beweeg je muis op het chatvenster.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:31 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nu ik jouw screenshot zie... Bij mij staat het tekstvenster 'achter' de stealth en shadowdance knop. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
124 hit is niet zo veel he.. Had ik op me DK ook eerst. Heb nu iets meer hit en zat gemiddeld 2.5-2.8 aan in een OS10 run laatst. Maar ben dan ook net een week 80.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:25 schreef Jessah het volgende:
Nou, ik heb inmiddels deze (51/0/20) spec genomen op m'n Death Knight. Nou weet ik dat mijn gear heel crap is, maar is het normaal dat ik maar 2 á 2.2k dps doe met deze spec? Nog minder in OK vandaag, omdat alles daar gewoon zo snel neergaat.
Edit: Ja, je krijgt nu exp in AV. Volgens mij zoveel zelfs in de 71-80 bracket dat ze het gaan nerfen. (Of dit al hebben gedaan?)
Jmmr dat ik al een shaman heb anders zou ik een dwarven shaman gaan lvlenquote:New shaman races and totems
It would be awfully silly to see Dwarven Shaman lugging those big ol' Draenei totems around, wouldn't it?
You'll see what we have up our sleeves for Shaman in the expansion. Wink After all, I think Tauren are getting tired of sharing theirs, too.
PvP'enquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:33 schreef Stommie het volgende:
vraagje
wat doen jullie in de 3e encounter van trial of the crusader (tegen horde/ally team). Vanavond lekker op wezen wipen. We dachten eerst de shammy pwnen, daarna dr00d geprobeerd etc. wipe wipe wipe
tips?
<3
Je daggers zitten verkeerd omquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup, werkt perfect. In totaal 2k aan gold binnen in een dagje heb me arena points ook omgezet moet alleen nog ff kijken of ik dat ook met me WG tokens ga doen of niet
.
Ow en het is natuurlijk september:
[ link | afbeelding ]
Idd. +5 stealth detection en trinket racials.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Human Hunter lijkt me wel erg tof eigenlijk
Gnome Shaman ftwquote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ssst weet ik maar vergeet steeds me equipement manager profiel aan te passenquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:33 schreef Stommie het volgende:
vraagje
wat doen jullie in de 3e encounter van trial of the crusader (tegen horde/ally team). Vanavond lekker op wezen wipen. We dachten eerst de shammy pwnen, daarna dr00d geprobeerd etc. wipe wipe wipe
tips?
<3
meer ram (hoeveel zit er nu in?)...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:40 schreef CocaColaLight het volgende:
In 5 man instances 40 tot 60 fps, 10 man trekt mijn pc ook nog iets in de trend van 20 / 25fps.
Maar op 25 man is 5 fps op de een of andere manier de max...
Al zitten kijken naar het geheugen verbruik, dat is 75% van wat er in mijn pc zit. De CPU is ook niet overbelast, die zit ergens rond de 60%.
De videokaart zou ook voldoende moeten zijn nvidia 9600GT. En yep de laatste drivers geinstalleerd van nvidia.
De settings van Wow Zelf ook al alles op low gezet maar het mag maar nog steeds geen verbetering in 25 man raids...
Iemand enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
Yup ook mijn internet verbinding is goed genoeg, 20mbit telfort en haal 16mbit.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef Vengswiejj het volgende:
Internet verbinding kan raar genoeg ook hierbij spelen. Heb je goede connectie ?
Dit was om de fps te testen dus mee rennen met de rest richting de eerste boss en daar midden in de battle staan healenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Vengswiejj het volgende:
Mwa ligt eraan hoe je AV speelt. Als je full in de batle gaat met 20v20 even ja dan kan je 't wel vergelijken met ulduar enzo
. Ben je een die gewoon Sneaky towers e.d capt of ene die leeched of bij een boss wacht dan kan je het weer niet ermee vergelijken ^^ .
Ik denk dat ik wel voor een Forsaken Hunter ga. Dat hele tribal gedoe van Orcs, Tauren en Trolls ken ik nu wel en Blood Elf Hunters zijn homofiel. Forsaken aan de andere kant best tof.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maat is bij Blizzcon geweestquote:Op woensdag 2 september 2009 18:42 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Hoe heb je bericht gekregen? Ik heb nog niks binnen gekregen, email?
NICE! hebbuh =(quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Maat is bij Blizzcon geweest. En die wou 'm zelf niet.
Een 9 pagina plan ?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Laviathan het volgende:
[..]
NICE! hebbuh =(
@Sap:
Lekker is dat...
Hoewel ik afgelopen week ook een 9 pagina's tellend reorganizatie plan geschreven heb voor de guild, in het Engels uiteraard. Moet na de, nog te krijgen feedback, nog een beetje aangepast worden overigens, maar ok. Het plan is er in ieder geval al...
Ah right ok.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
9 Pagina's... mijn god..quote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Laviathan het volgende:
[..]
NICE! hebbuh =(
@Sap:
Lekker is dat...
Hoewel ik afgelopen week ook een 9 pagina's tellend reorganizatie plan geschreven heb voor de guild, in het Engels uiteraard. Moet na de, nog te krijgen feedback, nog een beetje aangepast worden overigens, maar ok. Het plan is er in ieder geval al...
Je vergeet alleen te vertellen hoeveel je ervoor hebt betaald.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
scheelt dat we een semi-hardcore guild zijn (3 raids per week) =)quote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
9 pagina's is wel wat magertjes voor een fatsoenlijke hardcore guild idd.
Meer dan 3 keer per week raiden is hardcore. Je hebt het dan namelijk al over meer dan 10 uur raiden in de week. Met alle tijd die je nog solo speelt zit er al heel gauw een halve werkweek in. Dat is best hardcore, als je mij vraagt.quote:Op donderdag 3 september 2009 06:02 schreef Silmarwen het volgende:
Wanneer vinden jullie een guild harcore? O.o Wij raiden 5 dagen per week eigenlijk... Maar niet alle vijf de dagen Ulduar of ToC. Ook Naxx10/25 OS10/25 en een keer per week old content, just for shits en giggles.
In the US kun je al faction change doen voor 30 dollar. O.o als dat komt in Europa gaat mijn nelf drood echt asap een tauren drood worden. <3 alleen nog wel gearen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 02:59 schreef sanakthe het volgende:
Faction change live!
Gnome warlock incoming
Ohja, verplicht aanwezig zijn was ik nog vergeten. Vind ik persoonlijk ook best kwalijk, maar het is iemands eigen keuze, daar heb ik gelukkig verder niets mee te maken.quote:Op donderdag 3 september 2009 07:14 schreef avotar het volgende:
En voor mij is een guild al hard core op het moment dat er sprake van is van verplichte attendance en meer dan 1 keer per week raiden..
Gisteren drie keer geprobeerd (2 verschillende PUG's), helaas ook drie keer een wipe. Terwijl het mij niet zo erg moeilijk lijkt, als je het vuur maar ontwijkt.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm vandaag nieuwe VOA boss, zal er eens god voor gaan zitten om dat ding gekilled te krijgen aangezien ik volgende week op vakantie ben en dan het gezeik met "/w achievement" weer begint.
mja.. heb dezelfde problemen.. heb 2 dagen patch 3.2 kunnen spelen.. daarna op vakantie gegaan...quote:Op woensdag 2 september 2009 10:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm vandaag nieuwe VOA boss, zal er eens god voor gaan zitten om dat ding gekilled te krijgen aangezien ik volgende week op vakantie ben en dan het gezeik met "/w achievement" weer begint.
Gister een uur bezig geweest met 1 PUG 5 wipes, probleem zit hem er gewoon in in het vuur op de grond en mensen die niet snel of totaal niet moven.quote:Op donderdag 3 september 2009 07:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren drie keer geprobeerd (2 verschillende PUG's), helaas ook drie keer een wipe. Terwijl het mij niet zo erg moeilijk lijkt, als je het vuur maar ontwijkt.
[Epic] al geprobeert?quote:Op donderdag 3 september 2009 07:48 schreef avotar het volgende:
[..]
mja.. heb dezelfde problemen.. heb 2 dagen patch 3.2 kunnen spelen.. daarna op vakantie gegaan...
Heb nog geen achievements voor de nieuwe content.. alleen toc5 normal...
Ik kom nergens meer in.. :S
Nee idd, gewoon het vuur ontwijken. Al is dat voor veel puggers wel lastig. Zoals bij een OS25 pug waar de halve raid dood is na de eerste firewallquote:Op donderdag 3 september 2009 07:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren drie keer geprobeerd (2 verschillende PUG's), helaas ook drie keer een wipe. Terwijl het mij niet zo erg moeilijk lijkt, als je het vuur maar ontwijkt.
Joh.... Dat zijn nou net 2 dingen die we sinds WotLK in PvE niet meer hoeven te doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef Ulreazj het volgende:
Dat je niet pvped, maakt geen hol uit. Blijf gewoon bewegen en ccen
HC MGT clear ik tegenwoordig solo op m'n Feral Druid.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
De laatste keer dat ik CC gebruikte was in heroic MGT ofzo.
Sartharion's Fire Breath thingy gesplitst?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee idd, gewoon het vuur ontwijken. Al is dat voor veel puggers wel lastig. Zoals bij een OS25 pug waar de halve raid dood is na de eerste firewall.
Het vuur is alleen wat lastiger te zien op die oranje glazen tegels. Verder doet ie die vuurspray met aardig wat raiddamage en moeten de tanks op precies dezelfde plek staan, omdat dan de damage van zo'n aanval gesplitst word. Anders is je tank snel dood.
Nee dat ging over die nieuwe boss in VoA.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Sartharion's Fire Breath thingy gesplitst?Sinds wanneer?
Oeh die ga ik ook eens proberen straksquote:Op donderdag 3 september 2009 14:51 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
HC MGT clear ik tegenwoordig solo op m'n Feral Druid.![]()
Ah, my bad.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat ging over die nieuwe boss in VoA.
"Meteor Fists – Inflicts 100 to 125% Fire weapon damage, split with nearby targets."
79 runs voor mij.quote:[..]
Oeh die ga ik ook eens proberen straks.
Doe wel elke dag Sethekk Halls, prowlen naar de kamer van de raven lord, die 5 packs doden en dan de boss zelf. Gaat prima idd. Alleen helaas nog geen reigns
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |