Ben ik ook pas achtergekomen ..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:24 schreef cherrycoke het volgende:
teeveepee http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shattered+Hand&n=Thjazi mag ik ook in de OP?![]()
![]()
HP is, naast je level en class, afhankelijk van je Stamina. Bij het uitkiezen/kopen van gear dus daar op letten. Maar drie keer zoveel HP als jij, dan moeten die beesten toch wel aardig wat levels hoger zijn?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef Batsnek het volgende:
Ben voor het eerst begonnen met WoW. Toch wel een erg vermakelijk spelletje, zeker omdat je steeds meer mogelijkheden krijgt. Ik kom wel eens beesten tegen die 3 keer zoveel HP als ik hebben. Ik ben zelf een troll warrior, hoe kan je het beste aan meer HP komen?
Ik heb hem toen gedaan met alleen 4 DPS + tank dus geen healer mee genomenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Hmm Less-Rabi achievement is nog best lastig.
Ben eens een groep razormane beesten tegengekomen. alle beertjes waaren lvl 8 of 9 en ik was lvl 10. Maar er was ook een baas die lvl 11 was en 3 keer zoveel HP als ik had. En ik krijg 'm gewoon niet dood, omdat hij zo veel damage kan hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:31 schreef ufopiloot het volgende:
Je moet vooral naar de levels kijken. Als je de quests gewoon blijft volgen zit je altijd wel goed. Je moet zorgen dat je nooit monsters aan het aanvallen bent die 2-3 levels hoger zijn dan jou, want dan wordt het al vervelend, vooral als je er meerdere tegelijk moet vechten.
HP krijg je elk level erbij, en voor een deel ook door de items die je draagt. Als warrior moet je vooral items dragen die strengt en stamina hebben. Deze items kan je van monsters krijgen, van quests die je doet, of van dungeons waar je met een groep van 5 doorheen gaat. Als je bijvoorbeeld level 14-15 bent, kan je al naar Ragefire Chasm, of vanaf lvl 18-19 naar de Wailing Caverns.
Mm dat werkt bij ons niet, healer en tank zijn vader en zijn dus toen papa ging DPSen ging zoonlief dood toen zijn we maar van dat plan afgestaptquote:Op zondag 30 augustus 2009 10:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik heb hem toen gedaan met alleen 4 DPS + tank dus geen healer mee genomen
It'll never happen!quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, vanaf dat je in de Barrens komt beginnen de items beter te worden.
Jammer trouwens dat je in cataclysm geen Tauren rogue kan maken.
Had die level 11 een zilveren draak om z'n portret heen? Dergelijke beesten ('mobs') zijn altijd wat sterker dan de rest, met inderdaad meer HP en meer damage. Van de andere kant laten ze ook betere dingen vallen en het geeft altijd wel een lekker gevoel als je ze heb gekilld.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:17 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Ben eens een groep razormane beesten tegengekomen. alle beertjes waaren lvl 8 of 9 en ik was lvl 10. Maar er was ook een baas die lvl 11 was en 3 keer zoveel HP als ik had. En ik krijg 'm gewoon niet dood, omdat hij zo veel damage kan hebben.
Maar ik heb geen ervaring met dungeons en ben ook nog geen items tegengekomen die mn stats verhogen, dus ben voorlopig nog wel even zoet denk ik.
Je hebt ook nog rare elites, dan zit er een zilveren draak met vleugel omheen. Eigenlijk dezelfde draak als bij een elite, maar dan zilver.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:01 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Had die level 11 een zilveren draak om z'n portret heen? Dergelijke beesten ('mobs') zijn altijd wat sterker dan de rest, met inderdaad meer HP en meer damage. Van de andere kant laten ze ook betere dingen vallen en het geeft altijd wel een lekker gevoel als je ze heb gekilld.
Je hebt overigens ook nog mobs met een gouden draak om hun portret, een zogenaamde elite, en die zijn helemaal sterk. Die zul je over het algemeen vooral tegenkomen in instances.
Maar goed, eigenlijk moet je zulke dingen gewoon zelf ervaren. Over een jaar zul je met nostalgie terugkijken naar het moment dat je lens gemept werd door een Welcome Bear.
Zilveren draakjes om de portrait zijn "Rare" mobs. Deze spawnen minder vaak dan de andere in de omgeving en hebben een beter loot table.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je hebt ook nog rare elites, dan zit er een zilveren draak met vleugel omheen. Eigenlijk dezelfde draak als bij een elite, maar dan zilver.
Ah damn, je hebt gelijk. Ik heb een Amerikaanse trial gespeeld, maar deze game is voor op de Europese servers. Damn, daar gaat mijn level 11 Priest.quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:36 schreef wc-eend het volgende:
Misschien moet je een account aanmaken op de europese wow site en niet de amerikaanse?
www.wow-europe.com
Wauw, een heel uur van je tijdquote:Op zondag 30 augustus 2009 15:41 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Ah damn, je hebt gelijk. Ik heb een Amerikaanse trial gespeeld, maar deze game is voor op de Europese servers. Damn, daar gaat mijn level 11 Priest.
En je hebt ook nog rare elites dus, een combinatie van die twee.quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:27 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Zilveren draakjes om de portrait zijn "Rare" mobs. Deze spawnen minder vaak dan de andere in de omgeving en hebben een beter loot table.
Gouden draakjes om de portrait zijn "Elite" mobs. Deze zijn sterker dan de andere in de omgeving en vergen vaak meer dan 1 persoon om ze te verslaan.
is onze eigen schuldquote:Op zondag 30 augustus 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt, vanaf dat je in de Barrens komt beginnen de items beter te worden.
Jammer trouwens dat je in cataclysm geen Tauren rogue kan maken.
idd ook een wazige combinatie maar nog steeds minder raar dan Tauren Rogue x)quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:47 schreef Knoflook het volgende:
[..]
2 words......
Tauren Paladin..........
Ik heb 2x lvl60, 22 hours playedquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:40 schreef RoosterBrood het volgende:
ben nu alweer level 47, 34 hours played
netjes!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
Demo is wel fijn ja. Felguard kan goed tanken. Als affli is het wat lastiger omdat bosses vaak immuun zijn voor fear.
Oja en http://www.wowhead.com/?item=45258 geloot.
Wut?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Even me 1.3k stonekeepers shards omgezet in gold 1.5k in 5 minuten is nog nooit zo snel gegaan.
shards omzetten naar honorpoints en van die honorpoints gems kopen en op AH zetten. Je kan echt makkelijk aan epic gems komenquote:
Yup, werkt perfectquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
shards omzetten naar honorpoints en van die honorpoints gems kopen en op AH zetten. Je kan echt makkelijk aan epic gems komen
Nu ik jouw screenshot zie... Bij mij staat het tekstvenster 'achter' de stealth en shadowdance knop. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup, werkt perfect. In totaal 2k aan gold binnen in een dagje heb me arena points ook omgezet moet alleen nog ff kijken of ik dat ook met me WG tokens ga doen of niet
.
Ow en het is natuurlijk september:
[ link | afbeelding ]
beweeg je muis op het chatvenster.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:31 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nu ik jouw screenshot zie... Bij mij staat het tekstvenster 'achter' de stealth en shadowdance knop. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
124 hit is niet zo veel he.. Had ik op me DK ook eerst. Heb nu iets meer hit en zat gemiddeld 2.5-2.8 aan in een OS10 run laatst. Maar ben dan ook net een week 80.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:25 schreef Jessah het volgende:
Nou, ik heb inmiddels deze (51/0/20) spec genomen op m'n Death Knight. Nou weet ik dat mijn gear heel crap is, maar is het normaal dat ik maar 2 á 2.2k dps doe met deze spec? Nog minder in OK vandaag, omdat alles daar gewoon zo snel neergaat.
Edit: Ja, je krijgt nu exp in AV. Volgens mij zoveel zelfs in de 71-80 bracket dat ze het gaan nerfen. (Of dit al hebben gedaan?)
Jmmr dat ik al een shaman heb anders zou ik een dwarven shaman gaan lvlenquote:New shaman races and totems
It would be awfully silly to see Dwarven Shaman lugging those big ol' Draenei totems around, wouldn't it?
You'll see what we have up our sleeves for Shaman in the expansion. Wink After all, I think Tauren are getting tired of sharing theirs, too.
PvP'enquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:33 schreef Stommie het volgende:
vraagje
wat doen jullie in de 3e encounter van trial of the crusader (tegen horde/ally team). Vanavond lekker op wezen wipen. We dachten eerst de shammy pwnen, daarna dr00d geprobeerd etc. wipe wipe wipe
tips?
<3
Je daggers zitten verkeerd omquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup, werkt perfect. In totaal 2k aan gold binnen in een dagje heb me arena points ook omgezet moet alleen nog ff kijken of ik dat ook met me WG tokens ga doen of niet
.
Ow en het is natuurlijk september:
[ link | afbeelding ]
Idd. +5 stealth detection en trinket racials.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Human Hunter lijkt me wel erg tof eigenlijk
Gnome Shaman ftwquote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ssst weet ik maar vergeet steeds me equipement manager profiel aan te passenquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:33 schreef Stommie het volgende:
vraagje
wat doen jullie in de 3e encounter van trial of the crusader (tegen horde/ally team). Vanavond lekker op wezen wipen. We dachten eerst de shammy pwnen, daarna dr00d geprobeerd etc. wipe wipe wipe
tips?
<3
meer ram (hoeveel zit er nu in?)...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:40 schreef CocaColaLight het volgende:
In 5 man instances 40 tot 60 fps, 10 man trekt mijn pc ook nog iets in de trend van 20 / 25fps.
Maar op 25 man is 5 fps op de een of andere manier de max...
Al zitten kijken naar het geheugen verbruik, dat is 75% van wat er in mijn pc zit. De CPU is ook niet overbelast, die zit ergens rond de 60%.
De videokaart zou ook voldoende moeten zijn nvidia 9600GT. En yep de laatste drivers geinstalleerd van nvidia.
De settings van Wow Zelf ook al alles op low gezet maar het mag maar nog steeds geen verbetering in 25 man raids...
Iemand enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
Yup ook mijn internet verbinding is goed genoeg, 20mbit telfort en haal 16mbit.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef Vengswiejj het volgende:
Internet verbinding kan raar genoeg ook hierbij spelen. Heb je goede connectie ?
Dit was om de fps te testen dus mee rennen met de rest richting de eerste boss en daar midden in de battle staan healenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Vengswiejj het volgende:
Mwa ligt eraan hoe je AV speelt. Als je full in de batle gaat met 20v20 even ja dan kan je 't wel vergelijken met ulduar enzo
. Ben je een die gewoon Sneaky towers e.d capt of ene die leeched of bij een boss wacht dan kan je het weer niet ermee vergelijken ^^ .
Ik denk dat ik wel voor een Forsaken Hunter ga. Dat hele tribal gedoe van Orcs, Tauren en Trolls ken ik nu wel en Blood Elf Hunters zijn homofiel. Forsaken aan de andere kant best tof.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maat is bij Blizzcon geweestquote:Op woensdag 2 september 2009 18:42 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Hoe heb je bericht gekregen? Ik heb nog niks binnen gekregen, email?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |