abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72252392
Fijn dat je hebt genoten, VMW Klinkt als een heerlijke dag! En griesmeelpudding als dessert op een bruiloft, dat hoor ik voor het eerst

Nynke, ik zou geloof ik voor de optie met kerel gaan. In mijn ervaring in ZA zijn veel zwarte mannen heel inschikkelijk en kun je grotendeels je eigen plan trekken en vindt hij het allemaal wel prima. Natuurlijk zou het heel erg tof zijn om alleen te gaan, maar alleen al vanwege het feit dat mensen op het platteland je echt niet gaan verstaan, zou ik hem meenemen. En ja, ook voor de veiligheid! Don't be a hero

Ik heb barstende koppijn, ik denk dat ik maar in bed blijf vandaag
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:16:58 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72252640
Hoi

Ik weet nog niet of ik 11 topics ga teruglezen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:17:59 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72252647
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi

Ik weet nog niet of ik 11 topics ga teruglezen
Heee XM! .

Hoe heb je het gehad? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:32:34 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72252817
XMert!! Weebee!

Chico: gelukkig wel, ik ben niet zo goed in boos zijn

DaD: ik vond sommige stukken heel vaag, maar over het algemeen vond ik het een erg vermakelijke film!
Onder een spoiler voor hen die hem nog willen zien (het gaat over HP & the Halfblood Prince):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij een smiley overload

Zo ik heb gezumbaat en ga zo douchen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72252974
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 09:42 schreef sigme het volgende:
Ik had niet echt zin maar ben toch een rondje gaan rennen. Onderweg nog een keer natgeregend, toen ik ongeveer op het verste punt was. Uiteindelijk was het toch best een prettig end lopen, kou en nattigheid vallen eigenlijk altijd wel mee - als ik maar eenmaal bezig ben.

Precies anderhalf uur gerend, 15,12km, 10km/u.
Wat goed, zeg! Je zit er helemaal in, he? Ik ben jaloers.

Ik ga zometeen toekijken hoe mijn lief de puppycursus overneemt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_72252984
@ Maria: hbp . Ik vond dit echt de beste film . Ben het wel grotendeels eens met je spoilerdeel, maar de veranderde dingen tov het boek vind ik niet zo erg, ik zie de films meer als 'gebaseerd op'.

@ VMW: fijn dat het leuk was!

@ XM: welkom terug beetje goed gegaan wat slank betreft?

@ CF: sterkte !
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 10:49:50 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72253055
Oh en een dikke online knuffel voor CF!
Hopelijk is de storm snel voorbij!
pi_72253203
XM !
pi_72253208
Ik zou nu dus naar een festival gaan in de buurt, maar vriendje is ziekig en ik ook

Pfffffff.
pi_72253217
Oja! Tegen bolle/opgeblazen buik: geen brood, geen alcohol, geen ?
wel??????
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:15:33 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72253542
Euhm geen zuivel werkt voor veel mensen geloof ik.. En geen gesmolten kaas!

Wel... Euh
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:27:46 #262
331 Merel
Be here now.
pi_72253783
Zo, je post een weekje niet mee en opeens is VMW getrouwd. Gefeliciteerd!!

Ik heb 't verder allemaal niet zo bijgehouden, ik weet dat Vik iets ging doen qua opleiding ofzo, maar ik heb niet meegekregen wat. Samenvatting? En heb ik verder nog iets gemist?

Ik heb vanochtend een enorme kater, heb gisteravond veel te veel gedronken. En helaas kan ik me alles nog herinneren, want het was echt beschamend En nu ga ik ontbijten met pizza, dat is het enige waar ik trek in heb.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:31:42 #263
331 Merel
Be here now.
pi_72253857
En dan die google ad onder mijn post

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_72253900
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:58 schreef P.F het volgende:
Oja! Tegen bolle/opgeblazen buik: geen brood, geen alcohol, geen ?
wel??????
Geen peulvruchten
Magere yoghurt helpt bij mij wel. Maar het verschilt misschien ook per persoon.

Merel, vertel!
pi_72254021
Iets met een halve kilo pinda's + heel veel bonen = buikpijn...

De yoghurt is al gelukt! En een gekookt eitje?
pi_72254059
Goedemorgen! VMW gefeliciteerd! Wat fijn dat het een mooie en fijne dag was. Het was bij je ouders in de tuin toch? Of haal ik je nu door de war met iemand anders?

Merel - Beschamende details zijn altijd leuk

Verder: Ik wilde vandaag eindelijk weer verder met Evi, maar m'n stomme enkel doet stom stom nog steeds pijn, potverdorie. Hopen dat het morgen wel weer wil, ik wil verder! Ik doe morgen dan les 7 maar weer opnieuw denk ik, ben bang dat 8 te veel is na vier dagen niet sporten.

Mijn lijstje voor vandaag is een beetje kort:
O: Yoghurt met muesli en aardbeien

Omdat ik zo naar m'n ouders ga (m'n mams zit thuis met gescheurde enkelbanden na een val op het station dus ik ga haar even de krukken van m'n lief brengen, 't is wel een lekker jaar zo qua pechgevallen in de familie) weet ik m'n lijstje voor de rest van de dag nog niet, maar ik ga proberen het gezond te houden (ook al ben ik bij m'n ouders, zeg maar.. )
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:52:47 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72254278
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:27 schreef Merel het volgende:

Ik heb 't verder allemaal niet zo bijgehouden, ik weet dat Vik iets ging doen qua opleiding ofzo, maar ik heb niet meegekregen wat. Samenvatting? En heb ik verder nog iets gemist?
Lerarenopleiding Nederlands .

Whaah, zo tof, ik heb allemaal mensen die voor me willen tolken. Alleen kan ik niemand iets beloven omdat ik dus nog niet zeker weet of het allemaal doorgaat! . En in september schijnt het moeilijk te zijn om nog een beschikbare tolk te vinden. Maar komt wel goed. Ik krijg er steeds meer zin in zo. Voor veel mensen is het logisch om alles te kunnen volgen, maar voor mij is dat echt helemaal nieuw. Zo worden werkcolleges een stuk leuker .
Niet meer actief op Fok!
pi_72254809
XM .

Ik ga vandaag mn klerenkast maar eens opruimen. Hij zit te vol en de helft doe ik toch nooit meer aan omdat het verwassen/te klein/te groot is. Maar ik heb er helemaal geen zin in, want om op te ruimen moet ik eerst meer troep maken en eigenlijk wil ik dan meteen mn hele kamer onder handen nemen . En morgen lekker een flink stuk wandelen, laatste frisse neus voordat het studiejaar weer begint.

Viking, wat wordt er eigenlijk gedaan tijdens werkcolleges van Nederlands? Ik ken ze alleen van scheikunde en dat is meer opdrachten maken onder toezicht van een docent zodat je vragen kan stellen, maar zo te horen is dat bij Nederlands anders?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72255123
XM; leuk je weer te zien

Lijstje:

O: activia
L: gebakken ei op brood(2 snee) met tomaat,komkommer, ketchup, beker optimel
T:appel of banaan
D: wat de pot schaft op t werk
T: een biertje en wat toastjes filet
pi_72255125
Zo, wij hadden vanochtend Zumba van deze meneer: http://www.rickschmitz.nl/
Tempo lag een stuk hoger, maar hij legde alle pasjes eerst uit, dus het was een stuk beter te volgen. En hij heeft een VEEL beter ritmegevoel dan het meisje dat we anders hebben, dus ik kon nu naar de muziek luisteren en de pasjes kwamen (biijijijjjjna) vanzelf

En daarna had ik HONGERRRRRR
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72255189
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 10:43 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat goed, zeg! Je zit er helemaal in, he? Ik ben jaloers.

Ik ga zometeen toekijken hoe mijn lief de puppycursus overneemt.
In 2010 mag jij weer hollen . Gehoorzame pup aan je zijde meehollend, wolk van een baby euh.. elders. Bij de Griek ofzo.

In het voorjaar rennen in de USA?

Is het nog steeds zo'n leuk beest? Mijn ouders namen een hond toen ik een half jaar oud was, ik was Udo's (goddánk was ik geen jongetje, anders had ik zo geheten ) puppycursus, en hij de mijne .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72255263
XM, welkom terug!

VMW, fijn dat het een mooie dag was!

Chico, bij mijn werkcollege's bij Nederlands moest je van te voren de opdrachten hebben gemaakt en werd er tijdens het college over gediscussieerd, of je moest je uitwerkingen presenteren.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72255284
Oh, en ik ben met m'n broek in de ketting van m'n fiets gekomen vanochtend op weg naar m'n werk. Nieuwe broek compleet stuk. .
pi_72255380
Balen, D&D.

XM, waar was je heen? Zweden of Noorwegen? Volgens mij moet je er goed weer gehad hebben, klopt?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72255509
Goeiemorgen!
Ik zit in de trein, ga een dagje op en neer naar Limburg. Ook nog eens vertraging, joy.

VMW: fijn dat het leuk was! -edit- Oja, en natuurlijk gefeliciteerd!
XM welkom terug! Hoe was het?
CF sterkte, wat er ook aan de hand is.
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:49:47 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_72255510
ik ben m'n koffer aan het inpakken. Ik geloof dat ik alleen ga, ik denk dat het wel goed komt!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_72255706
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:49 schreef AKnynke het volgende:
ik ben m'n koffer aan het inpakken. Ik geloof dat ik alleen ga, ik denk dat het wel goed komt!
Echt stoer dat je dat doet. Denk niet dat ik dat zou durven. Maar ja, jij zit daar dus dan kun je vast beter inschatten of het veilig is. Heel veel plezier!

Over durven gesproken, mijn moeder is eindelijk aan het idee gewend dat ze alleen naar New York moet vliegen als ik al in de VS ben dus nu gaan we samen. Iemand nog tips voor betaalbare hotels?
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:09:36 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72256016
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:17 schreef Chicolate het volgende:
Viking, wat wordt er eigenlijk gedaan tijdens werkcolleges van Nederlands? Ik ken ze alleen van scheikunde en dat is meer opdrachten maken onder toezicht van een docent zodat je vragen kan stellen, maar zo te horen is dat bij Nederlands anders?
Bij werkcolleges Nederlands worden opdrachten besproken en bediscussiëerd, maar dan kan ik alleen de docent volgen en degenen die het dichtst bij de docent zitten, erg onhandig dit. Bovendien zijn de colleges bij de lerarenopleiding al helemaal interactief: je moet elkaar feedback geven.

Ik moet ook nog m'n kamer opruimen. Bluh. Maar miss wel voor de laatste keer . Dat is dan wel weer een vreemd idee .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:11:05 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72256052
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, welkom terug!

VMW, fijn dat het een mooie dag was!

Chico, bij mijn werkcollege's bij Nederlands moest je van te voren de opdrachten hebben gemaakt en werd er tijdens het college over gediscussieerd, of je moest je uitwerkingen presenteren.
En iedereen zat daar zo van: "Kom maar op met de antwoorden" en MB (je weet wel wie ik bedoel ) zei dan: "Niemand die iets te zeggen heeft over vraag 1? Ok dan gaan we naar vraag 2!" en toen gingen er bij vraag 2 ineens wel een boel vingers omhoog .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:11:55 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72256077
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 12:49 schreef AKnynke het volgende:
!

Stoer wijf!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:12:08 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72256088
Goedemiddag.

Hoi XM.
Fijn dat je een geweldigedag had

58kg vanochtend, moet wat meer eten geloof ik
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 13:52:18 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72257049
Nynke, durfal

Syrenaaa! Ja het scheelt ZOVEEL van wie je les hebt! Het meisje wat ons altijd les geeft is heel leuk en vrolijk en duidelijk. En twee invalsters ook. Maar laatst was er nog een invalster en die deed zo hier en daar maar wat, dus je was altijd te laat En ze vergat soms zelf de pasjes Maar leuk! Geeft die jongen vaker daar les of zou je, als je vaker wilt gaan, weer les krijgen van dat andere meisje?

Uniek: I agree! Je at eerst altijd zo awesome, en de laatste tijd lijken je lijstjes zo karig Is er iets mis?
pi_72257317
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uniek: I agree! Je at eerst altijd zo awesome, en de laatste tijd lijken je lijstjes zo karig Is er iets mis?
Ik heb 't idee dat Uniek weinig eet omdat ze vakantie heeft, omdat ze bang is om aan te komen als ze niet de hele dag aan het werk is (correct me if I'm wrong!). Maar Uniekzz, volgens mij heb je sowieso een heel hoog metabolisme, dus kan het wel lijen En val je nu af omdat je minder eet dan je nodig hebt.
pi_72257901
Zo dapper Nynke. Maar uhm, pas je wel goed op jezelf . Ik lijk mn pa wel zeg

Mijn kast is leeg, de helft van de spullen uitgezocht en met pijn in mn hart sommige dingen toch maar weggedaan omdat ik ze nooit meer draag (maar ze nog wel errug leuk zijn).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72258244
Bedankt voor de felicitaties.

Inderdaad bij mijn ouders in de tuin en we hebben heerlijk weer gehad (slechts één buitje) en het was ontzettend gezellig.
De ceremonie was wel een uurtje later omdat de beste vriendin van mijn man ( ) verdwaald was in het bos, dus die moest even bij een of andere natuurcamping opgehaald worden.
Maar dat is natuurlijk gewoon hilarisch en maakt het alleen maar bijzonder.
De laatste gasten zijn net weg dus nu even rustig de kaartjes doorlezen.
Dat trouwen is echt leuk en kan ik iedereen van harte aanraden.

Welkom terug XM!
pi_72258265
Is dat wel verstandig Nynke?
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:26:41 #287
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72258893
Vik, wat is dat voor programma, om te kunnen teksttelefoneren?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72259022
WB XM!!

Lijstje:

O: 1 cracker met 30+ kaas
L: 2x geroosterd brood met filet A.
T: 2 crackers met hetzelfde
S: hardlopen
T: wodka/katjang
D:???
pi_72259091
had ik een mooi lijstje... ben ik op de bank in slaap gevallen wordt net wakker en nog steeds geen honger
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 15:52:15 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72259360
Schijnbaar had je het even nodig, Cali

VMW! Klinkt tof allemaal! "Dat trouwen", whehe Zo wil ik ook wel trouwen later Geen/weinig stress, lollige acties en gewoon een gezellige dag

Lijstjeeee!

O: knackebrotje met kaas
S: Zumbaaaaa!
T: koekje met chocolaagje
L: volkorenbroodkaastosti (galgje-woord!)
T: nog een volkorenbroodkaastosti (valt het op dag ik even geen /weinig ander beleg had? )
D: volkorenpenne met pestoballetjes en sperziebonen

Waarschijnlijk nog een T in de bios Ja, vandaag gaan we naar Inglorious Bastards Twee dagen achter elkaar bios is misschien een beetje over da top, maar deze wilden het vriendje en vriend van ons graag zien en zij hebben mij gisteren 'indulged' door mee te gaan naar HP
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:26:51 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72260116
Pfffffffffffffffoeeeeeeeeeeeeeeeeh! Bijgelezen!!

Vik: studieheld!
VMW: feliiii
Daph: post-feli
Hallo voor alle nieuwelingsjes
PPP: goed dat je meer gaat eten

En ik vergeet weer de helft probably.

@sigme: begonnen in Noorwegen en geëindigd in Zweden. Twee weken kutweer gehad . Nah, dat is niet waar, in Zweden was het zowaar droog en in Gotenburg hadden we zelfs een dagje zon .

Noorwegen was wel très impressive. Wat is het daar prachtig zeg. We hebben zelfs een gletsjertocht gemaakt! Très sportive en een godswonder dat ik het heb gered met mn gammele lijf, maar het was het waard!!! Maar mijn hartje ligt in Zweden, ik zou daar zo kunnen wonen. Het is dat ik hier nog familie heb enzo, anders zou ik zo weg zijn.

Dieettechnisch was het een ramp . Die Scandinaviërs zijn schandálige zoetekauwen en dat is niet te ontwijken . Veel snoep, veel chocolade, worsten van de grill en alom slecht eten.

De schade líjkt echter zowaarlijk mee te vallen. Pas al mijn maat 38'jes nog, dus ik gok op 2-3 kg. Morgenavond gaan we uit eten als vakantie-afsluiter en dan ga ik vanaf maandag weer aan de slag, qua werk en op het eten letten. Denk dat ik even ga low-carben, maar wel minder streng dan voor de vakantie, dat vond ik echt gruwelijk.

Na de aankomst thuis gisteravond op 23:00 wel goed begonnen; om 09:00 zat ik weer in de RPM-les! . Minder leuk: mijn sportschool heeft een nieuw rooster en op vrijdagavond sneuvelt de RPM-les ten gunste van Zumba. En ik wil niet hupsen . Ik wil fietsen .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:37:05 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72260374
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 15:26 schreef Muis006 het volgende:
Vik, wat is dat voor programma, om te kunnen teksttelefoneren?
Zie http://ndcs.org.uk/ (je moet je wel even registreren). Het programmaatje heet 'textterm', je kunt het vinden door dit in het zoekscherm in te typen.

Echt zó handig! Kan ik eindelijk zelf de huisarts bellen enzo .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:38:09 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72260400
Klinkt als een fijne vakantie, XM! .
En het valt me op dat je zo relaxt over die 2-3 kg praat die er evt zijn bijgekomen . Je hebt genoten en die kilo's raak je wel weer kwijt .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:51:02 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72260708
Het was tof. Vooral in hytter (van die houten hutjes) gezeten. Eén keer noodgedwongen gekampeerd omdat we geen vrije hut konden vinden en toen zijn we ook weggespoeld. Bij de volgende hut gelukkig de tent weer kunnen laten drogen. Gezond eten was in Noorwegen trouwens helemaal onmogelijk... Godsallememaggies wat is het daar stervensduur. Een brood kost je zo 32 kronen. Omgerekend een euro of 4, oftewel 8,80 gulden . Het weer én de hoge prijzen van... eh.. ja.. alles , hebben ons doen besluiten om de laatste week in Zweden door te brengen.

Zweden .
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 16:53:31 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_72260768
Die kilo's... Mja, het heeft me tijdens de vakantie wel beziggehouden, maar het heeft me niet geremd in het schandalig slechte eten . Op de heenreis had ik moeite om een broodje kaas te eten, maar die knop was al snel om .
pi_72261756
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:
Klinkt als een fijne vakantie, XM! .
En het valt me op dat je zo relaxt over die 2-3 kg praat die er evt zijn bijgekomen . Je hebt genoten en die kilo's raak je wel weer kwijt .
Dat, ja. Fijn dat niet de hele vakantie werd gehinderd door nare gedachten over je gewicht! Heeft de Mevrouw je toch nog wat geleerd

Het ziet er naar uit dat het hier weer even wat rustiger is. Pffff
Eetlijst is nog steeds k** en niet gesport ook Vanavond ga ik maar eens een zak chips leegvreten.
pi_72261815
Vik, ik heb geen idee wie je bedoelt met MB. .

Ben net klaar met werken (gelukkig) en m'n vriend belde dat 'ie bij Noorderzon zit. Even omkleden en dan die kant ook maar op dus.
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 17:44:47 #298
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72261950
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 16:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zie http://ndcs.org.uk/ (je moet je wel even registreren). Het programmaatje heet 'textterm', je kunt het vinden door dit in het zoekscherm in te typen.

Echt zó handig! Kan ik eindelijk zelf de huisarts bellen enzo .
Ik heb het gedownload maar hij doet het nog niet welke instellingen heb jij aangevinkt enzo?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72262237
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 17:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat, ja. Fijn dat niet de hele vakantie werd gehinderd door nare gedachten over je gewicht! Heeft de Mevrouw je toch nog wat geleerd

Het ziet er naar uit dat het hier weer even wat rustiger is. Pffff
Eetlijst is nog steeds k** en niet gesport ook Vanavond ga ik maar eens een zak chips leegvreten.
Ik heb helemaal gemist wat er aan de hand is, maar als jij klaagt moet het wel echt vervelend zijn; dus:

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 29-08-2009 18:02:04 ]
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:01:15 #300
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72262336
Sterkte CF, ruzie is kut. Hier is het ook nog niet helemaal 100%

Mijn daglijst:
o. 2 boterhammen (jam en pindakaas)
t. wortel
l. 2 borden linzensoep + paar stukjes brood met kruidenkaas
t. glaasje palo + halve muffin
d. citroen-muntkip + pitabrood + kruidenbrood + humus + salade