abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2009 @ 20:03:52 #101
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_72377455
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:37 schreef Blistering het volgende:

[..]

Maat is bij Blizzcon geweest . En die wou 'm zelf niet.
NICE! hebbuh =(

@Sap:
Lekker is dat...
Hoewel ik afgelopen week ook een 9 pagina's tellend reorganizatie plan geschreven heb voor de guild, in het Engels uiteraard. Moet na de, nog te krijgen feedback, nog een beetje aangepast worden overigens, maar ok. Het plan is er in ieder geval al...
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_72378499
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Laviathan het volgende:

[..]

NICE! hebbuh =(

@Sap:
Lekker is dat...
Hoewel ik afgelopen week ook een 9 pagina's tellend reorganizatie plan geschreven heb voor de guild, in het Engels uiteraard. Moet na de, nog te krijgen feedback, nog een beetje aangepast worden overigens, maar ok. Het plan is er in ieder geval al...
Een 9 pagina plan ?
pi_72378918
quote:

[..]

Ah right ok.

Ja, ik had een Blizzcon online stream, maar die pets duren wat langer voordat je ze krijg denk ik.
pi_72379097
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:03 schreef Laviathan het volgende:

[..]

NICE! hebbuh =(

@Sap:
Lekker is dat...
9 Pagina's... mijn god..
pi_72379445
Anub'arak

wat een grap
Welkom op FOK!
pi_72382024
quote:
Op woensdag 2 september 2009 20:47 schreef wc-eend het volgende:

[..]

9 Pagina's... mijn god..
9 pagina's is wel wat magertjes voor een fatsoenlijke hardcore guild idd.
pi_72383223
quote:

[..]

Je vergeet alleen te vertellen hoeveel je ervoor hebt betaald.
pi_72387029
Is er eigenlijk nog wel iemand die met redelijk georganiseerde groepen old-school content cleared? Ik probeer af en toe eens mee te gaan met een Kara- of BT-pug, maar leuk is anders, terwijl BT bijvoorbeeld lorewise vrij gaaf is.
Burning bridges gives you so much more
  donderdag 3 september 2009 @ 00:35:30 #109
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_72387623
quote:
Op woensdag 2 september 2009 22:01 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

9 pagina's is wel wat magertjes voor een fatsoenlijke hardcore guild idd.
scheelt dat we een semi-hardcore guild zijn (3 raids per week) =)
Maarja, bij die 9 pagina's blijft het overigens niet denk ik zo Tsjah... ik kan voorla goed zeveren in het Engels, op papier dan
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_72389009
Faction change live!

Gnome warlock incoming
  donderdag 3 september 2009 @ 06:02:58 #111
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_72389242
Wanneer vinden jullie een guild harcore? O.o Wij raiden 5 dagen per week eigenlijk... Maar niet alle vijf de dagen Ulduar of ToC. Ook Naxx10/25 OS10/25 en een keer per week old content, just for shits en giggles.

In the US kun je al faction change doen voor 30 dollar. O.o als dat komt in Europa gaat mijn nelf drood echt asap een tauren drood worden. <3 alleen nog wel gearen.
pi_72389301
quote:
Op donderdag 3 september 2009 06:02 schreef Silmarwen het volgende:
Wanneer vinden jullie een guild harcore? O.o Wij raiden 5 dagen per week eigenlijk... Maar niet alle vijf de dagen Ulduar of ToC. Ook Naxx10/25 OS10/25 en een keer per week old content, just for shits en giggles.

In the US kun je al faction change doen voor 30 dollar. O.o als dat komt in Europa gaat mijn nelf drood echt asap een tauren drood worden. <3 alleen nog wel gearen.
Meer dan 3 keer per week raiden is hardcore. Je hebt het dan namelijk al over meer dan 10 uur raiden in de week. Met alle tijd die je nog solo speelt zit er al heel gauw een halve werkweek in. Dat is best hardcore, als je mij vraagt.

Het is nog meer harcore als je echt heel georganiseerd aan het raiden bent op de avonden dat je speelt. Een beetje rondhangen in Naxx is wat anders dan heel specifiek class en spec recruiten om zo efficient mogelijk Ulduar te doen.

Dit is mijn mening trouwens.
  donderdag 3 september 2009 @ 07:14:27 #113
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_72389386
quote:
Op donderdag 3 september 2009 02:59 schreef sanakthe het volgende:
Faction change live!

Gnome warlock incoming

awwww kon het op de EU site nog niet vinden.. .

heb een Belf mage die dolgraag naar de alliance wil....
Als ik haar nog kan vinden onder het stof..

En voor mij is een guild al hard core op het moment dat er sprake van is van verplichte attendance en meer dan 1 keer per week raiden..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_72389449
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:14 schreef avotar het volgende:

En voor mij is een guild al hard core op het moment dat er sprake van is van verplichte attendance en meer dan 1 keer per week raiden..
Ohja, verplicht aanwezig zijn was ik nog vergeten. Vind ik persoonlijk ook best kwalijk, maar het is iemands eigen keuze, daar heb ik gelukkig verder niets mee te maken.
  Moderator donderdag 3 september 2009 @ 07:30:04 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_72389463
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm vandaag nieuwe VOA boss, zal er eens god voor gaan zitten om dat ding gekilled te krijgen aangezien ik volgende week op vakantie ben en dan het gezeik met "/w achievement" weer begint .
Gisteren drie keer geprobeerd (2 verschillende PUG's), helaas ook drie keer een wipe. Terwijl het mij niet zo erg moeilijk lijkt, als je het vuur maar ontwijkt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 3 september 2009 @ 07:48:54 #116
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_72389558
quote:
Op woensdag 2 september 2009 10:57 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmmm vandaag nieuwe VOA boss, zal er eens god voor gaan zitten om dat ding gekilled te krijgen aangezien ik volgende week op vakantie ben en dan het gezeik met "/w achievement" weer begint .
mja.. heb dezelfde problemen.. heb 2 dagen patch 3.2 kunnen spelen.. daarna op vakantie gegaan...
Heb nog geen achievements voor de nieuwe content.. alleen toc5 normal...
Ik kom nergens meer in.. :S

Buiten dat het lijkt dat recount gebugged is momenteel.... weet iemand daar iets van... ik speel al sinds 3.0 op m'n lock Meta/Ruin... deed in hc's rond de 2,3 / 2,6k dps in 3.1.... volgens mij is er niet veel veranderd meer... maar volgens recount kom ik amper meer boven de 1,7k uit...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 3 september 2009 @ 08:59:04 #117
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_72390269
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Gisteren drie keer geprobeerd (2 verschillende PUG's), helaas ook drie keer een wipe. Terwijl het mij niet zo erg moeilijk lijkt, als je het vuur maar ontwijkt.
Gister een uur bezig geweest met 1 PUG 5 wipes, probleem zit hem er gewoon in in het vuur op de grond en mensen die niet snel of totaal niet moven.
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:48 schreef avotar het volgende:

[..]

mja.. heb dezelfde problemen.. heb 2 dagen patch 3.2 kunnen spelen.. daarna op vakantie gegaan...
Heb nog geen achievements voor de nieuwe content.. alleen toc5 normal...
Ik kom nergens meer in.. :S
[Epic] al geprobeert? ben zelf op een gegeven moment maar raids speciaal voor die group op gaan zetten, had steeds binnen een kwartier een volledige raid en de 3e was het raak. Players waren ook veel gemotiveerder om het tedoen dan de raids waar ik later in zat met mensen die de achievement al hadden. Daarnaast je DPS/healing/tanking skills /w en naar de RL + uitleg van de tacts wil ook nog wel eens werken.

Daarnaast heb ik het idee van het gevecht dat het een heal race is waar emulon een dps race was. Was de eerste baas heel toevallig een tanking race? (Indien mogenlijk .) Voor de rest is er geen moer aan het gevecht.
phluphy for president!
pi_72390587
Dat achiev geneuzel word je echt doodziek van. Gelukkig ken ik een paar pug gasten waarmee ik regelmatig groupen opzet voor VOA e.d. We kijken gewoon of skills en dps genoeg is voor emalon, en knallen maar.
pi_72391331
http://wow.curse.com/down(...)s/underachiever.aspx

Achievement faker.

Een mage uit onze guild misbruikt het. Best cool

Gisteren TotC 10man gecleared. Anub is echt te makkelijk. De faction champions vinden wij het lastigst.
Gisteren kregen we: Holy priest, resto shaman, boomkin, retridin, rogue, warlock.

Pittige combo voor ons. NIemand PVPed bij ons. Na een whipe of 8-9 was hij neer. Twins in 2de try neer en anub ook 2de try neer.
pi_72395240
Dat je niet pvped, maakt geen hol uit. Blijf gewoon bewegen en ccen
pi_72396819
quote:
Op donderdag 3 september 2009 07:30 schreef Karina het volgende:

[..]

Nee idd, gewoon het vuur ontwijken. Al is dat voor veel puggers wel lastig. Zoals bij een OS25 pug waar de halve raid dood is na de eerste firewall .

Het vuur is alleen wat lastiger te zien op die oranje glazen tegels. Verder doet ie die vuurspray met aardig wat raiddamage en moeten de tanks op precies dezelfde plek staan, omdat dan de damage van zo'n aanval gesplitst word. Anders is je tank snel dood.
pi_72397097
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:23 schreef Ulreazj het volgende:
Dat je niet pvped, maakt geen hol uit. Blijf gewoon bewegen en ccen
Joh.... Dat zijn nou net 2 dingen die we sinds WotLK in PvE niet meer hoeven te doen.

In elke raid wordt er geen CC gebruikt, gewoon tanken en spanken.
En bewegen... Laatste keer was Leothras the blind volgens mij.
pi_72397178
De laatste keer dat ik CC gebruikte was in heroic MGT ofzo .
pi_72399528
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:33 schreef Sapstengel het volgende:
De laatste keer dat ik CC gebruikte was in heroic MGT ofzo .
HC MGT clear ik tegenwoordig solo op m'n Feral Druid.
pi_72399574
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee idd, gewoon het vuur ontwijken. Al is dat voor veel puggers wel lastig. Zoals bij een OS25 pug waar de halve raid dood is na de eerste firewall .

Het vuur is alleen wat lastiger te zien op die oranje glazen tegels. Verder doet ie die vuurspray met aardig wat raiddamage en moeten de tanks op precies dezelfde plek staan, omdat dan de damage van zo'n aanval gesplitst word. Anders is je tank snel dood.
Sartharion's Fire Breath thingy gesplitst? Sinds wanneer?
pi_72399575
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:53 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Sartharion's Fire Breath thingy gesplitst? Sinds wanneer?
Nee dat ging over die nieuwe boss in VoA.

"Meteor Fists – Inflicts 100 to 125% Fire weapon damage, split with nearby targets."
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:51 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

HC MGT clear ik tegenwoordig solo op m'n Feral Druid.
Oeh die ga ik ook eens proberen straks .

Doe wel elke dag Sethekk Halls, prowlen naar de kamer van de raven lord, die 5 packs doden en dan de boss zelf. Gaat prima idd . Alleen helaas nog geen reigns .
pi_72400034
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Nee dat ging over die nieuwe boss in VoA.

"Meteor Fists – Inflicts 100 to 125% Fire weapon damage, split with nearby targets."
Ah, my bad.
quote:
[..]

Oeh die ga ik ook eens proberen straks .

Doe wel elke dag Sethekk Halls, prowlen naar de kamer van de raven lord, die 5 packs doden en dan de boss zelf. Gaat prima idd . Alleen helaas nog geen reigns .
79 runs voor mij. Maar is het zeker waard!
pi_72400483
Ik ga vandaag de 16e doen. Wel makkelijk te meten in badge of justice . Had er precies 0 toen ik begon.
pi_72400577
454 BoJs hier.
pi_72424138
Gisteravond Tournament of the Crusader 10-man normal gecleared. Eigenlijk is het over het geheel gezien te makkelijk. One shotted Anub'Arak.

Het vervelendste zijn nog de faction champions.
We hebben het nu drie keer gedaan waarvan we de eerste keer en gisteren de holy paladin en de resto druid hadden. Uiteindelijk door een rogue voor interupts op de druid, onze tank onze healers beschermend en tegen alle adviezen in de paladin genuked (overal lees je druid eerst). En dit werkte, door die heals van de paladin is anders echt niet heen te dps'en, zorg wel dat je iemand klaar hebt om zijn bubble te slopen.
I believe in God, only I spell it Nature. "Frank Lloyd Wright"
  Moderator vrijdag 4 september 2009 @ 09:19:46 #131
9859 crew  Karina
Woman
pi_72424456
Gisteravond dan toch Koralon met goed resultaat gepugged (25 man). Lukte pas bij de derde try, maar goed, drie keer is scheepsrecht.

We hadden daarna nog maar 15 minuten totdat de instance ging sluiten en gingen snel door naar Emalon. Helaas was dat een dikke vette fail Emalon was nog maar op 5% (of misschien nog minder) en de meerderheid van de DPS dacht waarschijnlijk "de enraged hoeft niet meer", wipe dus en geen tijd meer om het over te doen.

Achteraf gezien hadden we misschien beter Archavon kunnen doen na Koralon, makkelijker en sneller.
niet zo tof doen
  vrijdag 4 september 2009 @ 11:35:39 #132
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_72427472
Koralon 10 man met de guild lukte de tweede keer, de 25 man guild+pug daarna kwam helemaal nergens
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:31:44 #133
84926 WyriHaximus
pi_72441129
Nieuw VOA25 baas achievement binnen vanmorgen we zullen zien hoe lang het de rest van de guild kost .
phluphy for president!
pi_72448405
http://wow.curse.com/down(...)s/silver-dragon.aspx

Handig addon, als je in de buurt van een rare(-elite) bent dan popt er een schermpje open wie/wat het is met level, plaatje blabla.
pi_72454671
Die achievement faker

Die ga ik dus ook mooi gebruiken. Ik word doodziek van al die kut retards tegenwoordig, die een full [Epic] willen zien voor een 10-man instance inclusief de achievements, of willen dat ze als tank 35k hp hebt voor een Heroic Wtf is er met WoW gebeurd. Echt een kutuitvinding van Blizzard. Met mijn gear kan ik elke 10-man makkellijk aan, maar omdat ik nog nooit geraid heb kom ik geen enkele groep in omdat ik de achievement niet heb.. Ja hallo, ik moet toch ergens beginnen??

Even trouwens een vraagje over die nieuwe boss in VoA, het gaat er toch om dat je van het vuur wegrend als je de debuff hebt? Gisteren was er een mongool die bleef sschreeuwen dat de tanks altijd moeten blijven rondrennen en dat het onze schuld was dat we doodgingen, omdat ik gewoon op een open plek bleef staan (zonder debuff, en ik liep door als er vuur in de buurt was). Want ik zat ook naar een kill op youtube te kijken, en daar beweegt de tank in het hele gevecht ook misschien 5 keer ofzo

[ Bericht 18% gewijzigd door ufopiloot op 05-09-2009 09:09:32 ]
  zaterdag 5 september 2009 @ 09:36:46 #136
84926 WyriHaximus
pi_72454921
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 09:00 schreef ufopiloot het volgende:
Die achievement faker

Die ga ik dus ook mooi gebruiken. Ik word doodziek van al die kut retards tegenwoordig, die een full [Epic] willen zien voor een 10-man instance inclusief de achievements, of willen dat ze als tank 35k hp hebt voor een Heroic Wtf is er met WoW gebeurd. Echt een kutuitvinding van Blizzard. Met mijn gear kan ik elke 10-man makkellijk aan, maar omdat ik nog nooit geraid heb kom ik geen enkele groep in omdat ik de achievement niet heb.. Ja hallo, ik moet toch ergens beginnen??

Even trouwens een vraagje over die nieuwe boss in VoA, het gaat er toch om dat je van het vuur wegrend als je de debuff hebt? Gisteren was er een mongool die bleef sschreeuwen dat de tanks altijd moeten blijven rondrennen en dat het onze schuld was dat we doodgingen, omdat ik gewoon op een open plek bleef staan (zonder debuff, en ik liep door als er vuur in de buurt was). Want ik zat ook naar een kill op youtube te kijken, en daar beweegt de tank in het hele gevecht ook misschien 5 keer ofzo
Fire==Bad mmkay it should't need an explanation!
phluphy for president!
pi_72455326
De dps moet idd wat minder retarded reageren, want anders ben je als tank constant in beweging. Wat overigens 1 tank bij ons ook deed, en dat is gruwelijk irritant om bij te houden omdat je niet kan anticiperen in welke richting hij gaat. Hij is dan dus ook beide try's dood gegaan, we hebben em uiteindelijk down gekregen door de pala tank en mij nog te stacken, al doet de te spitten punch dan wel erg veel schade.
pi_72456573
Wat is dit nou weer. Ik probeer een account aan te maken op WoW Europe, daar heb ik mijn Authentication key ingevuld, maar daarna moet ik ook nog eens een 60 dagen kaart code invullen. Met de Authentication key kun je toch gewoon 30 dagen spelen?

edit: Nou, maar even snel een 60 dagen key bij Gamehubs gekocht, hopelijk dat ze hem snel mailen. Wel klote, had zin om te gaan spelen. Maar ach, nu heb ik nog even tijd om te kiezen of ik Hunter of Druid wil worden.

edit2: omg, nog geen 10 minuten na de betalen heb ik al een 60 dagen code, game time!

[ Bericht 22% gewijzigd door Simsfan88 op 05-09-2009 11:59:16 ]
pi_72459054
Je kan ook gewoon via WoW-Europe betalen met iDeal.. Heb je het binnen 0,001 seconde
pi_72460746
Gister mn 4de lvl 80 gehaald (unholy DK).
pi_72469009
gz maar en 1-80 is natuurlijk zwaarder dan en 55-80.
Fear is the grease of society.
  Moderator zaterdag 5 september 2009 @ 22:33:30 #142
9859 crew  Karina
Woman
pi_72473414
Ik zat vanavond in de allerslechtste groep ooit (bij TOC hc), maar tegelijkertijd ook de leukste groep sinds tijden. Iedereen ging 3-4 dood, 3 keer repairen, maar niemand ging er vandoor, niemand werd kwaad, er werd niet gescholden, wel een beetje, maar op een grappige manier, gewoon leuk.

Zo hoort het vind ik, het is tenslotte maar een spel en je moet gewoon lol hebben ook al gaat alles fout en worden 2 groepen mobs geaggrood door het neerzetten van totems, al worden door de tank de verkeerde mobs gepulled en drukt de hunter (ik dus) per ongeluk op een verkeerde knop en wordt er de boss te vroeg gepulled.

Het was een complete ongeluksgroep, maar het was gewoon fun! Helaas moest de tank weg, anders hadden we het gewoon afgemaakt. EN ik kreeg toch nog een leuke beloning.

Heeft iemand nog een goede tip voor een plek om je wapen te levellen? Mijn polearm skill zit nog als enige op 1
niet zo tof doen
pi_72474214
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik zat vanavond in de allerslechtste groep ooit (bij TOC hc), maar tegelijkertijd ook de leukste groep sinds tijden. Iedereen ging 3-4 dood, 3 keer repairen, maar niemand ging er vandoor, niemand werd kwaad, er werd niet gescholden, wel een beetje, maar op een grappige manier, gewoon leuk.

Zo hoort het vind ik, het is tenslotte maar een spel en je moet gewoon lol hebben ook al gaat alles fout en worden 2 groepen mobs geaggrood door het neerzetten van totems, al worden door de tank de verkeerde mobs gepulled en drukt de hunter (ik dus) per ongeluk op een verkeerde knop en wordt er de boss te vroeg gepulled.

Het was een complete ongeluksgroep, maar het was gewoon fun! Helaas moest de tank weg, anders hadden we het gewoon afgemaakt. EN ik kreeg toch nog een leuke beloning.

Heeft iemand nog een goede tip voor een plek om je wapen te levellen? Mijn polearm skill zit nog als enige op 1
Begin in Hellfire peninsula, wanneer je dan rond de 300 skill zit, howling fjord/borean tundra.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_72477587
Dat soort groups zijn idd wel okay. Wanneer iedereen gewoon lauw is en gare fouten maakt . Maar er geen elitists tussen zitten die naar worden.

Maar ik had laatst ook een erge ToC heroic group. Ik stond namelijk als tank op de eerste plaats in dps en damage done . Schoot echt niet op en na 2 wipes, maar 1 dode boss en 3 wipes op de volgende had ik er geen zin meer in . Okay, ik ben een bear en doe rond de 2k dps, maar dat moet toch niet moeilijk zijn om te overtreffen? Vooral op een single target boss.
pi_72477719
Koralon op 10 en 25 neer gekregen met pugs. Duurde even, maar ging goed.
pi_72485386

Nieuwe interface . Hoef iig niets meer te spellblook klikken! .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_72485424
Nice . Ik houd daar ook altijd van, kleine actionbars onderin en zo weinig mogelijk crap. Omen/recount komt rechtsonder in dat zwarte vak?
pi_72485514
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nice . Ik houd daar ook altijd van, kleine actionbars onderin en zo weinig mogelijk crap. Omen/recount komt rechtsonder in dat zwarte vak?
Ik zie nu pas op de screen dat sommige dingen nog een beetje scheef staan . Is ingame inmiddels gefixed.

Euh nee, in zwarte vlak rechts komt Grid. Omen/Recount komen boven Grid met hun eigen vensters. Die staan standaard uit .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_72485605
Ja hier ook idd, daarom dacht ik dat ze daarin kwamen. Maar grid is idd ook wel handig om te hebben . Bij mij staan die alleen buiten de balk omdat ik een mega omen window heb . En de minimap staat bij mij rechtsonder.
pi_72486833
quote:
Op zondag 6 september 2009 14:13 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]

Nieuwe interface . Hoef iig niets meer te spellblook klikken! .
Opzich wel strak, maar niet geheel mijn smaak, maar, is het een beetje chill kwa hp/mana bars?
pi_72487001
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:00 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Opzich wel strak, maar niet geheel mijn smaak, maar, is het een beetje chill kwa hp/mana bars?
Dat is eigenlijk de hoofdreden dat ik deze interface heb nu. Zoals je op deze screen ziet;

Is het gewoon heel overzichtelijk. Alle percentages zijn goed overzichtelijk te volgen, imo dan .
pi_72491650
Heb je het trouwens zelf gedaan, of is het gewoon een addon pakket?
pi_72493774

Leuk, Wintergrasp... Bijna 2 minuten in de battle, direct verloren.
pi_72494012
Violet Hold HC getanked zonder healer
  zondag 6 september 2009 @ 20:27:36 #155
84926 WyriHaximus
pi_72497367
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:04 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]

Doen ze sneller dan de 3:30 minuten vanmorgen . Lijkt ook steeds vaker tegebeuren *krijgt AV herinneringen brrr*
phluphy for president!
pi_72498256
Zo, uitgespeeld .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_72499713
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:04 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]

Ach, die ene keer per week dat het ons eindelijk lukt die fortress te veroveren .
pi_72499798
Ik weet niet hoe het gebeurd, behalve dat de hele aanvallende raid ineens rank 2 krijgt...dan is het kwestie van siege engines bouwen en de boel facerollen
Mods met een x zijn tof.
  Moderator / Redactie FP zondag 6 september 2009 @ 22:40:13 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_72503483
Zo, eindelijk mn priest op 68, hallo Northrend
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_72504397
Het gaat hier toch al een tijdje over de enorme retards in WoW, net heb ik nog zoiets meegemaakt, bijna om te huilen. Er werd een tank gezocht voor ToC HC, last spot. Ik dus gejoined, maar toen bleek het om een guildrun te zijn van de grootste retardguild in heel World of Warcraft. Horde Slayers DK. Een Deense guild met de grootste randdebielen, ninja's en klapjosti's. Helaas kwam ik daar pas achter na de kill van de eerste 3 bosses, dus ik moest wel verder omdat ik gesaved was.

De healer was een druid die alleen maar rondjes rende en gewoon vergat te healen, alleen af en toe een HoTje en dat was het wel. Elke keer overleefde ik het nét, dankzijk argent defender, waar je weer HP krijgt terwijl je eigenlijk dood zou gaan. Zowel bij de eerste bosses als bij de tweede boss. Het heeft me ook een lay on hands/bubble gekost etc. Bij de tweede boss markte ik de priest als eerst, daarna de lightwielder, en de monk markte ik niet. En wat doen ze? Targeten ze met twee/drie man de lightwielder. / Op het moment dat de lightwielder dood is gaan ze voor de monk.. En de priest, met een enorm doodshoofd boven zich? Nee hoor.

Bij de laatste boss (Black Knight) was het helemaal een ramp. Weer slechte heals, en bij het ontploffen van de ghouls bleven ze allemaal staan. Wonder boven wonder haalden we het tot de laatste vorm. Dat duurde niet lang want op 70k HP was iedereen ondertussen dood. Ik was als enige over. Corpse releasen en snel weer terugkomen om te helpen deden ze ook niet, ze bleven allemaal gewoon DEAD en keken toe. Wat een eikels!

Maargoed, omdat ik een paladin ben ( ) wist ik die black knight in mijn eentje vanaf 70k hp te killen. En wat krijg ik vervolgens voor reacties direct na de kill, van alle 4 de partymembers?

Graag gedaan!
  zondag 6 september 2009 @ 23:13:10 #161
54772 Silmarwen
pi_72505508
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Vaalipanay

Net nieuwe shield gedropped in Ulduar, yay! En EINDELIJK de Heigan achievement gehaald.

Moet nog wat gems vervangen voor wat epics, en die kut trinkets zijn echt niet te doen. Droppen nooit voor me. Nog 12 dagen en dan koop ik ook de handschoenen maar.

btw, die catlady zuigt zo zwaar als offtank. Als je niet goed pulled en aggro krijgt op beiden, wipe.
pi_72506366
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef ufopiloot het volgende:
Het gaat hier toch al een tijdje over de enorme retards in WoW, net heb ik nog zoiets meegemaakt, bijna om te huilen. Er werd een tank gezocht voor ToC HC, last spot. Ik dus gejoined, maar toen bleek het om een guildrun te zijn van de grootste retardguild in heel World of Warcraft. Horde Slayers DK. Een Deense guild met de grootste randdebielen, ninja's en klapjosti's. Helaas kwam ik daar pas achter na de kill van de eerste 3 bosses, dus ik moest wel verder omdat ik gesaved was.

De healer was een druid die alleen maar rondjes rende en gewoon vergat te healen, alleen af en toe een HoTje en dat was het wel. Elke keer overleefde ik het nét, dankzijk argent defender, waar je weer HP krijgt terwijl je eigenlijk dood zou gaan. Zowel bij de eerste bosses als bij de tweede boss. Het heeft me ook een lay on hands/bubble gekost etc. Bij de tweede boss markte ik de priest als eerst, daarna de lightwielder, en de monk markte ik niet. En wat doen ze? Targeten ze met twee/drie man de lightwielder. / Op het moment dat de lightwielder dood is gaan ze voor de monk.. En de priest, met een enorm doodshoofd boven zich? Nee hoor.

Bij de laatste boss (Black Knight) was het helemaal een ramp. Weer slechte heals, en bij het ontploffen van de ghouls bleven ze allemaal staan. Wonder boven wonder haalden we het tot de laatste vorm. Dat duurde niet lang want op 70k HP was iedereen ondertussen dood. Ik was als enige over. Corpse releasen en snel weer terugkomen om te helpen deden ze ook niet, ze bleven allemaal gewoon DEAD en keken toe. Wat een eikels!

Maargoed, omdat ik een paladin ben ( ) wist ik die black knight in mijn eentje vanaf 70k hp te killen. En wat krijg ik vervolgens voor reacties direct na de kill, van alle 4 de partymembers?

[ afbeelding ]

Graag gedaan!
rezz, can u ress?, dont loot, rezz plz

Ben zaterdag begonnen aan WoW en ik moet zeggen, het is zó verslavend! Ben nu een LVL 12 Night Elf - Druid, en het bevalt goed. Vind Druid echt super leuk, hiervoor Priest gedaan, stuk minder. Vind het begin gebied van de Night Elf trouwens wel best saai, saai eilandje met weinig leuke monsters, wel lekker veel quests. Vandaag de hele dag gedaan, ik wil niet verslaafd raken, maar het gaat toch gebeuren ben ik bang!
pi_72508808
quote:

[ afbeelding ]

Graag gedaan!
Human paladin/dk : check
Dragonball Z kapsels : check

Als ik ergens een hekel aan heb....

En wat een klapharken in je party
Mods met een x zijn tof.
pi_72509526
Vandaag voor de tweede keer algalon op 10 man gedaan, blijft leuk al die aandacht in dalaran !

pi_72510202
Showoffs.
pi_72510366
Ik heb nu mn warrior op lvl 26 en het begint steeds leuker te worden, eerst kwam ik niet voorbij 20 (te veel lopen, downtime, duurde lang om mobs te doden), nu alle BoA items en een mount en ik ga als een trein met mn overpower else heroic strike. Als ik nu ook pvp dan doe ik nog meer damage en kills dan de lvl29 twinks.

Klacht: twinks
Sub-klacht: twinks die zeggen dat ze twinken om tegen andere twinks te spelen.
Sub-sub-klacht: twinks hebben kleine penis en daardoor compensatie drang.
  maandag 7 september 2009 @ 07:19:32 #167
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_72510560
quote:
Op maandag 7 september 2009 05:11 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik heb nu mn warrior op lvl 26 en het begint steeds leuker te worden, eerst kwam ik niet voorbij 20 (te veel lopen, downtime, duurde lang om mobs te doden), nu alle BoA items en een mount en ik ga als een trein met mn overpower else heroic strike. Als ik nu ook pvp dan doe ik nog meer damage en kills dan de lvl29 twinks.

Klacht: twinks
Sub-klacht: twinks die zeggen dat ze twinken om tegen andere twinks te spelen.
Sub-sub-klacht: twinks hebben kleine penis en daardoor compensatie drang.
Twinks zou je niet meer tegen moeten komen. Die zetten normaal gezien nu hun xp gain uit en komen daardoor in hun eigen battlegrounds terecht.
Ik denk dat het gewone lvl29s zijn die proberen jouw lvl26-ass te pwnen

Ben het overigens wel eens met je sub-sub-klacht
pi_72510669
quote:

[ afbeelding ]

Graag gedaan!
Vaak kan je aan de guildnaam wel zien of het mensen zijn met voldoende herseninhoud.
  maandag 7 september 2009 @ 08:39:10 #169
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
  maandag 7 september 2009 @ 08:41:04 #170
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72511065
Weet iemand een goede vanilla server? Wil weer eens gaan gamen maar heb geen zin meer in lvl 70-80 content.
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 08:48:19 #171
230491 Zith
pls tip
pi_72511143
quote:
Op maandag 7 september 2009 03:15 schreef SharQueDo het volgende:
Showoffs.
idd, bijv die mensen die elke week vertellen hoeveel DPS ze deden op Patchwork, of die naar een specile server transferden om een achiev te halen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 7 september 2009 @ 09:02:24 #172
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_72511313
quote:
Op maandag 7 september 2009 08:41 schreef druppelkut het volgende:
Weet iemand een goede vanilla server? Wil weer eens gaan gamen maar heb geen zin meer in lvl 70-80 content.
Die zijn er niet tenzij je een server bedoeld waarop nog veel Vanilla instances/raids worden gedaan. Wat betreft dat laatste; geen idee.
pi_72511431
quote:
Op maandag 7 september 2009 08:41 schreef druppelkut het volgende:
http://forums.wow-europe.com/board.html?sid=1&forumName=Trollbane

daar zitten een aantal guilds die alleen vanilla raids doen.. waaronder de guild Enigmatic
pi_72511453
quote:
knip
Zag zelfde post op tweakers. Bij ons op de server zijn ook meestal de deense/zweede guilds de complete idioten.

Koralon 10 en 25 gehaald van het weekend met m'n mage. Zat eentje te zeiken, ja waarom ben je FFB. Arcane is veel beter. Was een andere mage, eind van het gevecht stond ik boven aan met 4.5k dps, eat that shithead.
  maandag 7 september 2009 @ 09:52:50 #175
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_72512103
ding level 40 op me druid halverwege
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_72512619
Op de release dag van Anub en Hc mode hebben we de 10man ToTc gecleared met de guild. Hadden 1 wipe alleen op anub na wat gekloot op vent en het afk zijn van 1 healer . Mja 2de try met iedereen aanwezig was het eazy als wat, maar wel fun. Dus we dachten Hmm laten we 10man Hc proberen, maar verder als het aankomen bij acid tweeling van northrend beasts kwamen we niet. Hc mode is Echt ziek en niet leuk bedogt IMO. Ze hebben gewoon 2x zoveel health doen 2x zoveel damage en na 3min ofzo komt de volgende Boss/Bosses al de arena binnen. Naar onze mening hebben ze niet echt hun best gedaan de Hc mode leuk te maken, Zie Bv Mimiron Hardmode zo zou de Hc versie ook moeten zijn bij ToTc ipv gwoon meer damage doen en HP hebben.

Mja gister na wat moeite met 20man ToTc 25 de Twin Val'kyr gedowned in 4 trys ofzo. Maar bij Anub merkte we echter dat de 5dpsers die we minste het niet op konden tegen Anub, dus vanaaf gaat ie Down !! .
Jeweet!
pi_72512974
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:22 schreef Vengswiejj het volgende:
Op de release dag van Anub en Hc mode hebben we de 10man ToTc gecleared met de guild. Hadden 1 wipe alleen op anub na wat gekloot op vent en het afk zijn van 1 healer . Mja 2de try met iedereen aanwezig was het eazy als wat, maar wel fun. Dus we dachten Hmm laten we 10man Hc proberen, maar verder als het aankomen bij acid tweeling van northrend beasts kwamen we niet. Hc mode is Echt ziek en niet leuk bedogt IMO. Ze hebben gewoon 2x zoveel health doen 2x zoveel damage en na 3min ofzo komt de volgende Boss/Bosses al de arena binnen. Naar onze mening hebben ze niet echt hun best gedaan de Hc mode leuk te maken, Zie Bv Mimiron Hardmode zo zou de Hc versie ook moeten zijn bij ToTc ipv gwoon meer damage doen en HP hebben.

Mja gister na wat moeite met 20man ToTc 25 de Twin Val'kyr gedowned in 4 trys ofzo. Maar bij Anub merkte we echter dat de 5dpsers die we minste het niet op konden tegen Anub, dus vanaaf gaat ie Down !! .
..

Anyway. 3/5 neer in 25 man Heroic Trial of the Grand Crusader. Twins zijn een beste uitdaging!
  maandag 7 september 2009 @ 10:46:13 #178
54772 Silmarwen
pi_72513041
Een troll lvlen is gewoon echt niet leuk he in het begin. Wat moet je tering ver lopen steeds. -.-
  maandag 7 september 2009 @ 10:50:48 #179
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_72513139
quote:
Op maandag 7 september 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Een troll lvlen is gewoon echt niet leuk he in het begin. Wat moet je tering ver lopen steeds. -.-
Och... maar 20 lvls volhouden
pi_72514785
quote:
Ga maar eens Tauren lvlen dan verveel je je pas echt met het lopen.
Jeweet!
pi_72515355
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:11 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Zag zelfde post op tweakers. Bij ons op de server zijn ook meestal de deense/zweede guilds de complete idioten.

Koralon 10 en 25 gehaald van het weekend met m'n mage. Zat eentje te zeiken, ja waarom ben je FFB. Arcane is veel beter. Was een andere mage, eind van het gevecht stond ik boven aan met 4.5k dps, eat that shithead.
Whehe arcane, ja leuk als je al je mana in een halve minuut er doorheen wil blazen .
  maandag 7 september 2009 @ 12:14:38 #182
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72515400
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Whehe arcane, ja leuk als je al je mana in een halve minuut er doorheen wil blazen .
Mana is voor mages alleen een probleem als ze niet skilled zijn. De combinatie van evocation en mana gems maakt arcane gewoon een goede spec als je weet wat je doet.
  Moderator / Redactie FP maandag 7 september 2009 @ 12:15:33 #183
Rawr
pi_72515422
quote:
Je kunt ergens anders gaan lvlen, dat weet je best
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_72515555
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:14 schreef GI het volgende:

[..]

Mana is voor mages alleen een probleem als ze niet skilled zijn. De combinatie van evocation en mana gems maakt arcane gewoon een goede spec als je weet wat je doet.
Dat wel, maar het is wel gruwelijk irritant. Je moet echt je mana gems timen en dan sta je midden in een bossfight evocation te gebruiken. Okay het kan, maar ik vind het crap. Heb het wel gebruikt in raids en je dps is ook aardig hoog, alleen ik vind het niet echt zo ontspanned spelen als 53/18.

Doe mij maar frostfire, waar ik mana gems ongeveer alleen gebruik voor die (2) T7,5 set bonus.
  Moderator / Redactie FP maandag 7 september 2009 @ 12:23:32 #185
Rawr
pi_72515641
Ik moet zeggen dat ik melee tot nu toe makkelijker vind lvlen in Northrend dan een pure magic-using class... warrior, rogue, hunter, allemaal geen probleem, maar mn priest moet na elke 3 knokpartijen weer water gaan zuipen
pi_72515713
Met m'n warlock heb ik daar geen last van gehad. Lifetap, lifetap, drain life, life tap etc.. Met priests heb je dat meer idd, maar die zijn sowieso redelijk nasty om te levellen.
  maandag 7 september 2009 @ 12:30:25 #187
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72515800
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet zeggen dat ik melee tot nu toe makkelijker vind lvlen in Northrend dan een pure magic-using class... warrior, rogue, hunter, allemaal geen probleem, maar mn priest moet na elke 3 knokpartijen weer water gaan zuipen
Ik ben nu tijdens het herb-farmen ook aan het questen waar mogelijk. En in shadowform heb ik helemaal geen problemen met mana eigenlijk. Shadowfiend en dispersion zorgen er bij mij voor dat ik zelden tot nooit problemen heb. Maar, dat is met al mijn mp5 gear van het raiden aan en alleen de shadowgear voor wat hogere dps, het is niet zo dat ik moeite heb om ze snel dood te krijgen ofzo.
  maandag 7 september 2009 @ 12:31:04 #188
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72515817
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat wel, maar het is wel gruwelijk irritant. Je moet echt je mana gems timen en dan sta je midden in een bossfight evocation te gebruiken. Okay het kan, maar ik vind het crap. Heb het wel gebruikt in raids en je dps is ook aardig hoog, alleen ik vind het niet echt zo ontspanned spelen als 53/18.

Doe mij maar frostfire, waar ik mana gems ongeveer alleen gebruik voor die (2) T7,5 set bonus.
Ja, het is inderdaad timen, en je bent inderdaad wat DPS kwijt omdat je evocation staat the chanellen. Maar als je het niet doet is je mana op en doe je de rest van het gevecht minimale dps.
  Moderator / Redactie FP maandag 7 september 2009 @ 12:32:50 #189
Rawr
pi_72515848
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:26 schreef Sapstengel het volgende:
Met m'n warlock heb ik daar geen last van gehad. Lifetap, lifetap, drain life, life tap etc.. Met priests heb je dat meer idd, maar die zijn sowieso redelijk nasty om te levellen.
Ik ben dan ook nog eens holy/disc, omdat mijn guildies me vaak meesleuren om een dungeon te healen
pi_72515852
Whehe, ja zonder mana doe je minder dps dan met een evocation .

Ik vind het wel een leuke spec voor in heroics, omdat je dan niet van die lange gevechten hebt. En de geluiden van die spells klinken ook wel leuk.

Maar het is wel een beetje generfed geloof ik qua mana cost, in ieder geval arcane blast.
  maandag 7 september 2009 @ 12:38:59 #191
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72516001
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe, ja zonder mana doe je minder dps dan met een evocation .

Ik vind het wel een leuke spec voor in heroics, omdat je dan niet van die lange gevechten hebt. En de geluiden van die spells klinken ook wel leuk.

Maar het is wel een beetje generfed geloof ik qua mana cost, in ieder geval arcane blast.
Ik heb mijn mage sinds 3.2 nog niet geraakt, ik geloof dat het nu nog makkelijker is om alles te doen. Zodra de faction-change live gaat pak ik hem wel op aan de hordekant om op die manier wat pure DPS te doen. Op de een of andere manier ben ik als priest toch meer gewild voor mijn healing truukjes.

Shadow is leuk, heb de tier 8.5 ook al bij elkaar gespaart in emblems maar kom nooit aan dps'en toe. Behalve de zeldzame runs dat er een andere priest bij is.
pi_72516049
Wij hebben ook een arcane mage maar zie hem toch nauwelijks OOM gaan en zijn dps is echt niet slecht.
Ongeveer 4/5,5k Dps ligt een beetje aan de boss maar meestal rond de 4,7k +
Jeweet!
pi_72516083
Bij ons zijn alle mages behalve mij 18/53/0 ipv 0/53/18. Ik wil het ook wel proberen, alleen kan die 3% talented hit niet missen, zit nu namelijk daarmee op 14%, anders zit ik 3% onder de cap.

Maarja, op nieuwe gear zit bergen hit, ik loop nog voor de helft in Naxx25 gear.
pi_72516358
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ik ben dan ook nog eens holy/disc, omdat mijn guildies me vaak meesleuren om een dungeon te healen
Ik heb ook van level 1 tot 80 Holy gespeeld. Respeccen is te duur.

Die tijden zijn nu wel voorbij, maar ook als Shadow raakt je mana sneller op dan je lief is wanneer je solo speelt.
pi_72516683
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Bij ons zijn alle mages behalve mij 18/53/0 ipv 0/53/18. Ik wil het ook wel proberen, alleen kan die 3% talented hit niet missen, zit nu namelijk daarmee op 14%, anders zit ik 3% onder de cap.

Maarja, op nieuwe gear zit bergen hit, ik loop nog voor de helft in Naxx25 gear.
Mwa Naxx25 gear is zo slecht nog niet. Ik ben nog bijna full naxx25 geared op 4 items na ofzo. Maar volgende reset heb ik genoeg DKP voor een aantal nice items. denk dat ik "Als" ze droppen de Plate (Spell) boots pak van Northrend Beasts, de Trinket (spell) van Jaxx en nog een Tier token <3 . Zou ik niet overboden worden ofc maar sta goed bovenaan in dkp dus .
Jeweet!
  maandag 7 september 2009 @ 13:16:34 #196
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_72516861
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik heb ook van level 1 tot 80 Holy gespeeld. Respeccen is te duur.

Die tijden zijn nu wel voorbij, maar ook als Shadow raakt je mana sneller op dan je lief is wanneer je solo speelt.
Dual spec Veel handiger.
pi_72516958
quote:
Op maandag 7 september 2009 12:40 schreef Vengswiejj het volgende:
Wij hebben ook een arcane mage maar zie hem toch nauwelijks OOM gaan en zijn dps is echt niet slecht.
Ongeveer 4/5,5k Dps ligt een beetje aan de boss maar meestal rond de 4,7k +
Ja arcane spec is prima mee te doen, en met goed mana timen kom je er ook wel. Maar tot nu toe op mijn server , versla ik arcane mages toch nog met totale damage done op een boss. Misschien switch arcane als nieuwe patch komt. Arcane krijgt dan opnieuw een buff.
pi_72517435
quote:
Op maandag 7 september 2009 13:16 schreef GI het volgende:

[..]

Dual spec Veel handiger.
Dat bedoel ik ook met de tijden die voorbij zijn
pi_72517460
quote:
Op maandag 7 september 2009 09:52 schreef cherrycoke het volgende:
ding level 40 op me druid halverwege
In levels ja.
pi_72517754