Pffff... Wat zijn de horde op Aggramar een stel kinders zeg..
Met de faction change op het vinkentouw heb ik het stof van m'n mage maar eens afgeblazen.... FFB gespecced vanwege haar uber crappy gear ... en besloten maar gewoon wat hcs te gaan lopen farmen voor emblems en uiteraard de mooie geardrops... Want zeg nou zelf:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Aggramar&n=Amarilla .. dit kan wel wat beter..

ToC was de daily, dus waarom niet, groepje gevonden.... zucht.. 2 wisten de tactics niet, of dat ze uberhaupt op zo'n wolf ding moesten klimmen.. Ik rustig uitleggen.. komen het jousten goed door.. Gaan we die bosses even aanpakken.. wipe ... shit happens.. ik release.. en ineens word ik gekicked..
Dus ik wtf naar de groepleader.. komt ie ineens met ... 1,6k dps... l2play noob.... terwijl ik het van te voren duidelijk had uitgelegd wat ze konden verwachten.. het is maar een alt..
Anyway.. ik een keer ademhalen, naam op m'n shitlist gezet.. groepje voor VH dan maar.. Tot de eerste baas gaat het goed.. ik zit redelijk op m'n DPS .. krijgen we de void boss... en wat doet de tank.. hij pakt hem op direct waar hij uitkomt, ipv naar beneden waar je de ruimte hebt om de adds op te pakken.. gevolg... eerste gast krijgt zijn add niet neer.. ik ben aan de beurt.. ik krijg zijn add neer.. maar de mijne niet omdat ie in de muur zit...
Wipe... en weer gekickt met een vriendelijk l2play noob er nog achter aan..
En toen wist ik weer waarom ik alleen nog maar alliance speelde... Daar is het echt maanden geleden dat ik zulke bizar onverdraagzame PuGs gehad heb...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"