abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72236317
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Aaahw niet je bios laten verpesten . Ik heb ooit met een chagarijnig vriendje in de bios gezeten en ondanks dat het donker is en je elkaar niet spreekt, was het toch niet leuk .

Komt nog bij, hij vindt dat ik niet kan koken . Want ik laat schnitzels enzo verbranden (die vind ik ook niet lekker, maar hij wel), ben beter in groente koken. Ik wil alleen helemaal geen blikgroentes kopen maar hem geen groente laten eten vind ik ook niet goed, voel me dan toch een beetje verantwoordelijk voor zijn gezondheid .

@PF: ja ik nu ook, want er is een kamertekort en als er mensen in jouw gang kunnen wonen, kan ik ergens anders wonen . Ik was weer 130e oid van de 160
Heb je ook op mijn gebouw gereageerd? Dat zou nu wel moeten lukken?

Ik woon hier nu een half jaar (zo lang alweer!!) en ik heb nu pas een buurman voor het eerst gezien..... Die woont bij z'n vriendin en komt alleen z'n post ophalen ! En hij is echt al 30 of zo..

Een buurman woont hier al 22 jaar En die zie ik ook nooit...

Een zie ik ook nooit maar die studeert wel gewoon dus dat is niet zo erg.

Dan is er nog een meisje al twee jaar bezig met haar scriptie en die zit altijd alleen maar op haar kamer (ik zie haar iig nooit), en die is ook echt al oud...

Dan is er nog een meisje (28?) die al fulltime werkt.. maar haar kamer wel makkelijk vindt, ze betaald ook maar 200-250 of zo.. Dat vind ik wel belachelijk.. Maar ja, ze is wel aardig..

En dan is er nog een wat oudere jongen die we nooit zien, die woont er nu 2-3 maanden? En dan denk ik.. Als je toch een keuken/woonkamer deelt, mag je ook wel eens hallo zeggen...

Maar de rest is wel leuk!!
pi_72236459
O: tosti (30+ kaas)
L: bak magere kwark met bosbessen/frambozen (diepvries)
T: half klein bakje Lays Baked + 3 dropjes
T: 2 crackers met pindakaas
D: Wokken

Dr zit vooruitgang in imoh, maar het is nog steeds wat weinig tenzij ik vanavond 10x opschep oid. Na een halve bak kwark had ik al wel genoeg, maar toch verder gegaan.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72236541
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Heb je ook op mijn gebouw gereageerd? Dat zou nu wel moeten lukken?

Ik woon hier nu een half jaar (zo lang alweer!!) en ik heb nu pas een buurman voor het eerst gezien..... Die woont bij z'n vriendin en komt alleen z'n post ophalen ! En hij is echt al 30 of zo..

Een buurman woont hier al 22 jaar En die zie ik ook nooit...

Een zie ik ook nooit maar die studeert wel gewoon dus dat is niet zo erg.

Dan is er nog een meisje al twee jaar bezig met haar scriptie en die zit altijd alleen maar op haar kamer (ik zie haar iig nooit), en die is ook echt al oud...

Dan is er nog een meisje (28?) die al fulltime werkt.. maar haar kamer wel makkelijk vindt, ze betaald ook maar 200-250 of zo.. Dat vind ik wel belachelijk.. Maar ja, ze is wel aardig..

En dan is er nog een wat oudere jongen die we nooit zien, die woont er nu 2-3 maanden? En dan denk ik.. Als je toch een keuken/woonkamer deelt, mag je ook wel eens hallo zeggen...

Maar de rest is wel leuk!!
Ik wil een eigen keuken en mijn uni zit aan de andere kant van de stad ... reistijd vanaf jouw gebouw is langer dan vanaf Almere . Al helemaal als we naar science park verhuizen. Dus uhm nee, daar heb ik nog niet op gereageerd . Wel op iets soortgelijks in Diemen, maar daar kwam ik ook niet veel verder dan 15e. Ach, ik heb geduld, gaat sinds een paar maanden weer heel erg goed tussen mij en mn ouders dus directe behoefte om te verhuizen is er niet echt.

Wow hoeveel mensen zitten er wel niet op jouw gang .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72236609
Hm.. Nou 12 anderen dus !

O en we willen dus een vaatwasser kopen, en 7 van de 13 doen dus mee.. Dus dan hoop ik dat ik voor 15-20 euro p.p een mooie vaatwasser heb

Is wel handig als je met zo veel bent ! Maar het is er eigenlijk nooit druk !!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:55:46 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72237067
een frusti-post van Maria! Dat komt nooit voor!

Mark en ik weten allebei nooit wat we moeten eten . Echt een drama altijd, die avondmaaltijd .

Het is hier een enorme teringbende en de fruitvliegjes vieren hoogtij, dus ik ga zo eens flink opruimen. En het stinkt hier ook . En vanavond komt de Duitse terug. Huil .

Ik had trouwens een schrijftolk gemaild (de eerste bovenaan de lijst) en zij had heel graag voor me willen tolken, maar juist op de maandag en dinsdag heeft ze al vast afspraken .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:00:44 #206
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72237218
Voor de 2e keer in een week komt mijn man te laat thuis waardoor ik niet kan sporten. Hij "vergeet" het steeds. Heel raar en niets voor hem.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72237331
Wat een man-trubbels vandaag!!!

Ik sla mijn S. ook over. Het waait als een idioot en ik ben nu al een beetje slaperig en anders ben ik bang dat ik zo direct tijdens de film in slaap kukel!!

O en bij de Appie kan je nu 2 stoommaaltijden halen 1 betalen!!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:07:27 #208
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72237406
Baal echt als een stekker. Helemaal na dat drinkgelag van gisteren. En ik zag dat mijn schouders een stuk minder strak zijn dan een half jaar geleden
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:09:41 #209
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72237479
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:05 schreef conleche het volgende:
Wat een man-trubbels vandaag!!!
Volgens mij is het idioten-weer. Echt, je zal me zelden kunnen betrappen op een negatieve gedachte over hem, maar nu ben ik echt-heel-boos.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tinkepink op 28-08-2009 18:14:57 ]
pi_72237874
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 18:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij is het idioten-weer. Echt, je zal me zelden kunnen betrappen op een negatieve gedachte over hem, maar nu ben ik echt-heel-boos.

Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat je nu behoorlijk pissed bent.

Één van de grootste verschillen tussen man en vrouw is, volgens mij, dat vrouwen veel meer rekening houden met (de planning van) de ander. Dus dat je wel degelijk dingen alleen, of met vriendinnen of zo onderneemt, maar altijd even overlegt of dat wel uitkomt. Mannen hebben neiging om daar he-le-maal geen rekening mee te houden. Tenminste degenen waar ik tot nog toe op viel.

[ Bericht 3% gewijzigd door conleche op 28-08-2009 19:05:26 ]
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:36:01 #211
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72238129
Die van mij is (was) eigenlijk een uitzondering op die regel. Sterker nog, hij mocht van mij soms wel wat minder rekening houden met mij. Maar dat betekent natuurlijk niet dat hij me op dit soort momenten kan laten stikken.
De boosheid begint trouwens langzamerhand om te slaan in zorgen maken. HIj is namelijk wel érg lang onderweg nu.
pi_72238419
Goedenavond allemaal. Ik zit ook te wachten op m'n lief die nog niet thuis is en die ook niet bereikbaar is en die toch allang thuis had moeten zijn . En z'n broer komt ook nog, maar ik heb ook geen idee hoe laat, dus *zucht* blijf ik maar thuis ondanks dat ik nog even naar de bieb had gewild. Ik denk echt dat je gelijk hebt Co, over dat rekening houden, ik merk het wel in ieder geval.

Mijn lijstje voor vandaag is een beetje gek, ik wilde Evy les 8 gaan doen maar m'n enkel doet echt nog pijn van gisteren. Dus als soort van S heb ik het huis geboend, daar ga je ook flink van zweten

O: Geroosterde boterham met fricandeau en komkommer, beker karnemelk.
L: Twee geroosterde boterhammen, 1 met kaas/komkommer en 1 met pindakaas/komkommer, beker karnemelk.
S: Poetsen, boenen, stofzuigen, dweilen.
D: Ja, ik wacht dus nog, ik wil risotto met kip, courgette en champignons gaan maken maar de heren gaan samen uit vanavond en nu weet ik niet of ze mee-eten of niet. Zo niet dan eet ik wel een makkelijke salade.
T: Aardbeien en besjes.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2009 18:52:18 ]
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 18:55:18 #213
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72238631
Hier ook nog steeds niets. Edit: en hij is weer thuis Aanpassing daglijstje

o. yoghurt met frambozen
t. 2 augurken met ham
l. zeer romige preisoep + een geitenkaastosti + tiramisu (bij elkaar iets van 1000 kcal schat ik )
t. pakje jus d'orange
t. paar handjes popcorn
d. sport nog meer popcorn, dropje, gadogado uit de vriezer, broodje hagelslag
t. weet ik nog niet nervenfutter

[ Bericht 13% gewijzigd door Tinkepink op 28-08-2009 19:15:14 ]
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:33:15 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72239644
Mannen
Die van mij vind het heerlijk dat ik voor hem kook, hij is er erg blij mee! Maar ja, we zijn ook nog erg verliefd

Het onweert en hagelt hier.

Is je man al thuis Tink??

Zit na het avondeten al op 1600 kcal, moet ik nog chips en cola berenburg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72239665
Mijn en ik waren vandaag bijna binnen dezelfde minuut thuis. Vrijdag is de enige dag dat we allebei buitenshuis werken.

Ik kook. Ook de drie dagen per week dat ik er dan al 12 uur van huis ben om mijn kantoordag te maken terwijl hij de hele dag thuis is. Ik kook en ik doe de boodschappen en ik zorg ervoor dat er brood en beleg is voor hem en eventueel een warme hap voor tussen de middag. En op zijn werkdagen smeer ik zijn broodjes (en op mijn werkdagen ik de mijne).

Maar hij wast af, maakt de keuken schoon, eet altijd alles met veel liefde op en maait het gras. En op mijn werkdagen dat hij niet werkt maakt hij de melk voor de Brinta warm. En hij zet vaak koffie (een espressomachine, dus echt veel werk is dat niet. Hij doet wel ook het onderhoud van dat ding. Schoonmaken is niet mijn sterkste kant).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72239770
Was ist nervenfutter?

De lijst hier was als voorzien:
brinta
bakje griekse yoghurt-met-bramenjam (kant&klaar)
4 roggebrood pindakaas
1 halve komkommer
1 haring
Avondeten: aardappels (gekookt, Nicola's), bloemkool, runderworstjes-met-merquezsmaak, sju. Toe eigengemaakte appelmoes met een kwakje kwark
1 port
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:53:55 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72240260
Whoop, trubbel-day! Tink! Misschien thuis wat sporterigs doen?

Hier is het wel weer okee nu.

Lijstje:
O: volkorenbrood-tosti
L: twee sneetjes met twee gekookte eitjes
D: Ristorante pizza leggera ofzo
T: iets snaaierigs denk ik, want we gaan toch naar de bios
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:56:29 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72240335
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
Was ist nervenfutter?
Zenuwvoer? (ergo ze is gaan snoepen van de stress omdat haar man zo lang wegbleef?)
Niet meer actief op Fok!
pi_72240532
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whoop, trubbel-day! Tink! Misschien thuis wat sporterigs doen?

Hier is het wel weer okee nu.

Lijstje:
O: volkorenbrood-tosti
L: twee sneetjes met twee gekookte eitjes
D: Ristorante pizza leggera ofzo
T: iets snaaierigs denk ik, want we gaan toch naar de bios
hihihihihi Maria, moet je dit zien:

Enige filmpje wat ik kan vinden met dit liedje Ze doen wel dezelfde pasjes. Alleen een beetje anders
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:05:36 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72240555
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:37 schreef sigme het volgende:
Was ist nervenfutter?
Iets dat je eet als je gestresst bent, een slecht humeur hebt of in een dergelijke negatieve stemming bent. Bijv. chocolade, ufo's, chips, ijs.

Mijn man was dus nog even bij de ikea en de videotheek langsgeweest En dan gewoon meer dan een uur te laat aankakken , binnenstappen en vrolijk zeggen "je kunt naar sport hoor!". En dat terwijl hij weet dat sport op dat moment al bijna afgelopen is. Ik moet hem eigenlijk steunen vandaag vanwege wat privedingetjes, maar daar heb ik even helemaal geen zin in.
pi_72240658
Ik had net ook al even woorden met mijn vriendje! Gaat lekker hier met de vriendjes/mannen van de Slankies

Gelukkig lossen vriendjelief en ik het altijd heel snel weer op
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:15:43 #222
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_72240808
Mijn vriend haalt op dit moment zijn zonen op,druk weekend dus.

Planning morgen:
uitslapen
BR: 2 sneetjes waldkorn met achterham, gekookt ei, beschuit appelstroop, glas chocomelk (dan is't op)
T: Appel, paar druifjes, sinaasappel
T: blokje choco
T: denk nog een sneetje brood
D: Rode bieten (ben ze nu aan het koken) met ui, doperwten/wortelen, sperziebonen, komkommersalade en een stukje koolvis uit de oven.
De mannen krijgen hamburgers en gebakken aardappelen uit de oven erbij
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_72241288
Wat een drama's hier met de meneren ! Vandaag gaat het gelukkig goed tussen mij en mijn meneer, we hebben deze week al de nodige woorden gehad doordat ik nogal chagrijnig was..

Even in een spoiler ivm met plotspoilers (wat er in staat is voor Vik ):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_72241305
En is je man al thuis, razz?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 20:36:54 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_72241489
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, wat er in je spoiler staat, jeetje zeg!
SPOILER
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')