En er is extended maintenance tot 13.00.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
EXTENDED MAINTENANCE ik gok 100g erop
Hoe level je zo snel?quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:42 schreef RoosterBrood het volgende:
gisteren ding, level 60 :d en nog wel binnen 2 days played. ofc kon het sneller maar toch, vind het toch lekkeralleen doordat je zo snel lvlde, ging je geld zo snel op aan skills etc. en me main heeft ook niet echt veel geld meer ofz 1.5kg , dus wil toch weer wat bijverdienen
ik vis af en toe al deviate fish, wat hier voor 80g / stack goed verkoopt, maar toch het verkoopt niet snel genoeg ofzo, dus je kan niet nonstop gaan vissen, daar is te weinig vraag naar. Dus vraag ik me af wat jullie manieren zijn om snel en goed geld te verdienen
mijn skills zijn skinning en tailoring, en ik heb geen zin om te gaan questen
Gebeurt dat vaak dan bij horde hc's?quote:Op woensdag 9 september 2009 07:03 schreef avotar het volgende:
heel verhaal
... 1,6k dps... l2play noob....
En toen wist ik weer waarom ik alleen nog maar alliance speelde... Daar is het echt maanden geleden dat ik zulke bizar onverdraagzame PuGs gehad heb..
Klopt .. is het ook... en zeker als ik niet zoveel tidj heb om te spelen de laatste tijd, vind ik het zo'n zonde..quote:Op woensdag 9 september 2009 11:49 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Gebeurt dat vaak dan bij horde hc's?
Want ten eerste is 1.6k dps zat voor gewone hc instances en daarbij moet je als groep wel heel slecht zijn als je één mindere dps niet kan hebben. Zolang de tank en healer maar redelijk zijn kan je zelf wegkomen met alleen maar hele slechte dps.
En het "l2play noob" vind ik wel een bijzonder kinderachtig iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
quote:Op woensdag 9 september 2009 11:52 schreef avotar het volgende:
[..]
Klopt .. is het ook... en zeker als ik niet zoveel tidj heb om te spelen de laatste tijd, vind ik het zo'n zonde..
Nah ja.. als de faction change vanmiddag live gaat, ben ik er definitief vanaf..Vandaag change?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is niet down meerquote:Op woensdag 9 september 2009 12:25 schreef GI het volgende:
zolang https://eu.battle.net/login/login.xml?ref=https%3A%2F%2Fwww.wow-europe.com%2Faccount%2F&app=wam nog down is blijf ik hopen
ja.. thaddius.. altijd een lastige baas in pug. Je kunt het 100x uitleggen, maar toch zijn er nog steeds mensen die niet snappen hoe ze met de +/- buff moeten omgaan.quote:Op woensdag 9 september 2009 15:53 schreef Fratz het volgende:
hehe ik zit met mijn alt in een naxx 25 pug, ik lach me slap. heerlijk al die emo kids die eerst gaan zitten zeuren omdat ze een item niet winnen en daarna gaan whinen omdat de raid wiped op thaddius.
tis altijd weer sad om te zien dat er elke raid wel iemand is die die jump niet haalt iddquote:Op woensdag 9 september 2009 16:38 schreef Vengswiejj het volgende:
Thaddius simpeler kan niet, moeilijkste aan de hele boss is nog de jump halen.
Mensen die zo snugger zijn om niet naar debuffs te kijken ja de faile grandioos, maar voor de rest. je bent negative ga daar staan, ben je positive andere kant. Veranderd het moet je lopen naar de andere kant. Verander het niet blijf je staan. en voor de rest nuke die handel.
Eén keer per week, heel soms twee. Maar vaak ook niet. Zit in een kleine guild van 12 man en we kunnen niet altijd 10 man online hebben op een vrijdag of zondag. Op de andere dagen raiden we niet, zijn allemaal erg druk met werk en activiteiten buiten WoW om.quote:Op woensdag 9 september 2009 17:02 schreef RoosterBrood het volgende:
@ Vengswiejj
kben geen jc ofzo, maar ik kan guildies vragen om te cutten, of gewoon de uncuts te verkopen. Maar toch weet iemand nog nog een leuke ( niet zo bekend dat je met 20 man staat te farmen ) farm plek of fish spot, om goed en snel geld te verdienen ?
en @ de rest, hoe vaak raiden jullie per week ? ik zit nu in een beetje funguild, waar we max 2 keer per week raiden, en dan blijft het bij uld 10 en toc10, en dat is alleen voor de 'beste' members, dus veel guildruns doe ik atm niet
Level 10 Scout inmiddels hierquote:Op woensdag 9 september 2009 18:09 schreef SharQueDo het volgende:
En ja hoor, ik blijf weer anderhalf uur lang hangen op 'Authenticating'. Echt schijtziek word ik er van.![]()
* weer lekker Aion spelen gaat
Cancellen heeft dan geen zin.quote:Op woensdag 9 september 2009 20:17 schreef Fir3fly het volgende:
Probeer ik account te cancellen, is die hele site ineens weer offline. Ik hoop dat hij er morgen weer is anders moet ik voor nog een maand betalen![]()
. Anyway veel plezier met het spel verder.
Ik heb blijkbaar nog speeltijd tot 30 september. Helaas dus net betaald.quote:
Dat soort zeikerds heb je er altijd tussen. Al is 1,6k wel aan de lage kant, 1 mindere dps in groep moet geen probleem zijn.quote:Op woensdag 9 september 2009 07:03 schreef avotar het volgende:
Dus ik wtf naar de groepleader.. komt ie ineens met ... 1,6k dps... l2play noob.... terwijl ik het van te voren duidelijk had uitgelegd wat ze konden verwachten.. het is maar een alt..
ben jij ff blij dat je niet met die groep meeging..quote:Ik vraag in /tell waar hij in hemelsnaam mee bezig is, zegtie "denk je nou echt dat je kan tanken met 16-17k health???". Dit terwijl ik toch echt als dps was geinvite. Nadat ik hem dit duidelijk heb gemaakt kreeg ik uiteraard geen reactie meer. Ook niet eens een "sorry, niet goed gekeken / partychat niet gelezen".
Wat een gasten zegquote:Op donderdag 10 september 2009 03:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat soort zeikerds heb je er altijd tussen. Al is 1,6k wel aan de lage kant, 1 mindere dps in groep moet geen probleem zijn.
Heeft verder weinig met horde of alliance te maken. Heb zowel horde chars als alliance chars (hordes 70-72 omdat ik die sinds TBC voorlopig niet meer speel omdat dat teveel tijd kost). Speel nu dus hoofdzakelijk alliance, aangezien ik daar ook begonnen ben.
Laatst werd ik met mijn druid met rond de 16-17k health geinvite als DPS. We hadden alleen nog een tank nodig en partyleader vraagt of het goed is dat hij een tank met 26k health invite voor ToC HC. Een persoon zegt nee, ik zeg, vraag het aan de healer. Warrior met 26k health wordt geinvite. Paar minuten later zegt de healer (die in Ironforge stond, terwijl ik in Dalaran stond) tegen mij "Krekker, put on your gear". Ik heb geen idee waar ie het over heeft, dus antwoord met "????". Krijgt healer opeens leader en zegt hij "You got 5 seconds to put on your gear" en 1 seconde later kickt hij me uit de groep.
Ik vraag in /tell waar hij in hemelsnaam mee bezig is, zegtie "denk je nou echt dat je kan tanken met 16-17k health???". Dit terwijl ik toch echt als dps was geinvite. Nadat ik hem dit duidelijk heb gemaakt kreeg ik uiteraard geen reactie meer. Ook niet eens een "sorry, niet goed gekeken / partychat niet gelezen".
En zo heb ik nog wel genoeg van dat soort irritante mensen meegemaakt aan zowel Alliance als Horde side.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |