Dat is eigenlijk de hoofdreden dat ik deze interface heb nu. Zoals je op deze screen ziet;quote:Op zondag 6 september 2009 15:00 schreef Nachtraaf het volgende:
[..]
Opzich wel strak, maar niet geheel mijn smaak, maar, is het een beetje chill kwa hp/mana bars?
Doen ze sneller dan de 3:30 minuten vanmorgenquote:Op zondag 6 september 2009 19:04 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, Wintergrasp... Bijna 2 minuten in de battle, direct verloren.
Ach, die ene keer per week dat het ons eindelijk lukt die fortress te veroverenquote:Op zondag 6 september 2009 19:04 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, Wintergrasp... Bijna 2 minuten in de battle, direct verloren.
rezz, can u ress?, dont loot, rezz plzquote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef ufopiloot het volgende:
Het gaat hier toch al een tijdje over de enorme retards in WoW, net heb ik nog zoiets meegemaakt, bijna om te huilen. Er werd een tank gezocht voor ToC HC, last spot. Ik dus gejoined, maar toen bleek het om een guildrun te zijn van de grootste retardguild in heel World of Warcraft. Horde Slayers DK. Een Deense guild met de grootste randdebielen, ninja's en klapjosti's. Helaas kwam ik daar pas achter na de kill van de eerste 3 bosses, dus ik moest wel verder omdat ik gesaved was.
De healer was een druid die alleen maar rondjes rende en gewoon vergat te healen, alleen af en toe een HoTje en dat was het wel. Elke keer overleefde ik het nét, dankzijk argent defender, waar je weer HP krijgt terwijl je eigenlijk dood zou gaan. Zowel bij de eerste bosses als bij de tweede boss. Het heeft me ook een lay on hands/bubble gekost etc. Bij de tweede boss markte ik de priest als eerst, daarna de lightwielder, en de monk markte ik niet. En wat doen ze? Targeten ze met twee/drie man de lightwielder./ Op het moment dat de lightwielder dood is gaan ze voor de monk.. En de priest, met een enorm doodshoofd boven zich? Nee hoor.
Bij de laatste boss (Black Knight) was het helemaal een ramp. Weer slechte heals, en bij het ontploffen van de ghouls bleven ze allemaal staan. Wonder boven wonder haalden we het tot de laatste vorm. Dat duurde niet lang want op 70k HP was iedereen ondertussen dood. Ik was als enige over. Corpse releasen en snel weer terugkomen om te helpen deden ze ook niet, ze bleven allemaal gewoon DEAD en keken toe. Wat een eikels!
Maargoed, omdat ik een paladin ben () wist ik die black knight in mijn eentje vanaf 70k hp te killen. En wat krijg ik vervolgens voor reacties direct na de kill, van alle 4 de partymembers?
[ afbeelding ]
Graag gedaan!
Human paladin/dk : checkquote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef ufopiloot het volgende:
Het gaat hier toch al een tijdje over de enorme retards in WoW, net heb ik nog zoiets meegemaakt, bijna om te huilen. Er werd een tank gezocht voor ToC HC, last spot. Ik dus gejoined, maar toen bleek het om een guildrun te zijn van de grootste retardguild in heel World of Warcraft. Horde Slayers DK. Een Deense guild met de grootste randdebielen, ninja's en klapjosti's. Helaas kwam ik daar pas achter na de kill van de eerste 3 bosses, dus ik moest wel verder omdat ik gesaved was.
De healer was een druid die alleen maar rondjes rende en gewoon vergat te healen, alleen af en toe een HoTje en dat was het wel. Elke keer overleefde ik het nét, dankzijk argent defender, waar je weer HP krijgt terwijl je eigenlijk dood zou gaan. Zowel bij de eerste bosses als bij de tweede boss. Het heeft me ook een lay on hands/bubble gekost etc. Bij de tweede boss markte ik de priest als eerst, daarna de lightwielder, en de monk markte ik niet. En wat doen ze? Targeten ze met twee/drie man de lightwielder./ Op het moment dat de lightwielder dood is gaan ze voor de monk.. En de priest, met een enorm doodshoofd boven zich? Nee hoor.
Bij de laatste boss (Black Knight) was het helemaal een ramp. Weer slechte heals, en bij het ontploffen van de ghouls bleven ze allemaal staan. Wonder boven wonder haalden we het tot de laatste vorm. Dat duurde niet lang want op 70k HP was iedereen ondertussen dood. Ik was als enige over. Corpse releasen en snel weer terugkomen om te helpen deden ze ook niet, ze bleven allemaal gewoon DEAD en keken toe. Wat een eikels!
Maargoed, omdat ik een paladin ben () wist ik die black knight in mijn eentje vanaf 70k hp te killen. En wat krijg ik vervolgens voor reacties direct na de kill, van alle 4 de partymembers?
[ afbeelding ]
Graag gedaan!
Twinks zou je niet meer tegen moeten komen. Die zetten normaal gezien nu hun xp gain uit en komen daardoor in hun eigen battlegrounds terecht.quote:Op maandag 7 september 2009 05:11 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik heb nu mn warrior op lvl 26 en het begint steeds leuker te worden, eerst kwam ik niet voorbij 20 (te veel lopen, downtime, duurde lang om mobs te doden), nu alle BoA items en een mount en ik ga als een trein met mn overpower else heroic strike. Als ik nu ook pvp dan doe ik nog meer damage en kills dan de lvl29 twinks.
Klacht: twinks
Sub-klacht: twinks die zeggen dat ze twinken om tegen andere twinks te spelen.
Sub-sub-klacht: twinks hebben kleine penis en daardoor compensatie drang.
Vaak kan je aan de guildnaam wel zien of het mensen zijn met voldoende herseninhoud.quote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef ufopiloot het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaan!
quote:
Die zijn er niet tenzij je een server bedoeld waarop nog veel Vanilla instances/raids worden gedaan. Wat betreft dat laatste; geen idee.quote:Op maandag 7 september 2009 08:41 schreef druppelkut het volgende:
Weet iemand een goede vanilla server? Wil weer eens gaan gamen maar heb geen zin meer in lvl 70-80 content.
http://forums.wow-europe.com/board.html?sid=1&forumName=Trollbanequote:Op maandag 7 september 2009 08:41 schreef druppelkut het volgende:
Weet iemand een goede vanilla server? Wil weer eens gaan gamen maar heb geen zin meer in lvl 70-80 content.
Zag zelfde post op tweakers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |