quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:39 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-electronic-arts/54865
FIFA10 presentatie.
Ik zit met tranen in m'n ogen. Kan niet wachten.
Hij heeft wel gelijk. EA brengt voetbalgames steeds verder en bij Konami zijn ze al twee jaar aan het aanmodderen om de game fatsoenlijk speelbaar te maken. Echte vernieuwingen zijn er wederom niet.quote:
waar?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nou ik niet. Dus.
Morgen Batman oppikken!
Futurezone.quote:
Gamemania mag van mij afbranden.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb batman al![]()
Ook gamemania btw, en vandaag even checken of ik wel goed gekeken had voor 233. Weet wel dat er gister nog maar 1 was.
Gamemania is echt de bombquote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Gamemania mag van mij afbranden.
Werk je er ofzo? Het is gewoon een kneuzenkermis. Geen enkele kennis van zaken, fanboyism, onbeschoft en geen oog voor de klant.quote:
Nee, jij gaat gewoon naar de verkeerde, Arnhem Kronenburg zijn ze heel aardigquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:11 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Werk je er ofzo? Het is gewoon een kneuzenkermis. Geen enkele kennis van zaken, fanboyism, onbeschoft en geen oog voor de klant.
De bomb, my ass...
Mjah zou kunnen, maar ik verwacht wel een constante als je het hebt over kennis, klantvriendelijkheid enz.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon naar de verkeerde, Arnhem Kronenburg zijn ze heel aardig
ben daar ook 1x binnen geweest, zag er wel redelijk uit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:14 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee, jij gaat gewoon naar de verkeerde, Arnhem Kronenburg zijn ze heel aardig
Ik sla de meeste games over. Batman, MW2 en DiRT 2 worden de enige games voor de rest van 2009 voor mij.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:48 schreef KoosyNL het volgende:
Ratchet & Clank: A Crack in Time komt in oktober
Man, dat wordt een drukke maandMisschien R&C dan maar uitstellen tot later want Uncharted 2 gaat toch écht voor!
Ik zou wachten op de Slim, minder energieverbruik, Dolby True HD en DTS-HD audio.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:06 schreef Ipho het volgende:
Gamers!
Nu de ps3 wat gedaald is in prijs is het toch wel aantrekkelijk eentje te halen zeker omdat ik ook al een bleu-ray speler los wilde ophalen binnenkort.
Maar nu vraag ik me af moet ik voor de 'oude' (phat) ps3 gaan met 2 spellen voor 280 of wachten tot de ps3 slim er is?
Ik heb overal op internet gezocht maar kan nergens wat uit wijs worden die me echt zegt wat de verschillen zijn. en of ik nou 120 gb of 80 heb? heb de 20 gb van mijn 360 ook nog nooit vol gehad.
ik zou lekker een week wachten en de PS3 Slim kopen, maargoed verder kom ik niet echt uit je verhaalquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:06 schreef Ipho het volgende:
Gamers!
Nu de ps3 wat gedaald is in prijs is het toch wel aantrekkelijk eentje te halen zeker omdat ik ook al een bleu-ray speler los wilde ophalen binnenkort.
Maar nu vraag ik me af moet ik voor de 'oude' (phat) ps3 gaan met 2 spellen voor 280 of wachten tot de ps3 slim er is?
Ik heb overal op internet gezocht maar kan nergens wat uit wijs worden die me echt zegt wat de verschillen zijn. en of ik nou 120 gb of 80 heb? heb de 20 gb van mijn 360 ook nog nooit vol gehad.
Whut?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:48 schreef KoosyNL het volgende:
Ratchet & Clank: A Crack in Time komt in oktober
Man, dat wordt een drukke maandMisschien R&C dan maar uitstellen tot later want Uncharted 2 gaat toch écht voor!
Oh, das de US release date. F!g fail. Hier komt 'ie gewoon in november. (heel misschien dat het 30 oktober wordt hier, maar sowieso niet op dinsdag)quote:
Importerenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh, das de US release date. F!g fail. Hier komt 'ie gewoon in november. (heel misschien dat het 30 oktober wordt hier, maar sowieso niet op dinsdag)
In Europa verschijnt een LE voor R&C, in de USA niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:35 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
ImporterenDat kan namelijk met de Playstation 3
Heb ik er ook in hangen, laat ff weten als je'm verkocht hebt!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:38 schreef Tumble het volgende:
Zo mijn 60gb model ps3 staat te koop
heb besloten om mijn 250 GB HDD erin te laten zitten en de psn games erop te laten staan
Kijken of hij daardoor boven de massa uitspringt
Is dat niet een beetje (klein beetje maar hoor) afhankelijk van welke games je leuk vindt?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Welk Ps3 pakket (fat model ) vinden jullie nu het beste om te kopen?
ik twijfel een beetje welk pakket ik zou kopen!
Er gaat uiteraard een slimmodel voor terug komenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Heb ik er ook in hangen, laat ff weten als je'm verkocht hebt!
Dat klopt eigenlijk wel jaquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje (klein beetje maar hoor) afhankelijk van welke games je leuk vindt?
Domme vraag misschien maar zou je de harde schijf van de fat zo over kunnen zetten naar de slim? Ik ben het namelijk ook van plan en dan zet ik de 120gb hd wel over in mijn oude 60gb (zit nu een 160gb in). Aangezien mijn vette ps3 BC is levert het toch wel op denk ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:38 schreef Tumble het volgende:
heb besloten om mijn 250 GB HDD erin te laten zitten en de psn games erop te laten staan
Waar kan ik de advertentie vinden ? en hoe oud is deze?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:38 schreef Tumble het volgende:
advertentie bestaat inmiddels niet meerquote:Op donderdag 27 augustus 2009 14:00 schreef Syd het volgende:
[..]
Waar kan ik de advertentie vinden ? en hoe oud is deze?
je kunt hem wel overzetten maar hij zal hem alsnog formateren dus je content zul je opnieuw moeten downloadenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:46 schreef janrad het volgende:
[..]
Domme vraag misschien maar zou je de harde schijf van de fat zo over kunnen zetten naar de slim? Ik ben het namelijk ook van plan en dan zet ik de 120gb hd wel over in mijn oude 60gb (zit nu een 160gb in). Aangezien mijn vette ps3 BC is levert het toch wel op denk ik.
Is dat zo? Ik heb vandaag nog niet op Gaf gekeken maar ik hoorde James Stevenson (de community manager van Insomniac that is) enkele dagen geleden wel zeggen ''more info on the CE soon''.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In Europa verschijnt een LE voor R&C, in de USA niet.
http://www.bol.com/nl/p/g(...)006549556/index.html je kunt natuurlijk gewoon elke speelgoedwinkel inlopenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:18 schreef SocialDisorder het volgende:
iemand nog adresjes waar de CE van Batman Arkham Asylum te halen zou kunnen zijn (omgeving Amsterdam)? Ik heb hem al bij Wehkamp besteld, maar als ik hem nog ergens op kan pikken zou dat he-le-maal awesomesause zijn.
in het menu game heb je een hulpprogramma voor opgeslagen dataquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:52 schreef janrad het volgende:
Weet iemand een manier om in een keer al je save games van een specifieke game te wissen, van games die je al uitgespeeld hebt? Als je flink wat games gespeeld hebt gaat dit toch wel ruimte in nemen.
Bron: IGNquote:...
Both single and multiplayer modes have been updated. In single player mode, fixes include an increase in resolution to match that of Xbox360 and some freeze issues, along with numerous other localization fixes. Several audio/subtitle mismatches have been patched up as well. The multiplayer patches fix certain maps when both SCEA and SCEE players attempt to play with each other, and the Pay Day Trophy and Capture All Most Wanted Ghosts Trophy now unlock properly.
...
Nein. Daar heb je een harde schijf voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef Splobber het volgende:
Ok thx
Een PS2 8MB memory card kan ik vast niet gebruiken voor de PS3?
er is een adapter die ervoor zorgt dat je je oude ps2 saves naar je ps3 kunt copierenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 18:55 schreef Splobber het volgende:
Ok thx
Een PS2 8MB memory card kan ik vast niet gebruiken voor de PS3?
ow...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:00 schreef Tumble het volgende:
[..]
eris een adapter die ervoor zorgt dat je je oude ps2 saves naar je ps3 kunt copieren
op je ps3 word dan op de HDD een soort virtuele memory card gecrieerd
Dat is mquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:05 schreef Tumble het volgende:
deze toch? http://www.videogamesblog(...)ve-game-transfer.htm
doet toch precies zoals ik het omschrijf of begrijp ik het niet
á 1 euro?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik heb vanmiddag een broodje Delano gegeten
Gevolgd met een Delano Sundae als toetje?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
Vriendin + Goeddoenerij aan lieve beestjes ==quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:58 schreef Wessiej het volgende:
SF waarom geef jij om dieren?
Ik WIST dat iemand de grap zou makenquote:
Goeiequote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:50 schreef SuperFruitig het volgende:
FUCK YEAH, maar dat terzijdequote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:32 schreef RetroGamer het volgende:
Heb ook zo mem card reader, je gebruikt hem eigenlijk maar 1 keer.
Wel me 12 jaar oude savegames eraf gehaald en maar even op cd gezet
Ow, morgen snow leopardmaar dat terzijde
Reken er maar niet opquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Hopelijk schiet GH een beetje op met het versturen van Batman. Ik heb werkelijk geen flikker te doen opt moment.
Hoop doet leven etc etcquote:
Gevonden in Haarlem.quote:
what's left of it....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 03:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymotion.com/video/xaam26_eight-days_videogames
It's alive?
Ha, hij is verzonden. Take that!quote:
De mijne ook. Ik reken echter nog steeds op minstens een week. Mijn vorige ervaringen met Gamehubs zijn niet al te goed wat dat betreft...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:43 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ha, hij is verzonden. Take that!![]()
Yeey, over een paar daagjes Batman
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Killzone 2 (Platinum) voor ¤ 20 besteld bij thehut.com.
Mooie prijs, en het lijkt me wel een leuke shooter om te spelen na Batman. In elk geval leuker dan MW2![]()
about fucking timequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Vidzone wordt uitgebreid, Nederland is aan de beurt
Killzone is een geweldige game, schitterende graphics en mooie wapens (gelukkig geen lasers en dat soort).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
Speel ik samen met een vriend van me, eens in de twee weken samen op de bank met een biertje erbij.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:07 schreef RetroGamer het volgende:
Trok dat groene homo pakkie, vijanden en wapens niet
Wat moet je ermee?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:33 schreef SocialDisorder het volgende:
Vidzone wordt uitgebreid, Nederland is aan de beurt
Embargo nieuws op Ratchet and Clank,.... gekke wereld ditquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Om 18u meer info over Crack in Time op IGN (9 AM PST)
Videos kijken!quote:
Sony denkt dat we het nodig hebben. Nou ja, ik verwacht dezelfde vids als op TMF en die crap, dus dat schiet niet opquote:
Sony denkt veel,... ik begrijp het soms allemaal nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony denkt dat we het nodig hebben. Nou ja, ik verwacht dezelfde vids als op TMF en die crap, dus dat schiet niet op
Kan ook met youtube, en dat al sinds de releasequote:
Ze hebben alvast een hele playlist met alleen maar metal, industrial, hard rock en zulks soort dus ALLEEN maar TMF-meuk zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sony denkt dat we het nodig hebben. Nou ja, ik verwacht dezelfde vids als op TMF en die crap, dus dat schiet niet op
Idd Placebo had een exclusive release van hun nieuwe singles op VidZone en dat is toch vrij alternatieve rock.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze hebben alvast een hele playlist met alleen maar metal, industrial, hard rock en zulks soort dus ALLEEN maar TMF-meuk zal het niet zijn.
Als het Tools of Destruction is heb ik wel interesse, maar ik gok dat het Quest for Booty is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:29 schreef Dirkos1987 het volgende:
Net ps3 gekocht waarbij ik het spel Ratchet & Clanck bij kreeg, iemand intresse hierin, maar voor koopje weg.
Van Warhawk zeet ik in ieder geval al dat er een beveiliging op zit, waardoor je 24u moet wachten als je m op een andere console wil spelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:17 schreef Vince22 het volgende:
@Tumble & Deacon: Sta op het punt mn PS3 op marktplaats te knallen.. Maareh..
Wat gebeurt er met mn Warhawk, Quest for Booty, Calling All Cars, Super Rub-a-dub, WipEout HD en Outrun? Kunnen zowel de nieuwe eigenaar als ikzelf de games nog spelen?
anders misschien interesse in een iPhone?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef delano.888 het volgende:
Iemand nog een PS3 nodig?
[ afbeelding ]
80 cent per minuutquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:49 schreef delano.888 het volgende:
Iemand nog een PS3 nodig?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |