Agreed. Ik had er nog niets van gehoord, maar na de demo gespeeld te hebben ben ik ook om. Geweldig spel (voor zover uit de demo op te maken is)quote:
Ik ga niet kijken maar klinkt ontzettend tofquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamescom Heavy Rain Live Demo
Scene in de winkel wordt nu op meerdere manieren gespeeld. In de scene waarbij de detective gewond raakt zul je zien dat hij ook onder deze gesteldheid het spel doorloopt. Very impressive.
Tja,.... ik weet echt niet wat ik hier van moet denken. Het blijft een interactieve film met quicktime events naar mijn idee!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Scene in de winkel wordt nu op meerdere manieren gespeeld. In de scene waarbij de detective gewond raakt zul je zien dat hij ook onder deze gesteldheid het spel doorloopt. Very impressive.
De precieze verhouding in deel 1 weet ik niet maar heb wel het gevoel dat daar veel meer aktie in zit er dus in U2 meer exploration in zit.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:29 schreef Chocobo het volgende:
Uncharted 2: Among Thieves will be about 40 percent exploration and puzzle-solving and 60 percent action, but developers Naughty Dog hope you don't notice that.
http://kotaku.com/5342589(...)-100-percent-awesome
[ afbeelding ]
Same here, ik heb er weer zin anquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:36 schreef Darkzell het volgende:
[..]
De precieze verhouding in deel 1 weet ik niet maar heb wel het gevoel dat daar veel meer aktie in zit er dus in U2 meer exploration in zit.
Niet dat het sowieso uit maakt want het spel wordt toch de bom. Ik heb na de E3 trailer geen trailer of ander bewegend beeld meer gezien van U2 en ga er dus mooi redelijk onwetend in
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 08:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
1, 2, 3 ,4 ,55555555555555555555555555
grid2? eerste keer dat ik daar iets over hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:18 schreef R_B het volgende:
Gisteren ook de demo van grid2 gespeeld, dat zand is ook niks voor mij.
Dat baja racing ging wel, maar die race in marokko is echt k8T.
Ik ben eerder benieuwd hoelang de SP gaat duren. Eens kijken of de MP modusquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:29 schreef Chocobo het volgende:
Uncharted 2: Among Thieves will be about 40 percent exploration and puzzle-solving and 60 percent action, but developers Naughty Dog hope you don't notice that.
[ afbeelding ]
Mja, voor een gedeelte wel ja, maar desondanks kan het nog wel leuk zijn om de acties te kunnen beinvloeden en het verhaal daarmee te sturen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:43 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Tja,.... ik weet echt niet wat ik hier van moet denken. Het blijft een interactieve film met quicktime events naar mijn idee!
tjonge jonge,...............quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:47 schreef AQuila360 het volgende:
Emarwii belt Sony op om te vragen waarom het lettertype op de ps3 slim lijkt op het ps2 lettertype
Ik vind die race in Marokko juist geweldig! Als je m een paar keer gespeeld hebt en de baan en wagen al wat kent, dan kun je echt enorme verbeteringen zien in de tijden die je neerzet op die baan. De besturing is ook prima, je kunt de wagen bijvoorbeeld perfect door de bochten driften.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:18 schreef R_B het volgende:
Gisteren ook de demo van grid2 gespeeld, dat zand is ook niks voor mij.
Dat baja racing ging wel, maar die race in marokko is echt k8T.
Jouw omschrijving van de game doet me denken dat de game onwijs arcade is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:25 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik vind die race in Marokko juist geweldig! Als je m een paar keer gespeeld hebt en de baan en wagen al wat kent, dan kun je echt enorme verbeteringen zien in de tijden die je neerzet op die baan. De besturing is ook prima, je kunt de wagen bijvoorbeeld perfect door de bochten driften.
Valt wel mee hoor. Remmen en sturen tegelijk resulteerd in immer geradeaus. Echt arcade wil ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:36 schreef kepler het volgende:
[..]
Jouw omschrijving van de game doet me denken dat de game onwijs arcade is.Leuk voor erbij dus
Briljant! Die winkel ziet er ook super uit. En het gezicht van die shopkeeper.. damnquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee, die zal helemaal verdwijnen nadat alle stock is weg gewerkt. Er zijn nog zat mensen die de oude willen nu ze de slim hebben gezienquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik kreeg dus net zo'n mailtje van Playstation dat de nieuwe Playstation vanaf 1 September te koop is en ¤299 euro zal kosten!Dan wordt de grote versie nog goedkoper dan dus?
Zijn ze al!quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:16 schreef kepler het volgende:
In principe niet, die gaat ook naar 299.
Dat duurt vast nog wel een paar maand voordat ie overal weg is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:18 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Nee, die zal helemaal verdwijnen nadat alle stock is weg gewerkt. Er zijn nog zat mensen die de oude willen nu ze de slim hebben gezienMisschien dat ze nog wel met speciale bundels komen om de oude uitverkocht te krijgen.
Game ziet er echt goed uit. Ik blijf alleen sceptisch tegenover op het juiste moment op het juiste knopje drukken maar aan de andere kant is mijn perceptie dat het een saaie QTE game zou worden aan het veranderenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:16 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Briljant! Die winkel ziet er ook super uit. En het gezicht van die shopkeeper.. damn
En een brief van Superfruitigquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:47 schreef AQuila360 het volgende:
Emarwii belt Sony op om te vragen waarom het lettertype op de ps3 slim lijkt op het ps2 lettertype
als drake uit het vliegtuig springt en zijn parachute open wilt doen , je moet normaal 5 seconden wachten .quote:
Hoe is de verdeling in het eerste deel? Ik vind het soms net even te veel schieten op zich, maar vind het wel een gave game verder. Richten gaat ook steeds beterquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 07:29 schreef Chocobo het volgende:
[ afbeelding ]
Precies zoals je het zegt. Dit nieuwe deel focust naar mijn idee meer op verkenning en iets minder op schieten/gevechten. Deel 1 was voornamelijk vechten en platformen met een puzzel die zo nu en dan nodig was.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe is de verdeling in het eerste deel? Ik vind het soms net even te veel schieten op zich, maar vind het wel een gave game verder. Richten gaat ook steeds beter
Coolquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Precies zoals je het zegt. Dit nieuwe deel focust naar mijn idee meer op verkenning en iets minder op schieten/gevechten. Deel 1 was voornamelijk vechten en platformen met een puzzel die zo nu en dan nodig was.
Haal jij hem ook naakt? Strol en ik ook,.... misschien halen we de krantenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Cool
Wie had drie maanden geleden verwacht dat ik Uncharted 2 naakt zou halen?
Moet zeggen dat ik eerst vrij sceptisch was over Heavy Rain maar als ik dit zie spreekt het mij wel aan. Een scene die je op 6 verschillende manieren kan spelen en vooral een meeslepend verhaal zodat je steeds weer verder wil spelen om te kijken want er dan weer komt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar dat is het punt,.. speel je nog wel of druk je af en toe een knop in?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:12 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik eerst vrij sceptisch was over Heavy Rain maar als ik dit zie spreekt het mij wel aan. Een scene die je op 6 verschillende manieren kan spelen en vooral een meeslepend verhaal zodat je steeds weer verder wil spelen om te kijken want er dan weer komt.
quote:"No! We don't make Dragon's Lair! This is not Dragon's Lair – do you think I'm crazy? I'm not stupid. Do you think I develop on PlayStation 3 to do Dragon's Lair again? It would be absurd. Of course it's not." We typically lead into quotes with a bit more background than that, but those who've read message board diatribes dismissing the upcoming Heavy Rain as nothing more than a series of Quick Time Events surely understand the frustration of Quantic Dream founder David Cage -- who owns the mouth from which the above quote was uttered during a press demonstration at GamesCom 2009.
Cage went on to explain "when there is an action sequence, yes we integrate [these] QTE sequences," but the rest of the time, the player will have full control as they navigate the game's four characters through a deep, choice-riddled story. That actually sounds pretty reminiscent of Quantic's last game, Indigo Prophecy / Fahrenheit. That's great and all -- but we actually wouldn't be disappointed by a new installment in the Dragon's Lair franchise. We admit it -- we're Dirkheads, through and through.
Joystiq
Zijn er beelden van 'andere' gameplay elementen danquote:
Ik weet niet hoe jij speelt maar ik druk bij elke game af en toe een knop in.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 14:17 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar dat is het punt,.. speel je nog wel of druk je af en toe een knop in?
Droogquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:01 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij speelt maar ik druk bij elke game af en toe een knop in.![]()
![]()
"Dit is echt de beste game die ik ooit heb gespeeld"quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:35 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gamekings.tv/index/videos/gamescom-special-dag-2/
Boris wild over Uncharted 2
1 controller geen game. Daaronder een 80 gig met 2 controllers en een game. Hmmquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:27 schreef Snever het volgende:
Bestellen maar!
Playstation 3 Slim 120 GB ¤ 299,-
De PS3 slim en de prijsverlaging van ¤100. Maar dat had je vast al wel doorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:11 schreef marcek het volgende:
Zo terug van 3 weken backpacken in peru, de game scene is daar niks, dus heb ik wat gemist?
Als je Dead Space nog niet gespeeld hebt, dan kan ik je die echt aanraden. Die zit wel in hetzelfde genre als RE.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:45 schreef RetroGamer het volgende:
Zo, als RE fan maar is deel 5 uitgespeeld: mwoahSerie is niet meer wat het geweest is…
Laatst poste iemand specs van de Slim en daar stond idd in dat je een aparte stand nodig hebt om hem te laten staan. Als het goed is zit aan de voorkant onder de blu-ray drive de opening om de HDD te vervangen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef Cheiron het volgende:
Bij Gametrailers invisible walls zeiden ze dat je de Slim niet op zn kant kan zetten zonder een aparte stand. Daar heb ik verder niets over gelezen. Klopt dat? Ze hadden het ook over het niet kunnen verwisselen van de HD, dus hoe serieus ik het moest nemen weet ik ook niet,
Ik vond het menu van de demo echt walgelijk en onduidelijk; in die trailer naar buiten en weer naar binnen en dan overal nog vijf keer op X drukkenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:18 schreef KoosyNL het volgende:
Als je meer wilt weten over Heavy Rain dan zou ik Listen Up van afgelopen vrijdag luisteren. In de laatse 20 minuten hebben ze het erover en zijn lyrisch enthouusiast.
De DiRT2 demo heeft me erg verrast. Ik hou nooit zo van Race-games maar dit vond ik erg gaaf. Misschien toch maar halen.
Dat is ''hip'' tegenwoordigquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik vond het menu van de demo echt walgelijk en onduidelijk; in die trailer naar buiten en weer naar binnen en dan overal nog vijf keer op X drukken![]()
Ik vraag me af wat voor een aap dat verzonnen heeft.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
"Dit is echt de beste game die ik ooit heb gespeeld"
Boris bij 1 van elke 2 reviews
Scuse me? Heb je de eerste DiRT wel gespeeld?quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Stelletje losers die andermans tijd/lol verzieken met hacks en ddos aanvallen![]()
Gelukkig kunnen we nu weer verder
De Call of Juarez demo was best wel grappig maar Dirt 2 zoog gewoon. Waarom moeten ze allemaal motorstorm na apen? Het had niets meer met rally te maken. En het heeft ook nog eens het slechtst ontworpen menu dat ik ooit ben tegengekomen. Tering wat onoverzichtelijk zeg...
Ik moet meteen hier aan denken:quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet meteen hier aan denken:
[ afbeelding ]
Nu met brochure, en dus enigzins bevestigingquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is toch al eens vaker gezegd?
Ik ga wel voor gt op de psp en laat deze links liggen.quote:
Did hell just freeze over?quote:
dit gaat al sinds jaar en dag zo met de xbox , en zo hoort het ook .quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:32 schreef NutKees het volgende:
Ik wil nog even mijn genoegen uiten over de PS3 helpdesk en RMA service. Een weekje of 2 geleden ging mijn 60GB PS3 naar de knoppen (2,5 jaar oud). Na 2 korte telefoontjes met de helpdesk kreeg ik een labeltje toegestuurd en ging mijn PS3 naar het postkantoor. En wat denk je? Precies een week later DHL aan de deur met een nieuwe PS3. Heeft me geen cent gekost.
Op de eerste plaats had hij het wel wat langer mogen blijven doen maar toch: Sony
quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
............
denk dat ik voor de gein maar 3 echt nederlandse bakstenen op ga sturen met de tekst PWND
quote:my grandson
quote:send it to her in school
Je weet hoe hun techniek werkt? Kan je tegen ze gebruiken.quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
nigerianen![]()
Hello,
Good to read back from you , I'm from France and i will have to tell you that i'm ok with the price so i will want you to send the item to my grandson school because I'm buying this item as a Birthday gift, So I have check on the shipping cost and it cost ¤50 to send it to her in school, so the total I will pay to your account now is ¤340 you can now give me your Bank account details so that i can make the payment if possible today. below this the
information needed..
Full Name:
Bank Account:
IBAN:
BIC:
Bank Name:
Bank City:
I like to hear from you soonest and the payment will be made as
soon as i got your bank information ......
.
Best Regards
Mary Conique
denk dat ik voor de gein maar 3 echt nederlandse bakstenen op ga sturen met de tekst PWND
quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:23 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Je weet hoe hun techniek werkt? Kan je tegen ze gebruiken.
Open een betaalrekening (nieuw) zodra ze het geld overgemaakt hebben, haal je het geld eraf. Het is tenslotte van jou. Daarna stuur je je bakstenen op.
Ze halen het geld terug op het moment dat ze een tracking nummer krijgen. Lachen als blijkt dat hun geld niet meer bestaat en zodra het pakje binnenkomt kunnen ze gaan metselen.
mjah, ze weten zelf dat ze fout bezig zijn, dus die kans is klein.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
je weet dat de bank gewoon het geld terug haalt bij je, ook al is de rekening leeg/opgeheven
http://twitter.com/colinsco/status/3458024544quote:I got confirmation at Cologne's Gamescom that Beyond Good & Evil 2 is on hold for now. No idea if it's def or temporary but it sucks.
Damn wat ziet dat er nice uit.quote:
Op easy is het nog wel te doen, op Hardquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uncharted uitgespeeld. Toffe game, maar dat schieten op de boot was kut. 8/10
www.amazon.co.ukquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar bestellen jullie je PS3 games? Ik ga voor het eerst sinds lange tijd weer twee games op launch kopen (R&C2 en Uncharted 2) en ik zat even te kijken naar de prijzen, maar dat wordt al snel 45 - 50 euro... Kan dat niet goedkoper?
Alle tips zijn welkom. En ja, ik heb ook op Budgetgaming gekeken, maar misschien missen ze daar nog sites?
www.estarland.com, www.hdmoviesource.com, www.videogamesplus.ca, www.gamehubs.com, www.gameseek.co.uk, www.simplygames.comquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar bestellen jullie je PS3 games? Ik ga voor het eerst sinds lange tijd weer twee games op launch kopen (R&C2 en Uncharted 2) en ik zat even te kijken naar de prijzen, maar dat wordt al snel 45 - 50 euro... Kan dat niet goedkoper?
Alle tips zijn welkom. En ja, ik heb ook op Budgetgaming gekeken, maar misschien missen ze daar nog sites?
Nou, vooruit.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.blahdvd.com/Ga(...)ARTEDPS3/product.htm
Hatsekidee.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.blahdvd.com/Ga(...)ARTEDPS3/product.htm
Hatsekidee.
Veel meer, die 6/7 gaat over 1 dagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
6/7 games liggen er in die maand dan al op je deurmat was het niet?
Waarom in hemelsnaamquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Veel meer, die 6/7 gaat over 1 dag
23 oktober.
WTF zo snel verkocht? Wat had je precies verkocht, ook een 60GB? Zit er namelijk aan te denken om mijn launch 60GB te verkopen en voor een slim te gaan... Geen idee wat ik er voor moet vragen eigenlijk, waar heb je'm voor verkocht als ik vragen mag?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben vanaf nu officieel 1 week ps3 loos![]()
Net opgehaald![]()
![]()
Gaan we de ps2 maar weer eens aanslingeren,
Roque Galaxy
ik zit precies hetzelfde te denken dus hoor graag hoe en watquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:35 schreef Vince22 het volgende:
[..]
WTF zo snel verkocht? Wat had je precies verkocht, ook een 60GB? Zit er namelijk aan te denken om mijn launch 60GB te verkopen en voor een slim te gaan... Geen idee wat ik er voor moet vragen eigenlijk, waar heb je'm voor verkocht als ik vragen mag?
Oh ja en trouwens: http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)n-heavy-rain-bekend/
quote:Batman Arkham Asylum voor de PS3 of Xbox 360: ¤ 44,00 !!
Ratchet & Clank: Quest for Booty voor de PS3: ¤ 9,00 !!
Wolfenstein voor de PS3 of Xbox 360: ¤ 44,00 !!
Mario Strikers Charged voor de Wii: ¤ 22,00 !!
Filiaal only.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Of 18 dat is zelfs genoeg. Ook via internet die aanbiedingen?
ja zat ik ook over na te denken, maarja 85euro is wel 85euro. En zo rijk ben ik ook weer niet:P (net nieuw huisje enzo)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Leg er en dan 85 euro bij en je hebt een gloednieuwe PS3.
@ Vince & Tumblequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:35 schreef Vince22 het volgende:
[..]
WTF zo snel verkocht? Wat had je precies verkocht, ook een 60GB? Zit er namelijk aan te denken om mijn launch 60GB te verkopen en voor een slim te gaan... Geen idee wat ik er voor moet vragen eigenlijk, waar heb je'm voor verkocht als ik vragen mag?
Heerlijk he? Is zo'n idioot de deur uit en jij een volle knip. I know the feeling.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Overigens had die kerel die hem kocht er de ballen verstand nie van
paar quotes
-waar zitten de batterijen in de controller.![]()
-Toen ik de Ethernet kabel liet zien,
Hij zo, waar is dat voor
Ik zo nou, dan kunnen wij bv online tegen elkaar gamen![]()
Hij - NEE , ik thuis.......en jij hier.....en dan tegen elkaar NEEEEE![]()
![]()
VETTEEE SHIIIIIIIT MAN
-Hij , Ik heb ook de nieuwe Call of Duty
Ik zo,. aha World At War![]()
Nee man , Call of duty 3, voor de ps2
-Toen ik zei dat hij de console met de controller uit kon zetten ging hij helemaal door het dak![]()
Sommige gasten spélen dom en enthousiast, vlak die gasten niet uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Overigens had die kerel die hem kocht er de ballen verstand nie van
paar quotes
-waar zitten de batterijen in de controller.![]()
-Toen ik de Ethernet kabel liet zien,
Hij zo, waar is dat voor
Ik zo nou, dan kunnen wij bv online tegen elkaar gamen![]()
Hij - NEE , ik thuis.......en jij hier.....en dan tegen elkaar NEEEEE![]()
![]()
VETTEEE SHIIIIIIIT MAN
-Hij , Ik heb ook de nieuwe Call of Duty
Ik zo,. aha World At War![]()
Nee man , Call of duty 3, voor de ps2
-Toen ik zei dat hij de console met de controller uit kon zetten ging hij helemaal door het dak![]()
Mwah ik heb al zeker meer dan 100 verschillende mensen over de vloer gehad en nooit troubles.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Sommige gasten spélen dom en enthousiast, vlak die gasten niet uit![]()
Wat dat betreft ben ik een beetje huiverig om mensen over de vloer te laten komen zodat ze meteen even kunnen scannen wat er verder allemaal nog te halen valt
Ik heb wel gevraagd hoe hij hem aan ging sluitenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heerlijk he? Is zo'n idioot de deur uit en jij een volle knip. I know the feeling.
Maar jij gaat nog vaak lastig gevallen worden door die vent denk ik.
Had een soort gelijk iets toen ik mn 360 weg deed.
"Wat is dit?" Dat is de adapter......
"Ik dacht dat ie draadloos was?" Ja de controller wel, maar je moet toch stroom hebben......
En een charging bay voor de accu's was voor hem technologie uit 2135 volgens mij....
Zo'n typisch Haagse sjonnie met een laag voorhoofd en idem IQ....
Mail ontvangen, na lang doorlezen begreep ik dat meneer de gele, witte en rode kabels in zn componenten aansluitingen had gedaan.......... *Facepalm*
Na 7 mails heb ik hem verwezen naar de in nieuwstaat verkerende handleiding die erbij zat.
Had ie weggegooid!!!!![]()
![]()
Nouehh
Good luck on the internet
Ik heb een hond van 56 kg hier rondlopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Sommige gasten spélen dom en enthousiast, vlak die gasten niet uit![]()
Wat dat betreft ben ik een beetje huiverig om mensen over de vloer te laten komen zodat ze meteen even kunnen scannen wat er verder allemaal nog te halen valt
Carice is een geil stuk. Neemt niet weg dat ik m in het engels ga spelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:16 schreef CecilBDemented het volgende:
Carice van Houten, Frank Lammers, Ellen ten Damme, Egbert-Jan Weber, Peggy Vrijens, Derek de Lint en Frederik de Groot.
kort gezegd kut stemmen dusgebruik stemmen van mensen die bij het personage passen. casten moeten ze.
niet een stelletje graf bn'ers gebruiken.
Grappig dat hedendaagse technologie nog compatible is met de jaren 90.....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb wel gevraagd hoe hij hem aan ging sluiten
met scart op een 66cm CRT tv, heb mijn HDMI dus zelf gehouden
![]()
Daarop heb ik de console tv instelling even gereset ,( dmv de aanknop 10sec vast houden bij het aanzetten)
Anders blijft de console op HDMI staan en gaat hij dus never beeld krijgen
Aaaw okay.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Heavy Rain Fruit, de Nederlandse stemacteurs.
Ja... en dat was ook al van te voren bekend gemaakt.quote:
Ook lekker dat je die temperatuur meter niet even aan mij hebt verkocht, ik wou m ZO graagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik mis mijn Hi-tech LCD Temperature Meter & Witte Controller nu al
http://www.gistron.com/info/32545/320gbsamsunghm320ji8s.htmlquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:29 schreef YOgamerYO het volgende:
Kan iemand een intere HDD van 320 GB in mijn PS3 aanbevelen want er zijn er zoveel dat ik me afvraag wat het beste is.
Fallout verkocht hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik mis mijn Hi-tech LCD Temperature Meter & Witte Controller nu al
Ja man, ik had al mijn stats verkeerd geupgradequote:
Dan ga je je afvragen of het 2009 haalt. Maar then again, dat duurt nog 4 maanden.quote:As most of you know by now, Polyphony Digital plans to incorporate damage into Gran Turismo for the first time with the upcoming fifth installment. However, there are a few things that should be cleared up:
Firstly, the damage video that arrived in Germany for last week's GamesCom event doesn't represent what we'll see in the final product. Series creator Kazunori Yamauchi said it only "marks the first step of what we want to achieve for damage," and during an interview with GameBlog, he added that the team will have to see "how far the players want to go." Now, if you're wondering what this means, this statement is a testament to Yamauchi's drive (pun intended) to create the most realistic racing game ever. To date, no racing title has provided us with an accurate damage modeling system; no title has even gotten remotely close. Thing is, in real life, just lightly scraping a wall at low speeds can put you out of a short race, 'cuz you'll have to pit to replace that tire and maybe quickly hammer that fender back into place. And if you want to get really nuts, you'd have to make it so if you don't make the proper additional modifications to your car after tossing in a turbo, the engine just blows up on the first straightaway. Race over. The bottom line is that true-blue damaging modeling might make the experience overly challenging...i.e., it would truly be the world's first racing simulator.
And racing cars ain't easy. It's also interesting to note that damage won't be sustained by all vehicles in GT5. Obviously, they won't have a race where some cars can be damaged and others can't, but perhaps the F1 cars won't be able to be damaged and that'll only affect F1 races. Who knows? But we do know that when people ask for 100% authentic damage in a racer, 99% of them have no idea what they're really asking for. Yamauchi knows this...he'll want to see how far even the hardcore are willing to go.
GT5 word een launch titel voor de ps4. Dus blijf lekker wachtenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan ga je je afvragen of het 2009 haalt. Maar then again, dat duurt nog 4 maanden.
Nee, is niet meer te vinden die met tempratuur...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ja man, ik had al mijn stats verkeerd geupgrade![]()
En daarbij vond ik de setting te eentonig, gemiste kans
@delano .....1 euro was tie voor jouwgrapje...ding kost 5 dollar ofzo op Ebay man
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Spaanse cover van de CE (yep je leest het goed, er komt een Collector's Edition). Lovely.
nu compleet met echte baco !!quote:
Verkoopcijfers zijn niet slecht!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:55 schreef Dreetje74 het volgende:
Zat net even op gametrailers te kijken,...Maar er komen de komende tijd leuke dingen op de PS3.
Bewegende wallpapers,..PSN cards,..muziekclips...film on demand..
Wordt na 10 minuten pas interesant, in het begin zijn het alleen maar verkoop cijfer e.d.
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-sony/54887
als we nou 1 europa worden met 1 voertaal...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:06 schreef kepler het volgende:
Film on demand nog (lang?) niet in NL helaas
Bedoel je dat VidZone?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:06 schreef kepler het volgende:
Film on demand nog (lang?) niet in NL helaas
Bron: EU PlayStation blog (comment 254)quote:Posted on 18 August, 2009 at 6:36 pm by Ben Creasey
Hey guys,
The fantastic people at Gamescom have just announced a further rollout of VIDZONE to Sweden, Denmark, Finland, Norway, New Zealand, Belgium, Netherlands, Luxembourg, Austria, Switzerland and Portugal during Q4 2009!! And as promised, you lot are the very first to know!
We hope you’re looking forward to this as much as we are!
Ben
Dat VidZone is een verwarrende naam ze kunnen het beter MusicVidZone noemen. Want het zijn alleen gratis muziekvideo's die je kan bekijken. En nog steeds niet hier bij ons beschikbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:32 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Bedoel je dat VidZone?
[..]
Bron: EU PlayStation blog (comment 254)
das idd iets anders. VidZone is een soort interactieve MTV: clips, interviews, etc allemaal on demand.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:36 schreef kepler het volgende:
VIDZone is toch iets anders dan Films on demand? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Die wordt door Sony zelf uitgefaseerd en winkels maken hun voorraad dus op. Als een winkel nog veel voorraad heeft als de Slim er is zullen er wel aanbiedingen komen (zaterdag Nedgame Dordreacht bijv 233).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:30 schreef Syd het volgende:
Weet iemand of de PS3 nog flink in prijs zal zakken? Dan heb ik het over de oude "dikke" versie.
daar heb je dan weer geen VidZonequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef kepler het volgende:
Stinkrechten
Ik ga gewoon in de US wonen!
Nog een reden!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
daar heb je dan weer geen VidZone
Kom eens met een link ofzo. Je kan wel onzin gaan roepenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:23 schreef delano.888 het volgende:
PS3 nu bij gamemania ook 233, inc 2 games.
Niet waar....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:23 schreef delano.888 het volgende:
PS3 nu bij gamemania ook 233, inc 2 games.
Voor een euro wildie hem vast wel naar je PM'enquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kom eens met een link ofzo. Je kan wel onzin gaan roepen
Wees gerust, ik vond de demo kut.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb net de Sanctuary 4 gamers podcast zitten luisteren
En had me toch een partij zin om de DIRT 2 demo te spelen![]()
Kom bij me tv...................![]()
Nou ik niet. Dus.quote:
Ik hoop hem morgen ook op te pikken!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nou ik niet. Dus.
Morgen Batman oppikken!
Ik kon m vandaag al halen, maar had een verjaardag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop hem morgen ook op te pikken!
Oeeee,... de kans groeit,... hoop hem morgenavond te kunnen gamen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik kon m vandaag al halen, maar had een verjaardag.
De hele tijd niks, ik ben verdomme net op dat feestje en jahoor! Een sms van de lokale gameboer...
Lekkere timing basterds!
Ga daar maar vanuit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oeeee,... de kans groeit,... hoop hem morgenavond te kunnen gamen!
Mja, nou... ik neig naar hetzelfde.quote:
Je speelt te veel games tegelijkertijd waarschijnlijk. Gewoon een spelen en afmaken of spelen tot je het niet meer leuk vindt. Als blijkt dat je tig keer Uncharted wil uitspelen, prima, vooral doen. Koop dan alleen ook geen nieuwe games.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:01 schreef FinalD87 het volgende:
Help!
Hebben jullie ook wel eens/steeds meer het gevoel dat je gamet omdat het 'moet'? Af en toe zit ik echt maar wat te gamen om trophy's te halen heb ik het gevoel. Alleen bij Guitar Hero en Rock Band heb ik dat niet echt. (En incidenteel bij Buzz! ook niet.) Da's gewoon voor de gezelligheid met een paar vrienden.
Ik heb nu echt een flinke backlog (ook nog voor PS2 en PSP) en veel van die spellen heb ik gehaald omdat ze me tof leken, maar ik heb niet eens zin om er mee te beginnen.
Games waar ik aan begonnen ben, maar snel heb weggelegd omdat het me niet echt kon boeien: Assassin's Creed, Bioshock, Dead Space, EndWar, LittleBigPlanet, Mortal Kombat vs DCU, Overlord II, Prince of Persia, Resistance, The Simpson's Game en Soul Calibur IV. En ik ben nog niet eens begonnen aan Condemned 2, FEAR, FEAR 2 en Ratchet & Clank Tools of Destruction.
Ik heb eigenlijk meer zin om Uncharted op crushing te spelen dan iets nieuws op te pakken. (Twee weken terug op hard uitgespeeld.) Zelfs geen zin om Prototype nog een keer te spelen voor de trophy's, wat ik overigens bij inFamous wel (nog?) had (ook gewoon betere game
).
Gaat het wel goed met mij?
Is dat van de Gamescom conferentie van EA? Die shit vond IK zelfs indrukwekkend, en ik hou niet van voetbalgames.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:39 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-electronic-arts/54865
FIFA10 presentatie.
Ik zit met tranen in m'n ogen. Kan niet wachten.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat van de Gamescom conferentie van EA? Die shit vond IK zelfs indrukwekkend, en ik hou niet van voetbalgames.
2009 was ook een drama.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ben altijd een PES speler geweest, maar nu ik dit filmpje gezien heb ga ik fifa sowieso kopen dit jaar! lees ook nog is overal dat PES tegenvalt in 2010.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:39 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-electronic-arts/54865
FIFA10 presentatie.
Ik zit met tranen in m'n ogen. Kan niet wachten.
Hij heeft wel gelijk. EA brengt voetbalgames steeds verder en bij Konami zijn ze al twee jaar aan het aanmodderen om de game fatsoenlijk speelbaar te maken. Echte vernieuwingen zijn er wederom niet.quote:
waar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nou ik niet. Dus.
Morgen Batman oppikken!
Futurezone.quote:
Gamemania mag van mij afbranden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb batman al![]()
Ook gamemania btw, en vandaag even checken of ik wel goed gekeken had voor 233. Weet wel dat er gister nog maar 1 was.
Gamemania is echt de bombquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Gamemania mag van mij afbranden.
Werk je er ofzo? Het is gewoon een kneuzenkermis. Geen enkele kennis van zaken, fanboyism, onbeschoft en geen oog voor de klant.quote:
Nee, jij gaat gewoon naar de verkeerde, Arnhem Kronenburg zijn ze heel aardigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Werk je er ofzo? Het is gewoon een kneuzenkermis. Geen enkele kennis van zaken, fanboyism, onbeschoft en geen oog voor de klant.
De bomb, my ass...
Mjah zou kunnen, maar ik verwacht wel een constante als je het hebt over kennis, klantvriendelijkheid enz.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon naar de verkeerde, Arnhem Kronenburg zijn ze heel aardig
ben daar ook 1x binnen geweest, zag er wel redelijk uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon naar de verkeerde, Arnhem Kronenburg zijn ze heel aardig
Ik sla de meeste games over. Batman, MW2 en DiRT 2 worden de enige games voor de rest van 2009 voor mij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:48 schreef KoosyNL het volgende:
Ratchet & Clank: A Crack in Time komt in oktober
Man, dat wordt een drukke maandMisschien R&C dan maar uitstellen tot later want Uncharted 2 gaat toch écht voor!
Ik zou wachten op de Slim, minder energieverbruik, Dolby True HD en DTS-HD audio.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:06 schreef Ipho het volgende:
Gamers!
Nu de ps3 wat gedaald is in prijs is het toch wel aantrekkelijk eentje te halen zeker omdat ik ook al een bleu-ray speler los wilde ophalen binnenkort.
Maar nu vraag ik me af moet ik voor de 'oude' (phat) ps3 gaan met 2 spellen voor 280 of wachten tot de ps3 slim er is?
Ik heb overal op internet gezocht maar kan nergens wat uit wijs worden die me echt zegt wat de verschillen zijn. en of ik nou 120 gb of 80 heb? heb de 20 gb van mijn 360 ook nog nooit vol gehad.
ik zou lekker een week wachten en de PS3 Slim kopen, maargoed verder kom ik niet echt uit je verhaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:06 schreef Ipho het volgende:
Gamers!
Nu de ps3 wat gedaald is in prijs is het toch wel aantrekkelijk eentje te halen zeker omdat ik ook al een bleu-ray speler los wilde ophalen binnenkort.
Maar nu vraag ik me af moet ik voor de 'oude' (phat) ps3 gaan met 2 spellen voor 280 of wachten tot de ps3 slim er is?
Ik heb overal op internet gezocht maar kan nergens wat uit wijs worden die me echt zegt wat de verschillen zijn. en of ik nou 120 gb of 80 heb? heb de 20 gb van mijn 360 ook nog nooit vol gehad.
Whut?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:48 schreef KoosyNL het volgende:
Ratchet & Clank: A Crack in Time komt in oktober
Man, dat wordt een drukke maandMisschien R&C dan maar uitstellen tot later want Uncharted 2 gaat toch écht voor!
Oh, das de US release date. F!g fail. Hier komt 'ie gewoon in november. (heel misschien dat het 30 oktober wordt hier, maar sowieso niet op dinsdag)quote:
Importerenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, das de US release date. F!g fail. Hier komt 'ie gewoon in november. (heel misschien dat het 30 oktober wordt hier, maar sowieso niet op dinsdag)
In Europa verschijnt een LE voor R&C, in de USA niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:35 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
ImporterenDat kan namelijk met de Playstation 3
Heb ik er ook in hangen, laat ff weten als je'm verkocht hebt!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:38 schreef Tumble het volgende:
Zo mijn 60gb model ps3 staat te koop
heb besloten om mijn 250 GB HDD erin te laten zitten en de psn games erop te laten staan
Kijken of hij daardoor boven de massa uitspringt
Is dat niet een beetje (klein beetje maar hoor) afhankelijk van welke games je leuk vindt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Welk Ps3 pakket (fat model ) vinden jullie nu het beste om te kopen?
ik twijfel een beetje welk pakket ik zou kopen!
Er gaat uiteraard een slimmodel voor terug komenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Heb ik er ook in hangen, laat ff weten als je'm verkocht hebt!
Dat klopt eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje (klein beetje maar hoor) afhankelijk van welke games je leuk vindt?
Domme vraag misschien maar zou je de harde schijf van de fat zo over kunnen zetten naar de slim? Ik ben het namelijk ook van plan en dan zet ik de 120gb hd wel over in mijn oude 60gb (zit nu een 160gb in). Aangezien mijn vette ps3 BC is levert het toch wel op denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:38 schreef Tumble het volgende:
heb besloten om mijn 250 GB HDD erin te laten zitten en de psn games erop te laten staan
Waar kan ik de advertentie vinden ? en hoe oud is deze?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:38 schreef Tumble het volgende:
advertentie bestaat inmiddels niet meerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:00 schreef Syd het volgende:
[..]
Waar kan ik de advertentie vinden ? en hoe oud is deze?
je kunt hem wel overzetten maar hij zal hem alsnog formateren dus je content zul je opnieuw moeten downloadenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:46 schreef janrad het volgende:
[..]
Domme vraag misschien maar zou je de harde schijf van de fat zo over kunnen zetten naar de slim? Ik ben het namelijk ook van plan en dan zet ik de 120gb hd wel over in mijn oude 60gb (zit nu een 160gb in). Aangezien mijn vette ps3 BC is levert het toch wel op denk ik.
Is dat zo? Ik heb vandaag nog niet op Gaf gekeken maar ik hoorde James Stevenson (de community manager van Insomniac that is) enkele dagen geleden wel zeggen ''more info on the CE soon''.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Europa verschijnt een LE voor R&C, in de USA niet.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006549556/index.html je kunt natuurlijk gewoon elke speelgoedwinkel inlopenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:18 schreef SocialDisorder het volgende:
iemand nog adresjes waar de CE van Batman Arkham Asylum te halen zou kunnen zijn (omgeving Amsterdam)? Ik heb hem al bij Wehkamp besteld, maar als ik hem nog ergens op kan pikken zou dat he-le-maal awesomesause zijn.
in het menu game heb je een hulpprogramma voor opgeslagen dataquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:52 schreef janrad het volgende:
Weet iemand een manier om in een keer al je save games van een specifieke game te wissen, van games die je al uitgespeeld hebt? Als je flink wat games gespeeld hebt gaat dit toch wel ruimte in nemen.
Bron: IGNquote:...
Both single and multiplayer modes have been updated. In single player mode, fixes include an increase in resolution to match that of Xbox360 and some freeze issues, along with numerous other localization fixes. Several audio/subtitle mismatches have been patched up as well. The multiplayer patches fix certain maps when both SCEA and SCEE players attempt to play with each other, and the Pay Day Trophy and Capture All Most Wanted Ghosts Trophy now unlock properly.
...
Nein. Daar heb je een harde schijf voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef Splobber het volgende:
Ok thx
Een PS2 8MB memory card kan ik vast niet gebruiken voor de PS3?
er is een adapter die ervoor zorgt dat je je oude ps2 saves naar je ps3 kunt copierenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef Splobber het volgende:
Ok thx
Een PS2 8MB memory card kan ik vast niet gebruiken voor de PS3?
ow...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:00 schreef Tumble het volgende:
[..]
eris een adapter die ervoor zorgt dat je je oude ps2 saves naar je ps3 kunt copieren
op je ps3 word dan op de HDD een soort virtuele memory card gecrieerd
Dat is mquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:05 schreef Tumble het volgende:
deze toch? http://www.videogamesblog(...)ve-game-transfer.htm
doet toch precies zoals ik het omschrijf of begrijp ik het niet
á 1 euro?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje Delano gegeten
Gevolgd met een Delano Sundae als toetje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Vriendin + Goeddoenerij aan lieve beestjes ==quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:58 schreef Wessiej het volgende:
SF waarom geef jij om dieren?
Ik WIST dat iemand de grap zou makenquote:
Goeiequote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
FUCK YEAH, maar dat terzijdequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:32 schreef RetroGamer het volgende:
Heb ook zo mem card reader, je gebruikt hem eigenlijk maar 1 keer.
Wel me 12 jaar oude savegames eraf gehaald en maar even op cd gezet
Ow, morgen snow leopardmaar dat terzijde
Reken er maar niet opquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hopelijk schiet GH een beetje op met het versturen van Batman. Ik heb werkelijk geen flikker te doen opt moment.
Hoop doet leven etc etcquote:
Gevonden in Haarlem.quote:
what's left of it....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.com/video/xaam26_eight-days_videogames
It's alive?
Ha, hij is verzonden. Take that!quote:
De mijne ook. Ik reken echter nog steeds op minstens een week. Mijn vorige ervaringen met Gamehubs zijn niet al te goed wat dat betreft...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ha, hij is verzonden. Take that!![]()
Yeey, over een paar daagjes Batman
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Killzone 2 (Platinum) voor ¤ 20 besteld bij thehut.com.
Mooie prijs, en het lijkt me wel een leuke shooter om te spelen na Batman. In elk geval leuker dan MW2![]()
about fucking timequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Vidzone wordt uitgebreid, Nederland is aan de beurt
Killzone is een geweldige game, schitterende graphics en mooie wapens (gelukkig geen lasers en dat soort).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
Speel ik samen met een vriend van me, eens in de twee weken samen op de bank met een biertje erbij.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:07 schreef RetroGamer het volgende:
Trok dat groene homo pakkie, vijanden en wapens niet
Wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Vidzone wordt uitgebreid, Nederland is aan de beurt
Embargo nieuws op Ratchet and Clank,.... gekke wereld ditquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Om 18u meer info over Crack in Time op IGN (9 AM PST)
Videos kijken!quote:
Sony denkt dat we het nodig hebben. Nou ja, ik verwacht dezelfde vids als op TMF en die crap, dus dat schiet niet opquote:
Sony denkt veel,... ik begrijp het soms allemaal nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony denkt dat we het nodig hebben. Nou ja, ik verwacht dezelfde vids als op TMF en die crap, dus dat schiet niet op
Kan ook met youtube, en dat al sinds de releasequote:
Ze hebben alvast een hele playlist met alleen maar metal, industrial, hard rock en zulks soort dus ALLEEN maar TMF-meuk zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony denkt dat we het nodig hebben. Nou ja, ik verwacht dezelfde vids als op TMF en die crap, dus dat schiet niet op
Idd Placebo had een exclusive release van hun nieuwe singles op VidZone en dat is toch vrij alternatieve rock.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze hebben alvast een hele playlist met alleen maar metal, industrial, hard rock en zulks soort dus ALLEEN maar TMF-meuk zal het niet zijn.
Als het Tools of Destruction is heb ik wel interesse, maar ik gok dat het Quest for Booty is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:29 schreef Dirkos1987 het volgende:
Net ps3 gekocht waarbij ik het spel Ratchet & Clanck bij kreeg, iemand intresse hierin, maar voor koopje weg.
Van Warhawk zeet ik in ieder geval al dat er een beveiliging op zit, waardoor je 24u moet wachten als je m op een andere console wil spelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:17 schreef Vince22 het volgende:
@Tumble & Deacon: Sta op het punt mn PS3 op marktplaats te knallen.. Maareh..
Wat gebeurt er met mn Warhawk, Quest for Booty, Calling All Cars, Super Rub-a-dub, WipEout HD en Outrun? Kunnen zowel de nieuwe eigenaar als ikzelf de games nog spelen?
anders misschien interesse in een iPhone?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef delano.888 het volgende:
Iemand nog een PS3 nodig?
[ afbeelding ]
80 cent per minuutquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef delano.888 het volgende:
Iemand nog een PS3 nodig?
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |