als je ziet dat je in lvls 70 - 80 ongeveer tussen de 15.000.000 en 20.000.000 xp moet krijgen is de eerste helft niet zoveel.quote:Op maandag 7 september 2009 13:56 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Idd, kwa xp wat zal het zijn 5% ofzo ?als het dat al is
is soms nog moeilijk te snappenquote:Op maandag 7 september 2009 14:24 schreef trance_fan het volgende:
1,5 mil per lvl (70) en dan rond de 2 mil op lvl 80
dat tussen de 15 en 20 mil is van alle 10 de lvls bij elkaar geteld
Dat valt wel mee hoor, alleen opgelucht dat het gelukt isquote:
Als je rested bent en je bent met de gele moeilijkheidsgraad quests bezig dan haal je inderdaad tussen de 20k en 30k per quest. Per mob zit ik gemiddeld toch zeker op 1,5k. Ik ben nu lvl 77 en moet iets meer dan 1,6 miljoen XP om te levelen naar 78. Het gaat best snel.quote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
is soms nog moeilijk te snappen![]()
mja 20k xp per quest en 700/1000xp per mob en 1,5m xp of.
150/250xp per mob en 2,5k xp en je moet 50k xp is toch een hoob verschil
60-70 zijn nu de makkelijkste lvles tbh, de xp is daar zoveel generfed dat het gewoon doorloop met de xp tot en met 60. dalijk als je 70 word krijg je de schrik van je leven als je, je xp zietquote:Op dinsdag 8 september 2009 11:43 schreef Rikketik het volgende:
Ik ben bijna level 67 nu. Maar het gaat wel steeds langzamer, even een leveltje er doorheen rammen op een avond zit er haast niet meer in. Quests leveren nu iets van 10K op, 20K als je er mobs voor moet killen. Meestal probeer ik nu iets van tien quests per keer te doen, maar dat levert me hooguit iets van 30, misschien 40 procent XP op van het totaal dat ik nodig heb.
Maar goed, wel logisch ook. Je hebt nu vijf best wel grote zones voor tien levels, in plaats van de twee waartussen je vaak een beetje afwisselde in Azeroth.
Mja dat snap ikquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:22 schreef Vengswiejj het volgende:
Je zal het zelfde healen als normaal als je gaat healen. utgard keep en nexus zijn wel leuk in het begin maar na een tijdje als je flink raid zijn instanced (ja Hc mode ook) zo gigantische boring. Je leert echt healen zodra je begint te raiden. Je schrikt je kapot als je voor het eerst naxx patchwerk damage ziet en je helemaal teplettter moet heale
.
ToC/Heroics farmen als dps en dan offspec gear verzamelenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja dat snap ikJammer dat ik nog zo lang moet wachten tot ik een raidhealer kan zijn
Ik heb al een tank op 80, maar die kan ook nog maar weinig aan: Naschtokh , dus die staat ook maar wat te niksen op 80![]()
Nasch wordt sowieso nooit meegenomen omdat mn gear fucked up is, maarja, hoe moet ik er anders aan komen?
Ik houd wel van farmen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Farmen is ook saaiIk wil gewoon lekker rellen, al is het maar om de lore. Goeie loot is dan mooi meegenomen.
You sir, are made of win. Zo denk ik er ook precies over. Dailies heb ik écht het geduld niet voor dag in dag uit, maar ik kan rustig 8 uur lang een bepaalde rep grindenquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik houd wel van farmen.
Zoals voor rep, ik heb veel liever farmrep a la Mag'har/Kurenai voor factions, dan elke dag de zelfde dailies doen zoals met de Sunreavers of die TBC Shattered Sun gasten. Na drie dagen begint dat me echt te vervelen.
Fles drinken, jointje erbij en dan een paar uur lang farmen. Kan je een dag later exalted zijn, ipv het kunstmatig langzame tempo van dailies.
Ik heb voor alle bij het geduld niet..quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:32 schreef Blistering het volgende:
[..]
You sir, are made of win. Zo denk ik er ook precies over. Dailies heb ik écht het geduld niet voor dag in dag uit, maar ik kan rustig 8 uur lang een bepaalde rep grinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |