Op easy is het nog wel te doen, op Hardquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uncharted uitgespeeld. Toffe game, maar dat schieten op de boot was kut. 8/10
www.amazon.co.ukquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar bestellen jullie je PS3 games? Ik ga voor het eerst sinds lange tijd weer twee games op launch kopen (R&C2 en Uncharted 2) en ik zat even te kijken naar de prijzen, maar dat wordt al snel 45 - 50 euro... Kan dat niet goedkoper?
Alle tips zijn welkom. En ja, ik heb ook op Budgetgaming gekeken, maar misschien missen ze daar nog sites?
www.estarland.com, www.hdmoviesource.com, www.videogamesplus.ca, www.gamehubs.com, www.gameseek.co.uk, www.simplygames.comquote:Op maandag 24 augustus 2009 22:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar bestellen jullie je PS3 games? Ik ga voor het eerst sinds lange tijd weer twee games op launch kopen (R&C2 en Uncharted 2) en ik zat even te kijken naar de prijzen, maar dat wordt al snel 45 - 50 euro... Kan dat niet goedkoper?
Alle tips zijn welkom. En ja, ik heb ook op Budgetgaming gekeken, maar misschien missen ze daar nog sites?
Nou, vooruit.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.blahdvd.com/Ga(...)ARTEDPS3/product.htm
Hatsekidee.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:04 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.blahdvd.com/Ga(...)ARTEDPS3/product.htm
Hatsekidee.
Veel meer, die 6/7 gaat over 1 dagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
6/7 games liggen er in die maand dan al op je deurmat was het niet?
Waarom in hemelsnaamquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Veel meer, die 6/7 gaat over 1 dag
23 oktober.
WTF zo snel verkocht? Wat had je precies verkocht, ook een 60GB? Zit er namelijk aan te denken om mijn launch 60GB te verkopen en voor een slim te gaan... Geen idee wat ik er voor moet vragen eigenlijk, waar heb je'm voor verkocht als ik vragen mag?quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:13 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ben vanaf nu officieel 1 week ps3 loos![]()
Net opgehaald![]()
![]()
Gaan we de ps2 maar weer eens aanslingeren,
Roque Galaxy
ik zit precies hetzelfde te denken dus hoor graag hoe en watquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:35 schreef Vince22 het volgende:
[..]
WTF zo snel verkocht? Wat had je precies verkocht, ook een 60GB? Zit er namelijk aan te denken om mijn launch 60GB te verkopen en voor een slim te gaan... Geen idee wat ik er voor moet vragen eigenlijk, waar heb je'm voor verkocht als ik vragen mag?
Oh ja en trouwens: http://www.xgn.nl/ps3/nie(...)n-heavy-rain-bekend/
quote:Batman Arkham Asylum voor de PS3 of Xbox 360: ¤ 44,00 !!
Ratchet & Clank: Quest for Booty voor de PS3: ¤ 9,00 !!
Wolfenstein voor de PS3 of Xbox 360: ¤ 44,00 !!
Mario Strikers Charged voor de Wii: ¤ 22,00 !!
Filiaal only.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 15:15 schreef Gitaarmat het volgende:
Of 18 dat is zelfs genoeg. Ook via internet die aanbiedingen?
ja zat ik ook over na te denken, maarja 85euro is wel 85euro. En zo rijk ben ik ook weer niet:P (net nieuw huisje enzo)quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Leg er en dan 85 euro bij en je hebt een gloednieuwe PS3.
@ Vince & Tumblequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:35 schreef Vince22 het volgende:
[..]
WTF zo snel verkocht? Wat had je precies verkocht, ook een 60GB? Zit er namelijk aan te denken om mijn launch 60GB te verkopen en voor een slim te gaan... Geen idee wat ik er voor moet vragen eigenlijk, waar heb je'm voor verkocht als ik vragen mag?
Heerlijk he? Is zo'n idioot de deur uit en jij een volle knip. I know the feeling.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Overigens had die kerel die hem kocht er de ballen verstand nie van
paar quotes
-waar zitten de batterijen in de controller.![]()
-Toen ik de Ethernet kabel liet zien,
Hij zo, waar is dat voor
Ik zo nou, dan kunnen wij bv online tegen elkaar gamen![]()
Hij - NEE , ik thuis.......en jij hier.....en dan tegen elkaar NEEEEE![]()
![]()
VETTEEE SHIIIIIIIT MAN
-Hij , Ik heb ook de nieuwe Call of Duty
Ik zo,. aha World At War![]()
Nee man , Call of duty 3, voor de ps2
-Toen ik zei dat hij de console met de controller uit kon zetten ging hij helemaal door het dak![]()
Sommige gasten spélen dom en enthousiast, vlak die gasten niet uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Overigens had die kerel die hem kocht er de ballen verstand nie van
paar quotes
-waar zitten de batterijen in de controller.![]()
-Toen ik de Ethernet kabel liet zien,
Hij zo, waar is dat voor
Ik zo nou, dan kunnen wij bv online tegen elkaar gamen![]()
Hij - NEE , ik thuis.......en jij hier.....en dan tegen elkaar NEEEEE![]()
![]()
VETTEEE SHIIIIIIIT MAN
-Hij , Ik heb ook de nieuwe Call of Duty
Ik zo,. aha World At War![]()
Nee man , Call of duty 3, voor de ps2
-Toen ik zei dat hij de console met de controller uit kon zetten ging hij helemaal door het dak![]()
Mwah ik heb al zeker meer dan 100 verschillende mensen over de vloer gehad en nooit troubles.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Sommige gasten spélen dom en enthousiast, vlak die gasten niet uit![]()
Wat dat betreft ben ik een beetje huiverig om mensen over de vloer te laten komen zodat ze meteen even kunnen scannen wat er verder allemaal nog te halen valt
Ik heb wel gevraagd hoe hij hem aan ging sluitenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:04 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Heerlijk he? Is zo'n idioot de deur uit en jij een volle knip. I know the feeling.
Maar jij gaat nog vaak lastig gevallen worden door die vent denk ik.
Had een soort gelijk iets toen ik mn 360 weg deed.
"Wat is dit?" Dat is de adapter......
"Ik dacht dat ie draadloos was?" Ja de controller wel, maar je moet toch stroom hebben......
En een charging bay voor de accu's was voor hem technologie uit 2135 volgens mij....
Zo'n typisch Haagse sjonnie met een laag voorhoofd en idem IQ....
Mail ontvangen, na lang doorlezen begreep ik dat meneer de gele, witte en rode kabels in zn componenten aansluitingen had gedaan.......... *Facepalm*
Na 7 mails heb ik hem verwezen naar de in nieuwstaat verkerende handleiding die erbij zat.
Had ie weggegooid!!!!![]()
![]()
Nouehh
Good luck on the internet
Ik heb een hond van 56 kg hier rondlopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:10 schreef Griebus het volgende:
[..]
Sommige gasten spélen dom en enthousiast, vlak die gasten niet uit![]()
Wat dat betreft ben ik een beetje huiverig om mensen over de vloer te laten komen zodat ze meteen even kunnen scannen wat er verder allemaal nog te halen valt
Carice is een geil stuk. Neemt niet weg dat ik m in het engels ga spelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:16 schreef CecilBDemented het volgende:
Carice van Houten, Frank Lammers, Ellen ten Damme, Egbert-Jan Weber, Peggy Vrijens, Derek de Lint en Frederik de Groot.
kort gezegd kut stemmen dusgebruik stemmen van mensen die bij het personage passen. casten moeten ze.
niet een stelletje graf bn'ers gebruiken.
Grappig dat hedendaagse technologie nog compatible is met de jaren 90.....quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb wel gevraagd hoe hij hem aan ging sluiten
met scart op een 66cm CRT tv, heb mijn HDMI dus zelf gehouden
![]()
Daarop heb ik de console tv instelling even gereset ,( dmv de aanknop 10sec vast houden bij het aanzetten)
Anders blijft de console op HDMI staan en gaat hij dus never beeld krijgen
Aaaw okay.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Heavy Rain Fruit, de Nederlandse stemacteurs.
Ja... en dat was ook al van te voren bekend gemaakt.quote:
Ook lekker dat je die temperatuur meter niet even aan mij hebt verkocht, ik wou m ZO graagquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik mis mijn Hi-tech LCD Temperature Meter & Witte Controller nu al
http://www.gistron.com/info/32545/320gbsamsunghm320ji8s.htmlquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:29 schreef YOgamerYO het volgende:
Kan iemand een intere HDD van 320 GB in mijn PS3 aanbevelen want er zijn er zoveel dat ik me afvraag wat het beste is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |