quote:Op maandag 7 september 2009 10:22 schreef Vengswiejj het volgende:
Op de release dag van Anub en Hc mode hebben we de 10man ToTc gecleared met de guild. Hadden 1 wipe alleen op anub na wat gekloot op vent en het afk zijn van 1 healer. Mja 2de try met iedereen aanwezig was het eazy als wat, maar wel fun. Dus we dachten Hmm laten we 10man Hc proberen, maar verder als het aankomen bij acid tweeling van northrend beasts kwamen we niet. Hc mode is Echt ziek en niet leuk bedogt IMO. Ze hebben gewoon 2x zoveel health doen 2x zoveel damage en na 3min ofzo komt de volgende Boss/Bosses al de arena binnen. Naar onze mening hebben ze niet echt hun best gedaan de Hc mode leuk te maken, Zie Bv Mimiron Hardmode zo zou de Hc versie ook moeten zijn bij ToTc ipv gwoon meer damage doen en HP hebben.
Mja gister na wat moeite met 20man ToTc 25 de Twin Val'kyr gedowned in 4 trys ofzo. Maar bij Anub merkte we echter dat de 5dpsers die we minste het niet op konden tegen Anub, dus vanaaf gaat ie Down !!.
Och... maar 20 lvls volhoudenquote:Op maandag 7 september 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Een troll lvlen is gewoon echt niet leuk he in het begin. Wat moet je tering ver lopen steeds. -.-
Ga maar eens Tauren lvlen dan verveel je je pas echt met het lopen.quote:Op maandag 7 september 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Een troll lvlen is gewoon echt niet leuk he in het begin. Wat moet je tering ver lopen steeds. -.-
Whehe arcane, ja leuk als je al je mana in een halve minuut er doorheen wil blazenquote:Op maandag 7 september 2009 09:11 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Zag zelfde post op tweakers.Bij ons op de server zijn ook meestal de deense/zweede guilds de complete idioten.
Koralon 10 en 25 gehaald van het weekend met m'n mage. Zat eentje te zeiken, ja waarom ben je FFB. Arcane is veel beter. Was een andere mage, eind van het gevecht stond ik boven aan met 4.5k dps, eat that shithead.
Mana is voor mages alleen een probleem als ze niet skilled zijn. De combinatie van evocation en mana gems maakt arcane gewoon een goede spec als je weet wat je doet.quote:Op maandag 7 september 2009 12:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe arcane, ja leuk als je al je mana in een halve minuut er doorheen wil blazen.
Je kunt ergens anders gaan lvlen, dat weet je bestquote:Op maandag 7 september 2009 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Dat wel, maar het is wel gruwelijk irritant. Je moet echt je mana gems timen en dan sta je midden in een bossfight evocation te gebruiken. Okay het kan, maar ik vind het crap. Heb het wel gebruikt in raids en je dps is ook aardig hoog, alleen ik vind het niet echt zo ontspanned spelen als 53/18.quote:Op maandag 7 september 2009 12:14 schreef GI het volgende:
[..]
Mana is voor mages alleen een probleem als ze niet skilled zijn. De combinatie van evocation en mana gems maakt arcane gewoon een goede spec als je weet wat je doet.
Ik ben nu tijdens het herb-farmen ook aan het questen waar mogelijk. En in shadowform heb ik helemaal geen problemen met mana eigenlijk. Shadowfiend en dispersion zorgen er bij mij voor dat ik zelden tot nooit problemen heb. Maar, dat is met al mijn mp5 gear van het raiden aan en alleen de shadowgear voor wat hogere dps, het is niet zo dat ik moeite heb om ze snel dood te krijgen ofzo.quote:Op maandag 7 september 2009 12:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moet zeggen dat ik melee tot nu toe makkelijker vind lvlen in Northrend dan een pure magic-using class... warrior, rogue, hunter, allemaal geen probleem, maar mn priest moet na elke 3 knokpartijen weer water gaan zuipen
Ja, het is inderdaad timen, en je bent inderdaad wat DPS kwijt omdat je evocation staat the chanellen. Maar als je het niet doet is je mana op en doe je de rest van het gevecht minimale dps.quote:Op maandag 7 september 2009 12:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is wel gruwelijk irritant. Je moet echt je mana gems timen en dan sta je midden in een bossfight evocation te gebruiken. Okay het kan, maar ik vind het crap. Heb het wel gebruikt in raids en je dps is ook aardig hoog, alleen ik vind het niet echt zo ontspanned spelen als 53/18.
Doe mij maar frostfire, waar ik mana gems ongeveer alleen gebruik voor die (2) T7,5 set bonus.
Ik ben dan ook nog eens holy/disc, omdat mijn guildies me vaak meesleuren om een dungeon te healenquote:Op maandag 7 september 2009 12:26 schreef Sapstengel het volgende:
Met m'n warlock heb ik daar geen last van gehad. Lifetap, lifetap, drain life, life tap etc.. Met priests heb je dat meer idd, maar die zijn sowieso redelijk nasty om te levellen.
Ik heb mijn mage sinds 3.2 nog niet geraakt, ik geloof dat het nu nog makkelijker is om alles te doen. Zodra de faction-change live gaat pak ik hem wel op aan de hordekant om op die manier wat pure DPS te doen. Op de een of andere manier ben ik als priest toch meer gewild voor mijn healing truukjes.quote:Op maandag 7 september 2009 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
Whehe, ja zonder mana doe je minder dps dan met een evocation.
Ik vind het wel een leuke spec voor in heroics, omdat je dan niet van die lange gevechten hebt. En de geluiden van die spells klinken ook wel leuk.
Maar het is wel een beetje generfed geloof ik qua mana cost, in ieder geval arcane blast.
Ik heb ook van level 1 tot 80 Holy gespeeld. Respeccen is te duur.quote:Op maandag 7 september 2009 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog eens holy/disc, omdat mijn guildies me vaak meesleuren om een dungeon te healen
Mwa Naxx25 gear is zo slecht nog niet. Ik ben nog bijna full naxx25 geared op 4 items na ofzo. Maar volgende reset heb ik genoeg DKP voor een aantal nice items. denk dat ik "Als" ze droppen de Plate (Spell) boots pakquote:Op maandag 7 september 2009 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Bij ons zijn alle mages behalve mij 18/53/0 ipv 0/53/18. Ik wil het ook wel proberen, alleen kan die 3% talented hit niet missen, zit nu namelijk daarmee op 14%, anders zit ik 3% onder de cap.
Maarja, op nieuwe gear zit bergen hit, ik loop nog voor de helft in Naxx25 gear.
Dual specquote:Op maandag 7 september 2009 12:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook van level 1 tot 80 Holy gespeeld. Respeccen is te duur.
Die tijden zijn nu wel voorbij, maar ook als Shadow raakt je mana sneller op dan je lief is wanneer je solo speelt.
Ja arcane spec is prima mee te doen, en met goed mana timen kom je er ook wel. Maar tot nu toe op mijn server , versla ik arcane mages toch nog met totale damage done op een boss. Misschien switch arcane als nieuwe patch komt. Arcane krijgt dan opnieuw een buff.quote:Op maandag 7 september 2009 12:40 schreef Vengswiejj het volgende:
Wij hebben ook een arcane mage maar zie hem toch nauwelijks OOM gaan en zijn dps is echt niet slecht.
Ongeveer 4/5,5k Dps ligt een beetje aan de boss maar meestal rond de 4,7k +
In levels ja.quote:Op maandag 7 september 2009 09:52 schreef cherrycoke het volgende:
ding level 40 op me druidhalverwege
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |