abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72210999
Het vorige deel: Slank #840: Lassen een labiele-trutdag in

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72211057
Ja, heb ik even de Lapo
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72211182
Tvp!!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:12:36 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72211302
@ Phaidra:

Doven en slechthorenden kunnen gebruik maken van een gebarentolk of een schrijftolk. Daarnaast is er ook zogenaamde solo-apparatuur (microfoontje voor de spreker en een ontvanger die je aan je hoorapparaat of CI bevestigt), maar dat werkt eigenlijk goed in kleine groepjes en bij hoorcolleges. In grotere groepen mis ik toch wel veel en dat is gewoon jammer. Colleges zijn leuker als je alles mee kunt krijgen .

Het schijnt trouwens wel lastig te zijn om een schrijftolk te krijgen, dus ik moet nog maar zien of het lukt.
Niet meer actief op Fok!
pi_72211349
samenvatting: ik ga niet proberen het onmogelijke te doen en heb daardoor zin om weer te beginnen maandag!

[ Bericht 75% gewijzigd door Chicolate op 27-08-2009 21:05:47 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:18:01 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72211478
Aww Chico . Ik heb vannacht ook kut geslapen vanwege studiestress . Het was echt niet leuk spannend meer, al die onzekerheid.
En wat ook zo irritant is: ik weet elke keuze die ik maak echt zo goed te beargumenteren dat er geen spijker tussen te krijgen valt. Maar als ik toch besluit af te zien van die keuze weet ik ook de tegens van die keuze zo te beargumenteren dat er geen spijker tussen te krijgen valt . Ik had gewoon advocaat moeten worden . Maar het nadeel daarvan is dat ik maar weinig echte 'schop onder m'n kont'-feedback krijg en iedereen alles wat ik beslis een goede keuze vindt .
Niet meer actief op Fok!
pi_72211492
@Viking: zo'n schrijftolk lijkt me wel stoer! Schrijft die dan letterlijk wat er gezegd wordt, of hoe werkt dat?
pi_72211712
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:18 schreef Viking84 het volgende:
Aww Chico . Ik heb vannacht ook kut geslapen vanwege studiestress . Het was echt niet leuk spannend meer, al die onzekerheid.
En wat ook zo irritant is: ik weet elke keuze die ik maak echt zo goed te beargumenteren dat er geen spijker tussen te krijgen valt. Maar als ik toch besluit af te zien van die keuze weet ik ook de tegens van die keuze zo te beargumenteren dat er geen spijker tussen te krijgen valt . Ik had gewoon advocaat moeten worden . Maar het nadeel daarvan is dat ik maar weinig echte 'schop onder m'n kont'-feedback krijg en iedereen alles wat ik beslis een goede keuze vindt .
Ik wilde het vanmiddag al zeggen: ik weet echt niet wat in jouw geval verstandig is, persoonlijk zou ik toch voor de opleiding gaan omdat je dan tenminste iets te doen hebt en die stages gaan wel lukken, maar wat je ook besluit te doen, neem het besluit en kijk niet meer om. Geen 'maar wat als' of 'ik had beter'. Als je er vol voor gaat, gaat het je lukken, alleen al door een sterke motivatie. Zorg ervoor dat je er volledig achter staat en stort je op wat je gekozen hebt. Van achterom kijken heb ik nog nooit iemand gelukkig zien worden . En zodra je het besluit hebt genomen, kan jij ook weer lekker slapen mits je stopt met twijfelen. Ik slaap vanacht ongetwijfeld als een roosje .
pi_72211936
tvp.

Succes vik, het komt vast goed allemaal .

En ik slaap ook altijd slecht bij studiestress. Bah.
pi_72212051
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wilde het vanmiddag al zeggen: ik weet echt niet wat in jouw geval verstandig is, persoonlijk zou ik toch voor de opleiding gaan omdat je dan tenminste iets te doen hebt en die stages gaan wel lukken, maar wat je ook besluit te doen, neem het besluit en kijk niet meer om. Geen 'maar wat als' of 'ik had beter'. Als je er vol voor gaat, gaat het je lukken, alleen al door een sterke motivatie. Zorg ervoor dat je er volledig achter staat en stort je op wat je gekozen hebt. Van achterom kijken heb ik nog nooit iemand gelukkig zien worden . En zodra je het besluit hebt genomen, kan jij ook weer lekker slapen mits je stopt met twijfelen. Ik slaap vanacht ongetwijfeld als een roosje .
I second that. Hoofd voorover erin, ga ervoor en maak er wat van .
pi_72212165
Sportieve tijden zijn aangebroken: P.Fje gaat roeien Gister uitgeprobeerd, was wel leuk, en ga nu even kijken of het wat is Spannend!

Ik ga er alleen maar meer door sporten, want heel veel drinken deed ik toch al
pi_72212290
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef P.F het volgende:
Sportieve tijden zijn aangebroken: P.Fje gaat roeien Gister uitgeprobeerd, was wel leuk, en ga nu even kijken of het wat is Spannend!

Ik ga er alleen maar meer door sporten, want heel veel drinken deed ik toch al
Oh stoer . Lijkt me ook wel een sport die je lang vol kan houden .
pi_72212339
Als het niet leuk is kan ik altijd nog stoppen !
pi_72212503
SIGME! Maiskolf in de magnetron?? Ik doe 'm gewoon koken Dus ik wil wel weten hoe dat moet, nuken die kolf
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:05:18 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72212877
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:
@Viking: zo'n schrijftolk lijkt me wel stoer! Schrijft die dan letterlijk wat er gezegd wordt, of hoe werkt dat?
Ja, die schrijft alles op ja .

Edit: dat scherm stond al een half uur open .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:07:00 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72212932
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
Als het niet leuk is kan ik altijd nog stoppen !
Nee, keuze maken en niet meer achterom kijken! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72212986
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

pi_72213070
TVP.
Bah, ik zie net mijn gewicht in het lijstje. Ik moet er toch echt weer even tegenaan.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72213116
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP.
Bah, ik zie net mijn gewicht in het lijstje. Ik moet er toch echt weer even tegenaan.
60.3 ! Ik ben jaloers hoor .
pi_72213134
TVP!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72213558
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

60.3 ! Ik ben jaloers hoor .
Tja, ik ben weer jaloers op jouw lengte.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:34:54 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72213951
Mijn uiteindelijke daglijstje

Daglijstje
o. boterham met dun mayo en een ei + probiotisch drankje
t. -
l. portie kibbeling met ravigottesaus
t. 4 dropjes en huis schoonmaken + waterijsje + waterijsje + bakje roomijs
d. 2 flesjes bier + 2 worsten + 10 shotjes ofzo alcohol dus + plakje kaas + 4 uitnodigingen voor feestjes aankomend weekend
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:35:52 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72213984
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn uiteindelijke daglijstje

Daglijstje
o. boterham met dun mayo en een ei + probiotisch drankje
t. -
l. portie kibbeling met ravigottesaus
t. 4 dropjes en huis schoonmaken + waterijsje + waterijsje + bakje roomijs
d. 2 flesjes bier + 2 worsten + 10 shotjes ofzo alcohol dus + plakje kaas + 4 uitnodigingen voor feestjes aankomend weekend
Jeetje, over slecht gesproken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:36:16 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72214000
Mijn daglijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: nada
L: 2,5 broodje met knakworst (Marks avondeten ingepikt )
T: ijsje
D: twee boterhammen met banaan

Ik ga nu nog een appel eten. Ik ben gewoon te hoteldebotel van alles om normaal te kunnen doen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:37:13 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72214034
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jeetje, over slecht gesproken
Ik heb ook nergens gezegd dat ik wél goed at. Maar goed, ik eet tenminste en hoef/wil niet meer verder afvallen
pi_72214039
Kom even buurten

Ben er niet zo vaak meer, probeer de pc te vermijden. Heb bijna 2 weken hoofdpijn, niet aansluitend maar wel zo'n beetje iedere dag. Pijnstillers helpen niet, dus ik mag weer naar de dokter. Ben bekaf van iedere dag dat ik iets ga doen (werken, dagje weg) dus dat is ook fijn. Oh, en vriendje heeft Pfeiffer.

Hoe gaat het hier?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:39:30 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72214115
Hapjes tijd als vriend thuis komt

-Tomaten met zout en peper en verse basilicum
- Plakjes komkommer met huzarensalade
- Augurk gewikkeld in achterham
- Gevulde eieren (ik een halve)

Gezond toch?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:41:51 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72214200
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:37 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb ook nergens gezegd dat ik wél goed at. Maar goed, ik eet tenminste en hoef/wil niet meer verder afvallen
Ik hou wel van dit soort lijstjes , bier

Daph, grote kans dat je dan ook pheiffer hebt dus, kut zeg!
pi_72214283
snelle tvp vanuit het restaurant!

wat was het lekkeeeeeerrrrrrrr maar wel veel

en PF! Roeien! Leuk he????? ik twijfel ook nog een beetje, wellicht ooit

Mr.Mo is terug
Ja doei.
pi_72214303
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:47:19 #31
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72214367
Ben bang dat ik aankomend weekend het gezond eten wel op mijn buik kan schrijven: het is hier kermis. Voor de Noord-Hollanders onder ons: het lijkt wel wat op de Warmerhuizerkermis
pi_72214561
uniekhoorn ja maargoed dan weet ik in ieder geval dat er een andere reden voor is dat ik moe ben in plaats van (of bovenop) het overgaan van student naar werknemer..

Vriendlief kreeg het verbod van de dokter om 32 uur te werken en 20 uur aan studie te besteden, dus hij gaat morgen de universiteit bellen en met z'n werk praten..

Tink; kermis is leuk! Waar is "hier"? Volgende week is er kermis in Volendam, maar dat is alleen 's avonds leuk
pi_72214652
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Whehe. Ik heb er ook maar 2 shirtjes bij gekocht, ze zeiden: je hebt ze als je officieel ingeschreven bent (weer even de naam niet) en zo toch nodig dus kun je net zo goed meteen goed beginnen !

Dus nu heb ik ook meteen sportkleding (Alleen hoorde ik van iemand anders dat die een van die shirtjes "voor de mooi" is, maar goed )
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:56:02 #34
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72214655
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:53 schreef Daph_ het volgende:Tink; kermis is leuk! Waar is "hier"? Volgende week is er kermis in Volendam, maar dat is alleen 's avonds leuk
Hier is in Duitsland
pi_72214693
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:56 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Hier is in Duitsland
Leuk! Veel plezier, lijnen komt volgende week dan wel weer Zou ervan genieten als ik jou was, volgens mij is het namelijk maar één keer per jaar kermis!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:57:55 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72214723
Daph_ woon jij in Volendam?! .

Mensen, we hebben Volendammert in ons midden! .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:57:59 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72214729
Aw Daph! Beterschaap voor jou en het vriendje!

Mn band is lek! ! Toen ik thuis kwam heb ik hem snel opgepompt maar onderweg naar de sportschule liep ie leeg waar ik bij stond Dus ik keihard fietsen en voornamelijk op t voorwiel leunen... Sport al gehad voor ik aan kwam, whehe. Gelukkig hadden ze een fietspomp bij de sportschool dus kon ik iig een stúkje naar huis fietsen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:58:20 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72214749
Oooo!!! Het is hier ook kermis, denk ik, deze week, want het is morgen Bommen Berend. Vuurwerk in de stad enzo .
Niet meer actief op Fok!
pi_72214750
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef Viking84 het volgende:
Daph_ woon jij in Volendam?! .

Mensen, we hebben Volendammert in ons midden! .
Omg Maar de gates zijn al wel weer een beetje over, niet?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:58:56 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72214771
O kut, dat betekent dat de dovenschool hier in het noorden vrij is morgen en die kan ik dus niet bellen.
Grmbl! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72214821
Vik nee ik woon in Amsterdam Maar we gingen vroegah altijd met mensen uit Monnickendam enzo naar Volendam voor de kermis. Onwijs gezellig! Van die feesttenten met muziek en verklede mensen Maandags is altijd iedereen verkleed

Thanks Maria
pi_72214832
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Viking84 het volgende:
Oooo!!! Het is hier ook kermis, denk ik, deze week, want het is morgen Bommen Berend. Vuurwerk in de stad enzo .
Ja, ik zag de kermis vanmiddag! Jammer dat die heel hoge zweefmolen er niet staat, die was tóf!
pi_72214915
Hier is het Uitmarkt. In mijn achtertuin. Morgen Kraak en Smaak en zondag Blof en daarstraks Bassie en tussenin ook nog vanalles. The joys van wonen in het centrum Gelukkig had mijn vader een hoop oordoppen voor me meegenomen van z'n werk.

En ik ben ineens heel misselijk en ik weet niet waarvan? Dus ik ga maar eens liggen. Trusten popjes!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:13:43 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72215205
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, ik zag de kermis vanmiddag! Jammer dat die heel hoge zweefmolen er niet staat, die was tóf!
Leuk .

Toen ik over de kermis van Tink las dacht ik: 'he leuk kermis! als het hier weer kermis is ga ik een lekkere suikerspin halen'
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:16:03 #45
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72215282
tvp...bedtijd voor kleine meisjes. Nog even met het vriendje keuvelen...met skype kan dat zoo heerlijk makkelijk, tis net alsof we in hetzelfde continent, of hetzelfde land zitten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_72215420
Ik duik mijn bedje in.. Fijne avond allemaal en slaap lekker voor straks

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72215491

D werd Surinaams ipv lasagne... We waren pas om 18 uur klaar bij de keukenwinkel en dat zou betekenen dat we pas rond half 8 hadden kunnen eten. Beetje te laat omdat we ook nog wat dingen in huis wilden doen ná het eten. Dus heb ik driekwart bara met kip op en nasi moksi (geloof ik). Maar we hebben wél een keuken gekocht !

Nu slapen, ik val om!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:26:42 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72215651
Ik heb een kater. Nu al.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:28:41 #49
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72215714
Uh-oh Tink

Hoera voor de kitchiiiiin Keukens zijn leuk

Trusten Daph, Syrena en Nynke!

Ik ga er ook vandoor, ik ben wederom ermee geconfronteerd dat zoetstof (in dit geval cola light) op mn hoofd slaat Twee slokken genomen en mn hoofd bonkt alle kanten op Baaibaai!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:32:03 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72215837
*katernoodplan
- koffie - check
- calciumtablet - check
- water - check
- multivitamine - check
- paracetamol - check

Nog meer goede tips? Geen rauwe eieren aub.
pi_72216464
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
snelle tvp vanuit het restaurant!

wat was het lekkeeeeeerrrrrrrr maar wel veel

en PF! Roeien! Leuk he????? ik twijfel ook nog een beetje, wellicht ooit

Mr.Mo is terug
Omg, jij bent echt verslaafd.

* Mini_rulez is net wezen sporten.
pi_72216482
wat een fijne avond
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:50:38 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72216487
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
*katernoodplan
- koffie - check
- calciumtablet - check
- water - check
- multivitamine - check
- paracetamol - check

Nou, als dit niet helpt dan issut wel heel erg
Maar ja, van mij moet je niks aannemen, klok zo een 0.75L wodka weg
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:51:53 #54
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72216537
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nou, als dit niet helpt dan issut wel heel erg
Maar ja, van mij moet je niks aannemen, klok zo een 0.75L wodka weg
Ik vroeger ook, maar dan met jägermeister. Nee, vandaag heb ik verschillende drankjes door elkaar gedronken. En dat is natuurlijk dom.
pi_72216563
Planning voor Resultaat van vandaag:
O: yoghurt
T: onbekend
L: onbekend yoghurt
s: vegen en poetsen
D: onbekend pizza
T: champagne

Planning voor morgen:
T: broodje
L: broodje
S: handtekeningetje zetten
T: roséport met snacks
D: salades, sojaspiezen, duitse kaas van de bbq
T: wijntjes
pi_72216573
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
*katernoodplan
- koffie - check
- calciumtablet - check
- water - check
- multivitamine - check
- paracetamol - check

Een vriend die dokter is zei me ooit dat je ook je bloedsuiker moet aanvullen omdat het afbreken van alcohol suiker kost en dat je daar juist hoofdpijn door krijgt. Ik weet niet of het waar is, maar het is het proberen waard.

Hellup, mijn laptop doet raar met leestekens. Net had mijn smiley nog een vorkje.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:53:48 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72216598
Goed plan mini! Ik pak even wat chocolade.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:54:33 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72216627
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Haha, dat is ze inderdaad. Tijdens de meet zat ze ook steeds met haar foon te kutten .

Ik had vanochtend dus Marks iPhone mee. iPhone was vanochtend nog bijna vol en toen ik thuis kwam was 'ie leeg . Dus ik moet m'n mond houden .

Ik ga ook slapen. Als het lukt. Er gaat zoveel om in mijn hoofdje .

Trusten! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72216731
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor Resultaat van vandaag:
L: onbekend yoghurt
D: onbekend pizza

Planning voor morgen:
T: broodje
L: broodje
S: handtekeningetje zetten
T: roséport met snacks
D: salades, sojaspiezen, duitse kaas van de bbq
T: wijntjes
Dat klinkt goed! Heel veel plezier morgen!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:58:09 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72216750
quote:

[..]

sporten

nu * uniekhoorn nog

Klinkt heerlijk MoBlo
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:58:39 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72216766
Ohja! Slaap lekker vmw! Je laatste nacht als ongetrouwde vrouw!
pi_72216808
quote:

[..]

Nou ja, Mr.Mo bleef wel even weg en ik zat daar maar zo in mn eentje
Ja doei.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:00:01 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72216817
Fijne dag morgen VMW, geniet ervan
En daarna weer een beetje meer eten he!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:01:40 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72216872
Ben Pulp 'Fiction aan het kijken maar moet eigenlijk naar bed
pi_72216935
Dank!
Ik ga lekker met verloofdelief Pulp Fiction kijken.
Spreek jullie weer als ik niet meer in zonde leef.

pi_72216980
Veel plezier morgen VMW!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:07:17 #67
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72217047
Ik wil er maar 1 kilo af hebben. Maar het gaat steeds een onsje er af, onsje er bij, twee ons er af, twee ons er bij.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:08:25 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72217085
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank!
Ik ga lekker met verloofdelief Pulp Fiction kijken.
Spreek jullie weer als ik niet meer in zonde leef.

Woeiii . Veel plezier .

Ik snapte je opmerking niet trouwens . Nu wel .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:09:23 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72217116
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ben Pulp 'Fiction aan het kijken maar moet eigenlijk naar bed
Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?
Jules: What?
Vincent: Mayonnaise.
Jules: Goddamn.
Vincent: I've seen 'em do it, man. They fuckin' drown 'em in that shit.

.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:12:32 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72217230
Hey Mazaru

Dus ik wil een keer tv kijken, door jullie pulp fiction, is er gvd weer reclame, en daarom kijk ik nooit tv, vreselijk!!
pi_72217338
Hoi en dag
Ik ga zo naar bed, heb net (oa) een zak zure matten leeggegeten Er zijn nu ook mixzakjes van Venco, Salmiak en Mint (of ze zijn er al jaaaren en ik zie ze nu pas staan bij het tankstation). Die zijn ook heel erg gevaarlijk voor mij.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:19:19 #72
38396 mazaru
pi_72217463
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Mazaru

Dus ik wil een keer tv kijken, door jullie pulp fiction, is er gvd weer reclame, en daarom kijk ik nooit tv, vreselijk!!
Hey uniekhoorn!

Ik kijk ook nooit films via de reguliere zenders, als er reclame komt ga ik zappen en dan vergeet ik dat ik naar een film zat te kijken
pi_72217870
welterusten iedereen
Ja doei.
pi_72218494
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?
Jules: What?
Vincent: Mayonnaise.
Jules: Goddamn.
Vincent: I've seen 'em do it, man. They fuckin' drown 'em in that shit.

.
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon thee."
pi_72218580
Fijne dag morgen VMW!!!!
pi_72218796
Oja heb het wel gelezen maar nog niet iedereen bedankt voor de inbreng over mijn zoen-probleem gisteravond.... ben er al een stuk zekerder van dat het niet aan mij ligt Dus bij deze

Ik ben trouwens net weer wakker... was vroeg naar bed gegaan met een paracetamol want had oorpijn.... maar ben alweer wakker met 2 keer zo erge oorpijn en koorts.... jeej ontsteking.... morgenvroeg gelijk maar even oordruppels halen ofzo
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:28:57 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72218988
Mazaru, waarom 2 stappen vooruit en dan 1 achteruit??

Cali, au oorpijn, brrr, sterkte
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:35:44 #78
38396 mazaru
pi_72219124
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mazaru, waarom 2 stappen vooruit en dan 1 achteruit??

Cali, au oorpijn, brrr, sterkte
Het is meer een danspasje.
Twee vooruit, twee achteruit.
Ik kom niet aan, maar ik raak die ene kilo ook niet kwijt.
Het is ook niet echt heel belangrijk hoor. Het is meer dat mijn spijkerbroeken nu net iets te strak zitten voor het fijne.
Op het moment is het toch nog steeds weer voor driekwartbroeken en die zitten wat wijder
Ik schat dat ik nog zo'n dikke maand de tijd heb om het er af te krijgen, dat zou moeten lukken
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:37:21 #79
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72219155
Geniet er van, VMW
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:01:34 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72219526
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:35 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het is meer een danspasje.
Twee vooruit, twee achteruit.
Ik kom niet aan, maar ik raak die ene kilo ook niet kwijt.
Het is ook niet echt heel belangrijk hoor. Het is meer dat mijn spijkerbroeken nu net iets te strak zitten voor het fijne.
Op het moment is het toch nog steeds weer voor driekwartbroeken en die zitten wat wijder
Ik schat dat ik nog zo'n dikke maand de tijd heb om het er af te krijgen, dat zou moeten lukken
Doe eens lijstje posten??
Hey maar je rookt niet
pi_72219729
dankje uniek blijkbaar is er een nachtapotheek en wel hier in de buurt.... ef snel op en neer gegaan
pi_72220435
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef Syrena het volgende:
Hier is het Uitmarkt. In mijn achtertuin. Morgen Kraak en Smaak en zondag Blof en daarstraks Bassie en tussenin ook nog vanalles. The joys van wonen in het centrum Gelukkig had mijn vader een hoop oordoppen voor me meegenomen van z'n werk.

En ik ben ineens heel misselijk en ik weet niet waarvan? Dus ik ga maar eens liggen. Trusten popjes!
Waar woon je dan? Ik heb de hele avond/nacht door de stad gefietst maar niets gezien !!
pi_72220442
Vandaag gaat vmw trouwen
pi_72221207
Een heel fijne dag toegewenst, VMW! . Geniet ervan!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:23:17 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72221228
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 03:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Waar woon je dan? Ik heb de hele avond/nacht door de stad gefietst maar niets gezien !!
Andere steden hebben ook een uitmarkt PF
pi_72221893
Fijne dag vmw !

Ik ga me zo wegen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel alvast een lijstje:
O: twee boterhammen met filet A
L: drie boterhammen met filet A

Rest weet ik nog niet, moet boodschappen doen straks (er is nu dus ook niets meer in huis, vandaar dat ik alleen bovenstaande kan eten ).
  Vis een optie? vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:29:46 #87
70532 loveli
N
pi_72222064
Hoop dat ik nog op tijd ben om vmw een geweldige dag te wensen!
crap in = crap out
pi_72222133
Veel plezier VMW!
Ja doei.
pi_72222248
wat moblo zegt
pi_72222353
+ 0.4 kilo helaas, maar ik denk dat het is omdat ik ongesteld moet worden. Maandag maar weer wegen dus, en niet snacken in het weekend.
pi_72222622
Een superfijne dag gewenst VMW!!

Ik ga straks in de stad eten met vriendinnen
pi_72223490
Veel plezier vandaag VMW!

Ik heb ontbeten met een tosti en van plan de rest van de dag ook gezond te doen. Vanavond uit eten met mn ouders/broertjes in een onbeperkt wokrestaurant. Hmmm.

Planning:
O: tosti (30+)
T: Iets met fruit, denk dat ik een smoothie maak
L: Brinta/groenvoer oid
T: Crackers met pindakaas?
D: Wokken
T: -

Iets in deze richting. In elk geval geen drop of ander snoep. En tussendoor misschien een T: extra pure chocolade met sinaasappelsmaak om te vieren dat ik een baantje heb (maar dat pas als het ook daadwerkelijk gelukt is).
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:34:12 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72223494
Veel plezier, VMW!

Beterschap, Cali!

Balen PPP! Maar ja, ongesteldheid doet altijd stomme dingen met je lichaam ja Zou pas weer wegen als het een paar dagen voorbij is

En ik weet dat ik had gezegd dat ik niet meer ging jubelen om iedere halve kilo die eraf is, maar nu mag ik want er was vanochtend 0.8 af Ik ga er maar gewoon niet van uit dat het er allemaal af blíjft, maar toch: yay! Want het is zo'n tijd geleden dat ik 70,5 woog En volgens mn wiiiiii heb ik nu gezond BMI, for what it's worth
*kleine jubel* dus
pi_72223659
Goed zo Maria . Ik ga gewoon keihard voor je juichen, want er zit beweging in dus je lijf is ermee bezig! En hey, gezond BMI is toch wel een klein beetje een mijlpaal .
pi_72223672
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:34 schreef Chicolate het volgende:
Veel plezier vandaag VMW!

Ik heb ontbeten met een tosti en van plan de rest van de dag ook gezond te doen. Vanavond uit eten met mn ouders/broertjes in een onbeperkt wokrestaurant. Hmmm.

Planning:
O: tosti (30+)
T: Iets met fruit, denk dat ik een smoothie maak
L: Brinta/groenvoer oid
T: Crackers met pindakaas?
D: Wokken
T: -

Iets in deze richting. In elk geval geen drop of ander snoep. En tussendoor misschien een T: extra pure chocolade met sinaasappelsmaak om te vieren dat ik een baantje heb (maar dat pas als het ook daadwerkelijk gelukt is).
Volgens mij is veel eten al minder slecht als het wel allemaal gezonde dingen zijn, in plaats van dingen met heel veel vet en suiker die je lichaam zo kant en klaar de vetcellen in kan schuiven.
Moet je solliciteren? Wat voor baantje?

Jeej voor Maria!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:43:09 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72223744
Tenk joeee! Jij bent ook goed bezig, Chico! *clappity clappity* Wokken kan volgens mij ook best gezond zijn Lots of veggies, olie ipv boter en als je easy on the saus gaat al helemaal! Dus ik vind je lijstje tof

Wat betreft mijlpalen: ik ben er blij mee! Ik probeer alleen niet té veel waarde eraan te hechten, want ik heb nu bmi van 24,98 ofzo en ik wil niet dat ik te teleurgesteld ben als ik er ineens met een paar gram weer bóven zit

En wats met de bijbaan? wie wat waar waarom?
pi_72223961
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Volgens mij is veel eten al minder slecht als het wel allemaal gezonde dingen zijn, in plaats van dingen met heel veel vet en suiker die je lichaam zo kant en klaar de vetcellen in kan schuiven.
Moet je solliciteren? Wat voor baantje?

Jeej voor Maria!
Ik ga voor de groentes en vis . En ach, ik zit na 1 bord toch wel vol tegenwoordig dus zoveel zal het niet zijn .

Je hebt PM . Maar ja, ik ga vanmiddag solliciteren voor een baantje in het middelbare onderwijs.
pi_72224076
fijn weekend allen! Ik ben op weg naar Luxemburg!
Ja doei.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:12:49 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72224447
Even tussen spoilers ivm herkenbaarheid :
SPOILER
En goedemorgen .

Vandaag trouwt VMW .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:23:51 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72224744
Veel plezier, Mo!

En woei, da's al snel, dat je een uitnodiging hebt, Vikkert! Klinkt allemaal erg positief.

En mwehehe ik zit op 70.3, dus totaal 1 kilo eraf wc's ftw!
pi_72225263
VMW! Ik ben rijkelijk laat, je bent nu al zowat getrouwd, maar: fijne dag

Mariaaa, het lijkt dus echt wat omlaag te gaan! Bij mij is 't ook een golfbeweging, mijn gewicht, maar als zowel het hoogste als het laagste punt langzaam omlaag gaan, noem ik dat afvallen
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:14:28 #102
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72226073
Ik jubel even mee met Maria Je bent zo goed bezig met Zumba enzo, dat je zelfs met een 'ongezond BMI' waarschijnlijk een stuk gezonder bezig bent dan de gemiddelde Nederlander

En leuk Vik, fijn dat je toch een soort van back-up hebt alvast

Tink, heeft het pakket preventieve maatregelen ook een beetje gewerkt?

Ik ben ook even helemaal blij Definitieve programma van de klinische modules (= vervanging interne stage) binnengekregen en ondanks dat het een rotwerk is om dat allemaal in je agenda te zetten , heb ik er héél veel zin in, allemaal onderwerpen/bezoeken die ik superinteressant vind.

Lijstje
O: 2 weetabix met melk
L: pasta met courgetteroomsaus en erwtjes
T: 2 sinaasappels
D: iets uit de frituur
T: cake, haring, borrelhapjes, wie zal het zeggen (familiereünie)

Ik vind halfvolle crème fraîche niet zo'n succes trouwens Maar toch is de pasta lekker.
pi_72226101
Ik ben ook weer veel te laat maar ik wens je wel een hele fijne dag toe VMW!
@Maria: Fijn dat het zo goed gaat!

Ik ben ongesteld-af, en gelijk 2 centimeter van mijn taille kwijt, wieee
Lijstje van gister nog:

O: melk met allbran
L: mijn moeders courgettesoep + twee volkorencrackers met tomaat en een beetje mayo
T: banaan
D: aardappels, biefstuk en sperziebonen
T: een raket en een kop koffie (met melk en suiker)
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:28:52 #104
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72226450
Way to go SiTu (met je modules!) en SDB (-2 cm, kick aaaass!)

En tenk joe allemaal *positiviteitsboost*
CF: ja misschien moet ik maar met gemiddeldes gaan werken, hehe
pi_72226566
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:14 schreef SiTu het volgende:
Ik vind halfvolle crème fraîche niet zo'n succes trouwens Maar toch is de pasta lekker.
Beter neem je minder, en gewoon volle. Light bevat minder vet, gelatine en een aantal stabilisatoren. Betekent ook dat het dun wordt als je het verhit En het smaakt gewoon minder.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:40:16 #106
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72226741
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Beter neem je minder, en gewoon volle. Light bevat minder vet, gelatine en een aantal stabilisatoren. Betekent ook dat het dun wordt als je het verhit En het smaakt gewoon minder.
Ja, dat was ik voortaan ook van plan, vooral dat dun worden is stom, doei goede saus.
Het was meer dat ik dan een idee had van de hoeveelheid kcal bij het avondeten (verder houd ik het nooit zo bij, maar bij avondeten zijn de verschillen vaak vrij groot), want dit stond in het recept. Maar niet voor herhaling vatbaar dus.
pi_72226994
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 08:23 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Andere steden hebben ook een uitmarkt PF
O dat wist ik niet ! Ik zag wel allemaal vlaggen hangen in Amsterdam van de Uitmarkt, vandaar !
pi_72227128
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 03:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Sittard heeft dit jaar ook een Uitmarkt Voor het eerst. Maar ik las net in de krant dat wat ik gisteren hoorde te maken had met de intro van de studenten, dat heeft met elkaar te maken ofzo.
pi_72227209
Boah, vanmorgen vanilleyoghurt als O genomen (geen zin in de Aldi-pap). En nu heb ik HONGERRR na mijn boterhamz en zin om naar de automaat te lopen voor chocolade

Volgende week meng ik de Aldi wel met de Brinta, dan is het niet zo papperig en hou ik de chocomonsters onder controle. Is het plan.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:06:48 #110
38396 mazaru
pi_72227506
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 01:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Doe eens lijstje posten??
Hey maar je rookt niet
Zo is dat! Niet roken is fijn!

Maar dit letten op mijn gewicht is ook een hele nieuwe ervaring voor me. Ik moest altijd opletten dat ik niet te mager werd.
Nu kwam ik ineens 6,5 kilo aan door niet te roken.
3,5 kilo heb ik er weer afgekregen, maar die laatste kilo wil niet

Vanmorgen ontbeten met 2 koppen koffie en 1 boterham met smeerkaas.
Om 11 uur een bak koffie.
Nu net klaar met het middageten.
1 glas magere melk en 2 boterhammen met tomaat.
Vanavond eet ik zelfgemaakte bami.
Daarna neem ik weer een kopje koffie.
Dan ga ik om een uur of acht, een half uurtje tot drie kwartier met de WII fit spelen.
Dan rond een uur of 9, half 10 neem ik nog een bordje met een paar stukjes oude kaas en een glaasje wijn.

En voor de rest drink ik heel veel water.
Een mager lijstje, maar ik ben nooit een grote eter geweest
pi_72227696
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel plezier, VMW!

Beterschap, Cali!

Balen PPP! Maar ja, ongesteldheid doet altijd stomme dingen met je lichaam ja Zou pas weer wegen als het een paar dagen voorbij is

En ik weet dat ik had gezegd dat ik niet meer ging jubelen om iedere halve kilo die eraf is, maar nu mag ik want er was vanochtend 0.8 af Ik ga er maar gewoon niet van uit dat het er allemaal af blíjft, maar toch: yay! Want het is zo'n tijd geleden dat ik 70,5 woog En volgens mn wiiiiii heb ik nu gezond BMI, for what it's worth
*kleine jubel* dus
Hurray! En idd, ik ga me maandag weer wegen - als ik dan nog niet ongesteld ben, ben ik waarschijnlijk zwanger dus dan maakt het ook niet meer uit . Nee serieus, ik word het waarschijnlijk morgen, dus dan moet het maandag weer in orde zijn qua gewicht. En heb nu vooral zin in gezonde dingetjes gelukkig, dus het moet wel goed komen met het weekend .
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:13:28 #112
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72227760
Da's idd best wel weinig Mazaru!
Wel goed dat je er al 3,5 kilo af gekregen hebt!

Hoeveel kcal denk je dat je binnenkrijgt?
En hoeveel moet je minimaal binnenkrijgen met jouw gewicht/lengte?
(kun je hier berekenen: http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.asp )
pi_72227816
Even een vraagje.

Ik ontbijt meestal met vanilleyoghurt met iets er in (muesli, cruesli, special K enzovoort), maar heb nu wel eens zin in wat anders, maar geen brood. Wat eten jullie hier 's ochtends dat goed slankverantwoord is? Iets van crackers ofzo? En wat er dan op? Want ik zou daar snel kaas op doen, maar dat is weer niet zo gezond natuurlijk.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:18:19 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72227977
PPP: een bepaalde soort muesli van de AH heeft maar 3.0 gram suiker per 100 gram zag ik laatst!
Verder schijnt Brinta goed te zijn, en weetabix. Of twee gekookte eitjes (al dan niet op brood of crackers).
pi_72228194
PPP: wat Maria zegt en verder magere kwark met vers fruit, crackers met pindakaas/kipfilet/ander mager vlees oid.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:26:41 #116
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72228317
Lijst:
O: boterham achterham, beschuit met appelstroop, glas chocomelk
T's (let op) in de winkel vol met hapjes: Stukje oranjekoek met slagroom, 2 stukje javaanse gehaktdingen?, 2 stukje kipfilet, 1 stukje uigehakt, toastje met gorgonzola..
Hey het is gratis
L: maispistoletje met achterham,appel
T: bokje choco
T: nectarine
T: paar druiven
D: gekookte bloemkool, 150 gram varkenshaas, komkommersalade
T: Bakje Croky bolognesechips
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:54:34 #117
38396 mazaru
pi_72229642
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's idd best wel weinig Mazaru!
Wel goed dat je er al 3,5 kilo af gekregen hebt!

Hoeveel kcal denk je dat je binnenkrijgt?
En hoeveel moet je minimaal binnenkrijgen met jouw gewicht/lengte?
(kun je hier berekenen: http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.asp )
Volgens die tabel zou ik 1215 kcal verbruiken per dag in rust.
En moet ik 1701 kcal binnen krijgen om mijn gewicht op hetzelfde peil te houden.
Als ik het ruim bereken op deze site: http://www.calorieteller.nl/iframeteller.php
Dan gebruik ik ongeveer 1595 kcal per dag.
Volgens mij zit ik dus op de goede weg.
Ik ga maar even een stukje fietsen nu
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:55:45 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72229698
Oh kick ass jij bent natuurlijk vast al best slank en niet zo lang ook zeker?
Ik heb niks gezegd!

pi_72229806
Lijst:

O: geroosterd brood met 30+ kaas
L: 4 crackers met filet A.
T: appel
S: hardlopen
T:wodka/katjang
D: weet nog niet want ga naar de film en heb daarom geen tijd om uitgebreid te koken. Dus óf ik bak snel een eitje voor op brood, óf ik ren naar de Appie voor een stoommaaltijd.
Ik denk het laatste, want de katjang is ook op en bovendien: als ik een ei bak dan heb ik 0 groenten op vandaag.......
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:36:40 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72231099
Had gisteren de stoommaaltijd met gamba's, vond het wel lekker:Y
pi_72231240
Ook ff een lijstje tussn het herinrichten van mn kamer door

O: yoghurt met 2 lepels muesli
T: activia en plakje ontbijtkoek
L: 2 boterhammen sandwichspread/tomaat, beker optimel
D: spinazie/feta ovenschotel met gehakt en cherrytomaatjes uit een pakkie
T: ws nog wel iets lekkers bij mn ouders maar ik probeer van niet
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:42:59 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72231282
Ook een lijstje Wat zijn we OT met zn allen

O: soort volkorenbroodtosti
L: twee sneetjes met twee gekookte eitjes
T: halve perzikjes (op sap)
T: overgebleven maiskolf
D: gehaktbal met sperziebonen
T: misschien iets bij de bios
pi_72231786
Hee. enlighten me eens over die stoommaaltijden, want ik ben een Appie-hatert maar het klinkt wel lekker. En snel. Ik moet nu steeds spullen wegggooien omdat ik de helft van de tijd niet thuis eet

Zoals vandaag broccoli. Hoewel we pas om 18.30 gaan eten. Hm.
pi_72232107
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:02 schreef Syrena het volgende:
Hee. enlighten me eens over die stoommaaltijden, want ik ben een Appie-hatert maar het klinkt wel lekker. En snel. Ik moet nu steeds spullen wegggooien omdat ik de helft van de tijd niet thuis eet

Zoals vandaag broccoli. Hoewel we pas om 18.30 gaan eten. Hm.
Nou die stoommaaltijden heb je in allerlei varianten, in de meeste soorten zit een aardige portie groenten en ik vind er een paar goed te doen. Er zit 450 gram in zo'n maaltijd en de cals varieren nogal, maar reken op ±500 cal. per maaltijd. Prima voor als je weinig tijd hebt, of echt geen zin hebt om te koken. Je gooit ze dus zo de magnetron in, zonder gaatjesprikken en dan een minuut of 7 later: *Ping* klaar!!
Kost iets van 4 euro dacht ik.
pi_72232231
Ik heb nog nooit zo een stoommaaltijd op!

Geitenkaas/appel maaltijd salade is ook goed te doen!
pi_72232436
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP: een bepaalde soort muesli van de AH heeft maar 3.0 gram suiker per 100 gram zag ik laatst!
Verder schijnt Brinta goed te zijn, en weetabix. Of twee gekookte eitjes (al dan niet op brood of crackers).
Ik zie wel vaker mensen eitjes eten hier, maar daar mag je er toch ook niet te veel van, dus dat is dan toch ook niet goed om elke dag te doen? Of is dat alweer achterhaald?
pi_72232637
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef P.F het volgende:

Was dat niet die met meer dan 700 kcal? Ik kan me herinneren dat ik ooit onderweg moest eten en een maaltijdsalade ging halen om gezond te doen, maar dat ik er haast geen kon vinden waar niet teveel kcals in zaten. Nogal frustrerend.
Als ik dan toch te veel kcals binnenkrijg gun ik mezelf liever een keertje een Whopper.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:31:07 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72232716
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef P.F het volgende:

Inderdaad! Als je de zongedroogde tomaatjes eruit vist .

Ik moet steeds aan VMW denken vandaag . Ze heeft wel mooi weer! (in Groningen is het tenminste mooi weer).

Ik heb een programmaatje op mijn laptop gezet waarmee ik kan teksttelefoneren . Dan heb ik geen losse teksttelefoon nodig. Die dingen kosten zomaar 1000 euro en zien er ook nog eens niet uit (ik zou hem wel vergoed krijgen, maar toch). Helaas is het telefoneren vanuit ons huis nogal duur (we hebben een cheap ass abo omdat we toch alleen maar internetten), dus ik ga maandag en dinsdag naar mijn ouders om van daar uit de scholen te bellen. Echt zo fijn dat ik dat zelf kan gaan doen! . Zelfstandigheid ftw .

Verder is alles dicht in Groningen ivm Bommen Berend, dus ik kon nergens een gewaarmerkte kopie van mijn diploma en cijferlijst regelen . Gelukkig mag ik een gewone kopie opsturen van Windesheim .

Ik ben langzaam aan het ontstressen, want er is steeds meer geregeld... Nu alleen de stageplek nog, maar daar heb ik ook wel vertrouwen in . Ik heb m'n zus gevraagd of ik dinsdag bij haar mag logeren, aangezien ik dinsdagavond en woensdagmiddag in Amersfoort moet zijn, maar het zou best kunnen dat ik komende week ook nog naar Amsterdam en Utrecht moet voor stagegesprekken. Echt zo handig hè om in het noorden te wonen . Heb de stadscamping ook alvast gecontacteerd om te vragen of ze plek hebben en zulks .
Niet meer actief op Fok!
pi_72232845
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Was dat niet die met meer dan 700 kcal? Ik kan me herinneren dat ik ooit onderweg moest eten en een maaltijdsalade ging halen om gezond te doen, maar dat ik er haast geen kon vinden waar niet teveel kcals in zaten. Nogal frustrerend.
Als ik dan toch te veel kcals binnenkrijg gun ik mezelf liever een keertje een Whopper.
Die maaltijdsalades, daar zitten idd. wel veel cals. in. Maar toch ook wel iets meer voedingstoffen dan in ee whopper. Denk ik.

Maar die salades laat ik sws altijd links liggen, een salade heb ik zo zelf in elkaar gedraaid. Bovendien vind ik iets warms toch wel lekker 's avonds...
pi_72232928
Bij de maaltijdsalades pluk ik de aardappelen/pasta er altijd uit, helft van de saus etc ... dan blijft er wel een normaal maal over .

Bah het regent en ik moet naar de stad/bruna.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:38:17 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72232978
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Die maaltijdsalades, daar zitten idd. wel veel cals. in. Maar toch ook wel iets meer voedingstoffen dan in ee whopper. Denk ik.

Maar die salades laat ik sws altijd links liggen, een salade heb ik zo zelf in elkaar gedraaid. Bovendien vind ik iets warms toch wel lekker 's avonds...
Ik vind mijn eigen salades ook het lekkerst .
Niet meer actief op Fok!
pi_72233020
Ik deel zo een salade meestal, en ik eet de pasta niet op.. Hm....
pi_72233046
Ik vind dat gevoel van bijna over je nek gaan door ze zongedroogde tomaatjes/oude koude pasta/geitenkaas en toch wel een hele lekkere walnoten/dressing/geitenkaas smaak altijd weer een hele beleving om op te eten En dan tussendoor nog harde stukken appel en komkommer voor het contrast..
pi_72233303
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:40 schreef P.F het volgende:
Ik vind dat gevoel van bijna over je nek gaan door ze zongedroogde tomaatjes/oude koude pasta/geitenkaas en toch wel een hele lekkere walnoten/dressing/geitenkaas smaak altijd weer een hele beleving om op te eten En dan tussendoor nog harde stukken appel en komkommer voor het contrast..

Iieeeeuuuwww!!! Jij maakt het nóg aanlokkelijker dan het al was!!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:56:46 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72233544
Ruzie met het vriendje, baah
Kennelijk doe ik teveel moeite voor het avondeten? Meneer vind het stom dat ik zijn suggesties vaak 'te saai' vind. Geez. altijd komt ie aan met AVG of hamburgers of zo. En we eten de laatste tijd vaak genoeg vlees + veggies, omdat dat makkelijk is en hij dat lekker vindt :/
Maar kennelijk vind ie het vervelend als ik, als hij zegt zin te hebben in weetikveel, kip ofzo, niet een kipfilet bak en op zn bord mieter, maar probeer er iets speciaals van te maken "het is niet speciaal genoeg voor je", WTF! Echt! Ik doe mn best om, als ik er tijd voor heb, iets speciaals te maken voor het avondeten, en dan krijg ik dit gebitch over me heen

Nou leuk!
pi_72233711
Ahw Maria, mijn vent heeft soms ook van die kuren. De eikels
pi_72233763
Oh Maria, de geneugten van het samenwonen
Flauw he, sorry

Je vindt het toch gewoon ook fijn om te koken? Ik snap best dat je dan geen voldoening haalt uit AVG. I
Ik kookte toen T hier woonde wel vaak AVG, omdat hij vrij weinig lust, en ik geen zin had om een recept uit te proberen wat dan mislukt of wat hij niet lust (remember het risotto-experiment ). En als ik thuiskom wil ik binnen 10-15 minuten ETEN anders ga ik aan de koek en snoep

En de concurrentie met de kookkunsten van mijn moeder en de zijne kon ik sowieso niet aan
pi_72233770
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kennelijk doe ik teveel moeite voor het avondeten? Meneer vind het stom dat ik zijn suggesties vaak 'te saai' vind. Geez. altijd komt ie aan met AVG of hamburgers of zo. En we eten de laatste tijd vaak genoeg vlees + veggies, omdat dat makkelijk is en hij dat lekker vindt :/
Maar kennelijk vind ie het vervelend als ik, als hij zegt zin te hebben in weetikveel, kip ofzo, niet een kipfilet bak en op zn bord mieter, maar probeer er iets speciaals van te maken "het is niet speciaal genoeg voor je", WTF! Echt! Ik doe mn best om, als ik er tijd voor heb, iets speciaals te maken voor het avondeten, en dan krijg ik dit gebitch over me heen

Nou leuk!
Huh? Maar jij kookt toch altijd? Of bedoelt hij dat als hij honger heeft dat hij zo snel mogelijk wil eten? Dan kun je misschien in een keer meer koken en dan invriezen?

Vervelend
pi_72233845
Overigens kreeg ik never commentaar op m'n koken. Ja, op 't end, toen had ik de schilletjes om de luie-oven-aardappels laten zitten. Niet iedereen vindt dat lekker.
pi_72233874
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Tuurlijk, een Whopper is natuurlijk nog ongezonder maar ook veel lekkerder. Zo'n salade is meer viezer dan dat het gezonder is, of zo.
pi_72233901
Ik kook eigenlijk nooit (meer) !
Maar als de vaatwasser er is (aansluiting is er net een week ) dan wel, denk ik

Vaak ga ik even bij m'n ouders eten om ze te zien, zoals vanavond.. Of... Ben ik in de stad en ga ik niet helemaal naar huis (uur reistijd heen/terug.. en dan nog iets bedenken.. en dan maken.. en dan afwassen.. pfff... en dan weer terug.. is alle tijd op!) en dan heb ik NU honger dus ga ik wat halen.

Of als ik toch thuis kom dan weten m'n huisgenootjes wel dat ik sowieso wel op wil eten wat er teveel is En iedereen kookt altijd te veel !

En bij vriendje kookt hij meestal.. Want hij wil graag iets met bruinen bonen (ieuw?), groente uit een potje/blik (ieuw), ananas? rijst? Of iets oosters-vegetarisch (zo een stappenplan van de albert heyn..)

En daar haal ik ook nooit zo veel voldoening uit en hij is altijd heel blij als hij lekker heeft gekookt dus dat gun ik hem wel !

Ik vind koken alleen leuk met veel mensen en een eettafel en zo !
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:08:24 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72233905
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:02 schreef ColdFeet het volgende:
Ahw Maria, mijn vent heeft soms ook van die kuren. De eikels
Ja ik vind het heel frustrerend! Verwacht ie nou van me dat ik aan hem kan ruiken wanneer ie wil dat ik moeite doe en wanneer ie gewoon een stuk vlees op zn bord wil? "je kan het vragen". Ja ammehoela! Je kan ook gewoon duidelijk zeggen wat je wilt, vooral als het een uitzondering is op het gebruikelijke 'ik heb geen idee wat we moeten eten vandaag'.

Grrrrrr!!!
pi_72233919
Maaltijdsalades overigens: baaaaah. Ik had er een keer een gekocht en toen goeide ik alles wat ik viezig vond eruit en toen had ik nog maar twee blaadjes sla en een zakje kaas over
pi_72233942
Hier hadden we wel boodschappen-halen discussies. Hij wilde namelijk wel mee. Maar dat zag ik dus echt niet zitten, de paar keer dat we samen boodschappen deden racete hij door de winkel met het karretje (ik wil altijd overal kijken OP MIJN GEMAK) en hij mikte me veel te veel dure zooi in de kar. Maar als ik dan vroeg wat we van groenten zouden eten deze week kreeg ik geen antwoord

En dan mag je niet meer mee van mij Wat ben ik toch een kreng als het om budgetbewaking gaat
pi_72233968
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

Nou leuk!

Zo is de mijne ook hoor. Geen zin om erover na te denken en het boeit hem niet dat ik geen zin heb in zijn saaie suggesties (alweer hamburgers idd) want hij vindt het wel goed genoeg en anders verzin ik zelf maar wat. Dat ik bij het kiezen van het avondeten wel rekening houd met zijn smaak is blijkbaar mijn tekortkoming.
pi_72233980
Die van mij wil altijd om 21:55 boodschappen doen.. Zooo irritant ! Ik ga gewoon niet meer mee
pi_72234010
Hm die van jullie sneaken niet stiekem naar de Mac tussen de middag om dat bij het maken van het avondeten glashard te zeggen "Ik heb niet zo'n honger"?

En dan bij het thuiskomen stiekem de bewijzen beneden in de openbare prullenbak gooien
pi_72234061
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:12 schreef Syrena het volgende:
Hm die van jullie sneaken niet stiekem naar de Mac tussen de middag om dat bij het maken van het avondeten glashard te zeggen "Ik heb niet zo'n honger"?

En dan bij het thuiskomen stiekem de bewijzen beneden in de openbare prullenbak gooien
De Mac niet, maar hij gaat wel altijd Sultana's enzo lopen eten als ik sta te koken en net als het eten op tafel komt ineens nog allerlei andere dingen doen zodat het koud wordt. Daar doe je dan al die moeite voor.
pi_72234158
Als ik bij het maken van het weekmenu vraag om suggesties komt 'ie standaard met: iets met kip, iets met spinazie, en iets met rijst. Ja, dat zijn inderdaad hele maaltijden, bedankt voor het meedenken. .

Lekker blijven koken hoor Maria! Je hebt er zo'n plezier in! Hij zou juist hartstikke blij moeten zijn dat je die moeite doet!
pi_72234171
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

De Mac niet, maar hij gaat wel altijd Sultana's enzo lopen eten als ik sta te koken en net als het eten op tafel komt ineens nog allerlei andere dingen doen zodat het koud wordt. Daar doe je dan al die moeite voor.
Het was toeval dat ik net aan kwam fietsen toen ik hem wat zag weggooien beneden (hij kwam van zijn werk). Ik BETRAPT roepen, had niet eens gezien wat het was, pas na het "geen honger" bleek het Mac te zijn geweest. Geen idee trouwens of hij dat vaker deed, het zijn niet mijn dichtslibbende aders en ophopend buikvet

Verder kwam ie meteen als het klaar was en wilde ook altijd meehelpen, maar daar werd ik kribbig van, omdat je dan je eigen ding staat te doen en dan nog aanwijzingen moet geven aan iemand anders.
pi_72234186
Ik woon niet samen hè !

Bij de Mac heb je nu een Chicken Chilli Wrap! Die is echt lekker!
Hij smaakt
1. naar echte kip!
2. Het zoetzure sausje + verse komkommer is echt lekker!
3. Hij is maar 1,75

Maar je moet niet de onderkant als laatste opeten, want daar zit alleen maar vulling in..

335 kcal is de gewone..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')