Nee dat ging over die nieuwe boss in VoA.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Sartharion's Fire Breath thingy gesplitst?Sinds wanneer?
Oeh die ga ik ook eens proberen straksquote:Op donderdag 3 september 2009 14:51 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
HC MGT clear ik tegenwoordig solo op m'n Feral Druid.![]()
Ah, my bad.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dat ging over die nieuwe boss in VoA.
"Meteor Fists – Inflicts 100 to 125% Fire weapon damage, split with nearby targets."
79 runs voor mij.quote:[..]
Oeh die ga ik ook eens proberen straks.
Doe wel elke dag Sethekk Halls, prowlen naar de kamer van de raven lord, die 5 packs doden en dan de boss zelf. Gaat prima idd. Alleen helaas nog geen reigns
.
Fire==Bad mmkay it should't need an explanation!quote:Op zaterdag 5 september 2009 09:00 schreef ufopiloot het volgende:
Die achievement faker
Die ga ik dus ook mooi gebruiken. Ik word doodziek van al die kut retards tegenwoordig, die een full [Epic] willen zien voor een 10-man instance inclusief de achievements, of willen dat ze als tank 35k hp hebt voor een HeroicWtf is er met WoW gebeurd. Echt een kutuitvinding van Blizzard. Met mijn gear kan ik elke 10-man makkellijk aan, maar omdat ik nog nooit geraid heb kom ik geen enkele groep in omdat ik de achievement niet heb.. Ja hallo, ik moet toch ergens beginnen??
Even trouwens een vraagje over die nieuwe boss in VoA, het gaat er toch om dat je van het vuur wegrend als je de debuff hebt? Gisteren was er een mongool die bleef sschreeuwen dat de tanks altijd moeten blijven rondrennen en dat het onze schuld was dat we doodgingen, omdat ik gewoon op een open plek bleef staan (zonder debuff, en ik liep door als er vuur in de buurt was). Want ik zat ook naar een kill op youtube te kijken, en daar beweegt de tank in het hele gevecht ook misschien 5 keer ofzo
Begin in Hellfire peninsula, wanneer je dan rond de 300 skill zit, howling fjord/borean tundra.quote:Op zaterdag 5 september 2009 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik zat vanavond in de allerslechtste groep ooit (bij TOC hc), maar tegelijkertijd ook de leukste groep sinds tijden. Iedereen ging 3-4 dood, 3 keer repairen, maar niemand ging er vandoor, niemand werd kwaad, er werd niet gescholden, wel een beetje, maar op een grappige manier, gewoon leuk.
Zo hoort het vind ik, het is tenslotte maar een spel en je moet gewoon lol hebben ook al gaat alles fout en worden 2 groepen mobs geaggrood door het neerzetten van totems, al worden door de tank de verkeerde mobs gepulled en drukt de hunter (ik dus) per ongeluk op een verkeerde knop en wordt er de boss te vroeg gepulled.
Het was een complete ongeluksgroep, maar het was gewoon fun! Helaas moest de tank weg, anders hadden we het gewoon afgemaakt. EN ik kreeg toch nog een leuke beloning.
Heeft iemand nog een goede tip voor een plek om je wapen te levellen? Mijn polearm skill zit nog als enige op 1
Ik zie nu pas op de screen dat sommige dingen nog een beetje scheef staanquote:Op zondag 6 september 2009 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
Nice. Ik houd daar ook altijd van, kleine actionbars onderin en zo weinig mogelijk crap. Omen/recount komt rechtsonder in dat zwarte vak?
Opzich wel strak, maar niet geheel mijn smaak, maar, is het een beetje chill kwa hp/mana bars?quote:Op zondag 6 september 2009 14:13 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe interface. Hoef iig niets meer te spellblook klikken!
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |