Omg, jij bent echt verslaafd.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
snelle tvp vanuit het restaurant!
wat was het lekkeeeeeerrrrrrrrmaar wel veel
en PF! Roeien! Leuk he????? ik twijfel ook nog een beetje, wellicht ooit
Mr.Mo is terug
Nou, als dit niet helpt dan issut wel heel ergquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
*katernoodplan
- koffie - check
- calciumtablet - check
- water - check
- multivitamine - check
- paracetamol - check
Nog meer goede tips?Geen rauwe eieren aub.
Ik vroeger ook, maar dan met jägermeister. Nee, vandaag heb ik verschillende drankjes door elkaar gedronken. En dat is natuurlijk dom.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nou, als dit niet helpt dan issut wel heel erg
Maar ja, van mij moet je niks aannemen, klok zo een 0.75L wodka weg
Een vriend die dokter is zei me ooit dat je ook je bloedsuiker moet aanvullen omdat het afbreken van alcohol suiker kost en dat je daar juist hoofdpijn door krijgt. Ik weet niet of het waar is, maar het is het proberen waard.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef Tinkepink het volgende:
*katernoodplan
- koffie - check
- calciumtablet - check
- water - check
- multivitamine - check
- paracetamol - check
Nog meer goede tips?Geen rauwe eieren aub.
Haha, dat is ze inderdaad. Tijdens de meet zat ze ook steeds met haar foon te kuttenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Omg, jij bent echt verslaafd.
* Mini_rulez is net wezen sporten.
Dat klinkt goed!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Planning voor Resultaat van vandaag:
O: yoghurt
T: onbekend
L: onbekend yoghurt
s: vegen en poetsen
T: onbekend
s: vegen en poetsen
D: onbekend pizza
T: champagne![]()
Planning voor morgen:
O: yoghurt
T: broodje
L: broodje
S: handtekeningetje zetten
T: champagne![]()
T: roséport met snacks![]()
D: salades, sojaspiezen, duitse kaas van de bbq![]()
T: wijntjes
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou ja, Mr.Mo bleef wel even weg en ik zat daar maar zo in mn eentjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Woeiiiquote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dank!
Ik ga lekker met verloofdelief Pulp Fiction kijken.
Spreek jullie weer als ik niet meer in zonde leef.![]()
![]()
Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ben Pulp 'Fiction aan het kijkenmaar moet eigenlijk naar bed
Hey uniekhoorn!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Mazaru
Dus ik wil een keer tv kijken, door jullie pulp fiction, is er gvd weer reclame, en daarom kijk ik nooit tv, vreselijk!!
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know I am the Lord when I lay my vengeance upon thee."quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vincent: You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?
Jules: What?
Vincent: Mayonnaise.
Jules: Goddamn.
Vincent: I've seen 'em do it, man. They fuckin' drown 'em in that shit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |