á 1 euro?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje Delano gegeten
Gevolgd met een Delano Sundae als toetje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Vriendin + Goeddoenerij aan lieve beestjes ==quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:58 schreef Wessiej het volgende:
SF waarom geef jij om dieren?
Ik WIST dat iemand de grap zou makenquote:
Goeiequote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
FUCK YEAH, maar dat terzijdequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:32 schreef RetroGamer het volgende:
Heb ook zo mem card reader, je gebruikt hem eigenlijk maar 1 keer.
Wel me 12 jaar oude savegames eraf gehaald en maar even op cd gezet
Ow, morgen snow leopardmaar dat terzijde
Reken er maar niet opquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hopelijk schiet GH een beetje op met het versturen van Batman. Ik heb werkelijk geen flikker te doen opt moment.
Hoop doet leven etc etcquote:
Gevonden in Haarlem.quote:
what's left of it....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.com/video/xaam26_eight-days_videogames
It's alive?
Ha, hij is verzonden. Take that!quote:
De mijne ook. Ik reken echter nog steeds op minstens een week. Mijn vorige ervaringen met Gamehubs zijn niet al te goed wat dat betreft...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ha, hij is verzonden. Take that!![]()
Yeey, over een paar daagjes Batman
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Killzone 2 (Platinum) voor ¤ 20 besteld bij thehut.com.
Mooie prijs, en het lijkt me wel een leuke shooter om te spelen na Batman. In elk geval leuker dan MW2![]()
about fucking timequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Vidzone wordt uitgebreid, Nederland is aan de beurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |