abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72234186
Ik woon niet samen hè !

Bij de Mac heb je nu een Chicken Chilli Wrap! Die is echt lekker!
Hij smaakt
1. naar echte kip!
2. Het zoetzure sausje + verse komkommer is echt lekker!
3. Hij is maar 1,75

Maar je moet niet de onderkant als laatste opeten, want daar zit alleen maar vulling in..

335 kcal is de gewone..
pi_72234213
Jaja, ik suck echt met dat samenwonen Zo maar weer eens wat huisjes bekijken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:18:30 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72234217
Grrrr vriendjes

Blij da;k niet de enige ben Denk ik. Niet leuk voor jullie, uiteraard

PF: ik kook idd. En dat vind ik ook leuk. En hij is geloof ik beledigd dat ik zijn suggesties negeer (als hij zegt zin te hebben in 'gehakt', hoe moet ik dan weten dat hij alleen de gehaktballen van zn moeder bedoelt? ) Maarja ik ben natuurlijk een elitistische truthola die neerkijkt op zijn 'down to earth' eetsuggesties

Bwaah
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_72234235
Maar de vrouw kookt dus meestal?!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:19:38 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72234251
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:

Lekker blijven koken hoor Maria! Je hebt er zo'n plezier in! Hij zou juist hartstikke blij moeten zijn dat je die moeite doet!
Hij blijft erbij dat ie dat ook wel leuk vindt, maar niet als ie eigenlijk ergens anders zin in had - lees: 'gewoon' eten

Vind ik prima, maar ZEG DAT DAAAN!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:19:45 #156
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72234258
voor Maria, heeft ie niet gewoon een baaldag of kan hij het eten anders ook niet waarderen?

De mijne is hoogstens niet geïnteresseerd als ik een uur bezig ben geweest met het samenstellen van het weekmenu, maar hij vindt het gelukkig wel bijna altijd lekker. Zijn bijdrage aan de boodschappen bestaat uit het naar de winkel rijden en daar geduldig met een kar achter me aanslenteren terwijl ik van hot naar her loop om alles wat ik bedacht heb bij elkaar te zoeken
pi_72234271
Hm......... Ja nou ja dan zou ik zeggen: maak jij die gehaktballen dan lekker zelf?!!

Ik zou sowieso niet iedere dag koken Hij heeft toch ook armpjes..
pi_72234284
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grrrr vriendjes

PF: ik kook idd. En dat vind ik ook leuk. En hij is geloof ik beledigd dat ik zijn suggesties negeer (als hij zegt zin te hebben in 'gehakt', hoe moet ik dan weten dat hij alleen de gehaktballen van zn moeder bedoelt? ) Maarja ik ben natuurlijk een elitistische truthola die neerkijkt op zijn 'down to earth' eetsuggesties

Bwaah
Oh ik ben wel dan wel weer zo om door te gaan zitten vragen
Gehakt? Hoezo gehakt? Ballen? Of kleine balletjes? Of door de spaghetti? Macaroni? Wraps?

GEWOOOOOON GEHAKT!

Of lasagna?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72234295
Ach Mariaatje!! Wat naar en ook een beetje raar! Het is toch leuk als er wat variatie zit in je eten!!

Ex meneer C. deed altijd heule dure boodschappen, zonder boodschappenlijstje zodat we altijd met 30 soorten Franse kaas zaten en genoeg wijn, maar aan dingen als toiletpapier dacht hij nooit, dus dat moest dan met een keukenrol.

Ook ging ie altijd nog even de haard aansteken of weet ik wat, als ik het eten net had opgediend. Zeer irritant. Op het laatst wachtte ik niet meer en tegen de tijd dat hij in zijn handen wrijvend ging zitten en zei: "Hè lekker, een bordje eten." Of zoiets, veegde ik net m'n mond af aan m'n servet. En leunde voldaan achterover. Burp.

Kleine indicatie voor het verval dat reeds had ingezet.
pi_72234320
wat heb ik een goede meneer, als ik dit zo hoor!

Hij laat mij altijd bepalen wat we eten, en heeft het in een heel jaar maar 1 keer niet lekker gevonden (toen hadden we rode bietjes, daar houdt hij niet van). AVG eten we maar zo'n 1-2 keer per week (bij hem thuis vroeger kreeg hij het elke dag, en dan ook nog uit eigen tuin en tot moes gekookt, yuck!).

En met boodschappen maak ik het lijstje en gaan we samen, want dat vinden we leuk.
pi_72234326
Whehe...

Ik hou eigenlijk alleen van Frans/Italiaans/Spaans

En dan nog het meest van Italiaans met veel tomaten en mozzarella... Alleen jammer dat andere mensen dat zo snel zat zijn
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:22:20 #162
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72234338
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grrrr vriendjes

Bwaah
Anders maakt ie een keer een lijstje voor je met wat ie met 'kip' en 'gehakt' en 'bloemkool' bedoeld? Zodat je dat er af en toe in kan gooien? Niet te vaak though, creativiteit moet gekoesterd worden
pi_72234349
O en ik kook ook altijd, want dat vind ik leuk. Hij doet het wel als ik geen zin er in heb een keer.
pi_72234350
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik bij het maken van het weekmenu vraag om suggesties komt 'ie standaard met: iets met kip, iets met spinazie, en iets met rijst. Ja, dat zijn inderdaad hele maaltijden, bedankt voor het meedenken. .

Lekker blijven koken hoor Maria! Je hebt er zo'n plezier in! Hij zou juist hartstikke blij moeten zijn dat je die moeite doet!
Oh ja

Wij doe elke dag of om de dag boodschappen. Dan mail ik: 'heb je een idee voor iets low-carbs vanavond', mailt 'ie terug: 'spaghetti met knoflook?'

Nou ja. Eigenlijk bepaal ik altijd wat we hier eten. Dus
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:23:21 #165
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72234369
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:19 schreef P.F het volgende:
Hier wel, want ik ben er beter in en hij werkt fulltime, ik niet. Fair enough dus!
pi_72234372
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:19 schreef P.F het volgende:
Ik was als eerste thuis altijd en zijn kookskilzz euh... not so good. Een Valess 10 minuten op heel hoog vuur zetten en dan verbaasd zijn dat het alweer is aangebrand. En ALTIJD de aardappelen laten overkoken EN de rijst EN de spaghetti. En dan niet luisteren als ik zeg dat rijst en pasta geen deksel hoeven, omdat ze dan juist nog sneller overkoken.

Dan zit ik niet rustig achter m'n pc of op de bank als dat allemaal gaande is in de keuken. Op het fornuis dat ik dan mag poetsen.
pi_72234406
Wat trouwens echt irritant is als ik zeg

Oeh ik wil frietjes !

Zegt hij: Dat had ik gister nog.......

Pizza !?

Hm.. nee eergister nog....

Wok to walk????????

Hm... Nee heb ik ook laatst op..

Iets met rijst ?

Nee... Heb ik ook net op....

En dan eten we (hij sowieso..... en ik ga niet extra kip halen als we koken of zo..) ook meestal nog vegetarisch

Aaaaaaaaaaah.
pi_72234450
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:20 schreef conleche het volgende:
Ach Mariaatje!! Wat naar en ook een beetje raar! Het is toch leuk als er wat variatie zit in je eten!!

Ex meneer C. deed altijd heule dure boodschappen, zonder boodschappenlijstje zodat we altijd met 30 soorten Franse kaas zaten en genoeg wijn, maar aan dingen als toiletpapier dacht hij nooit, dus dat moest dan met een keukenrol.

Ook ging ie altijd nog even de haard aansteken of weet ik wat, als ik het eten net had opgediend. Zeer irritant. Op het laatst wachtte ik niet meer en tegen de tijd dat hij in zijn handen wrijvend ging zitten en zei: "Hè lekker, een bordje eten." Of zoiets, veegde ik net m'n mond af aan m'n servet. En leunde voldaan achterover. Burp.

Kleine indicatie voor het verval dat reeds had ingezet.

Hier werden de laatste weken ook ineens boeren gelaten, door hem!
(Scheten lieten we beide vanaf het begin al, dat kan niet anders met een spastische darmster en een lactose-intolerantje)
pi_72234452
PF, ik kook niet altijd, hoor. Maar ik ben wel de beste kok in huis Als hij kookt, is 't meestal simpeler En als ik kook (zeker 5 van de 7x), helpt hij vaak mee met groente snijden enzo.

Ik klaag niet hoor. Ik ben allang blij dat hij tegenwoordig ongeveer alles eet
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:25:53 #170
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72234456
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef SiTu het volgende:

[..]

Anders maakt ie een keer een lijstje voor je met wat ie met 'kip' en 'gehakt' en 'bloemkool' bedoeld? Zodat je dat er af en toe in kan gooien? Niet te vaak though, creativiteit moet gekoesterd worden
Jamaar Dat doe ik al

Alleen kennelijk niet altijd op die momenten dat hij het suggereert
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:26:44 #171
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72234473
Meestal doet hij de afwas en kook ik. Ik haat afwassen, hij niet.
Als ik iets maak met veel pannen/voorbereidend werk, koken we samen. Maar ik zou het helemaal niet leuk vinden als hij steeds zou willen koken, ik vind het heerlijk om te doen
pi_72234477
Whehee.. Hij laat ook altijd dingen aanbranden Nou ja niet altijd, wel vaak..

En ik hoor het gewoon gebeuren maar dan denk ik, wie ben ik om mij er mee te bemoeien ?

Dus nu gaat het steeds beter !
pi_72234483
En nu ga ik me in de plooi gooien om lekker te gaan uiteten met mijn dinnetjes
Die moet ik het hypotheekmeneer verhaal nog doen
pi_72234523
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
wat heb ik een goede meneer, als ik dit zo hoor!

Hij laat mij altijd bepalen wat we eten, en heeft het in een heel jaar maar 1 keer niet lekker gevonden (toen hadden we rode bietjes, daar houdt hij niet van). AVG eten we maar zo'n 1-2 keer per week (bij hem thuis vroeger kreeg hij het elke dag, en dan ook nog uit eigen tuin en tot moes gekookt, yuck!).

En met boodschappen maak ik het lijstje en gaan we samen, want dat vinden we leuk.
Ho ho, ik heb verder ook niets op mijn meneer aan te merken hoor! Hij heeft één keer iets niet lekker gevonden, couscous, maar dat vond ik ook niet lekker. We houden gewoon niet van couscous. .

Sinds kort doe ik de boodschappen alleen omdat er eigenlijk geen gelegenheid is om dat samen te doen, maar voorheen ging dat ook met z'n tweeën altijd prima! Gezellig!

AGV eten we eigenlijk nooit als dat met gekookte aardappelen is.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72234526
O: Vanilleyoghurt
T: Snee met rookvlees
L: Twee sneetjes rookvlees
T: Balisto
T: Maiskolf
D: ? met wijn
pi_72234544
Ik vind samen koken zo leuk.

*Weer iets noteert op het lijstje waar de volgende meneerC. aan moet voldoen....
pi_72234612
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef conleche het volgende:

*Weer iets noteert op het lijstje waar de volgende meneerC. aan moet voldoen....
Ja dat wel, mits tijd!
pi_72234627
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:19 schreef SiTu het volgende:
voor Maria, heeft ie niet gewoon een baaldag of kan hij het eten anders ook niet waarderen?

De mijne is hoogstens niet geïnteresseerd als ik een uur bezig ben geweest met het samenstellen van het weekmenu, maar hij vindt het gelukkig wel bijna altijd lekker. Zijn bijdrage aan de boodschappen bestaat uit het naar de winkel rijden en daar geduldig met een kar achter me aanslenteren terwijl ik van hot naar her loop om alles wat ik bedacht heb bij elkaar te zoeken
Hehe... daar komt het hier ook op neer ja. Af en toe zou ik wel wat meer input willen, want soms weet ik gewoon even niks of heb ik geen tijd maar dan kan ik echt niet op hem terugvallen. Hoewel ik op zich best van koken hou en het negen van de tien keer graag doe staat het idee me toch tegen, er is geen enkele reden waarom het bij voorbaat mijn taak zou moeten zijn. Als ik het kan, kan hij het toch ook.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_72234753
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:29 schreef conleche het volgende:

Konden jullie ook allebei even goed koken? Dan lijkt het me ook wel leuk ja.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:36:36 #180
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72234777
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:31 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hehe... daar komt het hier ook op neer ja. Af en toe zou ik wel wat meer input willen, want soms weet ik gewoon even niks of heb ik geen tijd maar dan kan ik echt niet op hem terugvallen. Hoewel ik op zich best van koken hou en het negen van de tien keer graag doe staat het idee me toch tegen, er is geen enkele reden waarom het bij voorbaat mijn taak zou moeten zijn. Als ik het kan, kan hij het toch ook.
True, maar wil hij niet koken dan?
Die van mij wil ook best koken als ik dat een keer vraag, hij heeft alleen geen zin om iets spannends/nieuws te bedenken, maar dat vind ik ook niet nodig. Ik doe dat zelf ook alleen maar omdat ik het leuk vind.

@ Maria, dan heeft ie gewoon te hoge eisen, vind ik Maar ik hoop voor je dat het snel weer overwaait , kan je toch niet lang boos om blijven.
pi_72234787
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ruzie met het vriendje, baah
Kennelijk doe ik teveel moeite voor het avondeten? Meneer vind het stom dat ik zijn suggesties vaak 'te saai' vind. Geez. altijd komt ie aan met AVG of hamburgers of zo. En we eten de laatste tijd vaak genoeg vlees + veggies, omdat dat makkelijk is en hij dat lekker vindt :/
Maar kennelijk vind ie het vervelend als ik, als hij zegt zin te hebben in weetikveel, kip ofzo, niet een kipfilet bak en op zn bord mieter, maar probeer er iets speciaals van te maken "het is niet speciaal genoeg voor je", WTF! Echt! Ik doe mn best om, als ik er tijd voor heb, iets speciaals te maken voor het avondeten, en dan krijg ik dit gebitch over me heen

Nou leuk!
Aaaahw Mariaatje . Je bent juist zo goed bezig!

Ik voorzie zelfde soort problemen als mn vriend en ik samen zouden gaan wonen. Hij wil 'normaal' voer en ik wil wel recepten proberen. Hij wil vlees+carbs en geen groente, hoogstens uit blik (zodat ze niet meer naar groente smaken ) terwijl ik veel groen wil, beetje vlees en weinig carbs. Gaat leuk worden .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_72234884
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:28 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ho ho, ik heb verder ook niets op mijn meneer aan te merken hoor! Hij heeft één keer iets niet lekker gevonden, couscous, maar dat vond ik ook niet lekker. We houden gewoon niet van couscous. .

Sinds kort doe ik de boodschappen alleen omdat er eigenlijk geen gelegenheid is om dat samen te doen, maar voorheen ging dat ook met z'n tweeën altijd prima! Gezellig!

AGV eten we eigenlijk nooit als dat met gekookte aardappelen is.
Nee, wij eten ook nooit gekookte aardappelen. Heb ik echt nog helemaal nooit gemaakt, ik vind het teveel gedoe en gebakken aardappeltjes vind ik ook veel lekkerder.

Hurray voor onze meneren!
pi_72234896
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:36 schreef SiTu het volgende:

[..]

True, maar wil hij niet koken dan?
Die van mij wil ook best koken als ik dat een keer vraag, hij heeft alleen geen zin om iets spannends/nieuws te bedenken, maar dat vind ik ook niet nodig. Ik doe dat zelf ook alleen maar omdat ik het leuk vind.

@ Maria, dan heeft ie gewoon te hoge eisen, vind ik Maar ik hoop voor je dat het snel weer overwaait , kan je toch niet lang boos om blijven.
Mwah, als ik het direct vraag zegt hij geen nee, maar dan komt het erop neer dat hij veel te laat begint waardoor het eten nog lang niet klaar is als ik thuiskom en dan kan ik zijn gepruts niet aanzien en doe ik de helft toch weer zelf.
Meedenken over boodschappen wil hij ook niet, dan noemt hij zonder na te denken 1 of 2 standaardsuggesties en als ik daar dan geen zin in heb wordt hij boos en denkt hij niet meer mee. Zo komt hij er makkelijk vanaf, maar als ik zo zou doen hadden we de hele week niks te eten.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:41:01 #184
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72234936
Whehe, we moeten dadelijk de hond van mijn vriend z'n ouders naar de kennel brengen voor dit weekend, aangezien zij het weekend al aan het voorbereiden zijn. Maar dat vindt die hond natuurlijk niet leuk en hij is bang in de auto. Ik heb er nu al zin in
pi_72234954
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Konden jullie ook allebei even goed koken? Dan lijkt het me ook wel leuk ja.
Uhm.......nee, ik kan het beter. Vind ik. Maar eigenlijk kookte ik met hem niet zo vaak samen.

Maar ik heb dat met een paar vorige vriendjes wel gedaan en ik vind het enorm knus, zo'n beetje frøbelen terwijl je aan het kletsen bent over van alles en nog wat.
pi_72234981
Heb net een leuk receptje gevonden voor vanavond:

Salade met taugé en paprika . Ik doe er nog mihoen en wat nasi/bamivlees bij.

En volgende week maak ik een keer provencaalse fusilli. I looooove mijn nieuwe kookboek.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:43:30 #187
252239 SiTu
Als je eens wist...
pi_72235023
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:40 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mwah, als ik het direct vraag zegt hij geen nee, maar dan komt het erop neer dat hij veel te laat begint waardoor het eten nog lang niet klaar is als ik thuiskom en dan kan ik zijn gepruts niet aanzien en doe ik de helft toch weer zelf.
Meedenken over boodschappen wil hij ook niet, dan noemt hij zonder na te denken 1 of 2 standaardsuggesties en als ik daar dan geen zin in heb wordt hij boos en denkt hij niet meer mee. Zo komt hij er makkelijk vanaf, maar als ik zo zou doen hadden we de hele week niks te eten.
Mannen (;))
Maar nu moet ik rennen, vriendje staat te wachten.
Fijn weekend allemaal!
pi_72235029
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Nee, wij eten ook nooit gekookte aardappelen. Heb ik echt nog helemaal nooit gemaakt, ik vind het teveel gedoe en gebakken aardappeltjes vind ik ook veel lekkerder.

Hurray voor onze meneren!
Gebakken aardappelen is toch niet minder gedoe dan gekookte? Of koop je alleen maar van die voorgesneden dingen?
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Uhm.......nee, ik kan het beter. Vind ik. Maar eigenlijk kookte ik met hem niet zo vaak met z'n tweeeen.

Maar ik heb dat met een paar vorige vriendjes wel gedaan en ik vind het enorm knus, zo'n beetje frøbelen terwijl je aan het kletsen bent over van alles en nog wat.
Dat klinkt wel gezellig ja. Hoewel mijn vriendje dan toch wel een bepaald minimum aan kookskills zou moeten hebben. Ik ben dan gewoon te ongeduldig om te wachten tot hij na 5 minuten eindelijk een paprika gesneden heeft.
pi_72235059
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef SiTu het volgende:

[..]

Mannen (;))
Maar nu moet ik rennen, vriendje staat te wachten.
Fijn weekend allemaal!
Fijn weekend! Sterkte met de hond.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:46:07 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72235099
SiTu: ik ben best een beetje pissig Maar dat ben ik niet snel dus ik denk dat het zo wel overwaait. Heb alleen GEEN zin in boodschappen doen / koken nu Mwehehehe. Of de geplande bios vanavond.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Aaaahw Mariaatje . Je bent juist zo goed bezig!

Ik voorzie zelfde soort problemen als mn vriend en ik samen zouden gaan wonen. Hij wil 'normaal' voer en ik wil wel recepten proberen. Hij wil vlees+carbs en geen groente, hoogstens uit blik (zodat ze niet meer naar groente smaken ) terwijl ik veel groen wil, beetje vlees en weinig carbs. Gaat leuk worden .
Op zich zou dat tof zijn! Voor jou veggies + vlees + beetje aardappels ofzo, en voor hem dan meer aardappels en vlees, dat moet te coördineren zijn
Alleen die uitprobeerfactor, ja da's lastig
pi_72235115
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:43 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Gebakken aardappelen is toch niet minder gedoe dan gekookte? Of koop je alleen maar van die voorgesneden dingen?
[..]

Dat klinkt wel gezellig ja. Hoewel mijn vriendje dan toch wel een bepaald minimum aan kookskills zou moeten hebben. Ik ben dan gewoon te ongeduldig om te wachten tot hij na 5 minuten eindelijk een paprika gesneden heeft.
Ja, alleen voorgesneden dingen hier - lekker uit de vriezer (die van aviko enzo). Het is vast minder gezond (hoewel het qua kcal vaak nog best meevalt), maar we vinden ze gewoon veel lekkerder.

Dat laatste herken ik ook hoor - als hij dingen gaat snijden kan ik het in die tijd drie keer zelf doen .
pi_72235538
Ik heb een beetje een hekel aan mijn ganggenoten Die houden kamers bezet terwijl ze ergens anders wonen Omdat ze er al lang wonen hoeven ze weinig betalen en hebben ze geen campuscontract..

Pff...
pi_72235605
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja, alleen voorgesneden dingen hier - lekker uit de vriezer (die van aviko enzo). Het is vast minder gezond (hoewel het qua kcal vaak nog best meevalt), maar we vinden ze gewoon veel lekkerder.

Dat laatste herken ik ook hoor - als hij dingen gaat snijden kan ik het in die tijd drie keer zelf doen .
Mijn eerste gedachte was "duur" maar als ik erover nadenk... Wij nemen vaak zo'n kilozakje van AH maar dat is ook niet echt goedkoop. Af en toe eten we ouderwets gekookte aardappels met jus, of puree, waarschijnlijk dat ik daardoor uit gewoonte altijd zo'n zak koop maar er is eigenlijk helemaal geen goede reden voor.

Door jouw post over salade heb ik nu trouwens zin in bami of nasi. Eens kijken of ik vriendje kan overhalen om mee te rijden naar Albert Heijn.
pi_72235739
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:02 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mijn eerste gedachte was "duur" maar als ik erover nadenk... Wij nemen vaak zo'n kilozakje van AH maar dat is ook niet echt goedkoop. Af en toe eten we ouderwets gekookte aardappels met jus, of puree, waarschijnlijk dat ik daardoor uit gewoonte altijd zo'n zak koop maar er is eigenlijk helemaal geen goede reden voor.

Door jouw post over salade heb ik nu trouwens zin in bami of nasi. Eens kijken of ik vriendje kan overhalen om mee te rijden naar Albert Heijn.
Duur valt wel mee hoor, zeker als je voor huismerk van AH gaat (niet de aardappelschijfjes van de euroshopper, die zijn viesssss ) - ongeveer 1,10 voor 600 gram, met twee zakjes doe ik dan 3 keer (1200 gram, dus 400 gram per keer zeg maar, 200 gram pp).

En er is veel variatie: aardappelschijfjes, -kroketjes, -balletjes, -wafeltjes, -smileys, rosti... En dan ook nog aardappelschotels, met groenten enzo, die zijn er frans/hongaars/italiaans/grieks/zweeds enzovoort.
pi_72235817
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
SiTu: ik ben best een beetje pissig Maar dat ben ik niet snel dus ik denk dat het zo wel overwaait. Heb alleen GEEN zin in boodschappen doen / koken nu Mwehehehe. Of de geplande bios vanavond.
[..]

Op zich zou dat tof zijn! Voor jou veggies + vlees + beetje aardappels ofzo, en voor hem dan meer aardappels en vlees, dat moet te coördineren zijn
Alleen die uitprobeerfactor, ja da's lastig
Aaahw niet je bios laten verpesten . Ik heb ooit met een chagarijnig vriendje in de bios gezeten en ondanks dat het donker is en je elkaar niet spreekt, was het toch niet leuk .

Komt nog bij, hij vindt dat ik niet kan koken . Want ik laat schnitzels enzo verbranden (die vind ik ook niet lekker, maar hij wel), ben beter in groente koken. Ik wil alleen helemaal geen blikgroentes kopen maar hem geen groente laten eten vind ik ook niet goed, voel me dan toch een beetje verantwoordelijk voor zijn gezondheid .

@PF: ja ik nu ook, want er is een kamertekort en als er mensen in jouw gang kunnen wonen, kan ik ergens anders wonen . Ik was weer 130e oid van de 160
pi_72235840
PF, hoe is het eigenlijk afgelopen met de kamer van die meneer waar steeds andere mensen uit kwamen lopen? Daar gingen jullie een brief over schrijven toch?
pi_72235998

WEEKENDDDDD!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:22:09 #198
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72236182
Mijn vind alles wat ik maak geweldig, zegt dat ook altijd, maar ik moet hem niet vragen wat hij wil eten: doperwten en wortels uit een potje + schnitzel of kip tandoori.

Overigens heb ik net 5 bossen koriander gekocht. Heeft iemand nog makkelijke en snelle korianderrecepten die ik ook kan invriezen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72236196
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:10 schreef Chicolate het volgende:
PF, hoe is het eigenlijk afgelopen met de kamer van die meneer waar steeds andere mensen uit kwamen lopen? Daar gingen jullie een brief over schrijven toch?
Er kwam uiteindelijk alleen nog maar dezelfde jongen uit en we vonden het een beetje zielig dus hebben we er niets meer van gezegd...
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:24:51 #200
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72236247
Daglijstje
o. yoghurt met frambozen
t. 2 augurken met ham
l. zeer romige preisoep + een geitenkaastosti + tiramisu (bij elkaar iets van 1000 kcal schat ik )
t. pakje jus d'orange
t. paar handjes popcorn
d. sport
t. weet ik nog niet
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')