Het is meer een danspasje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Mazaru, waarom 2 stappen vooruit en dan 1 achteruit??
Cali, au oorpijn, brrr, sterkte
Doe eens lijstje posten??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is meer een danspasje.
Twee vooruit, twee achteruit.
Ik kom niet aan, maar ik raak die ene kilo ook niet kwijt.
Het is ook niet echt heel belangrijk hoor. Het is meer dat mijn spijkerbroeken nu net iets te strak zitten voor het fijne.
Op het moment is het toch nog steeds weer voor driekwartbroeken en die zitten wat wijder
Ik schat dat ik nog zo'n dikke maand de tijd heb om het er af te krijgen, dat zou moeten lukken
Waar woon je dan? Ik heb de hele avond/nacht door de stad gefietst maar niets gezienquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef Syrena het volgende:
Hier is het Uitmarkt. In mijn achtertuin. Morgen Kraak en Smaak en zondag Blof en daarstraks Bassieen tussenin ook nog vanalles. The joys van wonen in het centrum
Gelukkig had mijn vader een hoop oordoppen voor me meegenomen van z'n werk.
En ik ben ineens heel misselijk en ik weet niet waarvan? Dus ik ga maar eens liggen. Trusten popjes!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik heb de hele avond/nacht door de stad gefietst maar niets gezien!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel alvast een lijstje:
O: twee boterhammen met filet A
L: drie boterhammen met filet A
Rest weet ik nog niet, moet boodschappen doen straks (er is nu dus ook niets meer in huis, vandaar dat ik alleen bovenstaande kan eten).
Volgens mij is veel eten al minder slecht als het wel allemaal gezonde dingen zijn, in plaats van dingen met heel veel vet en suiker die je lichaam zo kant en klaar de vetcellen in kan schuiven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:34 schreef Chicolate het volgende:
Veel plezier vandaag VMW!![]()
Ik heb ontbeten met een tosti en van plan de rest van de dag ook gezond te doen. Vanavond uit eten met mn ouders/broertjes in een onbeperkt wokrestaurant. Hmmm.
Planning:
O: tosti (30+)
T: Iets met fruit, denk dat ik een smoothie maak
L: Brinta/groenvoer oid
T: Crackers met pindakaas?
D: Wokken
T: -
Iets in deze richting. In elk geval geen drop of ander snoep. En tussendoor misschien een T: extra pure chocolade met sinaasappelsmaak om te vieren dat ik een baantje heb (maar dat pas als het ook daadwerkelijk gelukt is).
Ik ga voor de groentes en visquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Volgens mij is veel eten al minder slecht als het wel allemaal gezonde dingen zijn, in plaats van dingen met heel veel vet en suiker die je lichaam zo kant en klaar de vetcellen in kan schuiven.
Moet je solliciteren? Wat voor baantje?
Jeej voor Maria!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En goedemorgen.
Vandaag trouwt VMW.
Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |