Beter neem je minder, en gewoon volle. Light bevat minder vet, gelatine en een aantal stabilisatoren. Betekent ook dat het dun wordt als je het verhitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:14 schreef SiTu het volgende:
Ik vind halfvolle crème fraîche niet zo'n succes trouwensMaar toch is de pasta lekker.
Ja, dat was ik voortaan ook van plan, vooral dat dun worden is stom, doei goede saus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Beter neem je minder, en gewoon volle. Light bevat minder vet, gelatine en een aantal stabilisatoren. Betekent ook dat het dun wordt als je het verhitEn het smaakt gewoon minder.
O dat wist ik nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Andere steden hebben ook een uitmarkt PF
Sittard heeft dit jaar ook een Uitmarktquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:17 schreef P.F het volgende:
[..]
Waar woon je dan? Ik heb de hele avond/nacht door de stad gefietst maar niets gezien!!
Zo is dat! Niet roken is fijn!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Doe eens lijstje posten??
Hey maar je rookt niet
Hurray! En idd, ik ga me maandag weer wegen - als ik dan nog niet ongesteld ben, ben ik waarschijnlijk zwanger dus dan maakt het ook niet meer uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Veel plezier, VMW!![]()
Beterschap, Cali!
Balen PPP! Maar ja, ongesteldheid doet altijd stomme dingen met je lichaam jaZou pas weer wegen als het een paar dagen voorbij is
![]()
En ik weet dat ik had gezegd dat ik niet meer ging jubelen om iedere halve kilo die eraf is, maar nu mag ik want er was vanochtend 0.8 afIk ga er maar gewoon niet van uit dat het er allemaal af blíjft, maar toch: yay!
Want het is zo'n tijd geleden dat ik 70,5 woog
En volgens mn wiiiiii heb ik nu gezond BMI, for what it's worth
![]()
*kleine jubel* dus
Volgens die tabel zou ik 1215 kcal verbruiken per dag in rust.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Da's idd best wel weinig Mazaru!![]()
Wel goed dat je er al 3,5 kilo af gekregen hebt!![]()
Hoeveel kcal denk je dat je binnenkrijgt?
En hoeveel moet je minimaal binnenkrijgen met jouw gewicht/lengte?
(kun je hier berekenen: http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.asp )
Nou die stoommaaltijden heb je in allerlei varianten, in de meeste soorten zit een aardige portie groenten en ik vind er een paar goed te doen. Er zit 450 gram in zo'n maaltijd en de cals varieren nogal, maar reken op ±500 cal. per maaltijd. Prima voor als je weinig tijd hebt, of echt geen zin hebt om te koken. Je gooit ze dus zo de magnetron in, zonder gaatjesprikken en dan een minuut of 7 later: *Ping* klaar!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:02 schreef Syrena het volgende:
Hee. enlighten me eens over die stoommaaltijden, want ik ben een Appie-hatertmaar het klinkt wel lekker. En snel. Ik moet nu steeds spullen wegggooien omdat ik de helft van de tijd niet thuis eet
![]()
Zoals vandaag broccoli. Hoewel we pas om 18.30 gaan eten. Hm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |