Ik wilde het vanmiddag al zeggen: ik weet echt niet wat in jouw geval verstandig is, persoonlijk zou ik toch voor de opleiding gaan omdat je dan tenminste iets te doen hebt en die stages gaan wel lukken, maar wat je ook besluit te doen, neem het besluit en kijk niet meer om. Geen 'maar wat als' of 'ik had beter'. Als je er vol voor gaat, gaat het je lukken, alleen al door een sterke motivatie. Zorg ervoor dat je er volledig achter staat en stort je op wat je gekozen hebt. Van achterom kijken heb ik nog nooit iemand gelukkig zien wordenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:18 schreef Viking84 het volgende:
Aww Chico. Ik heb vannacht ook kut geslapen vanwege studiestress
. Het was echt niet leuk spannend meer, al die onzekerheid.
En wat ook zo irritant is: ik weet elke keuze die ik maak echt zo goed te beargumenteren dat er geen spijker tussen te krijgen valt. Maar als ik toch besluit af te zien van die keuze weet ik ook de tegens van die keuze zo te beargumenteren dat er geen spijker tussen te krijgen valt. Ik had gewoon advocaat moeten worden
. Maar het nadeel daarvan is dat ik maar weinig echte 'schop onder m'n kont'-feedback krijg en iedereen alles wat ik beslis een goede keuze vindt
.
I second that. Hoofd voorover erin, ga ervoor en maak er wat vanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:25 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde het vanmiddag al zeggen: ik weet echt niet wat in jouw geval verstandig is, persoonlijk zou ik toch voor de opleiding gaan omdat je dan tenminste iets te doen hebt en die stages gaan wel lukken, maar wat je ook besluit te doen, neem het besluit en kijk niet meer om. Geen 'maar wat als' of 'ik had beter'. Als je er vol voor gaat, gaat het je lukken, alleen al door een sterke motivatie. Zorg ervoor dat je er volledig achter staat en stort je op wat je gekozen hebt. Van achterom kijken heb ik nog nooit iemand gelukkig zien worden. En zodra je het besluit hebt genomen, kan jij ook weer lekker slapen mits je stopt met twijfelen. Ik slaap vanacht ongetwijfeld als een roosje
.
Oh stoerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef P.F het volgende:
Sportieve tijden zijn aangebroken: P.Fje gaat roeienGister uitgeprobeerd, was wel leuk, en ga nu even kijken of het wat is
Spannend!
Ik ga er alleen maar meer door sporten, want heel veel drinken deed ik toch al
Ja, die schrijft alles op jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:
@Viking: zo'n schrijftolk lijkt me wel stoer! Schrijft die dan letterlijk wat er gezegd wordt, of hoe werkt dat?
Nee, keuze maken en niet meer achterom kijken!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
Als het niet leuk is kan ik altijd nog stoppen!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, keuze maken en niet meer achterom kijken!.
60.3 ! Ik ben jaloers hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP.
Bah, ik zie net mijn gewicht in het lijstje.Ik moet er toch echt weer even tegenaan.
Tja, ik ben weer jaloers op jouw lengte.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
60.3 ! Ik ben jaloers hoor.
Jeetje, over slecht gesprokenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn uiteindelijke daglijstje![]()
Daglijstje
o. boterham met dun mayo en een ei + probiotisch drankje
t. -
l. portie kibbeling met ravigottesaus
t. 4 dropjes en huis schoonmaken + waterijsje + waterijsje + bakje roomijs
d. 2 flesjes bier + 2 worsten + 10 shotjes ofzo alcohol dus + plakje kaas + 4 uitnodigingen voor feestjes aankomend weekend
Ik heb ook nergens gezegd dat ik wél goed at. Maar goed, ik eet tenminstequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jeetje, over slecht gesproken
Ik hou wel van dit soort lijstjesquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat ik wél goed at. Maar goed, ik eet tenminsteen hoef/wil niet meer verder afvallen
Whehe. Ik heb er ook maar 2 shirtjes bij gekocht, ze zeiden: je hebt ze als je officieel ingeschreven bent (weer even de naam niet) en zo toch nodig dus kun je net zo goed meteen goed beginnenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, keuze maken en niet meer achterom kijken!.
Hier is in Duitslandquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:Tink; kermis is leuk! Waar is "hier"? Volgende week is er kermis in Volendam, maar dat is alleen 's avonds leuk
Leuk! Veel plezier, lijnen komt volgende week dan wel weerquote:
Omgquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
Daph_ woon jij in Volendam?!.
Mensen, we hebben Volendammert in ons midden!.
Ja, ik zag de kermis vanmiddag! Jammer dat die heel hoge zweefmolen er niet staat, die was tóf!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Viking84 het volgende:
Oooo!!! Het is hier ook kermis, denk ik, deze week, want het is morgen Bommen Berend. Vuurwerk in de stad enzo.
Leukquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, ik zag de kermis vanmiddag! Jammer dat die heel hoge zweefmolen er niet staat, die was tóf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg, jij bent echt verslaafd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
snelle tvp vanuit het restaurant!
wat was het lekkeeeeeerrrrrrrrmaar wel veel
en PF! Roeien! Leuk he????? ik twijfel ook nog een beetje, wellicht ooit
Mr.Mo is terug
Nou, als dit niet helpt dan issut wel heel ergquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
*katernoodplan
- koffie - check
- calciumtablet - check
- water - check
- multivitamine - check
- paracetamol - check
Nog meer goede tips?Geen rauwe eieren aub.
Ik vroeger ook, maar dan met jägermeister. Nee, vandaag heb ik verschillende drankjes door elkaar gedronken. En dat is natuurlijk dom.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, als dit niet helpt dan issut wel heel erg
Maar ja, van mij moet je niks aannemen, klok zo een 0.75L wodka weg
Een vriend die dokter is zei me ooit dat je ook je bloedsuiker moet aanvullen omdat het afbreken van alcohol suiker kost en dat je daar juist hoofdpijn door krijgt. Ik weet niet of het waar is, maar het is het proberen waard.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
*katernoodplan
- koffie - check
- calciumtablet - check
- water - check
- multivitamine - check
- paracetamol - check
Nog meer goede tips?Geen rauwe eieren aub.
Haha, dat is ze inderdaad. Tijdens de meet zat ze ook steeds met haar foon te kuttenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Omg, jij bent echt verslaafd.
* Mini_rulez is net wezen sporten.
Dat klinkt goed!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor Resultaat van vandaag:
O: yoghurt
T: onbekend
L: onbekend yoghurt
s: vegen en poetsen
T: onbekend
s: vegen en poetsen
D: onbekend pizza
T: champagne![]()
Planning voor morgen:
O: yoghurt
T: broodje
L: broodje
S: handtekeningetje zetten
T: champagne![]()
T: roséport met snacks![]()
D: salades, sojaspiezen, duitse kaas van de bbq![]()
T: wijntjes
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ja, Mr.Mo bleef wel even weg en ik zat daar maar zo in mn eentjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Woeiiiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank!
Ik ga lekker met verloofdelief Pulp Fiction kijken.
Spreek jullie weer als ik niet meer in zonde leef.![]()
![]()
Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ben Pulp 'Fiction aan het kijkenmaar moet eigenlijk naar bed
Hey uniekhoorn!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Mazaru
Dus ik wil een keer tv kijken, door jullie pulp fiction, is er gvd weer reclame, en daarom kijk ik nooit tv, vreselijk!!
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon thee."quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?
Jules: What?
Vincent: Mayonnaise.
Jules: Goddamn.
Vincent: I've seen 'em do it, man. They fuckin' drown 'em in that shit..
Het is meer een danspasje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mazaru, waarom 2 stappen vooruit en dan 1 achteruit??
Cali, au oorpijn, brrr, sterkte
Doe eens lijstje posten??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is meer een danspasje.
Twee vooruit, twee achteruit.
Ik kom niet aan, maar ik raak die ene kilo ook niet kwijt.
Het is ook niet echt heel belangrijk hoor. Het is meer dat mijn spijkerbroeken nu net iets te strak zitten voor het fijne.
Op het moment is het toch nog steeds weer voor driekwartbroeken en die zitten wat wijder
Ik schat dat ik nog zo'n dikke maand de tijd heb om het er af te krijgen, dat zou moeten lukken
Waar woon je dan? Ik heb de hele avond/nacht door de stad gefietst maar niets gezienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef Syrena het volgende:
Hier is het Uitmarkt. In mijn achtertuin. Morgen Kraak en Smaak en zondag Blof en daarstraks Bassieen tussenin ook nog vanalles. The joys van wonen in het centrum
Gelukkig had mijn vader een hoop oordoppen voor me meegenomen van z'n werk.
En ik ben ineens heel misselijk en ik weet niet waarvan? Dus ik ga maar eens liggen. Trusten popjes!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik heb de hele avond/nacht door de stad gefietst maar niets gezien!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel alvast een lijstje:
O: twee boterhammen met filet A
L: drie boterhammen met filet A
Rest weet ik nog niet, moet boodschappen doen straks (er is nu dus ook niets meer in huis, vandaar dat ik alleen bovenstaande kan eten).
Volgens mij is veel eten al minder slecht als het wel allemaal gezonde dingen zijn, in plaats van dingen met heel veel vet en suiker die je lichaam zo kant en klaar de vetcellen in kan schuiven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:34 schreef Chicolate het volgende:
Veel plezier vandaag VMW!![]()
Ik heb ontbeten met een tosti en van plan de rest van de dag ook gezond te doen. Vanavond uit eten met mn ouders/broertjes in een onbeperkt wokrestaurant. Hmmm.
Planning:
O: tosti (30+)
T: Iets met fruit, denk dat ik een smoothie maak
L: Brinta/groenvoer oid
T: Crackers met pindakaas?
D: Wokken
T: -
Iets in deze richting. In elk geval geen drop of ander snoep. En tussendoor misschien een T: extra pure chocolade met sinaasappelsmaak om te vieren dat ik een baantje heb (maar dat pas als het ook daadwerkelijk gelukt is).
Ik ga voor de groentes en visquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Volgens mij is veel eten al minder slecht als het wel allemaal gezonde dingen zijn, in plaats van dingen met heel veel vet en suiker die je lichaam zo kant en klaar de vetcellen in kan schuiven.
Moet je solliciteren? Wat voor baantje?
Jeej voor Maria!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goedemorgen.
Vandaag trouwt VMW.
Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |