abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72218796
Oja heb het wel gelezen maar nog niet iedereen bedankt voor de inbreng over mijn zoen-probleem gisteravond.... ben er al een stuk zekerder van dat het niet aan mij ligt Dus bij deze

Ik ben trouwens net weer wakker... was vroeg naar bed gegaan met een paracetamol want had oorpijn.... maar ben alweer wakker met 2 keer zo erge oorpijn en koorts.... jeej ontsteking.... morgenvroeg gelijk maar even oordruppels halen ofzo
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:28:57 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72218988
Mazaru, waarom 2 stappen vooruit en dan 1 achteruit??

Cali, au oorpijn, brrr, sterkte
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:35:44 #78
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72219124
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mazaru, waarom 2 stappen vooruit en dan 1 achteruit??

Cali, au oorpijn, brrr, sterkte
Het is meer een danspasje.
Twee vooruit, twee achteruit.
Ik kom niet aan, maar ik raak die ene kilo ook niet kwijt.
Het is ook niet echt heel belangrijk hoor. Het is meer dat mijn spijkerbroeken nu net iets te strak zitten voor het fijne.
Op het moment is het toch nog steeds weer voor driekwartbroeken en die zitten wat wijder
Ik schat dat ik nog zo'n dikke maand de tijd heb om het er af te krijgen, dat zou moeten lukken
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:37:21 #79
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72219155
Geniet er van, VMW
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:01:34 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72219526
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:35 schreef mazaru het volgende:

[..]

Het is meer een danspasje.
Twee vooruit, twee achteruit.
Ik kom niet aan, maar ik raak die ene kilo ook niet kwijt.
Het is ook niet echt heel belangrijk hoor. Het is meer dat mijn spijkerbroeken nu net iets te strak zitten voor het fijne.
Op het moment is het toch nog steeds weer voor driekwartbroeken en die zitten wat wijder
Ik schat dat ik nog zo'n dikke maand de tijd heb om het er af te krijgen, dat zou moeten lukken
Doe eens lijstje posten??
Hey maar je rookt niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72219729
dankje uniek blijkbaar is er een nachtapotheek en wel hier in de buurt.... ef snel op en neer gegaan
pi_72220435
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef Syrena het volgende:
Hier is het Uitmarkt. In mijn achtertuin. Morgen Kraak en Smaak en zondag Blof en daarstraks Bassie en tussenin ook nog vanalles. The joys van wonen in het centrum Gelukkig had mijn vader een hoop oordoppen voor me meegenomen van z'n werk.

En ik ben ineens heel misselijk en ik weet niet waarvan? Dus ik ga maar eens liggen. Trusten popjes!
Waar woon je dan? Ik heb de hele avond/nacht door de stad gefietst maar niets gezien !!
pi_72220442
Vandaag gaat vmw trouwen
pi_72221207
Een heel fijne dag toegewenst, VMW! . Geniet ervan!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:23:17 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72221228
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 03:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Waar woon je dan? Ik heb de hele avond/nacht door de stad gefietst maar niets gezien !!
Andere steden hebben ook een uitmarkt PF
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72221893
Fijne dag vmw !

Ik ga me zo wegen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel alvast een lijstje:
O: twee boterhammen met filet A
L: drie boterhammen met filet A

Rest weet ik nog niet, moet boodschappen doen straks (er is nu dus ook niets meer in huis, vandaar dat ik alleen bovenstaande kan eten ).
  Vis een optie? vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:29:46 #87
70532 loveli
N
pi_72222064
Hoop dat ik nog op tijd ben om vmw een geweldige dag te wensen!
crap in = crap out
pi_72222133
Veel plezier VMW!
Ja doei.
pi_72222248
wat moblo zegt
pi_72222353
+ 0.4 kilo helaas, maar ik denk dat het is omdat ik ongesteld moet worden. Maandag maar weer wegen dus, en niet snacken in het weekend.
pi_72222622
Een superfijne dag gewenst VMW!!

Ik ga straks in de stad eten met vriendinnen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72223490
Veel plezier vandaag VMW!

Ik heb ontbeten met een tosti en van plan de rest van de dag ook gezond te doen. Vanavond uit eten met mn ouders/broertjes in een onbeperkt wokrestaurant. Hmmm.

Planning:
O: tosti (30+)
T: Iets met fruit, denk dat ik een smoothie maak
L: Brinta/groenvoer oid
T: Crackers met pindakaas?
D: Wokken
T: -

Iets in deze richting. In elk geval geen drop of ander snoep. En tussendoor misschien een T: extra pure chocolade met sinaasappelsmaak om te vieren dat ik een baantje heb (maar dat pas als het ook daadwerkelijk gelukt is).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:34:12 #93
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72223494
Veel plezier, VMW!

Beterschap, Cali!

Balen PPP! Maar ja, ongesteldheid doet altijd stomme dingen met je lichaam ja Zou pas weer wegen als het een paar dagen voorbij is

En ik weet dat ik had gezegd dat ik niet meer ging jubelen om iedere halve kilo die eraf is, maar nu mag ik want er was vanochtend 0.8 af Ik ga er maar gewoon niet van uit dat het er allemaal af blíjft, maar toch: yay! Want het is zo'n tijd geleden dat ik 70,5 woog En volgens mn wiiiiii heb ik nu gezond BMI, for what it's worth
*kleine jubel* dus
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72223659
Goed zo Maria . Ik ga gewoon keihard voor je juichen, want er zit beweging in dus je lijf is ermee bezig! En hey, gezond BMI is toch wel een klein beetje een mijlpaal .
pi_72223672
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:34 schreef Chicolate het volgende:
Veel plezier vandaag VMW!

Ik heb ontbeten met een tosti en van plan de rest van de dag ook gezond te doen. Vanavond uit eten met mn ouders/broertjes in een onbeperkt wokrestaurant. Hmmm.

Planning:
O: tosti (30+)
T: Iets met fruit, denk dat ik een smoothie maak
L: Brinta/groenvoer oid
T: Crackers met pindakaas?
D: Wokken
T: -

Iets in deze richting. In elk geval geen drop of ander snoep. En tussendoor misschien een T: extra pure chocolade met sinaasappelsmaak om te vieren dat ik een baantje heb (maar dat pas als het ook daadwerkelijk gelukt is).
Volgens mij is veel eten al minder slecht als het wel allemaal gezonde dingen zijn, in plaats van dingen met heel veel vet en suiker die je lichaam zo kant en klaar de vetcellen in kan schuiven.
Moet je solliciteren? Wat voor baantje?

Jeej voor Maria!
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:43:09 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72223744
Tenk joeee! Jij bent ook goed bezig, Chico! *clappity clappity* Wokken kan volgens mij ook best gezond zijn Lots of veggies, olie ipv boter en als je easy on the saus gaat al helemaal! Dus ik vind je lijstje tof

Wat betreft mijlpalen: ik ben er blij mee! Ik probeer alleen niet té veel waarde eraan te hechten, want ik heb nu bmi van 24,98 ofzo en ik wil niet dat ik te teleurgesteld ben als ik er ineens met een paar gram weer bóven zit

En wats met de bijbaan? wie wat waar waarom?
pi_72223961
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Volgens mij is veel eten al minder slecht als het wel allemaal gezonde dingen zijn, in plaats van dingen met heel veel vet en suiker die je lichaam zo kant en klaar de vetcellen in kan schuiven.
Moet je solliciteren? Wat voor baantje?

Jeej voor Maria!
Ik ga voor de groentes en vis . En ach, ik zit na 1 bord toch wel vol tegenwoordig dus zoveel zal het niet zijn .

Je hebt PM . Maar ja, ik ga vanmiddag solliciteren voor een baantje in het middelbare onderwijs.
pi_72224076
fijn weekend allen! Ik ben op weg naar Luxemburg!
Ja doei.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:12:49 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72224447
Even tussen spoilers ivm herkenbaarheid :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En goedemorgen .

Vandaag trouwt VMW .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:23:51 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72224744
Veel plezier, Mo!

En woei, da's al snel, dat je een uitnodiging hebt, Vikkert! Klinkt allemaal erg positief.

En mwehehe ik zit op 70.3, dus totaal 1 kilo eraf wc's ftw!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')