Ik hou wel van dit soort lijstjesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik wél goed at. Maar goed, ik eet tenminsteen hoef/wil niet meer verder afvallen
Whehe. Ik heb er ook maar 2 shirtjes bij gekocht, ze zeiden: je hebt ze als je officieel ingeschreven bent (weer even de naam niet) en zo toch nodig dus kun je net zo goed meteen goed beginnenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, keuze maken en niet meer achterom kijken!.
Hier is in Duitslandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:Tink; kermis is leuk! Waar is "hier"? Volgende week is er kermis in Volendam, maar dat is alleen 's avonds leuk
Leuk! Veel plezier, lijnen komt volgende week dan wel weerquote:
Omgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
Daph_ woon jij in Volendam?!.
Mensen, we hebben Volendammert in ons midden!.
Ja, ik zag de kermis vanmiddag! Jammer dat die heel hoge zweefmolen er niet staat, die was tóf!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Viking84 het volgende:
Oooo!!! Het is hier ook kermis, denk ik, deze week, want het is morgen Bommen Berend. Vuurwerk in de stad enzo.
Leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik zag de kermis vanmiddag! Jammer dat die heel hoge zweefmolen er niet staat, die was tóf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |