Ik heb 2x lvl60, 22 hours playedquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:40 schreef RoosterBrood het volgende:
ben nu alweer level 47, 34 hours played
netjes!quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
Demo is wel fijn ja. Felguard kan goed tanken. Als affli is het wat lastiger omdat bosses vaak immuun zijn voor fear.
Oja en http://www.wowhead.com/?item=45258 geloot.
Wut?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:07 schreef WyriHaximus het volgende:
Even me 1.3k stonekeepers shards omgezet in gold 1.5k in 5 minuten is nog nooit zo snel gegaan.
shards omzetten naar honorpoints en van die honorpoints gems kopen en op AH zetten. Je kan echt makkelijk aan epic gems komenquote:
Yup, werkt perfectquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
shards omzetten naar honorpoints en van die honorpoints gems kopen en op AH zetten. Je kan echt makkelijk aan epic gems komen
Nu ik jouw screenshot zie... Bij mij staat het tekstvenster 'achter' de stealth en shadowdance knop. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup, werkt perfect. In totaal 2k aan gold binnen in een dagje heb me arena points ook omgezet moet alleen nog ff kijken of ik dat ook met me WG tokens ga doen of niet
.
Ow en het is natuurlijk september:
[ link | afbeelding ]
beweeg je muis op het chatvenster.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:31 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Nu ik jouw screenshot zie... Bij mij staat het tekstvenster 'achter' de stealth en shadowdance knop. Enig idee hoe ik dat kan verhelpen?
124 hit is niet zo veel he.. Had ik op me DK ook eerst. Heb nu iets meer hit en zat gemiddeld 2.5-2.8 aan in een OS10 run laatst. Maar ben dan ook net een week 80.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:25 schreef Jessah het volgende:
Nou, ik heb inmiddels deze (51/0/20) spec genomen op m'n Death Knight. Nou weet ik dat mijn gear heel crap is, maar is het normaal dat ik maar 2 á 2.2k dps doe met deze spec? Nog minder in OK vandaag, omdat alles daar gewoon zo snel neergaat.
Edit: Ja, je krijgt nu exp in AV. Volgens mij zoveel zelfs in de 71-80 bracket dat ze het gaan nerfen. (Of dit al hebben gedaan?)
Jmmr dat ik al een shaman heb anders zou ik een dwarven shaman gaan lvlenquote:New shaman races and totems
It would be awfully silly to see Dwarven Shaman lugging those big ol' Draenei totems around, wouldn't it?
You'll see what we have up our sleeves for Shaman in the expansion. Wink After all, I think Tauren are getting tired of sharing theirs, too.
PvP'enquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:33 schreef Stommie het volgende:
vraagje
wat doen jullie in de 3e encounter van trial of the crusader (tegen horde/ally team). Vanavond lekker op wezen wipen. We dachten eerst de shammy pwnen, daarna dr00d geprobeerd etc. wipe wipe wipe
tips?
<3
Je daggers zitten verkeerd omquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Yup, werkt perfect. In totaal 2k aan gold binnen in een dagje heb me arena points ook omgezet moet alleen nog ff kijken of ik dat ook met me WG tokens ga doen of niet
.
Ow en het is natuurlijk september:
[ link | afbeelding ]
Idd. +5 stealth detection en trinket racials.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Human Hunter lijkt me wel erg tof eigenlijk
Gnome Shaman ftwquote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ssst weet ik maar vergeet steeds me equipement manager profiel aan te passenquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:33 schreef Stommie het volgende:
vraagje
wat doen jullie in de 3e encounter van trial of the crusader (tegen horde/ally team). Vanavond lekker op wezen wipen. We dachten eerst de shammy pwnen, daarna dr00d geprobeerd etc. wipe wipe wipe
tips?
<3
meer ram (hoeveel zit er nu in?)...quote:Op woensdag 2 september 2009 11:40 schreef CocaColaLight het volgende:
In 5 man instances 40 tot 60 fps, 10 man trekt mijn pc ook nog iets in de trend van 20 / 25fps.
Maar op 25 man is 5 fps op de een of andere manier de max...
Al zitten kijken naar het geheugen verbruik, dat is 75% van wat er in mijn pc zit. De CPU is ook niet overbelast, die zit ergens rond de 60%.
De videokaart zou ook voldoende moeten zijn nvidia 9600GT. En yep de laatste drivers geinstalleerd van nvidia.
De settings van Wow Zelf ook al alles op low gezet maar het mag maar nog steeds geen verbetering in 25 man raids...
Iemand enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken?
Yup ook mijn internet verbinding is goed genoeg, 20mbit telfort en haal 16mbit.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:30 schreef Vengswiejj het volgende:
Internet verbinding kan raar genoeg ook hierbij spelen. Heb je goede connectie ?
Dit was om de fps te testen dus mee rennen met de rest richting de eerste boss en daar midden in de battle staan healenquote:Op woensdag 2 september 2009 13:45 schreef Vengswiejj het volgende:
Mwa ligt eraan hoe je AV speelt. Als je full in de batle gaat met 20v20 even ja dan kan je 't wel vergelijken met ulduar enzo
. Ben je een die gewoon Sneaky towers e.d capt of ene die leeched of bij een boss wacht dan kan je het weer niet ermee vergelijken ^^ .
Ik denk dat ik wel voor een Forsaken Hunter ga. Dat hele tribal gedoe van Orcs, Tauren en Trolls ken ik nu wel en Blood Elf Hunters zijn homofiel. Forsaken aan de andere kant best tof.quote:Op woensdag 2 september 2009 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maat is bij Blizzcon geweestquote:Op woensdag 2 september 2009 18:42 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Hoe heb je bericht gekregen? Ik heb nog niks binnen gekregen, email?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |