Hij blijft erbij dat ie dat ook wel leuk vindt, maar niet als ie eigenlijk ergens anders zin in had - lees: 'gewoon' etenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lekker blijven koken hoor Maria! Je hebt er zo'n plezier in! Hij zou juist hartstikke blij moeten zijn dat je die moeite doet!
Oh ik ben wel dan wel weer zo om door te gaan zitten vragenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grrrr vriendjes![]()
Blij da;k niet de enige benDenk ik. Niet leuk voor jullie, uiteraard
PF: ik kook idd. En dat vind ik ook leuk. En hij is geloof ik beledigd dat ik zijn suggesties negeer(als hij zegt zin te hebben in 'gehakt', hoe moet ik dan weten dat hij alleen de gehaktballen van zn moeder bedoelt?
) Maarja ik ben natuurlijk een elitistische truthola die neerkijkt op zijn 'down to earth' eetsuggesties
![]()
Bwaah
Anders maakt ie een keer een lijstje voor je met wat ie met 'kip' en 'gehakt' en 'bloemkool' bedoeld?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Grrrr vriendjes![]()
Blij da;k niet de enige benDenk ik. Niet leuk voor jullie, uiteraard
PF: ik kook idd. En dat vind ik ook leuk. En hij is geloof ik beledigd dat ik zijn suggesties negeer(als hij zegt zin te hebben in 'gehakt', hoe moet ik dan weten dat hij alleen de gehaktballen van zn moeder bedoelt?
) Maarja ik ben natuurlijk een elitistische truthola die neerkijkt op zijn 'down to earth' eetsuggesties
![]()
Bwaah
Oh jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik bij het maken van het weekmenu vraag om suggesties komt 'ie standaard met: iets met kip, iets met spinazie, en iets met rijst. Ja, dat zijn inderdaad hele maaltijden, bedankt voor het meedenken..
Lekker blijven koken hoor Maria! Je hebt er zo'n plezier in! Hij zou juist hartstikke blij moeten zijn dat je die moeite doet!
Hier wel, want ik ben er beter in en hij werkt fulltime, ik niet. Fair enough dus!quote:
Ik was als eerste thuis altijd en zijn kookskilzz euh... not so good. Een Valess 10 minuten op heel hoog vuur zetten en dan verbaasd zijn dat het alweer is aangebrand. En ALTIJD de aardappelen laten overkoken EN de rijst EN de spaghetti. En dan niet luisteren als ik zeg dat rijst en pasta geen deksel hoeven, omdat ze dan juist nog sneller overkoken.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:20 schreef conleche het volgende:
Ach Mariaatje!! Wat naar en ook een beetje raar! Het is toch leuk als er wat variatie zit in je eten!!
Ex meneer C. deed altijd heule dure boodschappen, zonder boodschappenlijstje zodat we altijd met 30 soorten Franse kaas zaten en genoeg wijn, maar aan dingen als toiletpapier dacht hij nooit, dus dat moest dan met een keukenrol.
Ook ging ie altijd nog even de haard aansteken of weet ik wat, als ik het eten net had opgediend. Zeer irritant. Op het laatst wachtte ik niet meer en tegen de tijd dat hij in zijn handen wrijvend ging zitten en zei: "Hè lekker, een bordje eten." Of zoiets, veegde ik net m'n mond af aan m'n servet. En leunde voldaan achterover. Burp.
Kleine indicatie voor het verval dat reeds had ingezet.
Jamaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:22 schreef SiTu het volgende:
[..]
Anders maakt ie een keer een lijstje voor je met wat ie met 'kip' en 'gehakt' en 'bloemkool' bedoeld?Zodat je dat er af en toe in kan gooien? Niet te vaak though, creativiteit moet gekoesterd worden
Ho ho, ik heb verder ook niets op mijn meneer aan te merken hoor! Hij heeft één keer iets niet lekker gevonden, couscous, maar dat vond ik ook niet lekker. We houden gewoon niet van couscous.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
wat heb ik een goede meneer, als ik dit zo hoor!
Hij laat mij altijd bepalen wat we eten, en heeft het in een heel jaar maar 1 keer niet lekker gevonden (toen hadden we rode bietjes, daar houdt hij niet van). AVG eten we maar zo'n 1-2 keer per week (bij hem thuis vroeger kreeg hij het elke dag, en dan ook nog uit eigen tuin en tot moes gekookt, yuck!).
En met boodschappen maak ik het lijstje en gaan we samen, want dat vinden we leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |