NICE! hebbuh =(quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
Maat is bij Blizzcon geweest. En die wou 'm zelf niet.
Een 9 pagina plan ?quote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Laviathan het volgende:
[..]
NICE! hebbuh =(
@Sap:
Lekker is dat...
Hoewel ik afgelopen week ook een 9 pagina's tellend reorganizatie plan geschreven heb voor de guild, in het Engels uiteraard. Moet na de, nog te krijgen feedback, nog een beetje aangepast worden overigens, maar ok. Het plan is er in ieder geval al...
Ah right ok.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
9 Pagina's... mijn god..quote:Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Laviathan het volgende:
[..]
NICE! hebbuh =(
@Sap:
Lekker is dat...
Hoewel ik afgelopen week ook een 9 pagina's tellend reorganizatie plan geschreven heb voor de guild, in het Engels uiteraard. Moet na de, nog te krijgen feedback, nog een beetje aangepast worden overigens, maar ok. Het plan is er in ieder geval al...
Je vergeet alleen te vertellen hoeveel je ervoor hebt betaald.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Blistering het volgende:
[..]
scheelt dat we een semi-hardcore guild zijn (3 raids per week) =)quote:Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
9 pagina's is wel wat magertjes voor een fatsoenlijke hardcore guild idd.
Meer dan 3 keer per week raiden is hardcore. Je hebt het dan namelijk al over meer dan 10 uur raiden in de week. Met alle tijd die je nog solo speelt zit er al heel gauw een halve werkweek in. Dat is best hardcore, als je mij vraagt.quote:Op donderdag 3 september 2009 06:02 schreef Silmarwen het volgende:
Wanneer vinden jullie een guild harcore? O.o Wij raiden 5 dagen per week eigenlijk... Maar niet alle vijf de dagen Ulduar of ToC. Ook Naxx10/25 OS10/25 en een keer per week old content, just for shits en giggles.
In the US kun je al faction change doen voor 30 dollar. O.o als dat komt in Europa gaat mijn nelf drood echt asap een tauren drood worden. <3 alleen nog wel gearen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 02:59 schreef sanakthe het volgende:
Faction change live!
Gnome warlock incoming
Ohja, verplicht aanwezig zijn was ik nog vergeten. Vind ik persoonlijk ook best kwalijk, maar het is iemands eigen keuze, daar heb ik gelukkig verder niets mee te maken.quote:Op donderdag 3 september 2009 07:14 schreef avotar het volgende:
En voor mij is een guild al hard core op het moment dat er sprake van is van verplichte attendance en meer dan 1 keer per week raiden..
Gisteren drie keer geprobeerd (2 verschillende PUG's), helaas ook drie keer een wipe. Terwijl het mij niet zo erg moeilijk lijkt, als je het vuur maar ontwijkt.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm vandaag nieuwe VOA boss, zal er eens god voor gaan zitten om dat ding gekilled te krijgen aangezien ik volgende week op vakantie ben en dan het gezeik met "/w achievement" weer begint.
mja.. heb dezelfde problemen.. heb 2 dagen patch 3.2 kunnen spelen.. daarna op vakantie gegaan...quote:Op woensdag 2 september 2009 10:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm vandaag nieuwe VOA boss, zal er eens god voor gaan zitten om dat ding gekilled te krijgen aangezien ik volgende week op vakantie ben en dan het gezeik met "/w achievement" weer begint.
Gister een uur bezig geweest met 1 PUG 5 wipes, probleem zit hem er gewoon in in het vuur op de grond en mensen die niet snel of totaal niet moven.quote:Op donderdag 3 september 2009 07:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren drie keer geprobeerd (2 verschillende PUG's), helaas ook drie keer een wipe. Terwijl het mij niet zo erg moeilijk lijkt, als je het vuur maar ontwijkt.
[Epic] al geprobeert?quote:Op donderdag 3 september 2009 07:48 schreef avotar het volgende:
[..]
mja.. heb dezelfde problemen.. heb 2 dagen patch 3.2 kunnen spelen.. daarna op vakantie gegaan...
Heb nog geen achievements voor de nieuwe content.. alleen toc5 normal...
Ik kom nergens meer in.. :S
Nee idd, gewoon het vuur ontwijken. Al is dat voor veel puggers wel lastig. Zoals bij een OS25 pug waar de halve raid dood is na de eerste firewallquote:Op donderdag 3 september 2009 07:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Gisteren drie keer geprobeerd (2 verschillende PUG's), helaas ook drie keer een wipe. Terwijl het mij niet zo erg moeilijk lijkt, als je het vuur maar ontwijkt.
Joh.... Dat zijn nou net 2 dingen die we sinds WotLK in PvE niet meer hoeven te doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef Ulreazj het volgende:
Dat je niet pvped, maakt geen hol uit. Blijf gewoon bewegen en ccen
HC MGT clear ik tegenwoordig solo op m'n Feral Druid.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
De laatste keer dat ik CC gebruikte was in heroic MGT ofzo.
Sartharion's Fire Breath thingy gesplitst?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee idd, gewoon het vuur ontwijken. Al is dat voor veel puggers wel lastig. Zoals bij een OS25 pug waar de halve raid dood is na de eerste firewall.
Het vuur is alleen wat lastiger te zien op die oranje glazen tegels. Verder doet ie die vuurspray met aardig wat raiddamage en moeten de tanks op precies dezelfde plek staan, omdat dan de damage van zo'n aanval gesplitst word. Anders is je tank snel dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |