Fallout verkocht hequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:07 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik mis mijn Hi-tech LCD Temperature Meter & Witte Controller nu al
Ja man, ik had al mijn stats verkeerd geupgradequote:
Dan ga je je afvragen of het 2009 haalt. Maar then again, dat duurt nog 4 maanden.quote:As most of you know by now, Polyphony Digital plans to incorporate damage into Gran Turismo for the first time with the upcoming fifth installment. However, there are a few things that should be cleared up:
Firstly, the damage video that arrived in Germany for last week's GamesCom event doesn't represent what we'll see in the final product. Series creator Kazunori Yamauchi said it only "marks the first step of what we want to achieve for damage," and during an interview with GameBlog, he added that the team will have to see "how far the players want to go." Now, if you're wondering what this means, this statement is a testament to Yamauchi's drive (pun intended) to create the most realistic racing game ever. To date, no racing title has provided us with an accurate damage modeling system; no title has even gotten remotely close. Thing is, in real life, just lightly scraping a wall at low speeds can put you out of a short race, 'cuz you'll have to pit to replace that tire and maybe quickly hammer that fender back into place. And if you want to get really nuts, you'd have to make it so if you don't make the proper additional modifications to your car after tossing in a turbo, the engine just blows up on the first straightaway. Race over. The bottom line is that true-blue damaging modeling might make the experience overly challenging...i.e., it would truly be the world's first racing simulator.
And racing cars ain't easy. It's also interesting to note that damage won't be sustained by all vehicles in GT5. Obviously, they won't have a race where some cars can be damaged and others can't, but perhaps the F1 cars won't be able to be damaged and that'll only affect F1 races. Who knows? But we do know that when people ask for 100% authentic damage in a racer, 99% of them have no idea what they're really asking for. Yamauchi knows this...he'll want to see how far even the hardcore are willing to go.
GT5 word een launch titel voor de ps4. Dus blijf lekker wachtenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan ga je je afvragen of het 2009 haalt. Maar then again, dat duurt nog 4 maanden.
Nee, is niet meer te vinden die met tempratuur...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ja man, ik had al mijn stats verkeerd geupgrade![]()
En daarbij vond ik de setting te eentonig, gemiste kans
@delano .....1 euro was tie voor jouwgrapje...ding kost 5 dollar ofzo op Ebay man
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Spaanse cover van de CE (yep je leest het goed, er komt een Collector's Edition). Lovely.
nu compleet met echte baco !!quote:
Verkoopcijfers zijn niet slecht!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 07:55 schreef Dreetje74 het volgende:
Zat net even op gametrailers te kijken,...Maar er komen de komende tijd leuke dingen op de PS3.
Bewegende wallpapers,..PSN cards,..muziekclips...film on demand..
Wordt na 10 minuten pas interesant, in het begin zijn het alleen maar verkoop cijfer e.d.
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-sony/54887
als we nou 1 europa worden met 1 voertaal...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:06 schreef kepler het volgende:
Film on demand nog (lang?) niet in NL helaas
Bedoel je dat VidZone?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:06 schreef kepler het volgende:
Film on demand nog (lang?) niet in NL helaas
Bron: EU PlayStation blog (comment 254)quote:Posted on 18 August, 2009 at 6:36 pm by Ben Creasey
Hey guys,
The fantastic people at Gamescom have just announced a further rollout of VIDZONE to Sweden, Denmark, Finland, Norway, New Zealand, Belgium, Netherlands, Luxembourg, Austria, Switzerland and Portugal during Q4 2009!! And as promised, you lot are the very first to know!
We hope you’re looking forward to this as much as we are!
Ben
Dat VidZone is een verwarrende naam ze kunnen het beter MusicVidZone noemen. Want het zijn alleen gratis muziekvideo's die je kan bekijken. En nog steeds niet hier bij ons beschikbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:32 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Bedoel je dat VidZone?
[..]
Bron: EU PlayStation blog (comment 254)
das idd iets anders. VidZone is een soort interactieve MTV: clips, interviews, etc allemaal on demand.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 12:36 schreef kepler het volgende:
VIDZone is toch iets anders dan Films on demand? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Die wordt door Sony zelf uitgefaseerd en winkels maken hun voorraad dus op. Als een winkel nog veel voorraad heeft als de Slim er is zullen er wel aanbiedingen komen (zaterdag Nedgame Dordreacht bijv 233).quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:30 schreef Syd het volgende:
Weet iemand of de PS3 nog flink in prijs zal zakken? Dan heb ik het over de oude "dikke" versie.
daar heb je dan weer geen VidZonequote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:07 schreef kepler het volgende:
Stinkrechten
Ik ga gewoon in de US wonen!
Nog een reden!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
daar heb je dan weer geen VidZone
Kom eens met een link ofzo. Je kan wel onzin gaan roepenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:23 schreef delano.888 het volgende:
PS3 nu bij gamemania ook 233, inc 2 games.
Niet waar....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:23 schreef delano.888 het volgende:
PS3 nu bij gamemania ook 233, inc 2 games.
Voor een euro wildie hem vast wel naar je PM'enquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kom eens met een link ofzo. Je kan wel onzin gaan roepen
Wees gerust, ik vond de demo kut.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb net de Sanctuary 4 gamers podcast zitten luisteren
En had me toch een partij zin om de DIRT 2 demo te spelen![]()
Kom bij me tv...................![]()
Nou ik niet. Dus.quote:
Ik hoop hem morgen ook op te pikken!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:02 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nou ik niet. Dus.
Morgen Batman oppikken!
Ik kon m vandaag al halen, maar had een verjaardag.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop hem morgen ook op te pikken!
Oeeee,... de kans groeit,... hoop hem morgenavond te kunnen gamen!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik kon m vandaag al halen, maar had een verjaardag.
De hele tijd niks, ik ben verdomme net op dat feestje en jahoor! Een sms van de lokale gameboer...
Lekkere timing basterds!
Ga daar maar vanuit.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:09 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oeeee,... de kans groeit,... hoop hem morgenavond te kunnen gamen!
Mja, nou... ik neig naar hetzelfde.quote:
Je speelt te veel games tegelijkertijd waarschijnlijk. Gewoon een spelen en afmaken of spelen tot je het niet meer leuk vindt. Als blijkt dat je tig keer Uncharted wil uitspelen, prima, vooral doen. Koop dan alleen ook geen nieuwe games.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:01 schreef FinalD87 het volgende:
Help!
Hebben jullie ook wel eens/steeds meer het gevoel dat je gamet omdat het 'moet'? Af en toe zit ik echt maar wat te gamen om trophy's te halen heb ik het gevoel. Alleen bij Guitar Hero en Rock Band heb ik dat niet echt. (En incidenteel bij Buzz! ook niet.) Da's gewoon voor de gezelligheid met een paar vrienden.
Ik heb nu echt een flinke backlog (ook nog voor PS2 en PSP) en veel van die spellen heb ik gehaald omdat ze me tof leken, maar ik heb niet eens zin om er mee te beginnen.
Games waar ik aan begonnen ben, maar snel heb weggelegd omdat het me niet echt kon boeien: Assassin's Creed, Bioshock, Dead Space, EndWar, LittleBigPlanet, Mortal Kombat vs DCU, Overlord II, Prince of Persia, Resistance, The Simpson's Game en Soul Calibur IV. En ik ben nog niet eens begonnen aan Condemned 2, FEAR, FEAR 2 en Ratchet & Clank Tools of Destruction.
Ik heb eigenlijk meer zin om Uncharted op crushing te spelen dan iets nieuws op te pakken. (Twee weken terug op hard uitgespeeld.) Zelfs geen zin om Prototype nog een keer te spelen voor de trophy's, wat ik overigens bij inFamous wel (nog?) had (ook gewoon betere game
).
Gaat het wel goed met mij?
Is dat van de Gamescom conferentie van EA? Die shit vond IK zelfs indrukwekkend, en ik hou niet van voetbalgames.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:39 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/gc-09-electronic-arts/54865
FIFA10 presentatie.
Ik zit met tranen in m'n ogen. Kan niet wachten.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat van de Gamescom conferentie van EA? Die shit vond IK zelfs indrukwekkend, en ik hou niet van voetbalgames.
2009 was ook een drama.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:54 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ben altijd een PES speler geweest, maar nu ik dit filmpje gezien heb ga ik fifa sowieso kopen dit jaar! lees ook nog is overal dat PES tegenvalt in 2010.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |