level 47, 34 hours played
netjes!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
Demo is wel fijn ja. Felguard kan goed tanken. Als affli is het wat lastiger omdat bosses vaak immuun zijn voor fear.
Oja en http://www.wowhead.com/?item=45258 geloot.
Wut?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Even me 1.3k stonekeepers shards omgezet in gold 1.5k in 5 minuten is nog nooit zo snel gegaan.
shards omzetten naar honorpoints en van die honorpoints gems kopen en op AH zetten. Je kan echt makkelijk aan epic gems komenquote:
Yup, werkt perfectquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
shards omzetten naar honorpoints en van die honorpoints gems kopen en op AH zetten. Je kan echt makkelijk aan epic gems komen
Nu ik jouw screenshot zie... Bij mij staat het tekstvenster 'achter' de stealth en shadowdance knop. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup, werkt perfect. In totaal 2k aan gold binnen in een dagje heb me arena points ook omgezet moet alleen nog ff kijken of ik dat ook met me WG tokens ga doen of niet
.
Ow en het is natuurlijk september:
[ link | afbeelding ]
beweeg je muis op het chatvenster.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:31 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nu ik jouw screenshot zie... Bij mij staat het tekstvenster 'achter' de stealth en shadowdance knop. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
124 hit is niet zo veel he.. Had ik op me DK ook eerst. Heb nu iets meer hit en zat gemiddeld 2.5-2.8 aan in een OS10 run laatst. Maar ben dan ook net een week 80.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:25 schreef Jessah het volgende:
Nou, ik heb inmiddels deze (51/0/20) spec genomen op m'n Death Knight. Nou weet ik dat mijn gear heel crap is, maar is het normaal dat ik maar 2 á 2.2k dps doe met deze spec? Nog minder in OK vandaag, omdat alles daar gewoon zo snel neergaat.
Edit: Ja, je krijgt nu exp in AV. Volgens mij zoveel zelfs in de 71-80 bracket dat ze het gaan nerfen. (Of dit al hebben gedaan?)
Jmmr dat ik al een shaman heb anders zou ik een dwarven shaman gaan lvlenquote:New shaman races and totems
It would be awfully silly to see Dwarven Shaman lugging those big ol' Draenei totems around, wouldn't it?
You'll see what we have up our sleeves for Shaman in the expansion. Wink After all, I think Tauren are getting tired of sharing theirs, too.
PvP'enquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:33 schreef Stommie het volgende:
vraagje
wat doen jullie in de 3e encounter van trial of the crusader (tegen horde/ally team). Vanavond lekker op wezen wipen. We dachten eerst de shammy pwnen, daarna dr00d geprobeerd etc. wipe wipe wipe
tips?
<3
Je daggers zitten verkeerd omquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup, werkt perfect. In totaal 2k aan gold binnen in een dagje heb me arena points ook omgezet moet alleen nog ff kijken of ik dat ook met me WG tokens ga doen of niet
.
Ow en het is natuurlijk september:
[ link | afbeelding ]
Idd. +5 stealth detection en trinket racials.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Human Hunter lijkt me wel erg tof eigenlijk
Gnome Shaman ftwquote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ssst weet ik maar vergeet steeds me equipement manager profiel aan te passenquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:33 schreef Stommie het volgende:
vraagje
wat doen jullie in de 3e encounter van trial of the crusader (tegen horde/ally team). Vanavond lekker op wezen wipen. We dachten eerst de shammy pwnen, daarna dr00d geprobeerd etc. wipe wipe wipe
tips?
<3
meer ram (hoeveel zit er nu in?)...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:40 schreef CocaColaLight het volgende:
In 5 man instances 40 tot 60 fps, 10 man trekt mijn pc ook nog iets in de trend van 20 / 25fps.
Maar op 25 man is 5 fps op de een of andere manier de max...
Al zitten kijken naar het geheugen verbruik, dat is 75% van wat er in mijn pc zit. De CPU is ook niet overbelast, die zit ergens rond de 60%.
De videokaart zou ook voldoende moeten zijn nvidia 9600GT. En yep de laatste drivers geinstalleerd van nvidia.
De settings van Wow Zelf ook al alles op low gezet maar het mag maar nog steeds geen verbetering in 25 man raids...
Iemand enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
Yup ook mijn internet verbinding is goed genoeg, 20mbit telfort en haal 16mbit.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef Vengswiejj het volgende:
Internet verbinding kan raar genoeg ook hierbij spelen. Heb je goede connectie ?
Dit was om de fps te testen dus mee rennen met de rest richting de eerste boss en daar midden in de battle staan healenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Vengswiejj het volgende:
Mwa ligt eraan hoe je AV speelt. Als je full in de batle gaat met 20v20 even ja dan kan je 't wel vergelijken met ulduar enzo
. Ben je een die gewoon Sneaky towers e.d capt of ene die leeched of bij een boss wacht dan kan je het weer niet ermee vergelijken ^^ .
Ik denk dat ik wel voor een Forsaken Hunter ga. Dat hele tribal gedoe van Orcs, Tauren en Trolls ken ik nu wel en Blood Elf Hunters zijn homofiel. Forsaken aan de andere kant best tof.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maat is bij Blizzcon geweestquote:Op woensdag 2 september 2009 18:42 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Hoe heb je bericht gekregen? Ik heb nog niks binnen gekregen, email?
NICE! hebbuh =(quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Maat is bij Blizzcon geweest. En die wou 'm zelf niet.
Een 9 pagina plan ?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Laviathan het volgende:
[..]
NICE! hebbuh =(
@Sap:
Lekker is dat...
Hoewel ik afgelopen week ook een 9 pagina's tellend reorganizatie plan geschreven heb voor de guild, in het Engels uiteraard. Moet na de, nog te krijgen feedback, nog een beetje aangepast worden overigens, maar ok. Het plan is er in ieder geval al...
Ah right ok.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
9 Pagina's... mijn god..quote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Laviathan het volgende:
[..]
NICE! hebbuh =(
@Sap:
Lekker is dat...
Hoewel ik afgelopen week ook een 9 pagina's tellend reorganizatie plan geschreven heb voor de guild, in het Engels uiteraard. Moet na de, nog te krijgen feedback, nog een beetje aangepast worden overigens, maar ok. Het plan is er in ieder geval al...
Je vergeet alleen te vertellen hoeveel je ervoor hebt betaald.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
scheelt dat we een semi-hardcore guild zijn (3 raids per week) =)quote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
9 pagina's is wel wat magertjes voor een fatsoenlijke hardcore guild idd.
Meer dan 3 keer per week raiden is hardcore. Je hebt het dan namelijk al over meer dan 10 uur raiden in de week. Met alle tijd die je nog solo speelt zit er al heel gauw een halve werkweek in. Dat is best hardcore, als je mij vraagt.quote:Op donderdag 3 september 2009 06:02 schreef Silmarwen het volgende:
Wanneer vinden jullie een guild harcore? O.o Wij raiden 5 dagen per week eigenlijk... Maar niet alle vijf de dagen Ulduar of ToC. Ook Naxx10/25 OS10/25 en een keer per week old content, just for shits en giggles.
In the US kun je al faction change doen voor 30 dollar. O.o als dat komt in Europa gaat mijn nelf drood echt asap een tauren drood worden. <3 alleen nog wel gearen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 02:59 schreef sanakthe het volgende:
Faction change live!
Gnome warlock incoming
Ohja, verplicht aanwezig zijn was ik nog vergeten. Vind ik persoonlijk ook best kwalijk, maar het is iemands eigen keuze, daar heb ik gelukkig verder niets mee te maken.quote:Op donderdag 3 september 2009 07:14 schreef avotar het volgende:
En voor mij is een guild al hard core op het moment dat er sprake van is van verplichte attendance en meer dan 1 keer per week raiden..
Gisteren drie keer geprobeerd (2 verschillende PUG's), helaas ook drie keer een wipe. Terwijl het mij niet zo erg moeilijk lijkt, als je het vuur maar ontwijkt.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm vandaag nieuwe VOA boss, zal er eens god voor gaan zitten om dat ding gekilled te krijgen aangezien ik volgende week op vakantie ben en dan het gezeik met "/w achievement" weer begint.
mja.. heb dezelfde problemen.. heb 2 dagen patch 3.2 kunnen spelen.. daarna op vakantie gegaan...quote:Op woensdag 2 september 2009 10:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm vandaag nieuwe VOA boss, zal er eens god voor gaan zitten om dat ding gekilled te krijgen aangezien ik volgende week op vakantie ben en dan het gezeik met "/w achievement" weer begint.
Gister een uur bezig geweest met 1 PUG 5 wipes, probleem zit hem er gewoon in in het vuur op de grond en mensen die niet snel of totaal niet moven.quote:Op donderdag 3 september 2009 07:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren drie keer geprobeerd (2 verschillende PUG's), helaas ook drie keer een wipe. Terwijl het mij niet zo erg moeilijk lijkt, als je het vuur maar ontwijkt.
[Epic] al geprobeert?quote:Op donderdag 3 september 2009 07:48 schreef avotar het volgende:
[..]
mja.. heb dezelfde problemen.. heb 2 dagen patch 3.2 kunnen spelen.. daarna op vakantie gegaan...
Heb nog geen achievements voor de nieuwe content.. alleen toc5 normal...
Ik kom nergens meer in.. :S
Nee idd, gewoon het vuur ontwijken. Al is dat voor veel puggers wel lastig. Zoals bij een OS25 pug waar de halve raid dood is na de eerste firewallquote:Op donderdag 3 september 2009 07:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren drie keer geprobeerd (2 verschillende PUG's), helaas ook drie keer een wipe. Terwijl het mij niet zo erg moeilijk lijkt, als je het vuur maar ontwijkt.
Joh.... Dat zijn nou net 2 dingen die we sinds WotLK in PvE niet meer hoeven te doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef Ulreazj het volgende:
Dat je niet pvped, maakt geen hol uit. Blijf gewoon bewegen en ccen
HC MGT clear ik tegenwoordig solo op m'n Feral Druid.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
De laatste keer dat ik CC gebruikte was in heroic MGT ofzo.
Sartharion's Fire Breath thingy gesplitst?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee idd, gewoon het vuur ontwijken. Al is dat voor veel puggers wel lastig. Zoals bij een OS25 pug waar de halve raid dood is na de eerste firewall.
Het vuur is alleen wat lastiger te zien op die oranje glazen tegels. Verder doet ie die vuurspray met aardig wat raiddamage en moeten de tanks op precies dezelfde plek staan, omdat dan de damage van zo'n aanval gesplitst word. Anders is je tank snel dood.
Nee dat ging over die nieuwe boss in VoA.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Sartharion's Fire Breath thingy gesplitst?Sinds wanneer?
Oeh die ga ik ook eens proberen straksquote:Op donderdag 3 september 2009 14:51 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
HC MGT clear ik tegenwoordig solo op m'n Feral Druid.![]()
Ah, my bad.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat ging over die nieuwe boss in VoA.
"Meteor Fists – Inflicts 100 to 125% Fire weapon damage, split with nearby targets."
79 runs voor mij.quote:[..]
Oeh die ga ik ook eens proberen straks.
Doe wel elke dag Sethekk Halls, prowlen naar de kamer van de raven lord, die 5 packs doden en dan de boss zelf. Gaat prima idd. Alleen helaas nog geen reigns
.
Fire==Bad mmkay it should't need an explanation!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:00 schreef ufopiloot het volgende:
Die achievement faker
Die ga ik dus ook mooi gebruiken. Ik word doodziek van al die kut retards tegenwoordig, die een full [Epic] willen zien voor een 10-man instance inclusief de achievements, of willen dat ze als tank 35k hp hebt voor een HeroicWtf is er met WoW gebeurd. Echt een kutuitvinding van Blizzard. Met mijn gear kan ik elke 10-man makkellijk aan, maar omdat ik nog nooit geraid heb kom ik geen enkele groep in omdat ik de achievement niet heb.. Ja hallo, ik moet toch ergens beginnen??
Even trouwens een vraagje over die nieuwe boss in VoA, het gaat er toch om dat je van het vuur wegrend als je de debuff hebt? Gisteren was er een mongool die bleef sschreeuwen dat de tanks altijd moeten blijven rondrennen en dat het onze schuld was dat we doodgingen, omdat ik gewoon op een open plek bleef staan (zonder debuff, en ik liep door als er vuur in de buurt was). Want ik zat ook naar een kill op youtube te kijken, en daar beweegt de tank in het hele gevecht ook misschien 5 keer ofzo
Begin in Hellfire peninsula, wanneer je dan rond de 300 skill zit, howling fjord/borean tundra.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik zat vanavond in de allerslechtste groep ooit (bij TOC hc), maar tegelijkertijd ook de leukste groep sinds tijden. Iedereen ging 3-4 dood, 3 keer repairen, maar niemand ging er vandoor, niemand werd kwaad, er werd niet gescholden, wel een beetje, maar op een grappige manier, gewoon leuk.
Zo hoort het vind ik, het is tenslotte maar een spel en je moet gewoon lol hebben ook al gaat alles fout en worden 2 groepen mobs geaggrood door het neerzetten van totems, al worden door de tank de verkeerde mobs gepulled en drukt de hunter (ik dus) per ongeluk op een verkeerde knop en wordt er de boss te vroeg gepulled.
Het was een complete ongeluksgroep, maar het was gewoon fun! Helaas moest de tank weg, anders hadden we het gewoon afgemaakt. EN ik kreeg toch nog een leuke beloning.
Heeft iemand nog een goede tip voor een plek om je wapen te levellen? Mijn polearm skill zit nog als enige op 1
Ik zie nu pas op de screen dat sommige dingen nog een beetje scheef staanquote:Op zondag 6 september 2009 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nice. Ik houd daar ook altijd van, kleine actionbars onderin en zo weinig mogelijk crap. Omen/recount komt rechtsonder in dat zwarte vak?
Opzich wel strak, maar niet geheel mijn smaak, maar, is het een beetje chill kwa hp/mana bars?quote:Op zondag 6 september 2009 14:13 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe interface. Hoef iig niets meer te spellblook klikken!
.
Dat is eigenlijk de hoofdreden dat ik deze interface heb nu. Zoals je op deze screen ziet;quote:Op zondag 6 september 2009 15:00 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Opzich wel strak, maar niet geheel mijn smaak, maar, is het een beetje chill kwa hp/mana bars?
Doen ze sneller dan de 3:30 minuten vanmorgenquote:Op zondag 6 september 2009 19:04 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, Wintergrasp... Bijna 2 minuten in de battle, direct verloren.
Ach, die ene keer per week dat het ons eindelijk lukt die fortress te veroverenquote:Op zondag 6 september 2009 19:04 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, Wintergrasp... Bijna 2 minuten in de battle, direct verloren.
rezz, can u ress?, dont loot, rezz plzquote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef ufopiloot het volgende:
Het gaat hier toch al een tijdje over de enorme retards in WoW, net heb ik nog zoiets meegemaakt, bijna om te huilen. Er werd een tank gezocht voor ToC HC, last spot. Ik dus gejoined, maar toen bleek het om een guildrun te zijn van de grootste retardguild in heel World of Warcraft. Horde Slayers DK. Een Deense guild met de grootste randdebielen, ninja's en klapjosti's. Helaas kwam ik daar pas achter na de kill van de eerste 3 bosses, dus ik moest wel verder omdat ik gesaved was.
De healer was een druid die alleen maar rondjes rende en gewoon vergat te healen, alleen af en toe een HoTje en dat was het wel. Elke keer overleefde ik het nét, dankzijk argent defender, waar je weer HP krijgt terwijl je eigenlijk dood zou gaan. Zowel bij de eerste bosses als bij de tweede boss. Het heeft me ook een lay on hands/bubble gekost etc. Bij de tweede boss markte ik de priest als eerst, daarna de lightwielder, en de monk markte ik niet. En wat doen ze? Targeten ze met twee/drie man de lightwielder./ Op het moment dat de lightwielder dood is gaan ze voor de monk.. En de priest, met een enorm doodshoofd boven zich? Nee hoor.
Bij de laatste boss (Black Knight) was het helemaal een ramp. Weer slechte heals, en bij het ontploffen van de ghouls bleven ze allemaal staan. Wonder boven wonder haalden we het tot de laatste vorm. Dat duurde niet lang want op 70k HP was iedereen ondertussen dood. Ik was als enige over. Corpse releasen en snel weer terugkomen om te helpen deden ze ook niet, ze bleven allemaal gewoon DEAD en keken toe. Wat een eikels!
Maargoed, omdat ik een paladin ben () wist ik die black knight in mijn eentje vanaf 70k hp te killen. En wat krijg ik vervolgens voor reacties direct na de kill, van alle 4 de partymembers?
[ afbeelding ]
Graag gedaan!
Human paladin/dk : checkquote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef ufopiloot het volgende:
Het gaat hier toch al een tijdje over de enorme retards in WoW, net heb ik nog zoiets meegemaakt, bijna om te huilen. Er werd een tank gezocht voor ToC HC, last spot. Ik dus gejoined, maar toen bleek het om een guildrun te zijn van de grootste retardguild in heel World of Warcraft. Horde Slayers DK. Een Deense guild met de grootste randdebielen, ninja's en klapjosti's. Helaas kwam ik daar pas achter na de kill van de eerste 3 bosses, dus ik moest wel verder omdat ik gesaved was.
De healer was een druid die alleen maar rondjes rende en gewoon vergat te healen, alleen af en toe een HoTje en dat was het wel. Elke keer overleefde ik het nét, dankzijk argent defender, waar je weer HP krijgt terwijl je eigenlijk dood zou gaan. Zowel bij de eerste bosses als bij de tweede boss. Het heeft me ook een lay on hands/bubble gekost etc. Bij de tweede boss markte ik de priest als eerst, daarna de lightwielder, en de monk markte ik niet. En wat doen ze? Targeten ze met twee/drie man de lightwielder./ Op het moment dat de lightwielder dood is gaan ze voor de monk.. En de priest, met een enorm doodshoofd boven zich? Nee hoor.
Bij de laatste boss (Black Knight) was het helemaal een ramp. Weer slechte heals, en bij het ontploffen van de ghouls bleven ze allemaal staan. Wonder boven wonder haalden we het tot de laatste vorm. Dat duurde niet lang want op 70k HP was iedereen ondertussen dood. Ik was als enige over. Corpse releasen en snel weer terugkomen om te helpen deden ze ook niet, ze bleven allemaal gewoon DEAD en keken toe. Wat een eikels!
Maargoed, omdat ik een paladin ben () wist ik die black knight in mijn eentje vanaf 70k hp te killen. En wat krijg ik vervolgens voor reacties direct na de kill, van alle 4 de partymembers?
[ afbeelding ]
Graag gedaan!
Twinks zou je niet meer tegen moeten komen. Die zetten normaal gezien nu hun xp gain uit en komen daardoor in hun eigen battlegrounds terecht.quote:Op maandag 7 september 2009 05:11 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik heb nu mn warrior op lvl 26 en het begint steeds leuker te worden, eerst kwam ik niet voorbij 20 (te veel lopen, downtime, duurde lang om mobs te doden), nu alle BoA items en een mount en ik ga als een trein met mn overpower else heroic strike. Als ik nu ook pvp dan doe ik nog meer damage en kills dan de lvl29 twinks.
Klacht: twinks
Sub-klacht: twinks die zeggen dat ze twinken om tegen andere twinks te spelen.
Sub-sub-klacht: twinks hebben kleine penis en daardoor compensatie drang.
Vaak kan je aan de guildnaam wel zien of het mensen zijn met voldoende herseninhoud.quote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef ufopiloot het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaan!
quote:
Die zijn er niet tenzij je een server bedoeld waarop nog veel Vanilla instances/raids worden gedaan. Wat betreft dat laatste; geen idee.quote:Op maandag 7 september 2009 08:41 schreef druppelkut het volgende:
Weet iemand een goede vanilla server? Wil weer eens gaan gamen maar heb geen zin meer in lvl 70-80 content.
http://forums.wow-europe.com/board.html?sid=1&forumName=Trollbanequote:Op maandag 7 september 2009 08:41 schreef druppelkut het volgende:
Weet iemand een goede vanilla server? Wil weer eens gaan gamen maar heb geen zin meer in lvl 70-80 content.
Zag zelfde post op tweakers.quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 10:22 schreef Vengswiejj het volgende:
Op de release dag van Anub en Hc mode hebben we de 10man ToTc gecleared met de guild. Hadden 1 wipe alleen op anub na wat gekloot op vent en het afk zijn van 1 healer. Mja 2de try met iedereen aanwezig was het eazy als wat, maar wel fun. Dus we dachten Hmm laten we 10man Hc proberen, maar verder als het aankomen bij acid tweeling van northrend beasts kwamen we niet. Hc mode is Echt ziek en niet leuk bedogt IMO. Ze hebben gewoon 2x zoveel health doen 2x zoveel damage en na 3min ofzo komt de volgende Boss/Bosses al de arena binnen. Naar onze mening hebben ze niet echt hun best gedaan de Hc mode leuk te maken, Zie Bv Mimiron Hardmode zo zou de Hc versie ook moeten zijn bij ToTc ipv gwoon meer damage doen en HP hebben.
Mja gister na wat moeite met 20man ToTc 25 de Twin Val'kyr gedowned in 4 trys ofzo. Maar bij Anub merkte we echter dat de 5dpsers die we minste het niet op konden tegen Anub, dus vanaaf gaat ie Down !!.
Och... maar 20 lvls volhoudenquote:Op maandag 7 september 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Een troll lvlen is gewoon echt niet leuk he in het begin. Wat moet je tering ver lopen steeds. -.-
Ga maar eens Tauren lvlen dan verveel je je pas echt met het lopen.quote:Op maandag 7 september 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Een troll lvlen is gewoon echt niet leuk he in het begin. Wat moet je tering ver lopen steeds. -.-
Whehe arcane, ja leuk als je al je mana in een halve minuut er doorheen wil blazenquote:Op maandag 7 september 2009 09:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zag zelfde post op tweakers.Bij ons op de server zijn ook meestal de deense/zweede guilds de complete idioten.
Koralon 10 en 25 gehaald van het weekend met m'n mage. Zat eentje te zeiken, ja waarom ben je FFB. Arcane is veel beter. Was een andere mage, eind van het gevecht stond ik boven aan met 4.5k dps, eat that shithead.
Mana is voor mages alleen een probleem als ze niet skilled zijn. De combinatie van evocation en mana gems maakt arcane gewoon een goede spec als je weet wat je doet.quote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe arcane, ja leuk als je al je mana in een halve minuut er doorheen wil blazen.
Je kunt ergens anders gaan lvlen, dat weet je bestquote:Op maandag 7 september 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Dat wel, maar het is wel gruwelijk irritant. Je moet echt je mana gems timen en dan sta je midden in een bossfight evocation te gebruiken. Okay het kan, maar ik vind het crap. Heb het wel gebruikt in raids en je dps is ook aardig hoog, alleen ik vind het niet echt zo ontspanned spelen als 53/18.quote:Op maandag 7 september 2009 12:14 schreef GI het volgende:
[..]
Mana is voor mages alleen een probleem als ze niet skilled zijn. De combinatie van evocation en mana gems maakt arcane gewoon een goede spec als je weet wat je doet.
Ik ben nu tijdens het herb-farmen ook aan het questen waar mogelijk. En in shadowform heb ik helemaal geen problemen met mana eigenlijk. Shadowfiend en dispersion zorgen er bij mij voor dat ik zelden tot nooit problemen heb. Maar, dat is met al mijn mp5 gear van het raiden aan en alleen de shadowgear voor wat hogere dps, het is niet zo dat ik moeite heb om ze snel dood te krijgen ofzo.quote:Op maandag 7 september 2009 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet zeggen dat ik melee tot nu toe makkelijker vind lvlen in Northrend dan een pure magic-using class... warrior, rogue, hunter, allemaal geen probleem, maar mn priest moet na elke 3 knokpartijen weer water gaan zuipen
Ja, het is inderdaad timen, en je bent inderdaad wat DPS kwijt omdat je evocation staat the chanellen. Maar als je het niet doet is je mana op en doe je de rest van het gevecht minimale dps.quote:Op maandag 7 september 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is wel gruwelijk irritant. Je moet echt je mana gems timen en dan sta je midden in een bossfight evocation te gebruiken. Okay het kan, maar ik vind het crap. Heb het wel gebruikt in raids en je dps is ook aardig hoog, alleen ik vind het niet echt zo ontspanned spelen als 53/18.
Doe mij maar frostfire, waar ik mana gems ongeveer alleen gebruik voor die (2) T7,5 set bonus.
Ik ben dan ook nog eens holy/disc, omdat mijn guildies me vaak meesleuren om een dungeon te healenquote:Op maandag 7 september 2009 12:26 schreef Sapstengel het volgende:
Met m'n warlock heb ik daar geen last van gehad. Lifetap, lifetap, drain life, life tap etc.. Met priests heb je dat meer idd, maar die zijn sowieso redelijk nasty om te levellen.
Ik heb mijn mage sinds 3.2 nog niet geraakt, ik geloof dat het nu nog makkelijker is om alles te doen. Zodra de faction-change live gaat pak ik hem wel op aan de hordekant om op die manier wat pure DPS te doen. Op de een of andere manier ben ik als priest toch meer gewild voor mijn healing truukjes.quote:Op maandag 7 september 2009 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe, ja zonder mana doe je minder dps dan met een evocation.
Ik vind het wel een leuke spec voor in heroics, omdat je dan niet van die lange gevechten hebt. En de geluiden van die spells klinken ook wel leuk.
Maar het is wel een beetje generfed geloof ik qua mana cost, in ieder geval arcane blast.
Ik heb ook van level 1 tot 80 Holy gespeeld. Respeccen is te duur.quote:Op maandag 7 september 2009 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog eens holy/disc, omdat mijn guildies me vaak meesleuren om een dungeon te healen
Mwa Naxx25 gear is zo slecht nog niet. Ik ben nog bijna full naxx25 geared op 4 items na ofzo. Maar volgende reset heb ik genoeg DKP voor een aantal nice items. denk dat ik "Als" ze droppen de Plate (Spell) boots pakquote:Op maandag 7 september 2009 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Bij ons zijn alle mages behalve mij 18/53/0 ipv 0/53/18. Ik wil het ook wel proberen, alleen kan die 3% talented hit niet missen, zit nu namelijk daarmee op 14%, anders zit ik 3% onder de cap.
Maarja, op nieuwe gear zit bergen hit, ik loop nog voor de helft in Naxx25 gear.
Dual specquote:Op maandag 7 september 2009 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook van level 1 tot 80 Holy gespeeld. Respeccen is te duur.
Die tijden zijn nu wel voorbij, maar ook als Shadow raakt je mana sneller op dan je lief is wanneer je solo speelt.
Ja arcane spec is prima mee te doen, en met goed mana timen kom je er ook wel. Maar tot nu toe op mijn server , versla ik arcane mages toch nog met totale damage done op een boss. Misschien switch arcane als nieuwe patch komt. Arcane krijgt dan opnieuw een buff.quote:Op maandag 7 september 2009 12:40 schreef Vengswiejj het volgende:
Wij hebben ook een arcane mage maar zie hem toch nauwelijks OOM gaan en zijn dps is echt niet slecht.
Ongeveer 4/5,5k Dps ligt een beetje aan de boss maar meestal rond de 4,7k +
In levels ja.quote:Op maandag 7 september 2009 09:52 schreef cherrycoke het volgende:
ding level 40 op me druidhalverwege
als je ziet dat je in lvls 70 - 80 ongeveer tussen de 15.000.000 en 20.000.000 xp moet krijgen is de eerste helft niet zoveel.quote:Op maandag 7 september 2009 13:56 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Idd, kwa xp wat zal het zijn 5% ofzo ?als het dat al is
is soms nog moeilijk te snappenquote:Op maandag 7 september 2009 14:24 schreef trance_fan het volgende:
1,5 mil per lvl (70) en dan rond de 2 mil op lvl 80
dat tussen de 15 en 20 mil is van alle 10 de lvls bij elkaar geteld
Dat valt wel mee hoor, alleen opgelucht dat het gelukt isquote:
Als je rested bent en je bent met de gele moeilijkheidsgraad quests bezig dan haal je inderdaad tussen de 20k en 30k per quest. Per mob zit ik gemiddeld toch zeker op 1,5k. Ik ben nu lvl 77 en moet iets meer dan 1,6 miljoen XP om te levelen naar 78. Het gaat best snel.quote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
is soms nog moeilijk te snappen![]()
mja 20k xp per quest en 700/1000xp per mob en 1,5m xp of.
150/250xp per mob en 2,5k xp en je moet 50k xp is toch een hoob verschil
60-70 zijn nu de makkelijkste lvles tbh, de xp is daar zoveel generfed dat het gewoon doorloop met de xp tot en met 60. dalijk als je 70 word krijg je de schrik van je leven als je, je xp zietquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:43 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben bijna level 67 nu. Maar het gaat wel steeds langzamer, even een leveltje er doorheen rammen op een avond zit er haast niet meer in. Quests leveren nu iets van 10K op, 20K als je er mobs voor moet killen. Meestal probeer ik nu iets van tien quests per keer te doen, maar dat levert me hooguit iets van 30, misschien 40 procent XP op van het totaal dat ik nodig heb.
Maar goed, wel logisch ook. Je hebt nu vijf best wel grote zones voor tien levels, in plaats van de twee waartussen je vaak een beetje afwisselde in Azeroth.
Mja dat snap ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:22 schreef Vengswiejj het volgende:
Je zal het zelfde healen als normaal als je gaat healen. utgard keep en nexus zijn wel leuk in het begin maar na een tijdje als je flink raid zijn instanced (ja Hc mode ook) zo gigantische boring. Je leert echt healen zodra je begint te raiden. Je schrikt je kapot als je voor het eerst naxx patchwerk damage ziet en je helemaal teplettter moet heale
.
ToC/Heroics farmen als dps en dan offspec gear verzamelenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja dat snap ikJammer dat ik nog zo lang moet wachten tot ik een raidhealer kan zijn
Ik heb al een tank op 80, maar die kan ook nog maar weinig aan: Naschtokh , dus die staat ook maar wat te niksen op 80![]()
Nasch wordt sowieso nooit meegenomen omdat mn gear fucked up is, maarja, hoe moet ik er anders aan komen?
Ik houd wel van farmen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Farmen is ook saaiIk wil gewoon lekker rellen, al is het maar om de lore. Goeie loot is dan mooi meegenomen.
You sir, are made of win. Zo denk ik er ook precies over. Dailies heb ik écht het geduld niet voor dag in dag uit, maar ik kan rustig 8 uur lang een bepaalde rep grindenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik houd wel van farmen.
Zoals voor rep, ik heb veel liever farmrep a la Mag'har/Kurenai voor factions, dan elke dag de zelfde dailies doen zoals met de Sunreavers of die TBC Shattered Sun gasten. Na drie dagen begint dat me echt te vervelen.
Fles drinken, jointje erbij en dan een paar uur lang farmen. Kan je een dag later exalted zijn, ipv het kunstmatig langzame tempo van dailies.
Ik heb voor alle bij het geduld niet..quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
You sir, are made of win. Zo denk ik er ook precies over. Dailies heb ik écht het geduld niet voor dag in dag uit, maar ik kan rustig 8 uur lang een bepaalde rep grinden.
Wat ik de laatste tijd doe is al m'n honor (WG dailies helpen veel, net als die BoA 2k honor dingen, voor 30 shards) uitgeven aan uncut epic gems en die verkopen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:42 schreef RoosterBrood het volgende:
gisteren ding, level 60 :d en nog wel binnen 2 days played. ofc kon het sneller maar toch, vind het toch lekkeralleen doordat je zo snel lvlde, ging je geld zo snel op aan skills etc. en me main heeft ook niet echt veel geld meer ofz 1.5kg , dus wil toch weer wat bijverdienen
ik vis af en toe al deviate fish, wat hier voor 80g / stack goed verkoopt, maar toch het verkoopt niet snel genoeg ofzo, dus je kan niet nonstop gaan vissen, daar is te weinig vraag naar. Dus vraag ik me af wat jullie manieren zijn om snel en goed geld te verdienen
mijn skills zijn skinning en tailoring, en ik heb geen zin om te gaan questen
zijn dat gewoon van die pvp gems van die vendor @ wg, waar je ook die mammoth krijgt voor 300 shards?quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat ik de laatste tijd doe is al m'n honor (WG dailies helpen veel, net als die BoA 2k honor dingen, voor 30 shards) uitgeven aan uncut epic gems en die verkopen.
Neuh, same here.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:19 schreef Reneuh het volgende:
Ben blijkbaar de enige met het probleem
EXTENDED MAINTENANCE ik gok 100g eropquote:Op woensdag 9 september 2009 10:16 schreef Ferdii het volgende:
laat ze eerstmaar eens snel die miantenance klaar hebben, geen zin om nog langer te wachten
weet het eigenlijk wel zeker ja, is zo goed als elke woensdag het gevalquote:Op woensdag 9 september 2009 10:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
EXTENDED MAINTENANCE ik gok 100g erop
best imba ja, helaas heb je voor raids nog steeds achievements nodig, hoewel die achievement faker best goed werktquote:Op woensdag 9 september 2009 10:23 schreef cherrycoke het volgende:
http://greedygoblin.blogspot.com/2009/08/ungeared.html
LINK [EPIC]
En er is extended maintenance tot 13.00.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
EXTENDED MAINTENANCE ik gok 100g erop
Hoe level je zo snel?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:42 schreef RoosterBrood het volgende:
gisteren ding, level 60 :d en nog wel binnen 2 days played. ofc kon het sneller maar toch, vind het toch lekkeralleen doordat je zo snel lvlde, ging je geld zo snel op aan skills etc. en me main heeft ook niet echt veel geld meer ofz 1.5kg , dus wil toch weer wat bijverdienen
ik vis af en toe al deviate fish, wat hier voor 80g / stack goed verkoopt, maar toch het verkoopt niet snel genoeg ofzo, dus je kan niet nonstop gaan vissen, daar is te weinig vraag naar. Dus vraag ik me af wat jullie manieren zijn om snel en goed geld te verdienen
mijn skills zijn skinning en tailoring, en ik heb geen zin om te gaan questen
Gebeurt dat vaak dan bij horde hc's?quote:Op woensdag 9 september 2009 07:03 schreef avotar het volgende:
heel verhaal
... 1,6k dps... l2play noob....
En toen wist ik weer waarom ik alleen nog maar alliance speelde... Daar is het echt maanden geleden dat ik zulke bizar onverdraagzame PuGs gehad heb..
Klopt .. is het ook... en zeker als ik niet zoveel tidj heb om te spelen de laatste tijd, vind ik het zo'n zonde..quote:Op woensdag 9 september 2009 11:49 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Gebeurt dat vaak dan bij horde hc's?
Want ten eerste is 1.6k dps zat voor gewone hc instances en daarbij moet je als groep wel heel slecht zijn als je één mindere dps niet kan hebben. Zolang de tank en healer maar redelijk zijn kan je zelf wegkomen met alleen maar hele slechte dps.
En het "l2play noob" vind ik wel een bijzonder kinderachtig iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:52 schreef avotar het volgende:
[..]
Klopt .. is het ook... en zeker als ik niet zoveel tidj heb om te spelen de laatste tijd, vind ik het zo'n zonde..
Nah ja.. als de faction change vanmiddag live gaat, ben ik er definitief vanaf..Vandaag change?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is niet down meerquote:Op woensdag 9 september 2009 12:25 schreef GI het volgende:
zolang https://eu.battle.net/login/login.xml?ref=https%3A%2F%2Fwww.wow-europe.com%2Faccount%2F&app=wam nog down is blijf ik hopen
ja.. thaddius.. altijd een lastige baas in pug. Je kunt het 100x uitleggen, maar toch zijn er nog steeds mensen die niet snappen hoe ze met de +/- buff moeten omgaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Fratz het volgende:
hehe ik zit met mijn alt in een naxx 25 pug, ik lach me slap. heerlijk al die emo kids die eerst gaan zitten zeuren omdat ze een item niet winnen en daarna gaan whinen omdat de raid wiped op thaddius.
tis altijd weer sad om te zien dat er elke raid wel iemand is die die jump niet haalt iddquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Vengswiejj het volgende:
Thaddius simpeler kan niet, moeilijkste aan de hele boss is nog de jump halen.
Mensen die zo snugger zijn om niet naar debuffs te kijken ja de faile grandioos, maar voor de rest. je bent negative ga daar staan, ben je positive andere kant. Veranderd het moet je lopen naar de andere kant. Verander het niet blijf je staan. en voor de rest nuke die handel.
Eén keer per week, heel soms twee. Maar vaak ook niet. Zit in een kleine guild van 12 man en we kunnen niet altijd 10 man online hebben op een vrijdag of zondag. Op de andere dagen raiden we niet, zijn allemaal erg druk met werk en activiteiten buiten WoW om.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:02 schreef RoosterBrood het volgende:
@ Vengswiejj
kben geen jc ofzo, maar ik kan guildies vragen om te cutten, of gewoon de uncuts te verkopen. Maar toch weet iemand nog nog een leuke ( niet zo bekend dat je met 20 man staat te farmen ) farm plek of fish spot, om goed en snel geld te verdienen ?
en @ de rest, hoe vaak raiden jullie per week ? ik zit nu in een beetje funguild, waar we max 2 keer per week raiden, en dan blijft het bij uld 10 en toc10, en dat is alleen voor de 'beste' members, dus veel guildruns doe ik atm niet
Level 10 Scout inmiddels hierquote:Op woensdag 9 september 2009 18:09 schreef SharQueDo het volgende:
En ja hoor, ik blijf weer anderhalf uur lang hangen op 'Authenticating'. Echt schijtziek word ik er van.![]()
* weer lekker Aion spelen gaat
Cancellen heeft dan geen zin.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:17 schreef Fir3fly het volgende:
Probeer ik account te cancellen, is die hele site ineens weer offline. Ik hoop dat hij er morgen weer is anders moet ik voor nog een maand betalen![]()
. Anyway veel plezier met het spel verder.
Ik heb blijkbaar nog speeltijd tot 30 september. Helaas dus net betaald.quote:
Dat soort zeikerds heb je er altijd tussen. Al is 1,6k wel aan de lage kant, 1 mindere dps in groep moet geen probleem zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:03 schreef avotar het volgende:
Dus ik wtf naar de groepleader.. komt ie ineens met ... 1,6k dps... l2play noob.... terwijl ik het van te voren duidelijk had uitgelegd wat ze konden verwachten.. het is maar een alt..
ben jij ff blij dat je niet met die groep meeging..quote:Ik vraag in /tell waar hij in hemelsnaam mee bezig is, zegtie "denk je nou echt dat je kan tanken met 16-17k health???". Dit terwijl ik toch echt als dps was geinvite. Nadat ik hem dit duidelijk heb gemaakt kreeg ik uiteraard geen reactie meer. Ook niet eens een "sorry, niet goed gekeken / partychat niet gelezen".
Wat een gasten zegquote:Op donderdag 10 september 2009 03:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat soort zeikerds heb je er altijd tussen. Al is 1,6k wel aan de lage kant, 1 mindere dps in groep moet geen probleem zijn.
Heeft verder weinig met horde of alliance te maken. Heb zowel horde chars als alliance chars (hordes 70-72 omdat ik die sinds TBC voorlopig niet meer speel omdat dat teveel tijd kost). Speel nu dus hoofdzakelijk alliance, aangezien ik daar ook begonnen ben.
Laatst werd ik met mijn druid met rond de 16-17k health geinvite als DPS. We hadden alleen nog een tank nodig en partyleader vraagt of het goed is dat hij een tank met 26k health invite voor ToC HC. Een persoon zegt nee, ik zeg, vraag het aan de healer. Warrior met 26k health wordt geinvite. Paar minuten later zegt de healer (die in Ironforge stond, terwijl ik in Dalaran stond) tegen mij "Krekker, put on your gear". Ik heb geen idee waar ie het over heeft, dus antwoord met "????". Krijgt healer opeens leader en zegt hij "You got 5 seconds to put on your gear" en 1 seconde later kickt hij me uit de groep.
Ik vraag in /tell waar hij in hemelsnaam mee bezig is, zegtie "denk je nou echt dat je kan tanken met 16-17k health???". Dit terwijl ik toch echt als dps was geinvite. Nadat ik hem dit duidelijk heb gemaakt kreeg ik uiteraard geen reactie meer. Ook niet eens een "sorry, niet goed gekeken / partychat niet gelezen".
En zo heb ik nog wel genoeg van dat soort irritante mensen meegemaakt aan zowel Alliance als Horde side.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |