abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72179561
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 18:42 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Kom eens met een link ofzo. Je kan wel onzin gaan roepen
Voor een euro wildie hem vast wel naar je PM'en
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:15:40 #182
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_72181410
Sounds trailer van Operation Flashpoint!

http://www.gamersyde.com/(...)of_war-12637_en.html

A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 20:32:04 #183
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_72181872
Ik heb net de Sanctuary 4 gamers podcast zitten luisteren
En had me toch een partij zin om de DIRT 2 demo te spelen

Kom bij me tv...................
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_72182606
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb net de Sanctuary 4 gamers podcast zitten luisteren
En had me toch een partij zin om de DIRT 2 demo te spelen

Kom bij me tv...................
Wees gerust, ik vond de demo kut.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_72182834
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:55 schreef Beach het volgende:

[..]

Nou ik niet. Dus.

Morgen Batman oppikken!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:06:27 #186
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_72182931
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:02 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Nou ik niet. Dus.

Morgen Batman oppikken!
Ik hoop hem morgen ook op te pikken!
pi_72182998
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik hoop hem morgen ook op te pikken!
Ik kon m vandaag al halen, maar had een verjaardag.

De hele tijd niks, ik ben verdomme net op dat feestje en jahoor! Een sms van de lokale gameboer...

Lekkere timing assholes!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_72183015
-oeps-
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:09:54 #189
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_72183045
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:08 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Ik kon m vandaag al halen, maar had een verjaardag.

De hele tijd niks, ik ben verdomme net op dat feestje en jahoor! Een sms van de lokale gameboer...

Lekkere timing basterds!
Oeeee,... de kans groeit,... hoop hem morgenavond te kunnen gamen!
pi_72183064
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:09 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oeeee,... de kans groeit,... hoop hem morgenavond te kunnen gamen!
Ga daar maar vanuit.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:15:15 #191
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_72183176
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 20:55 schreef Beach het volgende:

[..]

Mja, nou... ik neig naar hetzelfde.
Het racen is aardig, maar voelt te arcade aan en het menu is verschrikkelijk.
Nee, de demo heeft me juist overtuigd om gewoon te wachten en ooit een keer uit de budgetbak te halen.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_72186407
Help!

Hebben jullie ook wel eens/steeds meer het gevoel dat je gamet omdat het 'moet'? Af en toe zit ik echt maar wat te gamen om trophy's te halen heb ik het gevoel. Alleen bij Guitar Hero en Rock Band heb ik dat niet echt. (En incidenteel bij Buzz! ook niet.) Da's gewoon voor de gezelligheid met een paar vrienden.

Ik heb nu echt een flinke backlog (ook nog voor PS2 en PSP) en veel van die spellen heb ik gehaald omdat ze me tof leken, maar ik heb niet eens zin om er mee te beginnen.

Games waar ik aan begonnen ben, maar snel heb weggelegd omdat het me niet echt kon boeien: Assassin's Creed, Bioshock, Dead Space, EndWar, LittleBigPlanet, Mortal Kombat vs DCU, Overlord II, Prince of Persia, Resistance, The Simpson's Game en Soul Calibur IV. En ik ben nog niet eens begonnen aan Condemned 2, FEAR, FEAR 2 en Ratchet & Clank Tools of Destruction.

Ik heb eigenlijk meer zin om Uncharted op crushing te spelen dan iets nieuws op te pakken. (Twee weken terug op hard uitgespeeld. ) Zelfs geen zin om Prototype nog een keer te spelen voor de trophy's, wat ik overigens bij inFamous wel (nog?) had (ook gewoon betere game ).

Gaat het wel goed met mij?
pi_72186751
Ja, het gaat vast wel goed met je. Iedereen heeft z'n eigen voorkeuren.
pi_72187160

PS3 Slim unboxing.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 23:34:08 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_72187645
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 23:01 schreef FinalD87 het volgende:
Help!

Hebben jullie ook wel eens/steeds meer het gevoel dat je gamet omdat het 'moet'? Af en toe zit ik echt maar wat te gamen om trophy's te halen heb ik het gevoel. Alleen bij Guitar Hero en Rock Band heb ik dat niet echt. (En incidenteel bij Buzz! ook niet.) Da's gewoon voor de gezelligheid met een paar vrienden.

Ik heb nu echt een flinke backlog (ook nog voor PS2 en PSP) en veel van die spellen heb ik gehaald omdat ze me tof leken, maar ik heb niet eens zin om er mee te beginnen.

Games waar ik aan begonnen ben, maar snel heb weggelegd omdat het me niet echt kon boeien: Assassin's Creed, Bioshock, Dead Space, EndWar, LittleBigPlanet, Mortal Kombat vs DCU, Overlord II, Prince of Persia, Resistance, The Simpson's Game en Soul Calibur IV. En ik ben nog niet eens begonnen aan Condemned 2, FEAR, FEAR 2 en Ratchet & Clank Tools of Destruction.

Ik heb eigenlijk meer zin om Uncharted op crushing te spelen dan iets nieuws op te pakken. (Twee weken terug op hard uitgespeeld. ) Zelfs geen zin om Prototype nog een keer te spelen voor de trophy's, wat ik overigens bij inFamous wel (nog?) had (ook gewoon betere game ).

Gaat het wel goed met mij?
Je speelt te veel games tegelijkertijd waarschijnlijk. Gewoon een spelen en afmaken of spelen tot je het niet meer leuk vindt. Als blijkt dat je tig keer Uncharted wil uitspelen, prima, vooral doen. Koop dan alleen ook geen nieuwe games.

Overigens snap ik niet dat je Bioshock, Dead Space en Prince of Persia niets vond. Die vond ik alle drie erg gaaf!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')