in het menu game heb je een hulpprogramma voor opgeslagen dataquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:52 schreef janrad het volgende:
Weet iemand een manier om in een keer al je save games van een specifieke game te wissen, van games die je al uitgespeeld hebt? Als je flink wat games gespeeld hebt gaat dit toch wel ruimte in nemen.
Bron: IGNquote:...
Both single and multiplayer modes have been updated. In single player mode, fixes include an increase in resolution to match that of Xbox360 and some freeze issues, along with numerous other localization fixes. Several audio/subtitle mismatches have been patched up as well. The multiplayer patches fix certain maps when both SCEA and SCEE players attempt to play with each other, and the Pay Day Trophy and Capture All Most Wanted Ghosts Trophy now unlock properly.
...
Nein. Daar heb je een harde schijf voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef Splobber het volgende:
Ok thx
Een PS2 8MB memory card kan ik vast niet gebruiken voor de PS3?
er is een adapter die ervoor zorgt dat je je oude ps2 saves naar je ps3 kunt copierenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef Splobber het volgende:
Ok thx
Een PS2 8MB memory card kan ik vast niet gebruiken voor de PS3?
ow...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:00 schreef Tumble het volgende:
[..]
eris een adapter die ervoor zorgt dat je je oude ps2 saves naar je ps3 kunt copieren
op je ps3 word dan op de HDD een soort virtuele memory card gecrieerd
Dat is mquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:05 schreef Tumble het volgende:
deze toch? http://www.videogamesblog(...)ve-game-transfer.htm
doet toch precies zoals ik het omschrijf of begrijp ik het niet
á 1 euro?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje Delano gegeten
Gevolgd met een Delano Sundae als toetje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Vriendin + Goeddoenerij aan lieve beestjes ==quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:58 schreef Wessiej het volgende:
SF waarom geef jij om dieren?
Ik WIST dat iemand de grap zou makenquote:
Goeiequote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
FUCK YEAH, maar dat terzijdequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:32 schreef RetroGamer het volgende:
Heb ook zo mem card reader, je gebruikt hem eigenlijk maar 1 keer.
Wel me 12 jaar oude savegames eraf gehaald en maar even op cd gezet
Ow, morgen snow leopardmaar dat terzijde
Reken er maar niet opquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hopelijk schiet GH een beetje op met het versturen van Batman. Ik heb werkelijk geen flikker te doen opt moment.
Hoop doet leven etc etcquote:
Gevonden in Haarlem.quote:
what's left of it....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.com/video/xaam26_eight-days_videogames
It's alive?
Ha, hij is verzonden. Take that!quote:
De mijne ook. Ik reken echter nog steeds op minstens een week. Mijn vorige ervaringen met Gamehubs zijn niet al te goed wat dat betreft...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ha, hij is verzonden. Take that!![]()
Yeey, over een paar daagjes Batman
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Killzone 2 (Platinum) voor ¤ 20 besteld bij thehut.com.
Mooie prijs, en het lijkt me wel een leuke shooter om te spelen na Batman. In elk geval leuker dan MW2![]()
about fucking timequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Vidzone wordt uitgebreid, Nederland is aan de beurt
Killzone is een geweldige game, schitterende graphics en mooie wapens (gelukkig geen lasers en dat soort).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
Speel ik samen met een vriend van me, eens in de twee weken samen op de bank met een biertje erbij.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:07 schreef RetroGamer het volgende:
Trok dat groene homo pakkie, vijanden en wapens niet
Wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Vidzone wordt uitgebreid, Nederland is aan de beurt
Embargo nieuws op Ratchet and Clank,.... gekke wereld ditquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Om 18u meer info over Crack in Time op IGN (9 AM PST)
Videos kijken!quote:
Sony denkt dat we het nodig hebben. Nou ja, ik verwacht dezelfde vids als op TMF en die crap, dus dat schiet niet opquote:
Sony denkt veel,... ik begrijp het soms allemaal nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony denkt dat we het nodig hebben. Nou ja, ik verwacht dezelfde vids als op TMF en die crap, dus dat schiet niet op
Kan ook met youtube, en dat al sinds de releasequote:
Ze hebben alvast een hele playlist met alleen maar metal, industrial, hard rock en zulks soort dus ALLEEN maar TMF-meuk zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony denkt dat we het nodig hebben. Nou ja, ik verwacht dezelfde vids als op TMF en die crap, dus dat schiet niet op
Idd Placebo had een exclusive release van hun nieuwe singles op VidZone en dat is toch vrij alternatieve rock.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze hebben alvast een hele playlist met alleen maar metal, industrial, hard rock en zulks soort dus ALLEEN maar TMF-meuk zal het niet zijn.
Als het Tools of Destruction is heb ik wel interesse, maar ik gok dat het Quest for Booty is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:29 schreef Dirkos1987 het volgende:
Net ps3 gekocht waarbij ik het spel Ratchet & Clanck bij kreeg, iemand intresse hierin, maar voor koopje weg.
Van Warhawk zeet ik in ieder geval al dat er een beveiliging op zit, waardoor je 24u moet wachten als je m op een andere console wil spelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:17 schreef Vince22 het volgende:
@Tumble & Deacon: Sta op het punt mn PS3 op marktplaats te knallen.. Maareh..
Wat gebeurt er met mn Warhawk, Quest for Booty, Calling All Cars, Super Rub-a-dub, WipEout HD en Outrun? Kunnen zowel de nieuwe eigenaar als ikzelf de games nog spelen?
anders misschien interesse in een iPhone?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef delano.888 het volgende:
Iemand nog een PS3 nodig?
[ afbeelding ]
80 cent per minuutquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef delano.888 het volgende:
Iemand nog een PS3 nodig?
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |