abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72210999
Het vorige deel: Slank #840: Lassen een labiele-trutdag in

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72211057
Ja, heb ik even de Lapo
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_72211182
Tvp!!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:12:36 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72211302
@ Phaidra:

Doven en slechthorenden kunnen gebruik maken van een gebarentolk of een schrijftolk. Daarnaast is er ook zogenaamde solo-apparatuur (microfoontje voor de spreker en een ontvanger die je aan je hoorapparaat of CI bevestigt), maar dat werkt eigenlijk goed in kleine groepjes en bij hoorcolleges. In grotere groepen mis ik toch wel veel en dat is gewoon jammer. Colleges zijn leuker als je alles mee kunt krijgen .

Het schijnt trouwens wel lastig te zijn om een schrijftolk te krijgen, dus ik moet nog maar zien of het lukt.
Niet meer actief op Fok!
pi_72211349
samenvatting: ik ga niet proberen het onmogelijke te doen en heb daardoor zin om weer te beginnen maandag!

[ Bericht 75% gewijzigd door Chicolate op 27-08-2009 21:05:47 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:18:01 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72211478
Aww Chico . Ik heb vannacht ook kut geslapen vanwege studiestress . Het was echt niet leuk spannend meer, al die onzekerheid.
En wat ook zo irritant is: ik weet elke keuze die ik maak echt zo goed te beargumenteren dat er geen spijker tussen te krijgen valt. Maar als ik toch besluit af te zien van die keuze weet ik ook de tegens van die keuze zo te beargumenteren dat er geen spijker tussen te krijgen valt . Ik had gewoon advocaat moeten worden . Maar het nadeel daarvan is dat ik maar weinig echte 'schop onder m'n kont'-feedback krijg en iedereen alles wat ik beslis een goede keuze vindt .
Niet meer actief op Fok!
pi_72211492
@Viking: zo'n schrijftolk lijkt me wel stoer! Schrijft die dan letterlijk wat er gezegd wordt, of hoe werkt dat?
pi_72211712
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:18 schreef Viking84 het volgende:
Aww Chico . Ik heb vannacht ook kut geslapen vanwege studiestress . Het was echt niet leuk spannend meer, al die onzekerheid.
En wat ook zo irritant is: ik weet elke keuze die ik maak echt zo goed te beargumenteren dat er geen spijker tussen te krijgen valt. Maar als ik toch besluit af te zien van die keuze weet ik ook de tegens van die keuze zo te beargumenteren dat er geen spijker tussen te krijgen valt . Ik had gewoon advocaat moeten worden . Maar het nadeel daarvan is dat ik maar weinig echte 'schop onder m'n kont'-feedback krijg en iedereen alles wat ik beslis een goede keuze vindt .
Ik wilde het vanmiddag al zeggen: ik weet echt niet wat in jouw geval verstandig is, persoonlijk zou ik toch voor de opleiding gaan omdat je dan tenminste iets te doen hebt en die stages gaan wel lukken, maar wat je ook besluit te doen, neem het besluit en kijk niet meer om. Geen 'maar wat als' of 'ik had beter'. Als je er vol voor gaat, gaat het je lukken, alleen al door een sterke motivatie. Zorg ervoor dat je er volledig achter staat en stort je op wat je gekozen hebt. Van achterom kijken heb ik nog nooit iemand gelukkig zien worden . En zodra je het besluit hebt genomen, kan jij ook weer lekker slapen mits je stopt met twijfelen. Ik slaap vanacht ongetwijfeld als een roosje .
pi_72211936
tvp.

Succes vik, het komt vast goed allemaal .

En ik slaap ook altijd slecht bij studiestress. Bah.
pi_72212051
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wilde het vanmiddag al zeggen: ik weet echt niet wat in jouw geval verstandig is, persoonlijk zou ik toch voor de opleiding gaan omdat je dan tenminste iets te doen hebt en die stages gaan wel lukken, maar wat je ook besluit te doen, neem het besluit en kijk niet meer om. Geen 'maar wat als' of 'ik had beter'. Als je er vol voor gaat, gaat het je lukken, alleen al door een sterke motivatie. Zorg ervoor dat je er volledig achter staat en stort je op wat je gekozen hebt. Van achterom kijken heb ik nog nooit iemand gelukkig zien worden . En zodra je het besluit hebt genomen, kan jij ook weer lekker slapen mits je stopt met twijfelen. Ik slaap vanacht ongetwijfeld als een roosje .
I second that. Hoofd voorover erin, ga ervoor en maak er wat van .
pi_72212165
Sportieve tijden zijn aangebroken: P.Fje gaat roeien Gister uitgeprobeerd, was wel leuk, en ga nu even kijken of het wat is Spannend!

Ik ga er alleen maar meer door sporten, want heel veel drinken deed ik toch al
pi_72212290
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:40 schreef P.F het volgende:
Sportieve tijden zijn aangebroken: P.Fje gaat roeien Gister uitgeprobeerd, was wel leuk, en ga nu even kijken of het wat is Spannend!

Ik ga er alleen maar meer door sporten, want heel veel drinken deed ik toch al
Oh stoer . Lijkt me ook wel een sport die je lang vol kan houden .
pi_72212339
Als het niet leuk is kan ik altijd nog stoppen !
pi_72212503
SIGME! Maiskolf in de magnetron?? Ik doe 'm gewoon koken Dus ik wil wel weten hoe dat moet, nuken die kolf
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:05:18 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72212877
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:18 schreef Chicolate het volgende:
@Viking: zo'n schrijftolk lijkt me wel stoer! Schrijft die dan letterlijk wat er gezegd wordt, of hoe werkt dat?
Ja, die schrijft alles op ja .

Edit: dat scherm stond al een half uur open .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:07:00 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72212932
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
Als het niet leuk is kan ik altijd nog stoppen !
Nee, keuze maken en niet meer achterom kijken! .
Niet meer actief op Fok!
pi_72212986
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, keuze maken en niet meer achterom kijken! .
pi_72213070
TVP.
Bah, ik zie net mijn gewicht in het lijstje. Ik moet er toch echt weer even tegenaan.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72213116
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP.
Bah, ik zie net mijn gewicht in het lijstje. Ik moet er toch echt weer even tegenaan.
60.3 ! Ik ben jaloers hoor .
pi_72213134
TVP!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72213558
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

60.3 ! Ik ben jaloers hoor .
Tja, ik ben weer jaloers op jouw lengte.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:34:54 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72213951
Mijn uiteindelijke daglijstje

Daglijstje
o. boterham met dun mayo en een ei + probiotisch drankje
t. -
l. portie kibbeling met ravigottesaus
t. 4 dropjes en huis schoonmaken + waterijsje + waterijsje + bakje roomijs
d. 2 flesjes bier + 2 worsten + 10 shotjes ofzo alcohol dus + plakje kaas + 4 uitnodigingen voor feestjes aankomend weekend
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:35:52 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72213984
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:34 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn uiteindelijke daglijstje

Daglijstje
o. boterham met dun mayo en een ei + probiotisch drankje
t. -
l. portie kibbeling met ravigottesaus
t. 4 dropjes en huis schoonmaken + waterijsje + waterijsje + bakje roomijs
d. 2 flesjes bier + 2 worsten + 10 shotjes ofzo alcohol dus + plakje kaas + 4 uitnodigingen voor feestjes aankomend weekend
Jeetje, over slecht gesproken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:36:16 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72214000
Mijn daglijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: nada
L: 2,5 broodje met knakworst (Marks avondeten ingepikt )
T: ijsje
D: twee boterhammen met banaan

Ik ga nu nog een appel eten. Ik ben gewoon te hoteldebotel van alles om normaal te kunnen doen.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:37:13 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72214034
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jeetje, over slecht gesproken
Ik heb ook nergens gezegd dat ik wél goed at. Maar goed, ik eet tenminste en hoef/wil niet meer verder afvallen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')