abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72487001
quote:
Op zondag 6 september 2009 15:00 schreef Nachtraaf het volgende:

[..]

Opzich wel strak, maar niet geheel mijn smaak, maar, is het een beetje chill kwa hp/mana bars?
Dat is eigenlijk de hoofdreden dat ik deze interface heb nu. Zoals je op deze screen ziet;

Is het gewoon heel overzichtelijk. Alle percentages zijn goed overzichtelijk te volgen, imo dan .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_72491650
Heb je het trouwens zelf gedaan, of is het gewoon een addon pakket?
pi_72493774

Leuk, Wintergrasp... Bijna 2 minuten in de battle, direct verloren.
pi_72494012
Violet Hold HC getanked zonder healer
  zondag 6 september 2009 @ 20:27:36 #155
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_72497367
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:04 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]

Doen ze sneller dan de 3:30 minuten vanmorgen . Lijkt ook steeds vaker tegebeuren *krijgt AV herinneringen brrr*
phluphy for president!
pi_72498256
Zo, uitgespeeld .
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_72499713
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:04 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]

Ach, die ene keer per week dat het ons eindelijk lukt die fortress te veroveren .
pi_72499798
Ik weet niet hoe het gebeurd, behalve dat de hele aanvallende raid ineens rank 2 krijgt...dan is het kwestie van siege engines bouwen en de boel facerollen
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  Moderator / Redactie FP zondag 6 september 2009 @ 22:40:13 #159
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_72503483
Zo, eindelijk mn priest op 68, hallo Northrend
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_72504397
Het gaat hier toch al een tijdje over de enorme retards in WoW, net heb ik nog zoiets meegemaakt, bijna om te huilen. Er werd een tank gezocht voor ToC HC, last spot. Ik dus gejoined, maar toen bleek het om een guildrun te zijn van de grootste retardguild in heel World of Warcraft. Horde Slayers DK. Een Deense guild met de grootste randdebielen, ninja's en klapjosti's. Helaas kwam ik daar pas achter na de kill van de eerste 3 bosses, dus ik moest wel verder omdat ik gesaved was.

De healer was een druid die alleen maar rondjes rende en gewoon vergat te healen, alleen af en toe een HoTje en dat was het wel. Elke keer overleefde ik het nét, dankzijk argent defender, waar je weer HP krijgt terwijl je eigenlijk dood zou gaan. Zowel bij de eerste bosses als bij de tweede boss. Het heeft me ook een lay on hands/bubble gekost etc. Bij de tweede boss markte ik de priest als eerst, daarna de lightwielder, en de monk markte ik niet. En wat doen ze? Targeten ze met twee/drie man de lightwielder. / Op het moment dat de lightwielder dood is gaan ze voor de monk.. En de priest, met een enorm doodshoofd boven zich? Nee hoor.

Bij de laatste boss (Black Knight) was het helemaal een ramp. Weer slechte heals, en bij het ontploffen van de ghouls bleven ze allemaal staan. Wonder boven wonder haalden we het tot de laatste vorm. Dat duurde niet lang want op 70k HP was iedereen ondertussen dood. Ik was als enige over. Corpse releasen en snel weer terugkomen om te helpen deden ze ook niet, ze bleven allemaal gewoon DEAD en keken toe. Wat een eikels!

Maargoed, omdat ik een paladin ben ( ) wist ik die black knight in mijn eentje vanaf 70k hp te killen. En wat krijg ik vervolgens voor reacties direct na de kill, van alle 4 de partymembers?

Graag gedaan!
  zondag 6 september 2009 @ 23:13:10 #161
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_72505508
http://www.wow-heroes.com/index.php?zone=eu&server=Steamwheedle%20Cartel&name=Vaalipanay

Net nieuwe shield gedropped in Ulduar, yay! En EINDELIJK de Heigan achievement gehaald.

Moet nog wat gems vervangen voor wat epics, en die kut trinkets zijn echt niet te doen. Droppen nooit voor me. Nog 12 dagen en dan koop ik ook de handschoenen maar.

btw, die catlady zuigt zo zwaar als offtank. Als je niet goed pulled en aggro krijgt op beiden, wipe.
pi_72506366
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef ufopiloot het volgende:
Het gaat hier toch al een tijdje over de enorme retards in WoW, net heb ik nog zoiets meegemaakt, bijna om te huilen. Er werd een tank gezocht voor ToC HC, last spot. Ik dus gejoined, maar toen bleek het om een guildrun te zijn van de grootste retardguild in heel World of Warcraft. Horde Slayers DK. Een Deense guild met de grootste randdebielen, ninja's en klapjosti's. Helaas kwam ik daar pas achter na de kill van de eerste 3 bosses, dus ik moest wel verder omdat ik gesaved was.

De healer was een druid die alleen maar rondjes rende en gewoon vergat te healen, alleen af en toe een HoTje en dat was het wel. Elke keer overleefde ik het nét, dankzijk argent defender, waar je weer HP krijgt terwijl je eigenlijk dood zou gaan. Zowel bij de eerste bosses als bij de tweede boss. Het heeft me ook een lay on hands/bubble gekost etc. Bij de tweede boss markte ik de priest als eerst, daarna de lightwielder, en de monk markte ik niet. En wat doen ze? Targeten ze met twee/drie man de lightwielder. / Op het moment dat de lightwielder dood is gaan ze voor de monk.. En de priest, met een enorm doodshoofd boven zich? Nee hoor.

Bij de laatste boss (Black Knight) was het helemaal een ramp. Weer slechte heals, en bij het ontploffen van de ghouls bleven ze allemaal staan. Wonder boven wonder haalden we het tot de laatste vorm. Dat duurde niet lang want op 70k HP was iedereen ondertussen dood. Ik was als enige over. Corpse releasen en snel weer terugkomen om te helpen deden ze ook niet, ze bleven allemaal gewoon DEAD en keken toe. Wat een eikels!

Maargoed, omdat ik een paladin ben ( ) wist ik die black knight in mijn eentje vanaf 70k hp te killen. En wat krijg ik vervolgens voor reacties direct na de kill, van alle 4 de partymembers?

[ afbeelding ]

Graag gedaan!
rezz, can u ress?, dont loot, rezz plz

Ben zaterdag begonnen aan WoW en ik moet zeggen, het is zó verslavend! Ben nu een LVL 12 Night Elf - Druid, en het bevalt goed. Vind Druid echt super leuk, hiervoor Priest gedaan, stuk minder. Vind het begin gebied van de Night Elf trouwens wel best saai, saai eilandje met weinig leuke monsters, wel lekker veel quests. Vandaag de hele dag gedaan, ik wil niet verslaafd raken, maar het gaat toch gebeuren ben ik bang!
pi_72508808
quote:

[ afbeelding ]

Graag gedaan!
Human paladin/dk : check
Dragonball Z kapsels : check

Als ik ergens een hekel aan heb....

En wat een klapharken in je party
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_72509526
Vandaag voor de tweede keer algalon op 10 man gedaan, blijft leuk al die aandacht in dalaran !

pi_72510202
Showoffs.
pi_72510366
Ik heb nu mn warrior op lvl 26 en het begint steeds leuker te worden, eerst kwam ik niet voorbij 20 (te veel lopen, downtime, duurde lang om mobs te doden), nu alle BoA items en een mount en ik ga als een trein met mn overpower else heroic strike. Als ik nu ook pvp dan doe ik nog meer damage en kills dan de lvl29 twinks.

Klacht: twinks
Sub-klacht: twinks die zeggen dat ze twinken om tegen andere twinks te spelen.
Sub-sub-klacht: twinks hebben kleine penis en daardoor compensatie drang.
  maandag 7 september 2009 @ 07:19:32 #167
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_72510560
quote:
Op maandag 7 september 2009 05:11 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik heb nu mn warrior op lvl 26 en het begint steeds leuker te worden, eerst kwam ik niet voorbij 20 (te veel lopen, downtime, duurde lang om mobs te doden), nu alle BoA items en een mount en ik ga als een trein met mn overpower else heroic strike. Als ik nu ook pvp dan doe ik nog meer damage en kills dan de lvl29 twinks.

Klacht: twinks
Sub-klacht: twinks die zeggen dat ze twinken om tegen andere twinks te spelen.
Sub-sub-klacht: twinks hebben kleine penis en daardoor compensatie drang.
Twinks zou je niet meer tegen moeten komen. Die zetten normaal gezien nu hun xp gain uit en komen daardoor in hun eigen battlegrounds terecht.
Ik denk dat het gewone lvl29s zijn die proberen jouw lvl26-ass te pwnen

Ben het overigens wel eens met je sub-sub-klacht
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_72510669
quote:

[ afbeelding ]

Graag gedaan!
Vaak kan je aan de guildnaam wel zien of het mensen zijn met voldoende herseninhoud.
  maandag 7 september 2009 @ 08:39:10 #169
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
  maandag 7 september 2009 @ 08:41:04 #170
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_72511065
Weet iemand een goede vanilla server? Wil weer eens gaan gamen maar heb geen zin meer in lvl 70-80 content.
  † In Memoriam † maandag 7 september 2009 @ 08:48:19 #171
230491 Zith
pls tip
pi_72511143
quote:
Op maandag 7 september 2009 03:15 schreef SharQueDo het volgende:
Showoffs.
idd, bijv die mensen die elke week vertellen hoeveel DPS ze deden op Patchwork, of die naar een specile server transferden om een achiev te halen
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  maandag 7 september 2009 @ 09:02:24 #172
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_72511313
quote:
Op maandag 7 september 2009 08:41 schreef druppelkut het volgende:
Weet iemand een goede vanilla server? Wil weer eens gaan gamen maar heb geen zin meer in lvl 70-80 content.
Die zijn er niet tenzij je een server bedoeld waarop nog veel Vanilla instances/raids worden gedaan. Wat betreft dat laatste; geen idee.
pi_72511431
quote:
Op maandag 7 september 2009 08:41 schreef druppelkut het volgende:
http://forums.wow-europe.com/board.html?sid=1&forumName=Trollbane

daar zitten een aantal guilds die alleen vanilla raids doen.. waaronder de guild Enigmatic
pi_72511453
quote:
knip
Zag zelfde post op tweakers. Bij ons op de server zijn ook meestal de deense/zweede guilds de complete idioten.

Koralon 10 en 25 gehaald van het weekend met m'n mage. Zat eentje te zeiken, ja waarom ben je FFB. Arcane is veel beter. Was een andere mage, eind van het gevecht stond ik boven aan met 4.5k dps, eat that shithead.
  maandag 7 september 2009 @ 09:52:50 #175
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_72512103
ding level 40 op me druid halverwege
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')