quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, Ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Peter mannetje van 23 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 27-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen.
quote:Sp00k13 29 ambtenaar niets doen is het hoogste
quote:melanie_the_miss 19 jarige import-Hagenees, woont sinds kort samen
quote:denb 22 jarige import-Hagenees, nog thuis woonend, maar gaat dit jaar uit huis! Studeerd Particulier Digitaal Onderzoeker
quote:Ronnie_bravo 31, getogen en werkzaam in Den Haag. Vrijgezel en prettig gestoord
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Peter 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
2Mini 08 september
melanie_the_miss04 oktober
RATMEN 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
HEeeeee ik heb geen PM!!!!quote:
Wát, is daar een lijst voor dan?! Waar??? Daar sta ik dan ongetwijfel niet op, want ik heb werkelijk nog nooit een pm gehad.quote:
Ben jij misschien van de werkverschaffing?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wát, is daar een lijst voor dan?! Waar??? Daar sta ik dan ongetwijfel niet op, want ik heb werkelijk nog nooit een pm gehad.
Ik ging er gewoon vanuit dat Zeemonster een ieder die in het vorige topic actief was zou gaan pm-en
Zo er lag echt veel werk, ik ben op de helft... ik vind mijzelf echt stoer...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
HEeeeee ik heb geen PM!!!!
Zeker weer voor het eerst sinds een maand gewerkt,...wordt je traag van he
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:57 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ben jij misschien van de werkverschaffing?
Je staat wel op de lijst,...zo met een sterretje erachter van 'die krijgt geen PM'.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Wát, is daar een lijst voor dan?! Waar??? Daar sta ik dan ongetwijfel niet op, want ik heb werkelijk nog nooit een pm gehad.
Ik ging er gewoon vanuit dat Zeemonster een ieder die in het vorige topic actief was zou gaan pm-en
Dus je wilt zeggen dat je in 1 dag al op de helft ben van dat waar een maand achterstand is? Ik zal het even aan HR doorgeven, dan kun je wat minder gaan werkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:57 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Zo er lag echt veel werk, ik ben op de helft... ik vind mijzelf echt stoer...
Die vrouwen snappen het ook echt niet he. Eerst een foto van je tieten posten en dan word je pas toegevoegd aan de PM lijst!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Je staat wel op de lijst,...zo met een sterretje erachter van 'die krijgt geen PM'.
Heb jij die foto nog niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die vrouwen snappen het ook echt niet he. Eerst een foto van je tieten posten en dan word je pas toegevoegd aan de PM lijst!
Nope, wat ze privé naar jou stuurt heb ik geen zicht op...quote:
Oh nee, he dat vergeet ik telkensquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, wat ze privé naar jou stuurt heb ik geen zicht op...
Tieten, tieten???quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die vrouwen snappen het ook echt niet he. Eerst een foto van je tieten posten en dan word je pas toegevoegd aan de PM lijst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
Jah dat blijkt! Maar dat geeft niks, ik weet het topic zelf ook wel te vindenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je staat wel op de lijst,...zo met een sterretje erachter van 'die krijgt geen PM'.
[..]
Nou laat dan die borsten maar zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tieten, tieten???
Come on, ik word morgen 35; ik heb bórsten!!!
Euh...zit jij nou net niet op te scheppen dat je die foto al hebt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou laat dan die borsten maar zien
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:02 schreef Lovechild het volgende:
Tieten, tieten???
Come on, ik word morgen 35; ik heb bórsten!!!Een foto van je borsten is natuurlijk ook goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Nee, morgen geen taart.quote:
Euh...ik kan nog steeds geen plaatjes postenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een foto van je borsten is natuurlijk ook goed!
Sorry ik heb gewoon een oud mailtje van A_A geforwardedquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:03 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jah dat blijkt! Maar dat geeft niks, ik weet het topic zelf ook wel te vinden
Ah joh, boeit niet hoor. Ik kan zelf wel een topic vindenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Sorry ik heb gewoon een oud mailtje van A_A geforwarded. Ik ben niet zo pm'erig .
Gelukkigquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ah joh, boeit niet hoor. Ik kan zelf wel een topic vinden
Bijna 35 jaar en geen plaatjes kunnen posten? Dat klinkt wel heel ongeloofwaardig...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:22 schreef Lovechild het volgende:
Euh...ik kan nog steeds geen plaatjes posten
Je hebt altijd gekken die dat doen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:06 schreef Lovechild het volgende:
Plaatjes posten hier kan ik idd niet. Of laat ik het zo zeggen: ik heb me er nooit echt mee bezig gehouden. Ik heb ooit op Fok! 1 foto gepost, mbv Ratmen. Daarna nooit meer. Wat Fok! betreft gedraag ik me als een beoorlijke newb: ik sluit nooit topics en open er al helemaal geen. Kan je mijn postgeschiedenis op naslaan![]()
Busted!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:26 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je hebt altijd gekken die dat doen natuurlijk
Geboortekaartjes, deel 4
Ik weet nu ook waar jij een piercing hebt zitten, nouja in 2005 in iedergevalquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:14 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Heb je nog meer interessante dingen over me ontdekt nu je toch mijn postgeschiedenis hebt bekeken?
Edit: Shit, ik heb vrij recent nog een post geopend. Jeetje, het sloeg helemaal nergens op wat ik zei![]()
Oh my, volgens mij mag ik zelf weleens beter naar mijn postgeschiedenis kijken voordat ik die hier ga spammenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik weet nu ook waar jij een piercing hebt zitten, nouja in 2005 in iedergeval
Oja en dat je leukt droomt![]()
Waar is hier? Ongeveer?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:07 schreef Syytön het volgende:
Alweer ontruiming van een woning aan de gang vanwege wietplantage hier.
Da's niet eens zo ver van huisquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:22 schreef Syytön het volgende:
[..]
Mient, nabij kruising kamperfoeliestraat (begraafplaats/kinderboerderij).
Overloperquote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:49 schreef Qrious het volgende:
Moet er alleen Den Haag voor verlaten
Wat doe je uberhaupt nog hierquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:28 schreef Qrious het volgende:
lol
't is ook wel iets verder dan VoorburgHalf uurtje rijden nog wel, maja dan ist wel een schitterende eengezinswoning van >100m2 met 13m tuin in een goeie wijk waar ik hier 75m2 appartement in vrederust met mini balkonnetje ofzo zou hebben, bij m'n vriendin en dr familie + vrienden, en een uur minder reistijd naar m'n werk per dag
Thanksquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Lovechild, gefeliciteerd!
Ik ben heel benieuwd wat jij gegoogled hebt om dat plaatje te vindenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:46 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Lovechild, gefeliciteerd!
Ik wil nog weleens trollen in een topic over katten of een topic waar Gia actief isquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:00 schreef zeemonster het volgende:
Lovechild gefeliciteerd!*O*
Speurt iedereen hier elkaars topichistorie na ? Doe ik eigenlijk nooit moet ik zeggen .. Ik kom dan ook niet verder als het Den Haag topic of wat achterlijke antwoorden her en der!
Mijn historie is best ziekelijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik wil nog weleens trollen in een topic over katten of een topic waar Gia actief is
** kijkt even historie na** ,... ik hou geloof ik sowieso wel van 'schoppen' blijkt
Dat heb je eerder gemeld en toen heb ik even gespit. Ik vond er weinig ziekelijks aan. Dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over jou.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:16 schreef zeemonster het volgende:
Mijn historie is best ziekelijk.
A_A weet in ieder geval dat ik er een behoorlijk vreemde gedachtengang op na houquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb je eerder gemeld en toen heb ik even gespit. Ik vond er weinig ziekelijks aan. Dat zegt waarschijnlijk meer over mij dan over jou.
Dat vind ik pas een ziekelijke gedachte...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:31 schreef zeemonster het volgende:
bij de koffieautomaat van Appie Heijn
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat vind ik pas een ziekelijke gedachte...
Dan kom je toch gewoon hier naartoe. Stukken dichterbij en dat scheelt weer hangen bij de Appie!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:35 schreef zeemonster het volgende:
Oh en Ronnie , mijn hollandse wc is leuk !!! Mag ik bij jouw komen wonen als mijn vriend mij eruit zet zodra hij het ziet
Ook goedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon hier naartoe. Stukken dichterbij en dat scheelt weer hangen bij de Appie!
Jij weet niet eens hoe een koffiezetapparaat werktquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon hier naartoe. Stukken dichterbij en dat scheelt weer hangen bij de Appie!
Heb je foto's? Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ook goedverzorg ik de katten wel
.
Ik vind mijn wc nu echt superschattig.
In mijn gebruiksaanwijzing staat 'Laat je vrouw de koffie zetten'. En tot op heden gaat dat prima!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:47 schreef MissMSX het volgende:
Jij weet niet eens hoe een koffiezetapparaat werkt
En jij denkt dat er een andere vrouw in huis komt als in aanwezig benquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In mijn gebruiksaanwijzing staat 'Laat je vrouw de koffie zetten'. En tot op heden gaat dat prima!
Zien zien zien!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:50 schreef zeemonster het volgende:
Ja net gemaakt , maar pas op wat bij mij superschattig is he. Ik ben een beetje sadistisch ingesteld en ik weet dat ik vriendlief nu dus helemaal gek maak :$ .
Ons hele huis is normaal behalve de wc
Ik wilde eigenlijk meer voor jouw langskomen dan voor hemquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En jij denkt dat er een andere vrouw in huis komt als in aanwezig ben
Het zou niet de eerste keer zijn...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:54 schreef MissMSX het volgende:
En jij denkt dat er een andere vrouw in huis komt als in aanwezig ben
Ik vind'em briljantquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:11 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb ze erin gezet , met een normale foto van een stukje woonkamer, zo kan je zien dat ik best nog een beetje spoor... vergelijk de inrichting van de wc met de woonkamer... tel daarbij op dat mijn vriend nog van niks weet.
Wc was eerst gewoon wit namelijk
Ja hoor, ...daar kan ik het op.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:11 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb ze erin gezet , met een normale foto van een stukje woonkamer, zo kan je zien dat ik best nog een beetje spoor... vergelijk de inrichting van de wc met de woonkamer... tel daarbij op dat mijn vriend nog van niks weet.
Wc was eerst gewoon wit namelijk
Ga je mij nou de schuld geven dat jij op zo'n uitermate beroerd tijdstip gaat douchen?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hallloo!!! Biedt een vrouw zich aan, wordt ze direct weggekaapt als ik even ga douchen. Kan het wat minder Air?
Ja dat lijkt me duidelijk. Dit is 'so not done'.....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je mij nou de schuld geven dat jij op zo'n uitermate beroerd tijdstip gaat douchen?
Hee heeft je moeder nooit geleerd om eerlijk te delen! Ik zal maar weer eens met haar gaan praten , het gesprek met je pa over vervoer was ook leukquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me duidelijk. Dit is 'so not done'.....
en je kunt nooit op een beroerd tijdstip douchen, douchen is áltijd goed
Eensquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
en je kunt nooit op een beroerd tijdstip douchen, douchen is áltijd goed
Mijn vriend is not amusedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:57 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ook een blauwe muur (en plafond) in WC/DoucheIets blauwer, dat wel.. steekt mooi af bij witte tegels!
Wat dacht je, dat mijn huiskamer wel ook zwembadblauw is?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:06 schreef zeemonster het volgende:
Ik vind het serieus steeds leuker de wc.
Dit is het enige blauwe in huis .. de rest zijn allemaal aardetinten.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:16 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Wat dacht je, dat mijn huiskamer wel ook zwembadblauw is?Vanille, en oranje tinten hier
Als je thee hebt, dan kom ik een keer kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:47 schreef Atreidez het volgende:
Ik zal morgen na t stofzuigen een virtuele rondleiding opnemenOf je moet een keer op de koffie komen!
Er lopen er meer buiten dan dat er binnen zitten....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:53 schreef Lovechild het volgende:
Vanmiddag trouwens nog wat mafs:
we waren onderweg naar de Prinsegracht en op de Jan Hendrikstraat stonden we stil wegens het vele verkeer en de stoplichten. Vanuit tegenovergestelde richting kwamen twee agenten op de fiets en ik zat zo'n beetje naar ze te kijken (en met mij onze zoons, waarvan de jongste een beetje angstige fascinatie voor de politie heeft), smijten ze opeens die fietsen neer en jumpen op een vent die ter hoogte van onze auto op de stoep stond. "Leg neer dat mes!" schreeuwen en die kerel tegen een deur klemmen. Bleek dus dat die gast met een aardappelschilmesje in zijn pols stond te "zagen". Gewoon midden in een drukke straat
Gekken bedoel je? Ja klopt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Er lopen er meer buiten dan dat er binnen zitten....
Ehm, lekkere koekjes bij de thee, een goede vriendin om mee te kletsen, een aantal leuke tijdschriften, een rustig kind, een knuffelende poes, lekker weer buiten en een onbeperkte creditcard om kleren, schoenen en tassen mee te shoppen. En das maar een eerste korte opsommingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:20 schreef zeemonster het volgende:thee en smaakjes .. wat wil een vrouw nog meer
Cosmogirl beachboek ... nou moet ik eerlijk bekennen dat dat klinkt als iets waar ik me ook een hele dag mee zou kunnen vermakenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
cosmogirl beachboek vergeet je!!!
heb ik me een hele dag mee vermaakt
Ik verdeel het eerlijk .. door de weeks binnen en in het weekend naar buitenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:43 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Er lopen er meer buiten dan dat er binnen zitten....
Wat mij vooral opvalt is dat je plafond zo prachtig is geschilderd. Een kroon op die kamer. Het maakt het echt af!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:40 schreef Atreidez het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was toen ik er net inzatMeubels is dus allemaal anders, maar de kleuren zijn nog hetzelfde..
Hmm, ik heb ook lichte muren hoor, je ziet nu alleen toevallig de oranje gekleurde muren
Nou, het was het veul langer hoor. Wel 1 hele minuut denk ikquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:12 schreef Atreidez het volgende:
Nou, was wel t kortste buitje ooit geloof ik ... 20 secondes ofzo?
Plaatjes kijken of hebben we hier te maken met een echte metroman?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef RATMEN het volgende:
Cosmogirl beachboek ... nou moet ik eerlijk bekennen dat dat klinkt als iets waar ik me ook een hele dag mee zou kunnen vermaken.
Blij dat ik er geen last van heb, ...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:58 schreef zeemonster het volgende:
Nu heb ik een tweede reden waarom ik het maar bij 1 kind hou : Kinderfeestjes.
Overigens lees ik liever de Panorama
Ow, zijn kinderfeestjes verplicht als je kinderen hebt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:58 schreef zeemonster het volgende:
Nu heb ik een tweede reden waarom ik het maar bij 1 kind hou : Kinderfeestjes.
ja, maa je kan het vrij lang rekken, zeker bij de eerstequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ow, zijn kinderfeestjes verplicht als je kinderen hebt?
Nee maar omdat kindlief graag haar verjaardag viert, strijk ik met de hand over mijn hartquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ow, zijn kinderfeestjes verplicht als je kinderen hebt?
Kinderfeestjes? geloof me daar wil je niet bij zijn... ik wil het stiekem niet eensquote:
Mooi, dan pak ik de sniper gun!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:07 schreef MissMSX het volgende:
Ik haal de verrekijker vast uit de kast
Niet dat ik weet! Ik heb Zeemonster wel uitgenodigd ... maar die vond 2 uur vliegen toch te veelquote:
Als ik je op die fiets niet kan spotten lukt het nooit meerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets!!!
[ afbeelding ]
En waar is de fiets in het plaatje?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:48 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets!!!
[ afbeelding ]
Ehm nee, zoek nog steeds een fietsquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
zo duidelijker voor je?
[ afbeelding ]
Hij heeft nu al wel roze fiets tassen en roze snelbinders
owh yeah!
DAT IS EEN FIETS!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ehm nee, zoek nog steeds een fiets.
De rabobank in de Keizerstraat heeft een tel en stort machine, daar pleur je gewoon een bak met klein geld in en dan wordt t geteld en op je rekening gestort! Of je hebt tijd teveel?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 16:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb net Dagobert Duck gespeeld. Vond een spaarpot met daarin nog 22,50 aan 1, 2 en 5 cent muntjes. Netjes even geteld en in zakjes gedaan. Komt vast een dag dat ik er iets leuks mee kan betalen
Dat lijkt me echt niet fijn zitten voor een manquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:00 schreef Atreidez het volgende:
Ik vind m ook hip hoor Mel! En tis gewoon een normale fiets, lekker zitten en trappers onder je, lekker hoog stuur en een rugsteunImba comfort ook..
Dit is pas een vreemde fiets;
[ afbeelding ]
Ik was pas op een tokkiefeestquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:18 schreef Atreidez het volgende:
Zitten doe je doorgaans op je gat![]()
Zeg, Jill.. Wat is dat voor tokkiefeest in de buurt. Hoor de hele tijd zo'n mafketel door een microfoon schreeuwen
quote:
Was er geen fuck aan nee? Mijn vrienden zijn ook geweest maar waarschijnlijk zullen die wel weer aangeven dat het superdope was en dat ik mee had moeten gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:50 schreef zeemonster het volgende:
Ik ben heel even naar Beatstad geweest in de vooravond, ik moest een vriend (portier) beloven dat ik zou bellen als er iets was. Hij is een beetje overbezorgd sinds een vergadering over dat HVH gebeuren... erg lief maar kom op Beat Stad. Het was niks aan overigens .
Ja maar die man op die fiets die zit niet , maar ligt .. dat is toch pijnlijk voor zijn ballen ? zoals ik het zie of denk ik gewoon tever door ..
Sneue meezingers tussen 18.00-23.30 uur waren idd van daaroquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:45 schreef Atreidez het volgende:
Wat ik hoorde kwam vanuit richting ehhh, van jou richting lama zeggen! Prins Willem straat, zal dus wel die bbq zijn geweest dan die ik hoorde
Je bent nog steeds van harte uitgenodigd dans La France. Mede omdat je dan ook mijn auto even onder handen kan nemenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:36 schreef Atreidez het volgende:
MoggeWat een stilte hier!
Ik heb nog steeds vakantie, vandaar maar is relaxed de auto wassen
Das een anderhalf uurtjes rijden! Dus ja, zeker in de buurt. Echter ga ik, als ik moet filmen op zaterdag op vrijdag naar huis en anders op zaterdag. We kunnen dn dus wel eventueel naar elkaar zwaaienquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:59 schreef Atreidez het volgende:
Ik ga zaterdag naar Frankrijk als het goed isErgens bij Clermont-Ferrand. Is t in de buurt?
* RATMEN checkt gelijk Charisma's hyves!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:10 schreef zeemonster het volgende:
Charisma , veel plezier!!! Ps, ik zag een mooie foto van je voorbij komen op hyves.
Jezus zeg, lang leve vakantie met internet. Wat zou je anders moeten?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:06 schreef RATMEN het volgende:
[..]
* RATMEN checkt gelijk Charisma's hyves!
VInd je het vervelend?quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:32 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jezus zeg, lang leve vakantie met internet. Wat zou je anders moeten?
Hij zit in Frankrijk wat kan hij daar nu uitvretenquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:13 schreef Atreidez het volgende:Is toch heerlijk, lekker ongeforceerd internetten in de tuin.. Ik zit iig buiten met een laptop, en af en toe check ik even de laatste feiten. Of om te zien wat RATMEN op het moment aan t uitvreten is
Welnee. 'T is jouw vakantie.quote:
En dat is nou precies de reden waarom ik hier internet heb, niet omdat ik de hele dag elke dag aan het werk ben, maar ik reageer wel regelmatig op mails en werk wat door aan het een en ander, comes with the job.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:44 schreef zeemonster het volgende:
Ik weet niet of ik voor Ratmen kan of mag spreken , maar ik meen ooit ergens gelezen te hebben , dat hij doorwerkt in zijn vakantie? De workaholic!
Ik had laatst zo een opblaasbaar zwembad met een diameter van bijna drie meter gehaald bij de Bart Smit..ik was alleen een pomp ervoor vergetenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:13 schreef Atreidez het volgende:
Dat is het enige wat ik mis hier ja.. een zwembad in me tuin
Echt?? Je bent nooit thuis of? ik geloof dat hier echt superveel meer wordt verbruikt... Dan betaal je heel weinig denk ik per drie maanden , onder de 30 euro denk ik.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:28 schreef Atreidez het volgende:
Dan verdubbelt mijn waterverbruik als ik zo'n ding neerzetAfgelopen jaar maar 5 kuub gebruikt.. Dan heb ik het nog niets over wat me buren denken als ze mij in een kinderbadje zien poedelen.
Wij betalen vier keer zoveelquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:51 schreef Atreidez het volgende:
Ik betaal 24 euro in de 3 maanden.. Maarja, je wil dan weer niet me stroomrekening zien
En dat ding wat dan vaak gebruikt wordt loopt op batterijen toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:55 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wij betalen vier keer zoveel. Maar we zijn met zijn 3en en wassen wel thuis , dus dan klopt het ongeveer:P .
En je stroomrekening ach zolang je het ook daadwerkelijk hebt verbruikt (niet dat er een stroomvreter ergens in je huis staat) , dan is dat ok toch?:D
Batterijen ? Oh zo , nee ik was serieus en had die gedachtes even nietquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En dat ding wat dan vaak gebruikt wordt loopt op batterijen toch?
Nee, tijdens het gebruik heb je hem zelf in de hand,.....toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:04 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Batterijen ? Oh zo , nee ik was serieus en had die gedachtes even niet. Een oude koelkast of een oude magnetron kan een behoorlijke stroomvreter zijn ..
Het verbruik van een vibrator heb je zelf in de hand R_B
Geen idee wat je wil zeggenquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:06 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee, tijdens het gebruik heb je hem zelf in de hand,.....toch?
Mmm en ik dacht dat het een inkopper was kun je nagaan hoe 'slecht' communicatie kan zijn als je niet elkaar kunt zienquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Geen idee wat je wil zeggenMaar wat jij wil , dan heb ik hem in de hand
. snapt er even niks van
Ik had het dan ook over de magie van het op vakantie zijn. Daar hoort voor mij redelijke onbereikbaarheid bij.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef RATMEN het volgende:
[..]
En mss ben ik verwend, maar de magie van het op vakantie gaan? Geen idee wat dat zou moeten zijn, ik ben denk ik niet zo romantisch. Mss als ik met mn nieuwe vriendin, op vakantie zou gaan. Dan besteed ik geen tijd aan internet, maar aan haar.
.
Toevallig gisteren de meter opgenomen... 233 m3quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:28 schreef Atreidez het volgende:
Afgelopen jaar maar 5 kuub gebruikt..
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Toevallig gisteren de meter opgenomen... 233 m3
quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:39 schreef Atreidez het volgende:
Oh damn, je armbandJe siliconenimplantaten zitten nog wel goed?
Die zitten nog best. Mochten ze gaan zakken kan ik het nog wel herstellen met wat reserves die ik heb liggen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:39 schreef Atreidez het volgende:
Oh damn, je armbandJe siliconenimplantaten zitten nog wel goed?
Oh je bewaart ze gewoon in je toilettasquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die zitten nog best. Mochten ze gaan zakken kan ik het nog wel herstellen met wat reserves die ik heb liggen.
Die heb ik in mijn toilettas, naast mijn rouche en reservemaandverbandje.
De meter zelf stond op 900 zoveel. En die 233 is echt van één jaar.quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:10 schreef Atreidez het volgende:
[..]Das echt niet van 1 jaar hoor.. Hier staat ook op ver over de 200.
Ik vul je morgen wel even opquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:10 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Oh je bewaart ze gewoon in je toilettas, geef mij er morgen 2 dan
Wat ben jij van de woordgrappen vandaag hee !:P . In een baldadige bui omdat je al bijna met je gat in Italie zit? Ik wil oohook.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik vul je morgen wel even op
In mijn hoofd zit ik er al, des te lastiger is het nog even die twee daagjes op 't werk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:17 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wat ben jij van de woordgrappen vandaag hee !:P . In een baldadige bui omdat je al bijna met je gat in Italie zit? Ik wil oohook.
Gezellig! Kom je bij me langs?quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:34 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik ga een weekendje naar frankrijk
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:21 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Toevallig gisteren de meter opgenomen... 233 m3
Jups Dick Teske heeft foto's gemaakt. Volgens mij niet van de bar, maar dat zou ik nog even moeten nakijken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:09 schreef ook_gek het volgende:
Jill weet jij of je werk foto's gemaakt heeft in het westbroepark of hoe je dat ook mag schrijven?
Heb wel wat fotograven zien lopen maar geen idee waar ze van zijn
was aan het werk namelijk
Ja...mede dankzij meneer douchegraag. Die heeft echt soms dagen dat ie uit bed komt (douche), paar uur achter de computer zitten (douche - want ik heb gezweet), gaat naar vrienden, komt thuis en voor het uitgaan (douche - ja tsk ik ga uit!), komt s'nachts thuis (douche - want ik stink naar rook en dan kan ik niet slapen).quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zoveel??
Ik denk dat ik ook niet aan de 10kub kom (29 eur in de maand), woon sinds kort samen dus wel wat meer (vaat) wasjes en wat meer douchen. maar ik douch nog steeds vaker uit huis dan thuis(vaak op de sport)
Een badquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:01 schreef becky27 het volgende:
jeetje, zo vaak douchen of zo lang!
Ik douch s ochtends altijd, maar wel maar een minuutje of 5, vriend ook zoiets. En anders max 2 keer per dag.
Maaaaaaar, we hebben een bad en in de winter is dat toch een favo plek om te vertoeven. Ons volgende huis MOET een bad hebben.
En daarom stap je na het bad, nog even onder de douche om je af te spoelenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Bad...daar ben ik echt helemaal van genezen. Heb altijd het idee dat je er klever uitkomt dan dat je erin bent gegaan
heeeeeerlijk!quote:Op woensdag 2 september 2009 00:52 schreef Atreidez het volgende:
Sommige mensen (lees vrouwen) maken ook van een bad een soort modderpoel, met zout, schuim, vlokken en andere troep.. Tis dan net of je in de dode zee drijft
Eentje vandoor gegaan bij de sprang dan zeker ?quote:Op woensdag 2 september 2009 17:32 schreef soapie het volgende:
Iemand enig idee wat er op de v. Alkemadelaan aan de hand was ( bij de duinen) hoop politie, met honden. Iemand kwijt ofzo????
Geniet ervan!quote:Op donderdag 3 september 2009 21:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mensen tot over 2 weken, ciao!
Daar hadden wel meer mensen last van.quote:Op zaterdag 5 september 2009 12:24 schreef Charisma het volgende:
hehe ben eindelijk weer terug en ook op fok
was opeens mijn password niet meer ok
![]()
hoe isset hier ? nog een dagje dan mag ik weer werken en dan wordt het weer mooi weer...
het lijkt echt wel herfst zeg..en ik heb ook een lekker bad
Ssssssssst, ik wil er nog even niet aan denken dat ik maandag mn pak weer aan moet en naar Adam toe moet rijdenquote:Op zaterdag 5 september 2009 12:24 schreef Charisma het volgende:
hehe ben eindelijk weer terug en ook op fok
was opeens mijn password niet meer ok
![]()
hoe isset hier ? nog een dagje dan mag ik weer werken en dan wordt het weer mooi weer...
het lijkt echt wel herfst zeg..en ik heb ook een lekker bad
Ik zeg: vrouwen moeten minder aan! Trek je bikini aan en gewoon de straat opquote:Op zaterdag 5 september 2009 13:48 schreef Jill-RMC het volgende:
Wat een irritant weer is het. Als je naar buiten stapt is het koud door de wind, als je dan even loopt dan heb je het weer warm, steek de wind weer op heb je het weer koud, binnen is het benauwd...wat moet je dan in godesnaam aantrekken?
Vorige week nog! Al kon je met twee huizen en het zandpad het nauwelijks een straat noemen daar in Frankrijkquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik zie jou ook niet in je zwembroek door de straat heen rennen
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 6 september 2009 13:10 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Vorige week nog! Al kon je met twee huizen en het zandpad het nauwelijks een straat noemen daar in Frankrijk.
Daarvan zijn geen plaatjes gemaaktquote:
quote:Politie-inval in horecagelegenheid
Den Haag/Scheveningen – De politie besloot na informatie over het bezit en de handel in harddrugs in een horecagelegenheid aan het Gevers Deynootplein tot een georganiseerde actie. Zondagochtend 6 september om 04.00 uur controleerden diverse disciplines van Politie Haaglanden bezoekers en andere aanwezigen van de horecagelegenheid. Voorafgaande aan de inval observeerden diverse politie-eenheden het aanwezige publiek. Nadat voldoende informatie over bezit en handel van harddrugs was verkregen, besloot het Openbaar Miniserie tot de daadwerkelijke instap.
In het pand werd de situatie ‘bevroren’ en konden de verdachten op aanwijzen van de agenten in de bardancing worden aangehouden. Bezoekers tegen wie geen verdenking was konden het pand verlaten. In het pand werden kleine hoeveelheden (ponypaks) aangetroffen, daarnaast kwamen bij de fouillering van de verdachten de nodige ponypaks naar boven en bij één van hen een groot geldbedrag. In het pand werden enkele hoeveelheden harddrugs, twee messen en één wapenstok aangetroffen. Het pand werd na de actie gesloten.
Ja was de plaza, er kwam 30 man binnen stormen, staanblijven, politie, handen op je hoofd... Was wel relaxed om te zien dat er ook chille agenten bij waren (waaronder die bij mij en 2 vrienden stond) waarvan we onze handen op een andere rand mochten laten leunen en die er wel om kon lachen hoe lam we waren hehe...quote:
Dat valt nog wel mee, deur beleid was de laatste maanden stukke strenger, en als iemand stond te snuiven ging die er toch echt uit. Aan de andere kant, de plaza staat er wel bekend om.quote:Op maandag 7 september 2009 17:36 schreef zeemonster het volgende:
Dat de Plaza nu even dicht is , is een gevalletje eigen schuld dikke bult.
Maarja ze hebben wel de naam he. Bedoel ik heb vandaag stuk of 8 mensen hierover gesproken, wat meestal begon met: "Heb je het gehoord van die politieinval bij die tent aan het Gevers Deynootplein?"- "Ow...nee...zeker de Plaza?" Zelfs mn moeder zei hetquote:Op maandag 7 september 2009 21:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, deur beleid was de laatste maanden stukke strenger, en als iemand stond te snuiven ging die er toch echt uit. Aan de andere kant, de plaza staat er wel bekend om.
Maar wat denk je hoe veel er gesnoven wordt in de piano bar dan. Met al die hoge hotel studenten!
Als je elke tent waar gesnoven en gedeald wordt, je zo beetje alles dicht kan gooien op scheveningen.
Of toch aan die vrachtwagens ...quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Lekker begin van de dag weer: vrouw onder vrachtwagen op de Segbroeklaan (alweer!), op slag dood. Wordt echt tijd dat ze wat aan die kruispunten gaan doen.
Tegenwoordig denk ik ook dat fietsers te makkelijk denken 'ach ze zien me wel' of 'daar kan ik nog wel even snel voorbij' en dat is gewoon niet zo. Je kan beter als je naast een vrachtwagen bij het stoplicht staan of er een endje voor gaan staan (mss zelfs even achterom kijken en oogcontact maken de bestuurder) of eieren voor je geld kiezen en even wachten en dat ding voorbij laten gaan.quote:
Hier staan een aantal aardige ideeën in, overigens niet alleen voor en over vrachtwagens, maar ook over de inrichting van kruispunten. Jammer dat de minister net een aantal aanvullende maatregelen heeft afgekeurd.quote:
Lang leven de werksterquote:Op woensdag 9 september 2009 12:53 schreef Charisma het volgende:
zwaaid even
![]()
welkom terug Melaniehoe was het in Frankrijk ?
ik zou graag weer vakantie willen hebben zeg..gaat veels te snel voorbij![]()
nu aan het schoonmaken , tja moet ook gebeuren, zeker nadat ze het balkonplafotn met een hogedrukspuit bewerkt hebben, overal verfbrokken op het terras en nu bezig bij de buuren, whad net alle ramen gelapt, kan ik weer beginnen
Ik zal eens vragen of mijn mijnheer zijn licht hierover kan laten schijnen. Die rijdt zo'n ding.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Hier staan een aantal aardige ideeën in, overigens niet alleen voor en over vrachtwagens, maar ook over de inrichting van kruispunten. Jammer dat de minister net een aantal aanvullende maatregelen heeft afgekeurd.
In de Haagse Bluf, bij Oil&Vineager?quote:Op donderdag 10 september 2009 19:34 schreef MissMSX het volgende:
Weet er iemand een winkel in Den Haag waar je echt goede olijven kunt kopen (niet van die Carbonellrommel van bij de AH)?
Goeiequote:Op donderdag 10 september 2009 20:15 schreef RATMEN het volgende:
[..]
In de Haagse Bluf, bij Oil&Vineager?
En? En?quote:Op donderdag 10 september 2009 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goeie
Ik ga morgen toch naar de stad. Ga ik meteen kijken
Ik zou liever de haagse markt proberen, sommige turkse supermarktjes hebben ook goede!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben niet geweest. Wel naar de stad, maar niet naar de bluf
Morgen weer een kans
Ik zal eens op mn lijstje kijken (en ja ik heb echt een heel sneu lijstje waar al mn series op staan): maandag 21 september.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:28 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens Jill. wanneer gaat de nieuwe serie van house weer beginnen. Weet jij dat?
Heuj, das hier om de hoek! Maar nee, ik ga nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:10 schreef Conekiller het volgende:
nog iemand naar de bazart straks? grindcore avondje
Zaal open @19:30
Ik ben nog steeds niet bij O&V geweest en de mart stond nog op m'n lijstje van things to do.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:57 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zou liever de haagse markt proberen, sommige turkse supermarktjes hebben ook goede!
Dat durf ik niet hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Loop de Schilderswijk of Transvaal eens in
Vandaag met de truckersrun was het toch niet zo heel stilquote:Op zaterdag 12 september 2009 10:33 schreef zeemonster het volgende:
Braken dan nu het volgende feestje
. Fijn weekend stil Den Haag
Of de Goeverneurlaan in het Laakkwartier over...quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef Jill-RMC het volgende:
Loop de Schilderswijk of Transvaal eens in
Oehhh, vooroordeel!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat durf ik niet hoor
Ik ben zo'n doos die dan een dekmantel voor illegale activiteiten inloopt i.p.v. een echte supermarkt
ik denk het wel :>:Pquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:31 schreef RATMEN het volgende:
Grindcore .. als het is wat ik denk dat het is ....
Kaarsjes erbij, wijntje erbij en de romantische avond is compleet!quote:
ach ja, ik had met m'n ex nogal eens cannibal corpse en deicide opstaan tijdens de daadquote:Op zondag 13 september 2009 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaarsjes erbij, wijntje erbij en de romantische avond is compleet!
Tof! Klinkt goed! Sterkte met wennen aan Nederlandquote:Op zondag 13 september 2009 11:06 schreef Atreidez het volgende:
I'm backSuperweer gehad in Frankrijk een week, en gister werd t minder maar toen was ik op weg terug naar huis. Nog bijna verdwaald geraakt in Parijs, mooi om te zien, maar wat een chaos daar.. Aardig afgekickt van computeren, dus nu weer even rustig opbouwen.
Nieuwe MUSE is trouwens
Nice! Vorig jaar zat ik ongeveer op dezelfde hoogte, maar dan precies even ver van de A75 aan de westkant. Twas er toen echt heftig warm, nu nog steeds?quote:
Freakin briljant! Das pas lekker zegquote:Op zondag 13 september 2009 12:55 schreef Atreidez het volgende:
Snachts 3 gradenOverdag was het zo'n 24/25 met 1 dag een uitschieter naar 29.. Wel lekker dus, en snachts koelde t lekker af dus het raakte nooit benauwd. Maarja, buren, ik heb ze niet gezien
Verkapte "kijk mij ruig kunnen neuken" postquote:Op zondag 13 september 2009 11:50 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ach ja, ik had met m'n ex nogal eens cannibal corpse en deicide opstaan tijdens de daad
Heeft ons ook 2 lattenbodems en een badframe gekost![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't you love her madly?
quote:Op zondag 13 september 2009 14:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Verkapte "kijk mij ruig kunnen neuken" post![]()
ja of juist niet, je ka ook zeggen: als je nou een beetje normaal had kunnen neuken was het bed heel geblevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
quote:Op zondag 13 september 2009 16:18 schreef Conekiller het volgende:
[..]
ja of juist niet, je ka ook zeggen: als je nou een beetje normaal had kunnen neuken was het bed heel gebleven
Huh? Dus als je het bed niet stukneukt ben je een softie?quote:Op zondag 13 september 2009 18:40 schreef Conekiller het volgende:
Neu, dat gaat niet werken, een softie met iemand die wipt op metal/hardcore/grindcore/johnny cash. Gaat ze dalijk stuk, net als het bed
Session des Ballons en Slachthuyschzijn voor dit toch wel erg geinige initiatief speciaal overgegaan in een nieuw dynamische beweging!quote:Op zondag 13 september 2009 20:30 schreef -scorpione- het volgende:
Wat moet ik me hier precies bij voorstellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |