Heb je ook op mijn gebouw gereageerd? Dat zou nu wel moeten lukken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Aaahw niet je bios laten verpesten. Ik heb ooit met een chagarijnig vriendje in de bios gezeten en ondanks dat het donker is en je elkaar niet spreekt, was het toch niet leuk
.
Komt nog bij, hij vindt dat ik niet kan koken. Want ik laat schnitzels enzo verbranden (die vind ik ook niet lekker, maar hij wel), ben beter in groente koken. Ik wil alleen helemaal geen blikgroentes kopen maar hem geen groente laten eten vind ik ook niet goed, voel me dan toch een beetje verantwoordelijk voor zijn gezondheid
.
@PF: ja ik nu ook, want er is een kamertekort en als er mensen in jouw gang kunnen wonen, kan ik ergens anders wonen. Ik was weer 130e oid van de 160
Ik wil een eigen keuken en mijn uni zit aan de andere kant van de stad ... reistijd vanaf jouw gebouw is langer dan vanaf Almerequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb je ook op mijn gebouw gereageerd? Dat zou nu wel moeten lukken?
Ik woon hier nu een half jaar (zo lang alweer!!) en ik heb nu pas een buurman voor het eerst gezien..... Die woont bij z'n vriendin en komt alleen z'n post ophalen! En hij is echt al 30 of zo..
Een buurman woont hier al 22 jaarEn die zie ik ook nooit...
Een zie ik ook nooit maar die studeert wel gewoon dus dat is niet zo erg.
Dan is er nog een meisje al twee jaar bezig met haar scriptie en die zit altijd alleen maar op haar kamer (ik zie haar iig nooit), en die is ook echt al oud...
Dan is er nog een meisje (28?) die al fulltime werkt.. maar haar kamer wel makkelijk vindt, ze betaald ook maar 200-250 of zo.. Dat vind ik wel belachelijk.. Maar ja, ze is wel aardig..
En dan is er nog een wat oudere jongen die we nooit zien, die woont er nu 2-3 maanden? En dan denk ik.. Als je toch een keuken/woonkamer deelt, mag je ook wel eens hallo zeggen...
Maar de rest is wel leuk!!
Volgens mij is het idioten-weer. Echt, je zal me zelden kunnen betrappen op een negatieve gedachte over hem, maar nu ben ik echt-heel-boos.quote:
Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat je nu behoorlijk pissed bent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:09 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is het idioten-weer. Echt, je zal me zelden kunnen betrappen op een negatieve gedachte over hem, maar nu ben ik echt-heel-boos.
Zenuwvoer? (ergo ze is gaan snoepen van de stress omdat haar man zo lang wegbleef?)quote:
hihihihihi Maria, moet je dit zien:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whoop, trubbel-day!Tink! Misschien thuis wat sporterigs doen?
Hier is het wel weer okee nu.
Lijstje:
O: volkorenbrood-tosti
L: twee sneetjes met twee gekookte eitjes
D: Ristorante pizza leggera ofzo
T: iets snaaierigs denk ik, want we gaan toch naar de bios
Iets dat je eet als je gestresst bent, een slecht humeur hebt of in een dergelijke negatieve stemming bent. Bijv. chocolade, ufo's, chips, ijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
, wat er in je spoiler staat, jeetje zeg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |