Ik wilde het vanmiddag al zeggen: ik weet echt niet wat in jouw geval verstandig is, persoonlijk zou ik toch voor de opleiding gaan omdat je dan tenminste iets te doen hebt en die stages gaan wel lukken, maar wat je ook besluit te doen, neem het besluit en kijk niet meer om. Geen 'maar wat als' of 'ik had beter'. Als je er vol voor gaat, gaat het je lukken, alleen al door een sterke motivatie. Zorg ervoor dat je er volledig achter staat en stort je op wat je gekozen hebt. Van achterom kijken heb ik nog nooit iemand gelukkig zien wordenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:18 schreef Viking84 het volgende:
Aww Chico. Ik heb vannacht ook kut geslapen vanwege studiestress
. Het was echt niet leuk spannend meer, al die onzekerheid.
En wat ook zo irritant is: ik weet elke keuze die ik maak echt zo goed te beargumenteren dat er geen spijker tussen te krijgen valt. Maar als ik toch besluit af te zien van die keuze weet ik ook de tegens van die keuze zo te beargumenteren dat er geen spijker tussen te krijgen valt. Ik had gewoon advocaat moeten worden
. Maar het nadeel daarvan is dat ik maar weinig echte 'schop onder m'n kont'-feedback krijg en iedereen alles wat ik beslis een goede keuze vindt
.
I second that. Hoofd voorover erin, ga ervoor en maak er wat vanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde het vanmiddag al zeggen: ik weet echt niet wat in jouw geval verstandig is, persoonlijk zou ik toch voor de opleiding gaan omdat je dan tenminste iets te doen hebt en die stages gaan wel lukken, maar wat je ook besluit te doen, neem het besluit en kijk niet meer om. Geen 'maar wat als' of 'ik had beter'. Als je er vol voor gaat, gaat het je lukken, alleen al door een sterke motivatie. Zorg ervoor dat je er volledig achter staat en stort je op wat je gekozen hebt. Van achterom kijken heb ik nog nooit iemand gelukkig zien worden. En zodra je het besluit hebt genomen, kan jij ook weer lekker slapen mits je stopt met twijfelen. Ik slaap vanacht ongetwijfeld als een roosje
.
Oh stoerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef P.F het volgende:
Sportieve tijden zijn aangebroken: P.Fje gaat roeienGister uitgeprobeerd, was wel leuk, en ga nu even kijken of het wat is
Spannend!
Ik ga er alleen maar meer door sporten, want heel veel drinken deed ik toch al
Ja, die schrijft alles op jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:
@Viking: zo'n schrijftolk lijkt me wel stoer! Schrijft die dan letterlijk wat er gezegd wordt, of hoe werkt dat?
Nee, keuze maken en niet meer achterom kijken!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
Als het niet leuk is kan ik altijd nog stoppen!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, keuze maken en niet meer achterom kijken!.
60.3 ! Ik ben jaloers hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP.
Bah, ik zie net mijn gewicht in het lijstje.Ik moet er toch echt weer even tegenaan.
Tja, ik ben weer jaloers op jouw lengte.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
60.3 ! Ik ben jaloers hoor.
Jeetje, over slecht gesprokenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn uiteindelijke daglijstje![]()
Daglijstje
o. boterham met dun mayo en een ei + probiotisch drankje
t. -
l. portie kibbeling met ravigottesaus
t. 4 dropjes en huis schoonmaken + waterijsje + waterijsje + bakje roomijs
d. 2 flesjes bier + 2 worsten + 10 shotjes ofzo alcohol dus + plakje kaas + 4 uitnodigingen voor feestjes aankomend weekend
Ik heb ook nergens gezegd dat ik wél goed at. Maar goed, ik eet tenminstequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeetje, over slecht gesproken
Ik hou wel van dit soort lijstjesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik wél goed at. Maar goed, ik eet tenminsteen hoef/wil niet meer verder afvallen
Whehe. Ik heb er ook maar 2 shirtjes bij gekocht, ze zeiden: je hebt ze als je officieel ingeschreven bent (weer even de naam niet) en zo toch nodig dus kun je net zo goed meteen goed beginnenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, keuze maken en niet meer achterom kijken!.
Hier is in Duitslandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:Tink; kermis is leuk! Waar is "hier"? Volgende week is er kermis in Volendam, maar dat is alleen 's avonds leuk
Leuk! Veel plezier, lijnen komt volgende week dan wel weerquote:
Omgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
Daph_ woon jij in Volendam?!.
Mensen, we hebben Volendammert in ons midden!.
Ja, ik zag de kermis vanmiddag! Jammer dat die heel hoge zweefmolen er niet staat, die was tóf!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Viking84 het volgende:
Oooo!!! Het is hier ook kermis, denk ik, deze week, want het is morgen Bommen Berend. Vuurwerk in de stad enzo.
Leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik zag de kermis vanmiddag! Jammer dat die heel hoge zweefmolen er niet staat, die was tóf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, jij bent echt verslaafd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
snelle tvp vanuit het restaurant!
wat was het lekkeeeeeerrrrrrrrmaar wel veel
en PF! Roeien! Leuk he????? ik twijfel ook nog een beetje, wellicht ooit
Mr.Mo is terug
Nou, als dit niet helpt dan issut wel heel ergquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
*katernoodplan
- koffie - check
- calciumtablet - check
- water - check
- multivitamine - check
- paracetamol - check
Nog meer goede tips?Geen rauwe eieren aub.
Ik vroeger ook, maar dan met jägermeister. Nee, vandaag heb ik verschillende drankjes door elkaar gedronken. En dat is natuurlijk dom.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, als dit niet helpt dan issut wel heel erg
Maar ja, van mij moet je niks aannemen, klok zo een 0.75L wodka weg
Een vriend die dokter is zei me ooit dat je ook je bloedsuiker moet aanvullen omdat het afbreken van alcohol suiker kost en dat je daar juist hoofdpijn door krijgt. Ik weet niet of het waar is, maar het is het proberen waard.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
*katernoodplan
- koffie - check
- calciumtablet - check
- water - check
- multivitamine - check
- paracetamol - check
Nog meer goede tips?Geen rauwe eieren aub.
Haha, dat is ze inderdaad. Tijdens de meet zat ze ook steeds met haar foon te kuttenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Omg, jij bent echt verslaafd.
* Mini_rulez is net wezen sporten.
Dat klinkt goed!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor Resultaat van vandaag:
O: yoghurt
T: onbekend
L: onbekend yoghurt
s: vegen en poetsen
T: onbekend
s: vegen en poetsen
D: onbekend pizza
T: champagne![]()
Planning voor morgen:
T: broodje
L: broodje
S: handtekeningetje zetten
T: champagne![]()
T: roséport met snacks![]()
D: salades, sojaspiezen, duitse kaas van de bbq![]()
T: wijntjes
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ja, Mr.Mo bleef wel even weg en ik zat daar maar zo in mn eentjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Woeiiiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank!
Ik ga lekker met verloofdelief Pulp Fiction kijken.
Spreek jullie weer als ik niet meer in zonde leef.![]()
![]()
Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ben Pulp 'Fiction aan het kijkenmaar moet eigenlijk naar bed
Hey uniekhoorn!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Mazaru
Dus ik wil een keer tv kijken, door jullie pulp fiction, is er gvd weer reclame, en daarom kijk ik nooit tv, vreselijk!!
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon thee."quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?
Jules: What?
Vincent: Mayonnaise.
Jules: Goddamn.
Vincent: I've seen 'em do it, man. They fuckin' drown 'em in that shit..
Het is meer een danspasje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mazaru, waarom 2 stappen vooruit en dan 1 achteruit??
Cali, au oorpijn, brrr, sterkte
Doe eens lijstje posten??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is meer een danspasje.
Twee vooruit, twee achteruit.
Ik kom niet aan, maar ik raak die ene kilo ook niet kwijt.
Het is ook niet echt heel belangrijk hoor. Het is meer dat mijn spijkerbroeken nu net iets te strak zitten voor het fijne.
Op het moment is het toch nog steeds weer voor driekwartbroeken en die zitten wat wijder
Ik schat dat ik nog zo'n dikke maand de tijd heb om het er af te krijgen, dat zou moeten lukken
Waar woon je dan? Ik heb de hele avond/nacht door de stad gefietst maar niets gezienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef Syrena het volgende:
Hier is het Uitmarkt. In mijn achtertuin. Morgen Kraak en Smaak en zondag Blof en daarstraks Bassieen tussenin ook nog vanalles. The joys van wonen in het centrum
Gelukkig had mijn vader een hoop oordoppen voor me meegenomen van z'n werk.
En ik ben ineens heel misselijk en ik weet niet waarvan? Dus ik ga maar eens liggen. Trusten popjes!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik heb de hele avond/nacht door de stad gefietst maar niets gezien!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel alvast een lijstje:
O: twee boterhammen met filet A
L: drie boterhammen met filet A
Rest weet ik nog niet, moet boodschappen doen straks (er is nu dus ook niets meer in huis, vandaar dat ik alleen bovenstaande kan eten).
Volgens mij is veel eten al minder slecht als het wel allemaal gezonde dingen zijn, in plaats van dingen met heel veel vet en suiker die je lichaam zo kant en klaar de vetcellen in kan schuiven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:34 schreef Chicolate het volgende:
Veel plezier vandaag VMW!![]()
Ik heb ontbeten met een tosti en van plan de rest van de dag ook gezond te doen. Vanavond uit eten met mn ouders/broertjes in een onbeperkt wokrestaurant. Hmmm.
Planning:
O: tosti (30+)
T: Iets met fruit, denk dat ik een smoothie maak
L: Brinta/groenvoer oid
T: Crackers met pindakaas?
D: Wokken
T: -
Iets in deze richting. In elk geval geen drop of ander snoep. En tussendoor misschien een T: extra pure chocolade met sinaasappelsmaak om te vieren dat ik een baantje heb (maar dat pas als het ook daadwerkelijk gelukt is).
Ik ga voor de groentes en visquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Volgens mij is veel eten al minder slecht als het wel allemaal gezonde dingen zijn, in plaats van dingen met heel veel vet en suiker die je lichaam zo kant en klaar de vetcellen in kan schuiven.
Moet je solliciteren? Wat voor baantje?
Jeej voor Maria!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goedemorgen.
Vandaag trouwt VMW.
Niet meer actief op Fok!
Beter neem je minder, en gewoon volle. Light bevat minder vet, gelatine en een aantal stabilisatoren. Betekent ook dat het dun wordt als je het verhitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:14 schreef SiTu het volgende:
Ik vind halfvolle crème fraîche niet zo'n succes trouwensMaar toch is de pasta lekker.
Ja, dat was ik voortaan ook van plan, vooral dat dun worden is stom, doei goede saus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beter neem je minder, en gewoon volle. Light bevat minder vet, gelatine en een aantal stabilisatoren. Betekent ook dat het dun wordt als je het verhitEn het smaakt gewoon minder.
O dat wist ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Andere steden hebben ook een uitmarkt PF
Sittard heeft dit jaar ook een Uitmarktquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik heb de hele avond/nacht door de stad gefietst maar niets gezien!!
Zo is dat! Niet roken is fijn!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doe eens lijstje posten??
Hey maar je rookt niet
Hurray! En idd, ik ga me maandag weer wegen - als ik dan nog niet ongesteld ben, ben ik waarschijnlijk zwanger dus dan maakt het ook niet meer uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel plezier, VMW!![]()
Beterschap, Cali!
Balen PPP! Maar ja, ongesteldheid doet altijd stomme dingen met je lichaam jaZou pas weer wegen als het een paar dagen voorbij is
![]()
En ik weet dat ik had gezegd dat ik niet meer ging jubelen om iedere halve kilo die eraf is, maar nu mag ik want er was vanochtend 0.8 afIk ga er maar gewoon niet van uit dat het er allemaal af blíjft, maar toch: yay!
Want het is zo'n tijd geleden dat ik 70,5 woog
En volgens mn wiiiiii heb ik nu gezond BMI, for what it's worth
![]()
*kleine jubel* dus
Volgens die tabel zou ik 1215 kcal verbruiken per dag in rust.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's idd best wel weinig Mazaru!![]()
Wel goed dat je er al 3,5 kilo af gekregen hebt!![]()
Hoeveel kcal denk je dat je binnenkrijgt?
En hoeveel moet je minimaal binnenkrijgen met jouw gewicht/lengte?
(kun je hier berekenen: http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.asp )
Nou die stoommaaltijden heb je in allerlei varianten, in de meeste soorten zit een aardige portie groenten en ik vind er een paar goed te doen. Er zit 450 gram in zo'n maaltijd en de cals varieren nogal, maar reken op ±500 cal. per maaltijd. Prima voor als je weinig tijd hebt, of echt geen zin hebt om te koken. Je gooit ze dus zo de magnetron in, zonder gaatjesprikken en dan een minuut of 7 later: *Ping* klaar!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:02 schreef Syrena het volgende:
Hee. enlighten me eens over die stoommaaltijden, want ik ben een Appie-hatertmaar het klinkt wel lekker. En snel. Ik moet nu steeds spullen wegggooien omdat ik de helft van de tijd niet thuis eet
![]()
Zoals vandaag broccoli. Hoewel we pas om 18.30 gaan eten. Hm.
Ik zie wel vaker mensen eitjes eten hier, maar daar mag je er toch ook niet te veel van, dus dat is dan toch ook niet goed om elke dag te doen? Of is dat alweer achterhaald?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP: een bepaalde soort muesli van de AH heeft maar 3.0 gram suiker per 100 gram zag ik laatst!![]()
Verder schijnt Brinta goed te zijn, en weetabix. Of twee gekookte eitjes (al dan niet op brood of crackers).
Was dat niet die met meer dan 700 kcal? Ik kan me herinneren dat ik ooit onderweg moest eten en een maaltijdsalade ging halen om gezond te doen, maar dat ik er haast geen kon vinden waar niet teveel kcals in zaten. Nogal frustrerend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog nooit zo een stoommaaltijd op!
Geitenkaas/appel maaltijd salade is ook goed te doen!
Inderdaad! Als je de zongedroogde tomaatjes eruit vistquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog nooit zo een stoommaaltijd op!
Geitenkaas/appel maaltijd salade is ook goed te doen!
Die maaltijdsalades, daar zitten idd. wel veel cals. in. Maar toch ook wel iets meer voedingstoffen dan in ee whopper. Denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Was dat niet die met meer dan 700 kcal? Ik kan me herinneren dat ik ooit onderweg moest eten en een maaltijdsalade ging halen om gezond te doen, maar dat ik er haast geen kon vinden waar niet teveel kcals in zaten. Nogal frustrerend.
Als ik dan toch te veel kcals binnenkrijg gun ik mezelf liever een keertje een Whopper.
Ik vind mijn eigen salades ook het lekkerstquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Die maaltijdsalades, daar zitten idd. wel veel cals. in. Maar toch ook wel iets meer voedingstoffen dan in ee whopper. Denk ik.
Maar die salades laat ik sws altijd links liggen, een salade heb ik zo zelf in elkaar gedraaid. Bovendien vind ik iets warms toch wel lekker 's avonds...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
Ik vind dat gevoel van bijna over je nek gaan door ze zongedroogde tomaatjes/oude koude pasta/geitenkaas en toch wel een hele lekkere walnoten/dressing/geitenkaas smaak altijd weer een hele beleving om op te etenEn dan tussendoor nog harde stukken appel en komkommer voor het contrast..
Huh? Maar jij kookt toch altijd? Of bedoelt hij dat als hij honger heeft dat hij zo snel mogelijk wil eten? Dan kun je misschien in een keer meer koken en dan invriezen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ruzie met het vriendje, baah![]()
Kennelijk doe ik teveel moeite voor het avondeten? Meneer vind het stom dat ik zijn suggesties vaak 'te saai' vind. Geez. altijd komt ie aan met AVG of hamburgers of zo. En we eten de laatste tijd vaak genoeg vlees + veggies, omdat dat makkelijk is en hij dat lekker vindt :/
Maar kennelijk vind ie het vervelend als ik, als hij zegt zin te hebben in weetikveel, kip ofzo, niet een kipfilet bak en op zn bord mieter, maar probeer er iets speciaals van te maken"het is niet speciaal genoeg voor je", WTF! Echt! Ik doe mn best om, als ik er tijd voor heb, iets speciaals te maken voor het avondeten, en dan krijg ik dit gebitch over me heen
![]()
Nou leuk!
Tuurlijk, een Whopper is natuurlijk nog ongezonder maar ook veel lekkerder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Die maaltijdsalades, daar zitten idd. wel veel cals. in. Maar toch ook wel iets meer voedingstoffen dan in ee whopper. Denk ik.
Maar die salades laat ik sws altijd links liggen, een salade heb ik zo zelf in elkaar gedraaid. Bovendien vind ik iets warms toch wel lekker 's avonds...
Ja ik vind het heel frustrerend! Verwacht ie nou van me dat ik aan hem kan ruiken wanneer ie wil dat ik moeite doe en wanneer ie gewoon een stuk vlees op zn bord wil?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ahw Maria, mijn vent heeft soms ook van die kuren. De eikels![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kennelijk doe ik teveel moeite voor het avondeten? Meneer vind het stom dat ik zijn suggesties vaak 'te saai' vind. Geez. altijd komt ie aan met AVG of hamburgers of zo. En we eten de laatste tijd vaak genoeg vlees + veggies, omdat dat makkelijk is en hij dat lekker vindt :/
Maar kennelijk vind ie het vervelend als ik, als hij zegt zin te hebben in weetikveel, kip ofzo, niet een kipfilet bak en op zn bord mieter, maar probeer er iets speciaals van te maken"het is niet speciaal genoeg voor je", WTF! Echt! Ik doe mn best om, als ik er tijd voor heb, iets speciaals te maken voor het avondeten, en dan krijg ik dit gebitch over me heen
![]()
Nou leuk!
De Mac niet, maar hij gaat wel altijd Sultana's enzo lopen eten als ik sta te koken en net als het eten op tafel komt ineens nog allerlei andere dingen doen zodat het koud wordt. Daar doe je dan al die moeite voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:12 schreef Syrena het volgende:
Hm die van jullie sneaken niet stiekem naar de Mac tussen de middag om dat bij het maken van het avondeten glashard te zeggen "Ik heb niet zo'n honger"?![]()
En dan bij het thuiskomen stiekem de bewijzen beneden in de openbare prullenbak gooien
Het was toeval dat ik net aan kwam fietsen toen ik hem wat zag weggooien beneden (hij kwam van zijn werk). Ik BETRAPT roepen, had niet eens gezien wat het was, pas na het "geen honger" bleek het Mac te zijn geweest. Geen idee trouwens of hij dat vaker deed, het zijn niet mijn dichtslibbende aders en ophopend buikvetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De Mac niet, maar hij gaat wel altijd Sultana's enzo lopen eten als ik sta te koken en net als het eten op tafel komt ineens nog allerlei andere dingen doen zodat het koud wordt. Daar doe je dan al die moeite voor.
Hij blijft erbij dat ie dat ook wel leuk vindt, maar niet als ie eigenlijk ergens anders zin in had - lees: 'gewoon' etenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker blijven koken hoor Maria! Je hebt er zo'n plezier in! Hij zou juist hartstikke blij moeten zijn dat je die moeite doet!
Oh ik ben wel dan wel weer zo om door te gaan zitten vragenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grrrr vriendjes![]()
Blij da;k niet de enige benDenk ik. Niet leuk voor jullie, uiteraard
PF: ik kook idd. En dat vind ik ook leuk. En hij is geloof ik beledigd dat ik zijn suggesties negeer(als hij zegt zin te hebben in 'gehakt', hoe moet ik dan weten dat hij alleen de gehaktballen van zn moeder bedoelt?
) Maarja ik ben natuurlijk een elitistische truthola die neerkijkt op zijn 'down to earth' eetsuggesties
![]()
Bwaah
Anders maakt ie een keer een lijstje voor je met wat ie met 'kip' en 'gehakt' en 'bloemkool' bedoeld?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grrrr vriendjes![]()
Blij da;k niet de enige benDenk ik. Niet leuk voor jullie, uiteraard
PF: ik kook idd. En dat vind ik ook leuk. En hij is geloof ik beledigd dat ik zijn suggesties negeer(als hij zegt zin te hebben in 'gehakt', hoe moet ik dan weten dat hij alleen de gehaktballen van zn moeder bedoelt?
) Maarja ik ben natuurlijk een elitistische truthola die neerkijkt op zijn 'down to earth' eetsuggesties
![]()
Bwaah
Oh jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik bij het maken van het weekmenu vraag om suggesties komt 'ie standaard met: iets met kip, iets met spinazie, en iets met rijst. Ja, dat zijn inderdaad hele maaltijden, bedankt voor het meedenken..
Lekker blijven koken hoor Maria! Je hebt er zo'n plezier in! Hij zou juist hartstikke blij moeten zijn dat je die moeite doet!
Hier wel, want ik ben er beter in en hij werkt fulltime, ik niet. Fair enough dus!quote:
Ik was als eerste thuis altijd en zijn kookskilzz euh... not so good. Een Valess 10 minuten op heel hoog vuur zetten en dan verbaasd zijn dat het alweer is aangebrand. En ALTIJD de aardappelen laten overkoken EN de rijst EN de spaghetti. En dan niet luisteren als ik zeg dat rijst en pasta geen deksel hoeven, omdat ze dan juist nog sneller overkoken.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:20 schreef conleche het volgende:
Ach Mariaatje!! Wat naar en ook een beetje raar! Het is toch leuk als er wat variatie zit in je eten!!
Ex meneer C. deed altijd heule dure boodschappen, zonder boodschappenlijstje zodat we altijd met 30 soorten Franse kaas zaten en genoeg wijn, maar aan dingen als toiletpapier dacht hij nooit, dus dat moest dan met een keukenrol.
Ook ging ie altijd nog even de haard aansteken of weet ik wat, als ik het eten net had opgediend. Zeer irritant. Op het laatst wachtte ik niet meer en tegen de tijd dat hij in zijn handen wrijvend ging zitten en zei: "Hè lekker, een bordje eten." Of zoiets, veegde ik net m'n mond af aan m'n servet. En leunde voldaan achterover. Burp.
Kleine indicatie voor het verval dat reeds had ingezet.
Jamaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef SiTu het volgende:
[..]
Anders maakt ie een keer een lijstje voor je met wat ie met 'kip' en 'gehakt' en 'bloemkool' bedoeld?Zodat je dat er af en toe in kan gooien? Niet te vaak though, creativiteit moet gekoesterd worden
Ho ho, ik heb verder ook niets op mijn meneer aan te merken hoor! Hij heeft één keer iets niet lekker gevonden, couscous, maar dat vond ik ook niet lekker. We houden gewoon niet van couscous.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
wat heb ik een goede meneer, als ik dit zo hoor!
Hij laat mij altijd bepalen wat we eten, en heeft het in een heel jaar maar 1 keer niet lekker gevonden (toen hadden we rode bietjes, daar houdt hij niet van). AVG eten we maar zo'n 1-2 keer per week (bij hem thuis vroeger kreeg hij het elke dag, en dan ook nog uit eigen tuin en tot moes gekookt, yuck!).
En met boodschappen maak ik het lijstje en gaan we samen, want dat vinden we leuk.
Ja dat wel, mits tijd!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef conleche het volgende:
Ik vind samen koken zo leuk.![]()
*Weer iets noteert op het lijstje waar de volgende meneerC. aan moet voldoen....
Hehe... daar komt het hier ook op neer ja. Af en toe zou ik wel wat meer input willen, want soms weet ik gewoon even niks of heb ik geen tijd maar dan kan ik echt niet op hem terugvallen. Hoewel ik op zich best van koken hou en het negen van de tien keer graag doe staat het idee me toch tegen, er is geen enkele reden waarom het bij voorbaat mijn taak zou moeten zijn. Als ik het kan, kan hij het toch ook.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:19 schreef SiTu het volgende:voor Maria, heeft ie niet gewoon een baaldag of kan hij het eten anders ook niet waarderen?
De mijne is hoogstens niet geïnteresseerd als ik een uur bezig ben geweest met het samenstellen van het weekmenu, maar hij vindt het gelukkig wel bijna altijd lekker. Zijn bijdrage aan de boodschappen bestaat uit het naar de winkel rijden en daar geduldig met een kar achter me aanslenteren terwijl ik van hot naar her loop om alles wat ik bedacht heb bij elkaar te zoeken![]()
Konden jullie ook allebei even goed koken? Dan lijkt het me ook wel leuk ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef conleche het volgende:
Ik vind samen koken zo leuk.![]()
*Weer iets noteert op het lijstje waar de volgende meneerC. aan moet voldoen....
True, maar wil hij niet koken dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hehe... daar komt het hier ook op neer ja. Af en toe zou ik wel wat meer input willen, want soms weet ik gewoon even niks of heb ik geen tijd maar dan kan ik echt niet op hem terugvallen. Hoewel ik op zich best van koken hou en het negen van de tien keer graag doe staat het idee me toch tegen, er is geen enkele reden waarom het bij voorbaat mijn taak zou moeten zijn. Als ik het kan, kan hij het toch ook.
Aaaahw Mariaatjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Nou leuk!
Nee, wij eten ook nooit gekookte aardappelen. Heb ik echt nog helemaal nooit gemaakt, ik vind het teveel gedoe en gebakken aardappeltjes vind ik ook veel lekkerder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ho ho, ik heb verder ook niets op mijn meneer aan te merken hoor! Hij heeft één keer iets niet lekker gevonden, couscous, maar dat vond ik ook niet lekker. We houden gewoon niet van couscous..
Sinds kort doe ik de boodschappen alleen omdat er eigenlijk geen gelegenheid is om dat samen te doen, maar voorheen ging dat ook met z'n tweeën altijd prima! Gezellig!
AGV eten we eigenlijk nooit als dat met gekookte aardappelen is.
Mwah, als ik het direct vraag zegt hij geen nee, maar dan komt het erop neer dat hij veel te laat begint waardoor het eten nog lang niet klaar is als ik thuiskom en dan kan ik zijn gepruts niet aanzien en doe ik de helft toch weer zelf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:36 schreef SiTu het volgende:
[..]
True, maar wil hij niet koken dan?
Die van mij wil ook best koken als ik dat een keer vraag, hij heeft alleen geen zin om iets spannends/nieuws te bedenken, maar dat vind ik ook niet nodig. Ik doe dat zelf ook alleen maar omdat ik het leuk vind.
@ Maria, dan heeft ie gewoon te hoge eisen, vind ikMaar ik hoop voor je dat het snel weer overwaait
, kan je toch niet lang boos om blijven.
Uhm.......nee, ik kan het beter. Vind ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Konden jullie ook allebei even goed koken? Dan lijkt het me ook wel leuk ja.
Mannenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mwah, als ik het direct vraag zegt hij geen nee, maar dan komt het erop neer dat hij veel te laat begint waardoor het eten nog lang niet klaar is als ik thuiskom en dan kan ik zijn gepruts niet aanzien en doe ik de helft toch weer zelf.![]()
Meedenken over boodschappen wil hij ook niet, dan noemt hij zonder na te denken 1 of 2 standaardsuggesties en als ik daar dan geen zin in heb wordt hij boos en denkt hij niet meer mee.Zo komt hij er makkelijk vanaf, maar als ik zo zou doen hadden we de hele week niks te eten.
Gebakken aardappelen is toch niet minder gedoe dan gekookte? Of koop je alleen maar van die voorgesneden dingen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Nee, wij eten ook nooit gekookte aardappelen. Heb ik echt nog helemaal nooit gemaakt, ik vind het teveel gedoe en gebakken aardappeltjes vind ik ook veel lekkerder.
Hurray voor onze meneren!
Dat klinkt wel gezellig ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm.......nee, ik kan het beter. Vind ik.Maar eigenlijk kookte ik met hem niet zo vaak met z'n tweeeen.
Maar ik heb dat met een paar vorige vriendjes wel gedaan en ik vind het enorm knus, zo'n beetje frøbelen terwijl je aan het kletsen bent over van alles en nog wat.
Fijn weekend! Sterkte met de hond.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef SiTu het volgende:
[..]
Mannen(;))
Maar nu moet ik rennen, vriendje staat te wachten.
Fijn weekend allemaal!
Op zich zou dat tof zijn!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Aaaahw Mariaatje![]()
. Je bent juist zo goed bezig!
Ik voorzie zelfde soort problemen als mn vriend en ik samen zouden gaan wonen. Hij wil 'normaal' voer en ik wil wel recepten proberen. Hij wil vlees+carbs en geen groente, hoogstens uit blik (zodat ze niet meer naar groente smaken) terwijl ik veel groen wil, beetje vlees en weinig carbs. Gaat leuk worden
.
Ja, alleen voorgesneden dingen hier - lekker uit de vriezer (die van aviko enzo). Het is vast minder gezond (hoewel het qua kcal vaak nog best meevalt), maar we vinden ze gewoon veel lekkerder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen is toch niet minder gedoe dan gekookte? Of koop je alleen maar van die voorgesneden dingen?
[..]
Dat klinkt wel gezellig ja.Hoewel mijn vriendje dan toch wel een bepaald minimum aan kookskills zou moeten hebben. Ik ben dan gewoon te ongeduldig om te wachten tot hij na 5 minuten eindelijk een paprika gesneden heeft.
Mijn eerste gedachte was "duur" maar als ik erover nadenk... Wij nemen vaak zo'n kilozakje van AH maar dat is ook niet echt goedkoop. Af en toe eten we ouderwets gekookte aardappels met jus, of puree, waarschijnlijk dat ik daardoor uit gewoonte altijd zo'n zak koop maar er is eigenlijk helemaal geen goede reden voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja, alleen voorgesneden dingen hier - lekker uit de vriezer (die van aviko enzo). Het is vast minder gezond (hoewel het qua kcal vaak nog best meevalt), maar we vinden ze gewoon veel lekkerder.
Dat laatste herken ik ook hoor - als hij dingen gaat snijden kan ik het in die tijd drie keer zelf doen.
Duur valt wel mee hoor, zeker als je voor huismerk van AH gaat (niet de aardappelschijfjes van de euroshopper, die zijn viesssssquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte was "duur" maar als ik erover nadenk... Wij nemen vaak zo'n kilozakje van AH maar dat is ook niet echt goedkoop. Af en toe eten we ouderwets gekookte aardappels met jus, of puree, waarschijnlijk dat ik daardoor uit gewoonte altijd zo'n zak koop maar er is eigenlijk helemaal geen goede reden voor.
Door jouw post over salade heb ik nu trouwens zin in bami of nasi.Eens kijken of ik vriendje kan overhalen om mee te rijden naar Albert Heijn.
Aaahw niet je bios laten verpestenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
SiTu: ik ben best een beetje pissigMaar dat ben ik niet snel dus ik denk dat het zo wel overwaait. Heb alleen GEEN zin in boodschappen doen / koken nu
Mwehehehe. Of de geplande bios vanavond.
[..]
Op zich zou dat tof zijn!Voor jou veggies + vlees + beetje aardappels ofzo, en voor hem dan meer aardappels en vlees, dat moet te coördineren zijn
![]()
Alleen die uitprobeerfactor, ja da's lastig
Er kwam uiteindelijk alleen nog maar dezelfde jongen uit en we vonden het een beetje zielig dus hebben we er niets meer van gezegd...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:10 schreef Chicolate het volgende:
PF, hoe is het eigenlijk afgelopen met de kamer van die meneer waar steeds andere mensen uit kwamen lopen? Daar gingen jullie een brief over schrijven toch?
Heb je ook op mijn gebouw gereageerd? Dat zou nu wel moeten lukken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Aaahw niet je bios laten verpesten. Ik heb ooit met een chagarijnig vriendje in de bios gezeten en ondanks dat het donker is en je elkaar niet spreekt, was het toch niet leuk
.
Komt nog bij, hij vindt dat ik niet kan koken. Want ik laat schnitzels enzo verbranden (die vind ik ook niet lekker, maar hij wel), ben beter in groente koken. Ik wil alleen helemaal geen blikgroentes kopen maar hem geen groente laten eten vind ik ook niet goed, voel me dan toch een beetje verantwoordelijk voor zijn gezondheid
.
@PF: ja ik nu ook, want er is een kamertekort en als er mensen in jouw gang kunnen wonen, kan ik ergens anders wonen. Ik was weer 130e oid van de 160
Ik wil een eigen keuken en mijn uni zit aan de andere kant van de stad ... reistijd vanaf jouw gebouw is langer dan vanaf Almerequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb je ook op mijn gebouw gereageerd? Dat zou nu wel moeten lukken?
Ik woon hier nu een half jaar (zo lang alweer!!) en ik heb nu pas een buurman voor het eerst gezien..... Die woont bij z'n vriendin en komt alleen z'n post ophalen! En hij is echt al 30 of zo..
Een buurman woont hier al 22 jaarEn die zie ik ook nooit...
Een zie ik ook nooit maar die studeert wel gewoon dus dat is niet zo erg.
Dan is er nog een meisje al twee jaar bezig met haar scriptie en die zit altijd alleen maar op haar kamer (ik zie haar iig nooit), en die is ook echt al oud...
Dan is er nog een meisje (28?) die al fulltime werkt.. maar haar kamer wel makkelijk vindt, ze betaald ook maar 200-250 of zo.. Dat vind ik wel belachelijk.. Maar ja, ze is wel aardig..
En dan is er nog een wat oudere jongen die we nooit zien, die woont er nu 2-3 maanden? En dan denk ik.. Als je toch een keuken/woonkamer deelt, mag je ook wel eens hallo zeggen...
Maar de rest is wel leuk!!
Volgens mij is het idioten-weer. Echt, je zal me zelden kunnen betrappen op een negatieve gedachte over hem, maar nu ben ik echt-heel-boos.quote:
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat je nu behoorlijk pissed bent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het idioten-weer. Echt, je zal me zelden kunnen betrappen op een negatieve gedachte over hem, maar nu ben ik echt-heel-boos.
Zenuwvoer? (ergo ze is gaan snoepen van de stress omdat haar man zo lang wegbleef?)quote:
hihihihihi Maria, moet je dit zien:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whoop, trubbel-day!Tink! Misschien thuis wat sporterigs doen?
Hier is het wel weer okee nu.
Lijstje:
O: volkorenbrood-tosti
L: twee sneetjes met twee gekookte eitjes
D: Ristorante pizza leggera ofzo
T: iets snaaierigs denk ik, want we gaan toch naar de bios
Iets dat je eet als je gestresst bent, een slecht humeur hebt of in een dergelijke negatieve stemming bent. Bijv. chocolade, ufo's, chips, ijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
, wat er in je spoiler staat, jeetje zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]![]()
![]()
, wat er in je spoiler staat, jeetje zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg méén je dat ?
Awquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
hihihihihi Maria, moet je dit zien:
Enige filmpje wat ik kan vinden met dit liedjeZe doen wel dezelfde pasjes. Alleen een beetje anders
Is het weer goed?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eetlijst, dientengevolge: 2 glazen ranja, 3 knackebrodjes (droog) en 3 granenbiscuitjes. Beat that, TinkMisschien moet ik popcorn gaan maken. Of noedelsoep, is wat gezonder.
Nee, ik lag om die tijd al op bed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:57 schreef Viking84 het volgende:
Wat is het stil hier!. Is DaD ook naar het vuurwerk? Ik kan het hier zien (en horen! dat had ik met hoorapparaat niet gekund
)
Hoiquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:11 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb niet meegekregen wat de mantroubles van CF zijn, maar.
(Ook voor de andere dames met lastige mannen).
Ik heb geen mantroubles.![]()
Planning voor morgen Resultaat van gisteren:
T: petit four
T: broodje
L: broodje
S: handtekeningetje zetten
T: champagne met taart
T: roséport met snacks
D: salades, sojaspiezen, duitse kaas van de bbq, gebakken aerpels, griesmeelpudding
T: wijntjes
Was een heerlijke dag.
Heee XM!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi
Ik weet nog niet of ik 11 topics ga teruglezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij een smiley overload![]()
Zo ik heb gezumbaat en ga zo douchen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Wat goed, zeg!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:42 schreef sigme het volgende:
Ik had niet echt zin maar ben toch een rondje gaan rennen. Onderweg nog een keer natgeregend, toen ik ongeveer op het verste punt was. Uiteindelijk was het toch best een prettig end lopen, kou en nattigheid vallen eigenlijk altijd wel mee - als ik maar eenmaal bezig ben.
Precies anderhalf uur gerend, 15,12km, 10km/u.
Geen peulvruchtenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:58 schreef P.F het volgende:
Oja! Tegen bolle/opgeblazen buik: geen brood, geen alcohol, geen ?
wel??????
Lerarenopleiding Nederlandsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:27 schreef Merel het volgende:
Ik heb 't verder allemaal niet zo bijgehouden, ik weet dat Vik iets ging doen qua opleiding ofzo, maar ik heb niet meegekregen wat. Samenvatting?En heb ik verder nog iets gemist?
In 2010 mag jij weer hollenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat goed, zeg!![]()
Je zit er helemaal in, he? Ik ben jaloers.
Ik ga zometeen toekijken hoe mijn lief de puppycursus overneemt.![]()
Echt stoer dat je dat doet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:49 schreef AKnynke het volgende:
ik ben m'n koffer aan het inpakken. Ik geloof dat ik alleen ga, ik denk dat het wel goed komt!
Bij werkcolleges Nederlands worden opdrachten besproken en bediscussiëerd, maar dan kan ik alleen de docent volgen en degenen die het dichtst bij de docent zitten, erg onhandig dit. Bovendien zijn de colleges bij de lerarenopleiding al helemaal interactief: je moet elkaar feedback geven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:17 schreef Chicolate het volgende:
Viking, wat wordt er eigenlijk gedaan tijdens werkcolleges van Nederlands? Ik ken ze alleen van scheikunde en dat is meer opdrachten maken onder toezicht van een docent zodat je vragen kan stellen, maar zo te horen is dat bij Nederlands anders?
En iedereen zat daar zo van: "Kom maar op met de antwoorden" en MB (je weet wel wie ik bedoelquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, welkom terug!
VMW, fijn dat het een mooie dag was!
Chico, bij mijn werkcollege's bij Nederlands moest je van te voren de opdrachten hebben gemaakt en werd er tijdens het college over gediscussieerd, of je moest je uitwerkingen presenteren.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:49 schreef AKnynke het volgende:
ik ben m'n koffer aan het inpakken. Ik geloof dat ik alleen ga, ik denk dat het wel goed komt!
Ik heb 't idee dat Uniek weinig eet omdat ze vakantie heeft, omdat ze bang is om aan te komen als ze niet de hele dag aan het werk is (correct me if I'm wrong!). Maar Uniekzz, volgens mij heb je sowieso een heel hoog metabolisme, dus kan het wel lijenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniek: I agree! Je at eerst altijd zo awesome, en de laatste tijd lijken je lijstjes zo karigIs er iets mis?
Zie http://ndcs.org.uk/ (je moet je wel even registreren). Het programmaatje heet 'textterm', je kunt het vinden door dit in het zoekscherm in te typen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:26 schreef Muis006 het volgende:
Vik, wat is dat voor programma, om te kunnen teksttelefoneren?
Dat, ja. Fijn dat niet de hele vakantie werd gehinderd door nare gedachten over je gewicht! Heeft de Mevrouw je toch nog wat geleerdquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Klinkt als een fijne vakantie, XM!.
En het valt me op dat je zo relaxt over die 2-3 kg praat die er evt zijn bijgekomen. Je hebt genoten en die kilo's raak je wel weer kwijt
.
Ik heb het gedownload maar hij doet het nog nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zie http://ndcs.org.uk/ (je moet je wel even registreren). Het programmaatje heet 'textterm', je kunt het vinden door dit in het zoekscherm in te typen.
Echt zó handig! Kan ik eindelijk zelf de huisarts bellen enzo.
Ik heb helemaal gemist wat er aan de hand is, maar als jij klaagt moet het wel echt vervelend zijn; dus:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat, ja. Fijn dat niet de hele vakantie werd gehinderd door nare gedachten over je gewicht! Heeft de Mevrouw je toch nog wat geleerd
Het ziet er naar uit dat het hier weer even wat rustiger is. Pffff
Eetlijst is nog steeds k** en niet gesport ookVanavond ga ik maar eens een zak chips leegvreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |